Seneste forumindlæg
Køb / Salg
 * Uofficiel Black/White liste V3
Login / opret bruger

Forum \ Off Topic \ Anden computer snak
Denne tråd er over 6 måneder gammel

Er du sikker på, at du har noget relevant at tilføje?

Værste BoomTown Tur !

Af Supporter Aspirant JensG | 08-02-2010 19:37 | 4458 visninger | 140 svar, hop til seneste
Hej Hol.dk Her i weekenden skulle vi have været på Boomtown i Aarhus, vi havde bestilt pladser flere uger før! Vi var 15min. for sent på den, vi havde prøvet at ringe og sige at vi kom forsent, men de tog den ikke. Men da vi ankommer til Cafen, har de låst dele af, og der er fyldt op med en masse børn. Vi ringer selvfølgelig ind for at spørge hvad i alverden der foregår? Vi ringede til cafen og hun gad ikke rejse sig for at tage telefonen, men hun fik øje på en kunde der stod og ventede på at blive ekspederet og da hun var færdig med at ekspedere kunden, ringede vi igen i håb om at hun ville tage telefonen og det gjorde hun endelig, men kun med den besked at hun ikke ville lukke op da vi var kommet for sent.. Da vi får talt med hende, siger hun at, der er nogle andre der har overtaget vores pladser og det nu var et lukket arrangement, og hun ikke lukkede døren op. Selvom at vi kunne se at der var 5 pc'er ved vinduet som der stod reseveret på. Never BoomTown Again!
--
#1
JensG
Supporter Aspirant
08-02-2010 19:40

Rapporter til Admin
Det skal lige siges at vi kommer helt fra Holstebro...
--
#2
Niels
Gæst
08-02-2010 19:43

Rapporter til Admin
Ja det er det jeg kalder service! eller ikke...
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#3
HCERN
Bruger Aspirant
08-02-2010 19:46

Rapporter til Admin
Lyder Nerdern..
--
Jeg er 14 år
#4
Gæsten
Gæst
08-02-2010 19:47

Rapporter til Admin
Men men i kom jo for sent? Jeg kan ikke se problemet.
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#5
JensG
Supporter Aspirant
08-02-2010 19:49

Rapporter til Admin
Det er 15min vi kom forsent, vi havde prøvet at ringe, men hun gad nok ikke tage den...
--
#6
Niels
Gæst
08-02-2010 19:51

Rapporter til Admin
Ja men vi ringede jo ligsom og ville sige det, så må blonde dame jo ligsom tage knoglen
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#7
Stealex
Ultrabruger
08-02-2010 19:52

Rapporter til Admin
#4 kan du ikke se problemet? Prøv lige at læs det en gang mere! :)
--
#8
CV
HOL Administrator
08-02-2010 19:52

Rapporter til Admin
Klag til Boomtown over dårlig behandling. Så kan man i bedste fald håbe på at medarbejderen for en advarsel/irettesættelse.
--
HOL.lan #1 d. 9-11 April på Sjælland. Sæt kryds i kalenderen allerede nu! http://hollan.raichu.dk[...]
#9
ReneSDK
Guru
08-02-2010 19:52

Rapporter til Admin
Hvis man kommer for sent kan jeg ikke se hvad Boomtown har gjort galt. De regler kører de også efter på restauranter. Hvis du kommer 15-20 minutter for sent til en bordreservation på en restaurant uden at give lyd fra sig, hvis telefonen ikke bliver taget betyder vel bare at der er travlt, er der også stor sandsynlighed for at dit bord bliver givet til dem der ikke har reservation og kommer ind ude fra gaden.
--
Zepto Znote V11a | Atom N270 | 2GB RAM | 160GB 5400rpm | 11.1" @ 1366x768 | 1.3MP webcam | Windows XP SP3
#10
Niels
Gæst
08-02-2010 19:55

Rapporter til Admin
Hør nu lige her fellows, der har ikke været travlt og der var ikke travlt da vi kom, og når hun ikke engang tager telefonen når man ringer, og vi faktisk står og kigger på at hun bare sidder og feder på handicap stolen, så er det ikke vores skyld, og vi ville jo informere dem om vi var forsinket, men ingen tog telefonen selvom vi ringede op til flere gange!
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#11
Ruben
Gæst
08-02-2010 19:56

Rapporter til Admin
#9 Læste du at de kunne se tomme reserverede pladser fra vinduet? -Nuvel det kunne være reserveret til andre, men de kunne da få chance for at komme indenfor og finde ud af det!?
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#12
OleMøgdahl
Maxibruger
08-02-2010 19:57

Rapporter til Admin
For sent eller ej, de bør vel svare på telefon opkald?
--
#13
Gæsten
Gæst
08-02-2010 19:57

Rapporter til Admin
#4 Altså de vil da være dårlig til deres arbejde hvis de ikke solgte pladserne til nogle andre når nu i ikke dukkede op. Jeg kan ikke se hvordan du kan blive sur over at DU kom 15 minutter for sent, og at de solgte jeres pladser til nogle andre.
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#14
xabo
Maxi Supporter
08-02-2010 19:58

Rapporter til Admin
I skulle bare havde sagt til den skanky hoe at hun ville få en cheese burger for det. Så skulle i med glæde havde set hende løbe hen til døren og åbne døren for jer. hehe.
--
#15
ToFFo
Maxi Nørd
08-02-2010 19:59

Rapporter til Admin
Det er godt nok koldt gjort bare at sige "sur røv. 15 minutter er for længe. Selvom i prøver at ringe og sige i er sent på den". virkelig dårligt. man kan jo blive forsinket. Det kan jo ske for enhver. De prøver da på at sige de er sent på den. men bliver ignoreret. Det er sgu ikke godt nok
--
P6T DV2 6GB Corsair XMS3 1600MHz Core i7 920 @3,6GHz 2xGainWard GTX260 OC 2xWD Velociraptor RAID0 4xWD 250gb, 1xWD 1TB, 2xWD 500gb Obsidian 800D
#16
KoZmatik
Super Supporter
08-02-2010 19:59

Rapporter til Admin
#9 Selvfølgelig holder det jo ikke,klovn. S-togene kan være forsinkede, der kan være ekstra meget traffik og længere kø, den slags bestemmer man jo ikke selv når man tager i byen. Prøv dog at tænkt dig om. Kegle. Boomtown har et ansvar for at tage deres telefon - ligesom de ville få at vide alle andre steder i verden. Hvis boomtown ikke er i stand til at tage en telefon, har de ingen ret til at eje en virksomhed, simple as that. Jeg tager heller ikke på boomtown mere. Der er ikke andre end små børn på 12-15 der sidder og gamer wow og råber og skriger fordi de er hyperaktive på cola og energidrik. Til den pris man betaler ( 150 kr for at sidde der natten over ) lever Boomtown desværre ikke op til den service man betaler for.
--
Intel pentium II 2x64 MB IBM ram Onboard Grafikkort 12W PSU extreme edition Vand køling m. flydende Ajax Ultra
#17
CV
HOL Administrator
08-02-2010 19:59

Rapporter til Admin
#13 Så du mener hun har udført sit arbejde korrekt når hun ikke tager telefonen, og til at starte med nægter at svare dørtelefonen? Ja der kan man bare se...
--
HOL.lan #1 d. 9-11 April på Sjælland. Sæt kryds i kalenderen allerede nu! http://hollan.raichu.dk[...]
#18
JensG
Supporter Aspirant
08-02-2010 20:00

Rapporter til Admin
# 13 Jeg kan godt forstå dig, MEN at være god til sit arbejde, burde også indebære god service, og det har de ikke udvist her...
--
#19
OleMøgdahl
Maxibruger
08-02-2010 20:00

Rapporter til Admin
#16 Hørt hørt!
--
#20
nOrDaL
Supporter Aspirant
08-02-2010 20:02

Rapporter til Admin
Tror gerne man må bruge ordet kælling i denne sammenhæng :P jeg var skisme blevet gal, det må jeg indrømme. Tror også jeg havde klaget.
--
Smil det smitter
#21
Niels
Gæst
08-02-2010 20:02

Rapporter til Admin
Det er lige det jeg mener, det kan ikke passe at hun bare skal sidde der og game wow. Altså hva vælger man Kunderne eller wow accounten?, det er en butik så self vælger man kunderne, men nej ikke på bowntown, der ruller wow og cs løbet af stablen. Kunderne bliver efterladt i kulden med røven i vandskorpen. Det er træls. Og vi kørte jeg helt fra vestjylland, men det har hun vel ingen idé om hvor er. Men hun ved da hvor hendes computer er.
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#22
JensG
Supporter Aspirant
08-02-2010 20:02

Rapporter til Admin
# 16 Ja, nemlig, batteriet på bilen var klappet sammen, så vi kom 30min for sent af sted...
--
#23
KoZmatik
Super Supporter
08-02-2010 20:07

Rapporter til Admin
#21 Lol, sad hun gamede wow i receptionen? haha, grinern :P
--
Intel pentium II 2x64 MB IBM ram Onboard Grafikkort 12W PSU extreme edition Vand køling m. flydende Ajax Ultra
#24
Humolus
Nørd Aspirant
08-02-2010 20:07

Rapporter til Admin
Hvis de har kunne fylde stolene op med andre som kom til tiden kan jeg ikke se problemet heller, i kunne jo være taget hjemmefra tidligere
--
Man skal ikke kaste med sten, når man selv er i en hashrus
#25
Lars.1979
Junior Supporter
08-02-2010 20:09

Rapporter til Admin
Den fede ko hun skal sku bare lære at opføre sig pænt. anyway du skrive hun sad på en handicap stol kunne dette ikke være grunden til hendes spadser attitude?
--
#26
Niels
Gæst
08-02-2010 20:10

Rapporter til Admin
HomoLus, Vi havde jo problemmer med bilen efter vi var kørt hjemmefra, og når man prøver og ringe og sige man er forsinket , og at de ikke tager telefonen, så er det boomtown der stinker
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#27
JensG
Supporter Aspirant
08-02-2010 20:12

