Seneste forumindlæg
Køb / Salg
 * Uofficiel Black/White liste V3
Login / opret bruger

MM-vision.

Af Gigabruger gruinken | 18-01-2008 15:21 | 2976 visninger | 17 svar, hop til seneste
hej, overvejer at købe ny computer, har studset en del over nogle modeller fra MMvision, men er der nogen der kan fortælle mig om butikken, evt erfaringer?
--
#1
micbanand
Elite Supporter
18-01-2008 15:22

Rapporter til Admin
mmvision kender jeg fra konsoller og ingen problemer ang. det. så mon ikke også de kan hitte det med pc også
--
#2
Wulffez
Megabruger
18-01-2008 15:23

Rapporter til Admin
En af mine kammerater købte sin computer hos MMvision til sin konfirmation for knap 7 mdr siden, nu har den dog været til reperation et par gange, hans PSU har også været brænd af, de har udskiftet hans MB til et andet et som er billigere end den som var der fra starten af, de har ikke nok FANS i kabinettet, og havde glemt at tilslutte den ene, well.. Ja...
--
#Arttaz - Show us your new design, layout or graphics! Register and be a part of the discussion! Arttaz.com
#3
Zniper69
Mega Supporter
18-01-2008 15:29

Rapporter til Admin
#2.. Godt nok en kedelig historie! Men jeg kender dem også kun fra konsoller hvor de er helt i toppen servicemæssigt set.
--
Bor i: Hejnsvig MSN: [email protected] Mail: [email protected] -- E6600, X1800XT, 750GB, 2GB DDR2 ram, 600W --
#4
EggE
Ny på siden
18-01-2008 15:37

Rapporter til Admin
Jeg har kun haft købt dele og så selv samlet hos dem. Men deres service virker helt i top.
--
#5
Gicls
Supporter
18-01-2008 15:46

Rapporter til Admin
Enig med #4.. Har handlet der en del UDEN problemer. Jeg brændte engang mit bundkort af, da jeg legede lidt for meget med stikket på strømforsyningen... Gik derned og sagde til dem at mit Bundkort var brændt af og gik hjem 15 min senere med et nyt under armen..
--
#6
teko
Gæst
18-01-2008 16:00

Rapporter til Admin
Jeg har haft byttet en PSU jeg købte brugt hos dem, der var ingen problemer overhovedet :)
--
Gæstebruger, opret dit eget <a href="/profil/opret">login</a> og få din egen signatur.
#7
Heinz™
Bruger
18-01-2008 16:06

Rapporter til Admin
Umiddelbart kender jeg dem som konsol eksperter.. Men er glad for at have dem som konkurrenter.. De hjælper os andre med at stige til en et højere niveau rent service mæssigt.. Men igen som konkurrent vil jeg da gerne se folk kommer her.. Men tror generelt vi har hver vores "niche" i salget af hardware.. Samt har vi en del forskellige leverandører.. Men alt i alt.. Et udemærket valg.. Selv som konkurrent.. ;)
--
www.dataworld.dk[...]
#8
gruinken
Gigabruger
18-01-2008 16:07

Rapporter til Admin
okay, så ender det måske med at være dem der får min ordre, men hvis lidt flere har erfaringer ville jeg med glæde lytte.
--
#9
Tomsen
Giga Supporter
18-01-2008 16:11

Rapporter til Admin
Jeg har også kun brugt deres konsol afdeling og der har jeg intet at sætte på dem. Super service!
--
Don't ever argue with an idiot, he will bring you to his level and beat you with exprience
#10
Rechain
Ny på siden
10-03-2008 15:50

Rapporter til Admin
Lidt gammel tråd måske :P men har selv købt en PC hos dem i marts 2003. Havde en del grafikkort problemer, fordi de blev brændt af...2-3 gange skiftede jeg og hver gang (inden for de 2 år) fik jeg et nyt gratis af MM-Vision. De har en god support, så de ka helt klart anbefales at handle hos, ska snart have mig en igen og det bliver også hos dem. /Rechain
--
#11
moebius33
Junior Supporter
10-03-2008 16:51

