Seneste forumindlæg
Køb / Salg
 * Uofficiel Black/White liste V3
Login / opret bruger

Forum \ Hardware \ Bundkort
Denne tråd er over 6 måneder gammel

Er du sikker på, at du har noget relevant at tilføje?

NF7

Af Maxibruger TAG | 02-07-2004 04:04 | 953 visninger | 5 svar, hop til seneste
Hej med jer, jeg står her med et fejlflashet bundkort og ved ikke rigtig hvad jeg skal gøre. Jeg kan ikke cleare bios, så enten skal jeg sende det retur, købe ny bios eller lave hotswap. Eller er der nogen der har andre gode ideer? I tilfælde af en hotswap er der så evt nogle der vil hjælpe stille bios til rådighed nær lyngby/kbh?
--
he who hesitates is a damned fool
#1
DaddyNasty
Junior Supporter
02-07-2004 06:10

Rapporter til Admin
Du kan da i hvert fald ikke tillade dig at sende det retur hvis du har klokket i det med et flash.. Sådan går det når man eksperimenterer..
--
Happiness is only one of several important factors in the life of a human..
#2
TAG
Maxibruger
02-07-2004 09:04

Rapporter til Admin
Oki, det var jeg nemlig heller ikke helt sikker på, men havde nu godt nok tænkt mig at kontakte butikken her idag og høre dem ad da jeg har gjort præcis som der står i manualen; men er det noget du ved at sådan ikke dækkes ved RMA? Ved du hvor man evt kan få fat i rescue tools eller rescus bios'er?
--
he who hesitates is a damned fool
#3
Huddy
Megabruger
02-07-2004 09:08

Rapporter til Admin
Synes også at det er moralsk forkert at sende en dims tilbage, som du et eller andet sted selv har bragt i uorden. Det du kan gøre, er at kontakte ham her www.bios-flash.dk[...] han vil godt gøre det for et beskeden beløb. Han bor vist også derover omkring. Eller du kan kontakte producenten af dit Bundkort og spørge om du kan købe en ny BIOS chip.
--
#4
Huddy
Gigabruger
02-07-2004 09:10

Rapporter til Admin
#5
TAG
Maxibruger
02-07-2004 12:23

Rapporter til Admin
Tak for linket, det vil jeg da lige checke ud. BTW, så er jeg enig i at man ikke skal prøve at snyde butikkerne(som der jo også har været en del tråde om). Det jeg mente var at jeg ville kontakte butikken og høre hvad jeg kunne/skulle foretage mig i den pågældende situation(og evt om RMA kunne komme på tale)...
--
he who hesitates is a damned fool

Opret svar til indlægget: NF7

Grundet øget spam aktivitet fra gæstebrugere, er det desværre ikke længere muligt, at oprette svar som gæst.

Hvis du ønsker at deltage i debatten, skal du oprette en brugerprofil.

Opret bruger | Login
NYHEDSBREV
Afstemning