Rapporter til Admin
nej, hun sad ikke i handicap stol hahaha :D men hun gamede et eller andet ;)
--
#28
Niels
Gæst
08-02-2010 20:12

Rapporter til Admin
lars du siger noget der..
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#29
Gæsten
Gæst
08-02-2010 20:13

Rapporter til Admin
#15 Så må i jo tage afsted noget før og lære at komme til tiden. Jeg forstår virkelig ikke hvordan du kan blive sur på hende pga i kommer for sent. #17 Ja det har hun, og det kan jo være hun har haft travlt og haft andet arbejde end i lige umiddelbart kunne se.
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#30
Niels
Gæst
08-02-2010 20:15

Rapporter til Admin
#29 Du er sq på et sidespor nu - men ja hun havde sikkert travlt.. men at få sin Gnom op i level
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#32
Niels
Gæst
08-02-2010 20:18

Rapporter til Admin
Meningen er at boomtown er noget værre lort, og som folk siger så er det fyldt med Kids der grinder cs i poleposition. Boomtown har bare ikke den service der skal være. Sådan er det bare, så stop med at forsvare og slikke røv.
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#33
CV
HOL Administrator
08-02-2010 20:19

Rapporter til Admin
#29 Jamen forklar mig så hvordan man kan udføre sit job, når man ikke tager telefonen som de er ansat til? Det kunne jeg egentlig godt tænke mig at høre. Kundeservice er en del af det at drive forretning, og det har den medarbejder tydeligvis ikke fattet en meter af. Ligesom der er flere arrogante personer her i tråden, der deler samme holdning som hende. Hvilket bare er sørgeligt.
--
HOL.lan #1 d. 9-11 April på Sjælland. Sæt kryds i kalenderen allerede nu! http://hollan.raichu.dk[...]
#34
Ruben
Gæst
08-02-2010 20:26

Rapporter til Admin
Jeg tror også gæsten på et tidspunkt i sit liv vil erfare, ISÆR i et service arbejde, at verden dog alligevel ikke er så firkantet som han/hun fremstiller det.
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#35
JensG
Supporter Aspirant
08-02-2010 20:33

Rapporter til Admin
Nemlig # 34 :) Jeg ville da også tro, hvis jeg skrev en klage til boomtown, ville jeg nok bare få en undskylding også ikke mere. Jeg vil bruge den her mulighed til at vise hvordan man ikke skal kører forretning. Så de kan lærer det. "Skal du til herreaften, polterabend eller firmafest? Skal du afholde en kæmpe kick off fest? Skal dine medarbejdere lære om teamprocesser? Boomtown tilbyder en bred vifte af arrangementer, som dækker alle behov. Vi er specialister i vellykkede arrangementer og vores kvalificerede personale sikrer at alle - uanset erfaring - får en anderledes oplevelse, som de husker!" Fra deres egen hjemmeside ! "vores kvalificerede personale sikrer at alle - uanset erfaring - får en anderledes oplevelse, som de husker!" Ja jeg har ikke glemt verdens dårligste service....
--
#36
stallemanden
Junior Nørd
08-02-2010 20:41

Rapporter til Admin
Umiddelbart vil jeg synes det er synd og skyde Boomtown i skoen, at de stinker langt ind i helvede, fordi en ansat ikke har udført sit job ordentligt. Skulle alle firmaer dømmes på dette grundlag, vil jeg vove den påstand, at der ikke findes ordentlige virksomheder. Der vil altid forekomme ansatte, der foretager en forkert disposition. Det er møghamrende irriterende, at det er gået ud over jer på den her måde, men jeg vil til enhver tid mene at det er forkert og skære Boomtown over én kam.
--
Smerter? : http://paincare.dk[...] Forslag til HOL: http://hol.uservoice.com[...] Google Wave: [email protected]
#37
TehSnake
Monsterbruger
08-02-2010 20:43

Rapporter til Admin
#35 "anderledes oplevelse, som de husker!" I fik da en anderledes oplevelse I sikkert ikke vil glemme... Dog holder jeg med jer, det er da fuldstændig latterligt hvis det har forgået som I beskriver det.
--
#38
[Knixe]
Ultra Supporter
08-02-2010 20:50

Rapporter til Admin
Tror sgu sådan en er svært, som flere har skrevet i tråden, er det jo sur røv for Boomtown at slå hænderne af dem, fordi de har ansat en eller anden nasty ass bitch... Reelt set kan de jo ikke vide om hun sidder og bliver våd over WOW eller laver DKs bedste service, vis ingen siger noget. Mvh.
--
Cheap Tricks User - http://blog.knigges.dk[...] "I got a message for all you fucking haters out there. Alright, bro? Alright, Browskies?"
#39
KoZmatik
Maxi Supporter
08-02-2010 20:51

Rapporter til Admin
#36 Der er i sig selv intet galt i, at en ansat i et firma begår en fejl ind imellem. Det kan ske for selv de bedste. Forskellen ligger dog derimod i, at nogle firmaer er bedre til at sørge for, at de har et kompetent personale, som derved også sikre dem et højere service niveau. Sådan er det med alle firmar. Hvis boomtown har ansatte, der tåger foran deres pc og ignorere deres gæster, så vil de naturligvis modtage klager fra deres kunder. Nægter de at reagere på dette, vil de yderligere blive betragtet som værende et useriøst firma - ligesom de ville alle andre steder. Boomtown er ikke "hellig" på nogle måder, og derfor har de selvfølgeligvis et ansvar for at behandle deres kunder ordentligt, ligesom alle andre firmaer og virksomheder har.
--
Intel pentium II 2x64 MB IBM ram Onboard Grafikkort 12W PSU extreme edition Vand køling m. flydende Ajax Ultra
#40
Blizz
Ultra Supporter
08-02-2010 20:57

Rapporter til Admin
Der er altid 2 sider af samme historie. I var sent på den. I ringede x-antal gange. Ekspedienten var optaget, da hun sikkert havde travlt med at smide Hallucinerende, lim-sniffende teenagere ud fra toilettet. I ankommer, ringer til Cafeen, og i mellemtiden har hun afsat sæderne til anden side. Shit happens...men nogen gange går tingene altså bare ikke, som man havde forventet, eller håbet. Hvofor klager du ikke til Boomtown først, før du "beklager dig" her i forummet! Det ville jeg da have gjort :)
--
#41
KoZmatik
Maxi Supporter
08-02-2010 21:03

Rapporter til Admin
Kunne også godt tænke mig at se hvordan boomtown ville reagere på en sådant klagebrev, så kan vi måske få opklaret, om de deres service reelt er så dårlig.
--
Intel pentium II 2x64 MB IBM ram Onboard Grafikkort 12W PSU extreme edition Vand køling m. flydende Ajax Ultra
#42
JensG
Supporter Aspirant
08-02-2010 21:07

Rapporter til Admin
# 41 jamen de kan da svare her, det er sket som der er beskrevet. Så må vi se hvad de svarer. :) hvis de tør
--
#43
CV
HOL Administrator
08-02-2010 21:16

Rapporter til Admin
#40 Det er meget normalt at skrive på forums, hvis man har haft en dårlig oplevelse med et firma. Og er hverken forbudt eller dumt, da det kan hjælpe andre som måske overvejer at benytte sig af pågældende firma. Det er jo ikke anderledes end når folk skriver at Getmore eller andre har taget røven på dem.
--
HOL.lan #1 d. 9-11 April på Sjælland. Sæt kryds i kalenderen allerede nu! http://hollan.raichu.dk[...]
#44
PiqueMacho
Junior Supporter
08-02-2010 21:21

Rapporter til Admin
Er enig i at det ikke er en fair behandling i har fået af boomtown og jeg ville egentlig kræve at jeg fik en "gratis omgang" på husets regning. Det er ikke normalt, som jeg læste tidligere, at man på en restaurant, giver bordet væk når gæsten er 15min. forsinket. I et sådant tilfælde vil man forsøge at kontakte vedkommende og det var måske en mulighed som boomtown skulle tage op. Det kræver vel ikke andet end at de får et telefonnummer når man bestiller plads derinde.
--
PhenomII X4 965, ASUS M4A785TD-V EVO, XFX Radeon HD 5750 1GB, 4GB Kingston, 400W Corsair, 1TB WD Black, 40GB X-25, Arctic Freezer rev.2, Samsung P2270
#45
KoZmatik
Maxi Supporter
08-02-2010 21:27

Rapporter til Admin
#44 Jeg løftede også det ene øjenbryn da jeg læste #9's indlæg. Jeg har da før haft været ude og spise på resteurant, og hvis man er forsinket ringer man og giver besked, så bliver begge parter tilfredse og så kommer der en god oplevelse ud af det. Sikke en mærkelig idé at sammenligne resteuranter med netcafer. Er det ikke muligt at man kan efterlade et telefon nummer til boomtown, når man bestiller plads? for så har boomtown automatisk et ansvar for, at kontakte deres gæster hvis de er forsinkede, og omvendt.
--
Intel pentium II 2x64 MB IBM ram Onboard Grafikkort 12W PSU extreme edition Vand køling m. flydende Ajax Ultra
#46
ReneSDK
Guru
08-02-2010 21:38

Rapporter til Admin
#44/45 jeg undrer mig over hvor jeg i mit indlæg skriver at de giver bordet væk hvis man er 15 minutter forsinket... jeg skriver "hvis man ikke giver lyd fra sig".
--
Zepto Znote V11a | Atom N270 | 2GB RAM | 160GB 5400rpm | 11.1" @ 1366x768 | 1.3MP webcam | Windows XP SP3
#47
MathiasJ
Nørd
08-02-2010 21:43

Rapporter til Admin
Hold kæft, jeg havde blevet tosset.. At hun ikke engang så meget som lukker jer ind for at diskutere det... Nogle mennesker fatter bare ingenting. Det er sat'me' skod service, så det gør noget. Alle kan jo blive forsinket, og når vi kun snakker 15 min. så burde det jo ikke betyde noget. Det eneste, det burde betyde, er, at de får et kvarter mindre at spille i. Havde det været en tre kvarter - en time, så havde det været noget andet, men alle kan sgu hurtigt blive et kvarter forsinket... Jeg kan i hvert fald godt forstå, hvis I ikke gider BoomTown mere. Men skriv en klage og se, hvad der sker. ;) #9: Der er blevet givet lyd fra dem. De ringede ind til dem flere gange (skriver de da i hvert fald - men man må da gå ud fra, at det er rigtigt..) og telefonen blev ikke taget. Og også som der bliver skrevet, at de kan se, at hun sidder ved telefonen, men ikke tager den i første omgang. Så er man godt nok ikke særlig smart.
--
#48
ReneSDK
Guru
08-02-2010 21:51

Rapporter til Admin
#47 at give lyd fra sig betyder at Boomtown har talt med dem og de har fået af vide de er forsinkede, og at det er blevet "godtaget/godkendt". At de ikke er kommet igennem er ikke at give lyd fra sig. Det betyder bare at de forgæves har forsøgt at kontakte Boomtown. Jeg siger ikke at det ikke er en kedelig situation, bare at det ikke er en unormal situation hvis folk er forsinkede og ikke har fået fat i firmaet, da de jo ikke kan vide om folk er forsinkede eller aldrig kommer til at dukke op.
--
Zepto Znote V11a | Atom N270 | 2GB RAM | 160GB 5400rpm | 11.1" @ 1366x768 | 1.3MP webcam | Windows XP SP3
#49
MathiasJ
Nørd
08-02-2010 21:55

Rapporter til Admin
#48: Ja, det er jeg da godt klar over, men hvordan fa'en skulle de ellers gøre det? Hvis man ikke kan ringe til receptionen, fordi vedkommende, der sidder der, spiller computer og ikke gider at tage telefonen, så er der ligesom kun telepati og telegram tilbage som muligheder for at kontakte dem. Jeg forstår dig godt, men i denne situation synes jeg, at det er BoomTowns skyld. De er kun et kvarter forsinkede, og de har prøvet at kontakte dem telefonisk flere gange. Der burde ikke være noget problem.
--
#50
the688
Guru
08-02-2010 22:05

Rapporter til Admin
#49 - I ved jo ikke om hun 15 minutter tidligere var ved at give hjertemassage til en der var faldet om, eller grunden til hun ikke tog jeres opkald da i stod udenfor, var fordi hun havde en kunde på chatten. Ja, det er uheldigt at de ikke tager telefonen (nogensinde prøvet at ringe til Telia? De lader dig vente en TIME, men du skal stadig betale din telefonregning..) - men intet undskylder at I kommer 15 minutter for sent. Har man en aftale, er man der 5-10 minutter før aftalte tidspunkt. Selvfølgelig kan der komme noget i vejen som man ikke kan forudse - men det gør det stadig ikke til modpartens "problem" at du kommer for sent. Hvor mange gange ringede I? I må jo have vidst MINDST en halv time inden, at I ville blive et kvarter forsinket, så I har vel kunnet nå at ringe op 20-30 gange, mindst, ikke? Hun tog den ikke en eneste gang?
--
"Two hands working are better than a thousand hands praying"
#51
KoZmatik
Maxi Supporter
08-02-2010 22:05

Rapporter til Admin
#46 Og af netop den grund er dit inlæg i #9 meningsløst, eftersom at #0 netop har givet lyd fra sig - endda op til flere gange. At telefondamen har travlt med at klø sig selv i røven er hverken #0's problem eller hans homies han havde med. Du undre dig derfor over noget som ikke er relevant. Fjols. Måske #0 skulle kontakte boomtown, for at få dem her ind til at forklare deres side af sagen, og evt. komme med den manglende undskyld for dårlig service.
--
Intel pentium II 2x64 MB IBM ram Onboard Grafikkort 12W PSU extreme edition Vand køling m. flydende Ajax Ultra
#52
ReneSDK
Guru
08-02-2010 22:12

Rapporter til Admin
Folk skal efter min mening begynde at lære at om det er 2 minutter eller 15 minutter man kommer for sent, så er man stadig for sent på den. Så hellere tage af sted så man er der 20 minutter FØR ens tid starter. Om man er i bil eller med det offentlige, så gælder de samme regler :D Desværre er der (og ja jeg ved godt jeg generaliserer meget med denne kommentar) rigtig mange unge der i dag ikke har lært konsekvenserne ved at komme for sent, og tænker "ah ja det sker jo sådan noget". Efter min mening sker det hvis man lader det ske. Folk er ikke gode nok til at tage bare lidt tidligere af sted for at komme frem i god tid. #51, at give lyd fra sig betyder at de er kommet igennem og har informeret om at de er forsinkede. Det kan ikke kaldes at give lyd fra sig hvis de ikke rent faktisk har fået fat i Boomtown. #50 præcis, kan kun give dig ret.
--
Zepto Znote V11a | Atom N270 | 2GB RAM | 160GB 5400rpm | 11.1" @ 1366x768 | 1.3MP webcam | Windows XP SP3
#53
JensG
Supporter Aspirant
08-02-2010 22:27

Rapporter til Admin
# 52 Der kan være virkelig mange grunde til at hun ikke tog telefonen. Hjertemassage eller hvad i nu finder på. Ja hvis man ringer til Telia så går der en time. Men jeg tvivler kraftigt på at, der var særlig mange der skulle have fat i boomtown kl 23:45 om aftenen. Men jeg tror IKKE at der har været en god grund til at hun ikke har taget telefonen, for vi så hvor ligeglad hun var da vi var ankommet til cafén, kl 00:15. Sig hvad i vil om at man kunne have taget før afsted og sådan... Ja vi kunne godt have taget før afsted, men vi anede jo ikke at vi kom i motor-problemer.
--
#54
MathiasJ
Nørd
08-02-2010 22:34

Rapporter til Admin
#50: Akkurat det samme kunne jo være tilfældet med dem. Tvivler dog på, at hun var ved at give hjertemassage online eller ikke kunne lade en kunde vente i 30 sekunder, efter der er blevet ringet flere gange til receptionen. #52: Der blev jo gjort alt for at komme til tiden, og de var (ifølge tidligere posts) kørt, så de burde være der et kvarter inden reservationen. Man kan jo ikke for ... ikke gå og regne med, at man bliver en time forsinket ved alt, man skal, bare så BoomTown ikke lige skal vente højst en halv time i sjældne tilfælde...
--
#55
Bjorn
Semi Supporter
08-02-2010 22:44

Rapporter til Admin
HaHa ;)
--
#56
Abel ort
Supporter
08-02-2010 22:45

Rapporter til Admin
hvis der nu har været 5 pladser...hvorfor var DE så STADIG reserveret...Boomtown er bare alt for dyre, og dårlig service. jeg tar altid på CPG. men det er ikke en kæde i Danmark
--
Phenom2 965 3.4 BE/HyperX 1600Mhz 4GB/ASUS5850/Intel X25-M 80GB/Cheiftec650W/HAF 932/ASUS M4A79XTD EVO/Samsung 750GB/Kone,G15/BenQ24FullHD
#57
JensG
Supporter Aspirant
08-02-2010 22:51

Rapporter til Admin
# 55 Kæft bjørn :P
--
#58
Bjorn
Semi Supporter
08-02-2010 22:55

Rapporter til Admin
#57 i kunne bare komme til tiden ;)
--
#59
Gæsten
Gæst
08-02-2010 22:55

Rapporter til Admin
#53 Men køre Jens, det kan jo stadig ikke være boomtowns skyld at de skal tage højde for at DIN bil går i stykker. Det er dit problem. Det skulle ikke undre mig at boomtown har mange der reservere og aldrig dukker op, derfor sælger de jo selvfølgelig pladsen til en ny. Du vil sikkert også være blevet sur hvis hun havde lukket jer indenfor og i skulle betale for det kvarter i ikke var der.
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#60
JensG
Supporter Aspirant
08-02-2010 23:04

Rapporter til Admin
# 59 Jeg siger sku da heller ikke at der er boomtowns skyld at vores bil går i stykker, jeg siger at der dårlig service at får af dem, når de ikke tager telefon, og når vi møder op ikke gider at snakke med os. Og luk nu med om jeg ville være blevet sur for at jeg skulle betale for et kvarter jeg ikke var der i. Det er min egen skyld og det må jeg tage med. Og Gæsten, hvis du har mere at sige, så idenitifer dig selv, istedet for at råbe som gæstebruger!
--
#61
Jan
Gæst
08-02-2010 23:15

Rapporter til Admin
#35+53 http://cafe.boomtown.net[...] a_dk/articles/art.view.php?id=3403- 1& Fredag og lørdag lukkes dørene kl 24:00, så skal man til natarrangement skal man ankomme inden dette tidspunkt. Taget i betragning af vejrsituationen og den lange rejse burde I nok havde taget af sted i god tid.
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#62
Gæsten
Gæst
08-02-2010 23:15

Rapporter til Admin
#60 Jeg ved ikke hvad deres forretningspolitik er i forbindelse med telefonopkald, men jeg synes stadig ikke du kan blive sur på boomtown for at møde for sent op. Hvad er der nu galt med en gæstebruger? Der er da ingen forskel i om jeg laver en bruger eller ej. Men meget sjovt du føler dig truet af min adfærd og derefter selv næsten sender en trussel ud. Derudover er hol.dk ikke moden nok til at jeg gider have en bruger her, bla. pga sikkerheden er huller som en si.
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#63
Svinet er løs
Gæst
08-02-2010 23:21

Rapporter til Admin
Så kan man lære at læse betingelserne for arrangementerne man deltager i, jævnfør #61
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#64
JensG
Supporter Aspirant
08-02-2010 23:30

Rapporter til Admin
# 61 Jeg er ude mærket klar over at dørene lukker, men at de vil tage telefonen, så vi kan sige at vi kommer 15 forsent begriber jeg ikke. # 62 Jeg ved ikke hvad deres forretningspolitik er i forbindelse med telefonopkald, men jeg synes stadig ikke du kan blive sur på boomtown for at møde for sent op. Jeg er heller ikke sur på boomtown at jeg kommer forsent. Jeg mener bare ikke at det er iorden at de ikke vil snakke med os. Jeg føler mig ikke truet. det er bare fordi du ikke har fået fat i Topic, du blever ved med at sige det samme, om at det er vores skyld, det handler om service. Og nu kommer der sikkert en smart kommentar mere fra dig, og der må du også selvom.
--
#65
BentOver
Junior Supporter
08-02-2010 23:47

Rapporter til Admin
#0 super trist historie, man skulle tro at et firma som Boomtown var interesseret i at tjene penge. Tomme stole giver mig bekendt ingen monies i kassen, medmindre I selvfølgelig havde forudbetalt :D Synd at I ikke blev lukket ind på trods af de 15 minutters forsinkelse, de var vel i deres gode ret til ikke at gøre det, men det påvirker ikke just min opfattelse af deres serviceniveau i en positiv retning. Smid en mail til dem, gør dem opmærksom på problemet. Lyder mest af alt som om du er rendt ind i en skod-medarbejder.
--
I am a signature virus, please copy me to your own sig to help me spread.
#66
Jan
Gæst
08-02-2010 23:53

Rapporter til Admin
#64 Hvis der er et stort ryk ind af kunder, kommer de i første række og det er højst tænkeligt et par timer før dørene aflåses til natarrangementer. Hvis det var min bil som ikke kunne starte i frosten pga manglende vedligeholdelse at batteri, ville jeg ikke give andre personer skyld for dette. Det bliver sagt/skrevet hvert år før frosten sætter ind, hvad bilejerne skal tjekke for at køretøjet har det godt vinteren igennem ;)
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#67
CV
HOL Administrator
09-02-2010 06:43

Rapporter til Admin
Der er da godt nok mange mennesker her der ikke fatter en meter, så I burde vidst ringe til Peter. Han siger jo på INTET tidspunkt at det er Boomtowns skyld at hans bil ikke ville starte. Det sagen drejer sig om er at Boomtown yder dårlig kundeservice i den forstand at de ikke tager telefonen når der bliver ringet til dem. Personligt ville jeg da skide hul i om så medarbejderen var ved at løse en international atom krise. Men tager ALTID telefonen, og så må man sgu sige "hæng lige på et øjeblik". Alt andet er i min verden dårlig kundeservice.
--
HOL.lan #1 d. 9-11 April på Sjælland. Sæt kryds i kalenderen allerede nu! http://hollan.raichu.dk[...]
#68
Mion
Semi Nørd
09-02-2010 10:45

Rapporter til Admin
Det er vel firmaets eget problem. ikke alle firmaer har konstant telefon dækning, og i en butik der dækker man altid de folk som er synligt i butikken, omend det er servicen telefon mæssigt der bliver klaget over, så starte det hele jo med folk ikke komme til tiden. og kan du ikke møde op til en reserveret plads som ikke er betalt, så bliver den solgt videre. der er så usandssynligt mange folk der bare reservere til højre og venstre uden at bruge, se biograferne de har også en 15 minutter før tid ellers så kan de ryge til anden side. nu er det her så et helt andet eksempel, men fik da også et føl, da jeg skulle stå hos DSB og høre på en kvinde ved disken klage HØJLYDT i 15 minutter, fordi toget var kørt da hun kom frem på perronen, godt nok var hun der 1½ minut efter den skulle kører, men den var der stadig, og han holdt bare dørene lukket og kørte. JA der er jo noget der hedder en TIDSPLAN og hvorfor forsinke 150 folk fordi en ikke kan holde sin TIDSPLAN, eller bare altid er generelt 10 minutter forsinket. hele sagen med BOOMTOWN havde jo ikke været problematisk, hvis man havde timet det med at være der 20 minutter før, frem for lige til tiden, som blev for sent i sidste ende. at boomtown så har en Ansat der opfører sig uheldigt, ja måske skal man screene bedre, men alle folk har forskellige dage, og vi er nu engang personer, disse ting kan altså ske.
--
Sådan en firkantet dims med en masse ben i en sort box, det er hvad jeg har. og den kan sgu trække hjertefri over Lan.
#69
JesterJ
Bruger
09-02-2010 10:54

Rapporter til Admin
Ja det er jo ikke ligefrem hvad jeg ville kalde god service, men det er sådan set boomtowns problem at de har dårlig service ærgeligt for jer t i blev holdt ude men hvis i spreder jeres erfaringer med dem er det jo netop grunden til at boomtown burde have gjort tingene anderledes. Og til alle dem der ikke kan se problemet vil jeg blot kommentere at det ikke er en butiks evne til at holde på sine rettigheder der bringer dem kunder men derimod deres service, herunder også evnen til at se bort fra deres egne regler i særlige tilfælde.
--
#70
Phasio
Supporter
09-02-2010 11:40

Rapporter til Admin
Jeg forstår godt i synes det er nedern... Men en anden gang, så kom til tiden. I det virkelige liv bliver du oftest smækket døren i hovedet når du kommer for sent.
--
GA-MA770T-UD3P / Phenom II X4 945 3000 Mhz / 4GB ram / Windows 7
#71
KoZmatik
Maxi Supporter
09-02-2010 12:06

Rapporter til Admin
Undskyld jeg bryder denne ignorans blandt de folk der har haft forsvaret Boomtown i denne tråd, men jeg tror ikke at i har fattet en meter af hvad det her drejer sig om. Selvfølgelig er det ens eget ansvar at komme til tiden. Det er selvfølgelig heller ikke Boomtowns skyld at deres bil klappede sammen, og selvfølgelig skal boomtown følge deres regler. Men i dette tilfælde, er det et lidt andet scenario der har foregået. #0 kommer ikke til tiden, og det er selvfølgelig ikke boomtowns skyld. Til gængæld ringer #0 og kontakter Boomtown, for at notificere boomtown om sin forsinkelse - endda op til flere gange. Dette ignorere ekspedienten i Boomtown, og det kan på ingen måde forsvares. Skylden ligger derfor 100% på Boomtown. Boomtown har et ansvar, for at sørge for at deres personale besvare telefonopkald, eller kontakter deres kunder hvis der skulle opstå problemer - eller ihvertfald reagere på deres kunder når de bliver kontaktet af dem. Dette har Boomtown ikke levet op til, og af den årsag har Boomtown på ingen måde overholdet deres arbejde. Dette er indiskutabelt.
--
Intel pentium II 2x64 MB IBM ram Onboard Grafikkort 12W PSU extreme edition Vand køling m. flydende Ajax Ultra
#72
Phasio
Supporter
09-02-2010 12:29

Rapporter til Admin
#71 - Jeg beklager på det kraftigste din uvidenhed, men jeg må informere dig om at det ikke er ignorans, bare fordi andre ikke er enige med dig. Det er over min forstand hvordan man kan blive sur over at blive udelukket, når der på deres hjemmeside udtrykkeligt står at dørene lukker kl 24.00. Og bare fordi man forsøger at notificere modparten om en forsinkelse, gør ikke at modparten skal agere som om at forsinkelsen ikke har fundet sted. Wake the fuck up.
--
GA-MA770T-UD3P / Phenom II X4 945 3000 Mhz / 4GB ram / Windows 7
#73
Dozer
Ultra Supporter
09-02-2010 12:34

Rapporter til Admin
Det er da godt nok en omgang mudderkast der er i denne tråd. I og for sig har begge "parter" ret her. Nej, det er ikke boomtowns skyld at de har haft problemer med bilen, og derfor kommer for sent. På den anden side, hvis de har ringet gentagene gange til dem, uden de har taget telefonen, så er det ganske enkelt dårlig service fra deres side af. Hvorfor de ikke har taget den, det kan der så være mange svar på. #0 I bund og grund, så ville jeg kontakte hvem end der leder den Boomtown afdeling, og forklare din sag, og høre hvad de siger. I får måske en "Surt show, ikke mit problem", eller tage problemet op med den pågældene person som har haft vagten. Du får ikke meget ud af sådan en tråd her på HOL, da de som oftest ender i en enorm omgang mudderkast, hvilket også har været tilfældet her. Velkommen til Danmarks største børnehave. - Dozer
--
(@CV_) Jeg synes det er for ringe at man ikke kan finde Hannah Montana - season 1, 2 og 3 i en stor pakke nogen steder..
#75
Svinet er løs
Gæst
09-02-2010 12:39

Rapporter til Admin
#74 Var det nu argumenterne slap op?
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#76
MeSleepy
Giga Supporter
09-02-2010 12:43

Rapporter til Admin
#74 Det er da vist tydeligt hvem der er idioten her.
--
*** AMD X2 +3800 - 2GB Kingston PC3200 - Nvidia 7900GT - 2405FPW TFT 24" ***
#77
N|O.C.A.
Semi Supporter
09-02-2010 12:44

Rapporter til Admin
Må sq tilslutte mig #72 her. 1. Boomtown har informeret om sine forholdregler, ergo de har ret til det de gør. 2. Meget muligt at det er dårlig service, men nu lever vi heldigvis i et land hvor man i høj grad må gøre som det passer en. Dvs. ligemeget hvor dårlig service de leverer, har du ingen ret til at kræve noget bedre medmindre det står i loven. Damen fra boomtown må i princippet flashe sine blege balder, og holde et skilt med en stor fed langefinger imellem førnævnte lige foran dig, sålænge hun ikke bryder loven om blufærdighedskrænkelse (og hun er jo på privat ejendom). Igen, meget muligt det er dårlig service, men som forbruger er det DIT ansvar at finde et bedre alternativ eller at få en skriflig aftale der tager forbehold mod dårlig service. Virksomheden må gøre som de lyster;) Og klap nu kaje med det fis om at "det er deres ansvar at levere god service" og "det er jo meningen at de skal tjene penge". Igen, det er deres valg! Det er jo heller ikke dit ansvar at behandle mig godt hvis vi mødes på gaden, selvom det er normen. Så længe du holder dig inden for lovens rammer må du behandle mig af helvede til, og der er ikke en skid jeg kan gøre ved det (udover gengæld;).
--
Macbook Pro 13" | iPhone 3GS Ask the geeks, we will lead you to misery! MathiasJ
#78
DDarko
Gæst
09-02-2010 12:45

Rapporter til Admin
KoZmatik +1 Det handler blot om simpel service, intet andet.. Der er jo ikke tale om en gigantisk kæde med 100% automatiserede medarbejdere.. blot en lille forretning med få medarbejdere.. og de er også mennesker.. og at hun ikke har ydet service kaldes DÅRLIG service, done deal.. forstår godt #0 brokker sig, denne service ville man ikke forvente andre steder..
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#79
KoZmatik
Maxi Supporter
09-02-2010 12:50

Rapporter til Admin
Ejj.. hvad sker der xD at så mange fjolser ikke kan fatte at man skal tage sin telefon når der bliver ringet, ej det er sgu helt flovt at være til det her!! xD Hvad skal der dog ikke blive af firmaerne rundt omkring, hvis majoriteten af folk er fjolser der sidder og ryger pot og spiller world of warcraft midt i arbejdstiden, uden at tage deres telefon når kunderne ringer til dem. Det er sikkert også derfor, at der findes så mange dårlige butikker at handle med... er glad for at jeg fandt dustin+komplett, helt sikkert, skal aldrig handle hos skod butikker som elmutanten,fona,osv.
--
Intel pentium II 2x64 MB IBM ram Onboard Grafikkort 12W PSU extreme edition Vand køling m. flydende Ajax Ultra
#80
KoZmatik
Maxi Supporter
09-02-2010 12:59

Rapporter til Admin
Det har faktisk slet ikke noget at gøre med ekstraordinær service, det her. Det har reelt kun noget at gøre med, at firmaerne skal tage deres telefon, når den ringer. Og nej #77 fjols, telefondamen skal ikke stå og bootyshake sin røv, mens telefonen ringer, fordi så kan hun ikke tage telefonen, og så kan man ikke komme i kontakt med hende, forhelvede du er fjog XD Prøv at tænk hvis alle firmaer var sådan. At alle medarbejdere i alle firmaer sad og spillede online spil midt i arbejdstiden, uden at tage telefonen når den ringer. Så ville verden meget hurtigt gå i stå. Heldigvis er findes der massere af seriøse firmaer, som tager deres kunder seriøst. Men ja, det danner sgu et meget godt indtryk af, hvordan tingene er ved at udvikle sig. Boomtown er begyndt at cutte alt kontakt til deres kunder, så de kan få mere tid til at spille world of warcraft på deres egne computere. Lad os bare håbe at det ikke spreder sig til andre firmaer! :P
--
Intel pentium II 2x64 MB IBM ram Onboard Grafikkort 12W PSU extreme edition Vand køling m. flydende Ajax Ultra
#81
N|O.C.A.
Semi Supporter
09-02-2010 13:20

Rapporter til Admin
80# ja spade, der er mange firmaer der tager deres kunder seriøst, og hvis du ellers gad og vaske dit lort ud af øjnene vil du se at det er det jeg prøver at sige til #0 I snakker som om at den er en rettighed at få god service? Fat nu at det er op til virksomheden om de vil levere god service så fremt de holder sig indenfor lovens rammer! Ja, gu fanden skal de ikke forvente at få #0 som kunde igen, men det ændrer ikke på det faktum at virksomheden må gøre som det passer dem. Og det inkluderer sjovt nok også om de vil tage telefonen eller ej. Igen, det er op til virksomheden.
--
Macbook Pro 13" | iPhone 3GS Ask the geeks, we will lead you to misery! MathiasJ
#82
KoZmatik
Maxi Supporter
09-02-2010 13:36

Rapporter til Admin
#81 Du fatter vidst ikke så meget xD der er slet ikke nogen der nævner rettigheder til god service, du er helt væk fjols xD Der bliver nævnt, at boomtown skal tage deres telefon når deres kunder ringer til dem. Det du skriver i #77 er: Damen fra boomtown må i princippet flashe sine blege balder, og holde et skilt med en stor fed langefinger imellem førnævnte lige foran dig, sålænge hun ikke bryder loven om blufærdighedskrænkelse Du er da helt væk og har pip i låget, kvaj xD det eneste vi nævner, er at boomtown, såvel som alle andre firmaer, er nødt til at besvare telefon/emails fra deres kunder, for at holde deres firma aktivt over for deres kunder. Vi har på intet tidspunkt nævnt andet, kvaj. Du kan tude fra idag og til næste jul, over hvor uretfærdige vi er over for dig, når vi stille og roligt prøver på at forklare dig, at alle mennesker har et ansvar for at passe sit arbejde ordentligt - i dette tilfælde boomtown. Det ændre dog stadig ikke på at du er et fjols, og at du ikke er i stand til at imødekomme i sådant krav, heldigvis må vi håbe at du aldrig bliver lukket ind i et firma, for så går det da vidst helt galt for dig fjog :P
--
Intel pentium II 2x64 MB IBM ram Onboard Grafikkort 12W PSU extreme edition Vand køling m. flydende Ajax Ultra
#83
N|O.C.A.
Semi Supporter
09-02-2010 13:52

Rapporter til Admin
#82 Er jeg væk? undskyld mig, men det er dig der: 1. tilsyneladende ikke forstår konceptet i et eksempel. 2. Siger at du opfører dig stille og roligt samtidigt med at du kalder mig fjols, kvaj og fjog, og derudover generelt bruger en hånende tone. 3. Siger at det er deres ansvar at tage telefonen, selvom jeg jo netop prøver at forklare dig at det ikke er tilfældet. Det har ikke noget ansvar, det er op til dem selv om de vil tage telefonen eller ej 4. Tilsyneladende tror at jeg forsvarer Boomtown. Noget der på allerkraftigste vis understreger din manglende forståelse for generel kommunikation. Jeg siger jo netop at jeg IKKE holder med dem i deres behandling af denne sag, men at jeres whinen over deres manglende telefon service er fuldstændig uberettet. Og FIY, jeg arbejder for et firma der op til flere gange har modtaget priser for god kundeservice, så lad venligst være med at udtale dig om noget du intet ved om;)
--
Macbook Pro 13" | iPhone 3GS Ask the geeks, we will lead you to misery! MathiasJ
#84
KoZmatik
Maxi Supporter
09-02-2010 14:03

Rapporter til Admin
#83 Tænk at du kan være så dum at skrive så langt et indlæg, og så fejle alligevel ved følgende linje De har ikke noget ansvar, det er op til dem selv om de vil tage telefonen eller ej. En ussel og uduelig holdning, som afspejler din egen inkompetence. Hvis man efterlader sine kunder et telefon nummer, har man naturligvis et ansvar for at besvare et opkald. Det er det eneste du får forklaret, men du er for stor et kvaj til at forstå dette. Hvis man ikke er har interesse i telefonisk kontakt til sine kunder, så efterlader man dem naturligvis heller ikke et telefon nummer. At efterlade et telefon nummer til sine kunder, hvorefter at benægte at reagere på telefon opkald, er retarderet, og fortæller hvilket ynkeligt fjols du er. Og jeg er da ligeglad med om du arbejder i et firma, hvis du, som du selv skriver, "holder et skilt med en stor fed langefinger imellem førnævnte lige foran dig" Så er der selvfølgelig ikke nogle kunder der tør handle hos dig, i frygt for at du får dine syge lyster, om at "flashe sine blege balder" opfyldt, kvaj. Du er seriøst en spasser :P
--
Intel pentium II 2x64 MB IBM ram Onboard Grafikkort 12W PSU extreme edition Vand køling m. flydende Ajax Ultra
#85
Jan
Gæst
09-02-2010 14:11

Rapporter til Admin
#67 Jeg tror også købmanden, lufthavnen eller busselskabet vil skide på dig, når du ringer og siger: Hold lige døren åben, jeg er forsinket ! En regel er en regel, det ved du også som admin på HardwareOnline. Du ved heller intet hvor travlt der har været på Boomtown før dørene blev lukket eller hvor mange medarbejder der er på arbejde og hvad deres opgave er !
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#86
N|O.C.A.
Semi Supporter
09-02-2010 14:15

Rapporter til Admin
#84 Okay mester, nu skærer jeg det lige ud i pap siden du tilsyneladende ikke forstår et ellers meget åbenlyst hint (jf. punkt 2 i #83): Kommentaren med skiltet og balderne var et eksempel. Jesus krist, at folk kan være så dumme? Nu skal vi lige have defineret ansvar her. Det du snakker om er moralsk ansvar, altså det man ville forvente. Det jeg snakker om er juridisk ansvar, dvs. det loven påbyder dem. Og nu skærer jeg det lige ud i pap igen: Selve konteksten af mine indlæg ligger jo netop vægt på det faktum at at de ikke har noget juridisk ansvar. Dine argumenter er sådan set fine nok, men du formår bare ikke at forstå hvad det er jeg mener med mine indlæg. Og så lige en sidste ting. Hvorfor er det at du konsekvent nægter at svare på størstedelen af de problemstillinger jeg fremlægger, og derefter hiver et stykke tekst ud af kontekst så du kan fremstille mig som en, som du selv så intelligent formulerer, spasser?
--
Macbook Pro 13" | iPhone 3GS Ask the geeks, we will lead you to misery! MathiasJ
#87
Deathie
Supporter Aspirant
09-02-2010 14:17

Rapporter til Admin
#85: Det var da et afsindigt dårligt argument. Det er alle eksempler hvor det gør en forskel om de skal holde åbent eller ej. For Boomtown havde det jo ikke gjort en forskel. De har jo åbenbart der alligevel og derfor vil de bare være "ekstra" kunder i butikken. Vil sige at Boomtown ikke har udvist særlig god kundeservice. Jeg er chokeret over hvor mange der siger det var i deres gode ret ikke at lokke #0 ind. Det er da rigtig nok at de ikke har gjort noget galt i forhold til deres vedtægter, men det virker da ret så småligt alligevel.
--
#88
Ole Bole
Gæst
09-02-2010 14:18

Rapporter til Admin
Hold nu bare jeres kæft ALLE sammen.. Det her er skoda for nedern´ en tråd mand!
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#89
N|O.C.A.
Semi Supporter
09-02-2010 14:23

Rapporter til Admin
#88 hehe, som du nok kan høre er jeg en meget ivrig debatør:P Og når folk som mig og Koz mødes opstår der unægteligt konflikter, men det er altså en af de ting et forum er designet til;)
--
Macbook Pro 13" | iPhone 3GS Ask the geeks, we will lead you to misery! MathiasJ
#90
ElementEighty
Bruger
09-02-2010 15:01

Rapporter til Admin
damn en fucked up tråd det er sku utroligt at så mange syntes det er ok at boomtowns receptionist sidder på sin flade røv istedet for at tage telefonen gentagne gange. tror sku ikke Boomtown har ansat hende for at hun skal side og game wow og skide kunderne et stykke!
--
#91
Phasio
Supporter
09-02-2010 16:14

Rapporter til Admin
Kozmatik, at du tror jeg forsvarer Boomtown helt partisk i denne sag er faktisk en direkte dum antagelse. Det er et generelt princip - kommer du for sent, jamen så får man sjældent det man kom for. Kunne du finde på at komme forsent til en eksamen? Tror du toget venter på dig? Og i realititen, hvad havde det ændret havde hun taget telefonen? Hvis det er et firmas princip ikke at ville lukke nogen ind efter kl 24, så skal det ikke undre dig at de mener det, notificering eller ingen notificering. Det undrer mig du syntes at det er dette faktum, at hun ikke tog telefonen skulle kaste ansvaret over på Boomtown. Hvorfor ringer du ikke til dem, og forklarer din situation, det kan være du ville have bedre held selvom jeg tvivler stærkt. #90 - Ja lad os svine hende til, det er klart en bedre og mere seriøs tilgang til tingene.
--
GA-MA770T-UD3P / Phenom II X4 945 3000 Mhz / 4GB ram / Windows 7
#92
Spock
Nørd
09-02-2010 17:14

Rapporter til Admin
#0 synes også som #8 at det bedste du kan gøre, er at sende en klage. Med det sagt, så har jeg lige nogle enkelte bemærkninger: jeg kunne godt tænke mig at vide, hvor mange her der så ekspedienten sidde og spille da der blev ringet første gang? For de fleste er da enige om at det er dårlig service at hun ikke tog telefonen og #10 som sad i bilen ved ligefrem at der ikke var travlt på noget tidspunkt. Måske der ikke var travlt, men når jeg er alene på arbejde, så tager jeg altså ikke telefonen med ud på toilettet og telefonen kan ikke høres ude i serverrummet. Desuden har vi mere end 1 linje ind, så medens jeg snakker, kan der godt sidde folk i køen, og vores kunde kan ikke høre forskel på kø eller optaget. Så må kunden enten lade den ringe tilstrækkelig ofte, eller prøve igen senere. Så jeg kan da hurtig regne ud at vi i vores firma yder en dårlig service siden vi uddeler telefonnummer til vores kunder, uden at den altid bliver taget. #0 skriver de havde prøvet at ringe, dog der står ingen steder hvor ofte de har prøvet, eller på hvilket tidspunkt. Var kl. allerede 00:05 da de lagde mærke til de blev forsinket og ringede? Først i #49 som jeg ikke ved om han var med eller ej, bliver der sagt at de ringede flere gange, efter de havde set de blev forsinket. Dette genbruger nu flere, at der blev ringet flere gange, men jeg kan ikke se at de involverede har nævnt dette. Måske de var ved at være tæt på destinationen, og kl. var ikke så meget over, at de kun har prøvet at ringe en enkelt gang, og derefter håbede på det bedste. Desuden er der heller ingen der ved hvor ofte de lod den ringe. Desuden skriver #0: Vi ringede til cafen og hun gad ikke rejse sig for at tage telefonen, men hun fik øje på en kunde der stod og ventede på at blive ekspederet og da hun var færdig med at ekspedere kunden, ringede vi igen i håb om at hun ville tage telefonen og det gjorde hun endelig, men kun med den besked at hun ikke ville lukke op da vi var kommet for sent Ingen steder står der at hun sidder og spiller, men kun at hun ikke rejser sig for at tage telefonen. Hvor lang tid der går mellem at telefonen ringer, og hun rejser sig for at hjælpe en kunde som er i butikken og allerede har betalt for at være der og den service der følger med, fortælles der intet om. Først i #21 skriver Niels at hun spiller WoW (ved ikke hvordan hendes skærm står i forhold til vinduet man ser ind ad) som #27 så nu også bekræfter, eller i hvert fald at hun spiller noget #16 Boomtown har et ansvar for at tage deres telefon - ligesom de ville få at vide alle andre steder i verden. Der er da ingen som skal fortælle mig om jeg har et ansvar for at tage min telefon eller ej. Det er klart noget de fleste gør, men det er nu stadig mig som sidder og bestemmer Hvis boomtown ikke er i stand til at tage en telefon, har de ingen ret til at eje en virksomhed, simple as that. Hvilken ret/lov er det vi snakker om. Var ikke klar over at man kan få et firma lukket pga. de ikke tager deres telefon. Er det også noget som gælder verden over, eller snakker vi EU, Danmark? Der bliver også lagt meget vægt på at Boomtown skal behandle deres kunder ordentlig og yde god service. #0 er selvfølgelig en potentiel kunde de nu har tabt, men han var ikke deres kunde på noget tidspunkt. Så længe jeg ikke har betalt for noget, eller har noget kontrakt, så er jeg ingen reel kunde. #45 Er det ikke muligt at man kan efterlade et telefon nummer til boomtown, når man bestiller plads? for så har boomtown automatisk et ansvar for, at kontakte deres gæster hvis de er forsinkede, og omvendt. Hvis dørene lukker og låser kl. 00:00, så nytter det jo ikke noget. Desuden er jeg ikke enig i at de får et ekstra ansvar for at kontakte gæsten når han/hun bliver forsinket. Det ville være pænt af dem at yde dette som ekstra service, men det bliver nu aldrig deres ansvar. Ansvaret ligger stadig hos gæsten selv. #67 Personligt ville jeg da skide hul i om så medarbejderen var ved at løse en international atom krise. Men tager ALTID telefonen, og så må man sgu sige "hæng lige på et øjeblik". Alt andet er i min verden dårlig kundeservice. Så du mener altså at jeg skal tage telefonen medens jeg er på toilettet, eller via mine telepatiske evner vide hvornår der ringes så jeg kan være klar? #71 Boomtown har et ansvar, for at sørge for at deres personale besvare telefonopkald, eller kontakter deres kunder hvis der skulle opstå problemer - eller ihvertfald reagere på deres kunder når de bliver kontaktet af dem. Dette har Boomtown ikke levet op til, og af den årsag har Boomtown på ingen måde overholdet deres arbejde. Har du arbejdet i Boomtown, eller hvorfra kender du arbejdsbeskrivelsen så godt hos dem? #80 Det har reelt kun noget at gøre med, at firmaerne skal tage deres telefon, når den ringer. Siden hvornår har vi nu også en lovgivning der fortæller om man skal tage ens telefon eller ej? Og åbenbart er det det eneste argument du kan bringe op, uden at have været der. Du ved ikke hvor ofte der reelt er blevet ringet, eller hvad ekspedienten har været i gang med da de prøvede at ringe til hende.
--
For dum til at vide alt, for klog til at skulle kommentere alt. Når ingen ser dig spise det, er der så stadig kalorier i det?
#93
Jan
Gæst
09-02-2010 17:22

Rapporter til Admin
#87 Er det småligt at have vedtægter ? Citat fra #52: Lær konsekvenserne ved at komme for sent !
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#94
MathiasJ
Nørd
09-02-2010 17:31

Rapporter til Admin
#92: Det er sgu da ligegyldigt, om det er lovligt eller ej - Det er fandme dårlig service.
--
#95
Deathie
Supporter Aspirant
09-02-2010 17:34

Rapporter til Admin
#93: Ja. Det er vidst det svar dit indlæg fortjener. Læs nu hvad jeg skriver. Jeg siger ikke det er forkert, men hvis folk kommer for sent og prøver at forklare det for Boomtown inden, så kunne man måske lige lukke dem ind alligevel. Du får trods alt også lov til at komme ind i biografen selvom du kommer for sent og det vil jeg da mene er mere forstyrrende...
--
#96
MathiasJ
Nørd
09-02-2010 17:40

Rapporter til Admin
#95: Præcis. Reglen er jo helt sikkert ikke lavet, fordi man ikke vil have, at folk skal komme et kvarter for sent efter kl. 24. Umiddelbart vil jeg tro, at det har noget at gøre med, at man ikke ville have folk ind, der er fulde efter at have været i byen, men det ved jeg ikke. Og meningen med regler i butikker (og lignende) er jo ikke, at man skal følge dem slavisk, men at man kan bruge dem så en slags retningslinjer, som man selvfølgelig kan ændre, hvis der er situationer, hvor reglen ligesom ikke giver mening.
--
#97
Spock
Nørd
09-02-2010 18:07

Rapporter til Admin
#94 hvor skriver jeg at jeg ikke synes det ikke er dårlig service? jeg kommenterer blot på nogle af KoZmatiks udtalelser. desuden gør jeg opmærksom på, at der også er situationer hvor jeg heller ikke lige har mulighed for at tage telefonen, men det hører åbenbart også hos dig under dårlig service men denne diskution bliver de 2 parter i denne tåd aldrig enige om. den som lader til at være mest afklaret med situationen er #0 selv
--
For dum til at vide alt, for klog til at skulle kommentere alt. Når ingen ser dig spise det, er der så stadig kalorier i det?
#98
MathiasJ
Nørd
09-02-2010 18:10

Rapporter til Admin
#97: Sådan forstod jeg det bare. Og ja, ikke at tage tage telefonen, når man sidder lige foran den, det er sgu dårlig service!
--
#99
CV
HOL Administrator
09-02-2010 19:33

Rapporter til Admin
#97 Situationen, som den er forklaret af #0, er at de har ringet flere gange. Og jeg tvivler meget kraftigt på at personalet har siddet på lokum hver gang telefonen har ringet. Og når der kun er tale om sølle 15 minutter, så må man sgu være lidt fleksibel hvis man ønsker at yde god kundeservice. Situationen her kan ikke sammenlignes med DSB, eller hvad folk kom med af sjove ideer. DSB har en køreplan der skal følges. En netcafe kører sgu ingen steder.
--
HOL.lan #1 d. 9-11 April på Sjælland. Sæt kryds i kalenderen allerede nu! http://hollan.raichu.dk[...]
#100
Lars.1979
Junior Supporter
09-02-2010 20:02

Rapporter til Admin
Lige meget hvad så er Boomtown noget lort. Jeg syntes selv der er for mange unger under 21år. De burde lave en voksen afdeling, hvor der evt. er mulighed for at surfe porno. De burde dog også lære at gøre rent det er tit der er madrester på tastatur og mus fordi de små fede unger ikke kan styre der mundvand imens de spiller CS og WOW det er tæt det er som at spille i 4D da man tit bliver ramt af en karamel eller mundvand blandet med Cola fordi lille fede brian lige har set en med tier 2 i WOW. Det værste er dog de hvide klatter der kan forekomme på skærmene....man tror det er pixel fejl men det viser sig det er noget andet. Det værste er dog
--
#101
MathiasJ
Nørd
09-02-2010 20:13

Rapporter til Admin
#100: Porno? Det er sgu da for klamt.. Det er fint at gøre det derhjemme, men på en netcafé? Men må ellers give dig ret, de burde dele det op, så meget som muligt. Som f.eks. en slags regel om, at man prøver at placere folk under 16 så længst i den ene ende som muligt og modsat ;)
--
#102
Lars.1979
Junior Supporter
09-02-2010 20:33

Rapporter til Admin
#101 Pff kan godt høre du ikke ved hvor fedt det er at tag en morgen spiller i Boomtown.
--
#103
Crotaphytus112
Superbruger
09-02-2010 21:07

Rapporter til Admin
Shit happens!
--
Med venlig hilsen Crotaphytus112 Email: [email protected] MSN: [email protected]
#104
Spock
Nørd
09-02-2010 21:47

Rapporter til Admin
#99 hvor i #0 læser du at der er ringet flere gange? Vi var 15min. for sent på den, vi havde prøvet at ringe og sige at vi kom forsent, men de tog den ikke. men ok, vi kan alle tyde teksten forskellig. var alligevel aldrig god i skolen til at finde det skjulte budskab i teksten :) desuden er det sjovt at eksempler på hvad der forhindrer mig i at tage en telefon pludselig også skal være gældende for hvad hun gjorde. men jeg vil da gerne komme med flere eksempler hvad hun kan have lavet. #0 skriver jo at der var fyldt med børn da de dukkede op, måske hun har været rundt at sætte dem i gang, og har for larm af børnene ikke hørt telefonen. har aldrig været der, så ved ikke hvordan det fungerer, eller hvad personalet skal yde af service hvis der er problemer med en af Pc'erne men er da glad for at høre at du har din arbejdstelefon med dig allevegne så folk konstant kan få fat på dig ;)
--
For dum til at vide alt, for klog til at skulle kommentere alt. Når ingen ser dig spise det, er der så stadig kalorier i det?
#105
Crotaphytus112
Superbruger
09-02-2010 22:06

Rapporter til Admin
ups, forkert tråd:P
--
Med venlig hilsen Crotaphytus112 Email: [email protected] MSN: [email protected]
#106
Cocacolaen12
Junior Supporter
10-02-2010 21:28

Rapporter til Admin
Jeg var en af de ¨børn¨ der var der nede. Vi havde bestilt det hele for 2,5 måned siden. De pc'er der var ved vinduet var reserveret men der kom nogen som havde bestilt dem ved 10 tiden(Tror jeg). Der var også en mand der stod ved disken ikke kun damen....
--
Dell studio xps 16 i7.
#107
craplaptop
Megabruger
10-02-2010 21:34

Rapporter til Admin
Bah.. Vær grøn og kør hjemme fra noget tidligere på en cykel.. istedet for en bil
--
#108
craplaptop
Megabruger
10-02-2010 21:52

Rapporter til Admin
#99 Generel vide: Som DSB har et budget de ska overholde har Boomtown det også. De kom for sent Boomtown var bange for de ik fik solgt pladserne så solgte dem videre. Simple as that. Det drejer sig om penge forståeligt nok..
--
#109
CV
HOL Administrator
11-02-2010 07:06

Rapporter til Admin
#108 Læs nu tråden inden du kommer med dumme kommentarer? Som #0 siger var der 5 ledige pladser EFTER klokken var blevet 24.00 (hvor de lukkede dørene) ergo havde de ikke fået fyldt helt op. Og en DSB køreplan kan stadig ikke sammenlignes med en netcafe, selvom begge muligvis har et budget. Verden er ikke så firkantet at alting drejer sig om penge. Hvis man vil tjene penge er man nødt til at være fleksibel og yde en ordentlig kundeservice, hvilket der er flere i denne tråd der ikke fatter en meter af. Det er i hvert fald den konklussion man kan drage ud fra folks kommentarer.
--
HOL.lan #1 d. 9-11 April på Sjælland. Sæt kryds i kalenderen allerede nu! http://hollan.raichu.dk[...]
#110
MathiasJ
Nørd
12-02-2010 18:46

Rapporter til Admin
#107: Åh, hold nu kæft mand... Cykle (mindst) 110 km?
--
#111
Boomtown
Bruger Aspirant
22-02-2010 16:11

Rapporter til Admin
Nu har jeg fulgt med i denne post fra starten, men har ikke ville forsvare den da jeg synes det er en joke at i fortælle en halv sandhed, samt ikke tager kontakt direkte til caféen først, og derudover sviner min medarbejder til som faktisk kun gør sit arbejde. Sagen er den at ikke kun var 15min forsinket, men næsten 45min. - Derudover har i ikke haft ringet i vores åbningstid for at gøre os opmærksomme på i eventuelt ville komme så meget for sent, i ringer først efter kl. 24:00 som er den periode hvor at vores personale har mest travlt under et natarrangement. Da i ankommer til caféen og ringer, er eventen i godt i gang og vores personale i gang med at afholde konkurrencer. Da i så åbenbart ikke synes godt om behandlingen, slår i på ruden imens i peger på jeres telefon meget ophidset. Det hele er blevet optaget på vores overvågnings kamera, samt der blev lavet en rapport fra dørmændene ved siden af. Grunden til at vi simpelthen ikke lukke folk ind efter Kl. 00:15 er på den simple grund, at vi ligger midt i byen hvor der er mange fulde mennesker om weekenden, og dem vil vi ikke have ind på caféen af både sikkerhedsgrunde men også fordi vi har et ansvar overfor de forældre, hvis børn sidder på caféen om natten. I er velkommen til at kontakte mig på caféen i Århus og så skal jeg gerne snakker med jer, men indtil da kan jeg ikke tag jeres klager eller indlæg seriøs. Med venlig hilsen. Boomtown ApS Brian Stokholm. Manager, Århus
--
#112
Boomtown
Bruger Aspirant
22-02-2010 16:16

Rapporter til Admin
Citat: Selvom at vi kunne se at der var 5 pc'er ved vinduet som der stod reseveret på. Jeg vil også gerne påpege at vi ikke skriver reseveret på vores maskiner i nogen grad, så den historie, må i gøre lidt bedre. Jeg vil også gerne påpege at vi siger til folk de helst skal være på caféen senest 23:45 Telefonen bliver lukket kl. 00:00 derefter tilbyder vi folk at de kan ringe ud fra caféen, men modtager ikke opkald.
--
#113
MathiasJ
Nørd
22-02-2010 16:27

Rapporter til Admin
Se, det er jo en anden sag..
--
#114
Lord Papir
Bruger Aspirant
22-02-2010 16:37

Rapporter til Admin
Atter en gang viser det sig at historien ikke helt passe når man får mere en en sida af sagen. #0 viser sig vist at være klovnen her...
--
#115
disc
Junior Supporter
22-02-2010 16:40

Rapporter til Admin
Generelt er netcafe en fail.. Jeg sætter ikke mit ben på en igen. At betale penge for at spille på en computer, no thanks..
--
w00t it is danish
#116
BabaMac
Ultra Supporter
22-02-2010 16:43

Rapporter til Admin
Hvor jeg dog bare elsker at få den anden side af historien..
--
#117
Kristina
Ultra Supporter
22-02-2010 16:50

Rapporter til Admin
EPIC FAIL. Omg.
--
#118
Niels
Gæst
22-02-2010 17:38

Rapporter til Admin
Du skriver vi kommer 45min for sent ? jeg ved ikke om det er game time i wow, men vi var 00.15. Jeg er træt af i altid skal forsvare jer selv. - Også skriver du vi lige er ved at knalde ruden ind, det vil jeg meget gerne se. Men din fede kollega har et problem med at håndtere kunderene på en rigtig måde. I har noget at lære. Også skriver du "at kl.00 er der i har mest travlt" ! ja det skal jeg satme da love for i havde da ? eller ikke... Og desuden, gør i hellere ikke opmærksom på regler vedr. hvornår telefonen er lukket osv.. jeg kunne blive ved.¨ Det er klart i skal forsvare jer, men ikke på den latterlige måde. slut [BLUE]Skru ned for blusset, sømand![/BLUE] -- G- æstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
--
Sidst redigeret af |Smash|
#119
Niels
Gæst
22-02-2010 17:43

Rapporter til Admin
Og du siger at i ikke skriver "reserveret" ved jeres maskiner. Hvordan kan det så være der lå et stort A4 ark sider hen over 1 computer, hvor der stod reserveret? Det var jo så tydeligt at se fra vinduet af ? Det er så klamt det der. Fat nu i har trådt i lorten for en gang skyld.
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#120
Tiden
Gæst
22-02-2010 17:49

Rapporter til Admin
PS. så findes tiden kl 24:00 ikke i Danmark :-P
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#121
|Smash|
HOL Moderator
22-02-2010 18:03

Rapporter til Admin
#118: "- Også skriver du vi lige er ved at knalde ruden ind, det vil jeg meget gerne se. " Nej, det står der vidst ingen steder. Det der står er: "Da i ankommer til caféen og ringer, er eventen i godt i gang og vores personale i gang med at afholde konkurrencer. Da i så åbenbart ikke synes godt om behandlingen, slår i på ruden imens i peger på jeres telefon meget ophidset." Og få så lige styr på dit sprogbrug. Selvom man er utilfreds, behøver man ikke te sig som en tåbelig. Det er jeg ret sikker på ikke gavner jeres sag.
--
STOP! - Vi er løbet tør for Jomfruer!
#122
Boomtown
Bruger Aspirant
22-02-2010 18:06

Rapporter til Admin
#118 Du fik svar på tiltale. Måden du forklare dig selv på, er barnlig og mildest talt ikke noget jeg gider at bruge min tid på mere overhovedet. Når du har lært at udtrykke dig selv på en voksen og naturlig måde kan vi måske føre en dialog sammen, indtil da er din klage hermed ignoreret.
--
#123
Niels
Gæst
22-02-2010 18:11

Rapporter til Admin
Hør her "Oh great boomtown" Vi kan ikke bruge din piven til noget overhovedet. I har trådt i spinaten, det kan alle gøre, men at du sidder og benægter og slikker røv, det er fuldstændig til grin
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#124
JensG
Supporter Aspirant
22-02-2010 18:14

Rapporter til Admin
# 122 Skal lige siges det er mig der har klaget.
--
#125
|Smash|
HOL Moderator
22-02-2010 18:25

Rapporter til Admin
Hvem er det han slikker røv på?
--
STOP! - Vi er løbet tør for Jomfruer!
#126
Boomtown
Bruger Aspirant
22-02-2010 18:25

Rapporter til Admin
#124 Jeg vil gerne tag en snak med dig hvis det kan forgå på et ordentlig niveau, stik modsat af hvad "Niels" ligger for dagen. Det ændre dog ikke på at vi følger vores regler slavisk, om i så kom 10min. for sent eller 2 timer - Vi gør det, så vi med god samvittighed, kan give en garanti til forældrene, at deres børn og unge på caféen kan færdes her sikkert, uden opsyn fra en voksen, udover vores ansatte. Ligeledes are vores regler at hvis man først forlader caféen under et natarrangement, så kommer man ikke ind igen.
--
#127
Anima
Junior Supporter
22-02-2010 18:55

Rapporter til Admin
Super med input fra Boomtown. Pinligt for "Niels"
--
Lenovo t61,Pioneer, Marants, Sony, XTZ og din mor!
#128
Niels
Gæst
22-02-2010 18:56

Rapporter til Admin
Håber bare boomtown forstår de har lavet en fejl, men desværre lyder det ikke sådan.
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#129
Niels
Gæst
22-02-2010 19:01

Rapporter til Admin
Intet der kan gøre mig pinlig tilmode, Men det er så skide træls at de opføre dig på denne måde også bagefter benægter alt. Det er bare ikke i orden. Det ku være vi kunne finde på at komme igen, men nej. De må nøjes med børnehavnen fra 8000.
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#130
JensG
Supporter Aspirant
22-02-2010 19:01

Rapporter til Admin
BoomTown Der er ingen grund til at vi snakker om det, jeg har fremlagt vores side, I mener så det er løgn, og det ikke har noget på sig. I ikke ønsker folk, som os i Caféen. Om man så vælger tro på os eller jer, der er op til folk selv. Kan godt forstå I har nogle regler at overholde.
--
#131
Anima
Junior Supporter
22-02-2010 19:06

Rapporter til Admin
#129 og #130 Boomtown har altså tilbudt jer at ordne sagerne hos dem, så i kan få snakket ud, og evt. få kompensation, men det er ikke noget man giver når man skriver på et forum som hol. Hvis de har jer på film, så kan i få syn for sagen. Måske er det en god idé at se sagen fra en anden side..!
--
Lenovo t61,Pioneer, Marants, Sony, XTZ og din mor!
#132
routes4you
Junior Supporter
22-02-2010 19:07

Rapporter til Admin
Dørene lukkes til midnat. Du kan heller ikke ringe til Føtex og sige at du gerne vil handle klokken 20:15 fordi du er blevet forsinket, og de lukker klokken 20. Der er vel også tidsinstilling på overvågningskameraet der kan bekræfte tiden.
--
Mvh Anders
#133
Niels
Gæst
22-02-2010 19:24

Rapporter til Admin
Håber jeg for dem de har, for det her er simpelthen så langt ude, Der var ligsom en mening med at vi lavede den her tråd ? Det er jo ikke for sjov vel boomtown... Også kommer du herind for at rede din egen røv, men den går ikke. Ps. Snak lige med hende handi blondi i Århus, hun trænger til at få fikset sin hukommelse i forhold til kunde betjening.
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#134
Lord Papir
Bruger Aspirant
22-02-2010 19:27

Rapporter til Admin
#133 Jo mere du åbner munden jo mere viser du at Boomtown er bedst tjent med at ikke lukke dig ind.
--
#135
Lau,Henrik
Junior Nørd
22-02-2010 19:34

Rapporter til Admin
#134 +1! Niels luk nu bare og la vær med at gøre dig selv mere til grin!
--
Hil Sandalmændene
#136
Accroft
Junior Supporter
22-02-2010 19:36

Rapporter til Admin
Enig med #135. Niels, fordi i har fået lorte behandling, behøver du ikke snakker sådan. Der er trods alt gået et par uger (Eller bærer du nag?!) BoomTown, forsøger selvf at forsvare sig selv, og efter at have læst denne tråd, ser det også ud til at det lykkedes ;) Hvis du vil vinde i sådanne noget her, skal du tale pænt, samt have beviser. Det er hvad BoomTown gør/har.
--
No comments!
#137
Boomtown
Bruger Aspirant
22-02-2010 19:39

Rapporter til Admin
#130 Vi har det skam på overvågning, og du skal være velkommen til at komme ind og se det igennem. Jeg vil ikke lægge det ud på nettet af sikkerhedsmæssige grunde, men DU skal være velkommen til at se videoen igennem. Jeg påstår ikke i lyver og det har jeg ikke sagt på noget tidspunkt, men jeg har dog skrevet at i har kun fortalt den halve sandhed. Når jeg skriver det, betyder det ikke jeg siger i lyver, men at har husket forkert mht klokken. Klokken 00:15, 00:45 eller 02:00 Vil det ikke ændre på noget, da jeg har understreget at vi lukker døren af hensyn til sikkerheden og når den først er lukket forbliver den lukket.
--
#138
hadberg
Juniorbruger
22-02-2010 19:42

Rapporter til Admin
l2p!
--
GG
#139
Razier
Monsterbruger
22-02-2010 19:46

Rapporter til Admin
high five to Boomtown....add a 3 to #137 cus that is 1337
--
Q6600 2.4 Quad Core 3 gb RAM noname Nvidia 9500GS Motherboard: MS-7502 Corsair VX550W PSU Raidmax Elite Smilodon Kabinet Vista Home Premium
#140
Accroft
Junior Supporter
22-02-2010 19:48

Rapporter til Admin
#138 - #139 - Hvorfor skulle vi høre det?
--
No comments!
#141
Razier
Monsterbruger
22-02-2010 19:53

Rapporter til Admin
....ej cmon. det var mega svært at finde på... og så synes jeg hele denne samtale er til grin og den er fyldt med huller på Niels side, først siger han der var 5 computere hvor der stod reserveret på, senere ændrer han det til der kun var 1, kan godt være det er smådetaljer, men det hjælper ikke ligefrem
--
Q6600 2.4 Quad Core 3 gb RAM noname Nvidia 9500GS Motherboard: MS-7502 Corsair VX550W PSU Raidmax Elite Smilodon Kabinet Vista Home Premium
#142
gQrgh
Nørd Aspirant
22-02-2010 19:54

Rapporter til Admin
Kan godt se det kæmpe nedtur, men fejlen er og bliver jeres, i kom for sent.
--
Mvh. gQrgh "Never under estimate the predictability of stupidity"

Opret svar til indlægget: Værste BoomTown Tur !

Grundet øget spam aktivitet fra gæstebrugere, er det desværre ikke længere muligt, at oprette svar som gæst.

Hvis du ønsker at deltage i debatten, skal du oprette en brugerprofil.

Opret bruger | Login

Denne tråd er låst, og du kan derfor ikke oprette svar i den.

Begrundelse

Så er den ged vidst barberet. Niels/JensG tager ned på Boomtown Århus og får set videoen igennem sammen med manager Brian og så tager de den derfra.<br>

Låst af |Smash| | 22-02-2010 20:05

NYHEDSBREV
Afstemning