Rapporter til Admin
#10 Hvorfor skriver du så i den hvis du kan se det er en gammel tråd?? :o) Så skal vi have den ude i siden igen igen!
--
Hvis ikke han spiller spillet, skal han heller ikke lave reglerne. (Om Pavens fordømmelse af prævention)
#12
Rechain
Ny på siden
19-03-2008 18:16

Rapporter til Admin
moebius33 --> Ville bare skrive min GODE oplevelse ;) og tråden er kun 2 måneder gammel...hvis den var mere end 6 måneder havde jeg IKKE gjort det...beklager hvis det har generet dig :P /Rechain
--
#13
Uno
Megabruger
19-03-2008 18:20

Rapporter til Admin
Jeg har handlet med dem uden problemer, og også været inde i deres butik i roskilde, så intet der :)
--
#14
Alex
Gæst
26-05-2008 10:47

Rapporter til Admin
jeg har købt min staionær og min bærbar og jeg kan kun sige at de er venlige i deres butik og at de har tid til at forklare hvad der godt og deres service er helt i top:)
--
Gæstebruger, opret dit eget <a href="/profil/opret">login</a> og få din egen signatur.
#15
Terr1
Gæst
13-06-2008 17:29

Rapporter til Admin
Jeg vil ikke anbefalde at handle hos MM-Vision.. Jeg har muligvis en sag på vej til forbrugerklagenævnet. beskrivelse af mit hændelsesforløb: Pludselig en dag virkede den ene HDMI port på mit Panasonic TH-50PX70E ikke mere, jeg kontaktede derfor min forhandler MM-Vision, hvor jeg fik besked på at kontakte InfoCare/Powermill service på et bestemt telefonnummer, da de tog sig af alle deres reperationer på Panasonic udstyr. Jeg fik afhentet mit TV (Panasonic TH-50PX70E) d. 10 april (Uge 15). Jeg kontaktede efterfølgende powermillservice via. mails og fik kun standard svar tilbage at mit tv manglede dele som er i restordre... De er åbenbart ikke meget for at oplyse en præcis dato for hvornår de FORVENTER at få mine reserve dele på lager, så jeg kan få tv'et tilbage.. Jeg fuldte desuden status på mit tv online via deres hjemmeside næsten dagligt.. Jeg har også prøvet at rykke powermillservice nogle gange for status på mit tv via. telefonen (Grunden til jeg ringede til powermill service og ikke MM-Vision, var at den seddel man får udleveret af ham der henter TV'et står der at man skal kontakte dem på et bestemt telefonnummer hvis man har spørgsmål ang. reperationen). Onsdag d. 04-06-2008 (uge 23, dvs. efter 8 uger) ringede jeg så endelig til forhandleren MM-Vision, jeg var sådanset allerede ved at tænke på at kræve pengene tilbage her, men MM-Vision vil fremskynde sagen via. Panasonic Danmark, så jeg gav dem lige nogle dage mere til at kunne give mig en dato på hvornår jeg kunne få tv'et tilbage. Mandag d. 09-06-2008 (uge 24) ringede jeg til MM-Vision igen, hvor jeg krævede at ophæve købet såfremt de ikke kunne give mig en dato på hvornår jeg kunne få mit TV, hvilket de ikke kunne. De sagde at de ikke kunne give mig et svar på om jeg kunne få pengene tilbage før de havde kontaktet Panasonic Danmark, hvilket jeg i princippet ikke kunne forstå, da min handel er imellem MM-Vision og mig, det kan ikke være mit problem hvordan de skal afregne internt. Men de lovede at ringe igen senere på dagen, hvilket de så ikke gjorde, da jeg ringede til dem 5 minutter før lukketid kunne de stadig ikke give mig et svar, men de lovede mig et svar Tirsdag. Tirsdagen gik og jeg ringede igen 5 minutter før lukketid, hvor de havde nogle nye undskyldninger, Onsdag det samme.. Så bestemte jeg mig for at sende en mail til Panasonic Nordic's Service Manager, hvorfor det skulle tage så lang tid at reperere et TV, og få pengene tilbage? Her idag (fredag) ringede de så fra Infocare/Powermill service at de havde fået en opringning fra denne Service Manager for at høre hvad der var sket i denne sag, men at de kunne reperere TV'et idag og sende det til mig i næste uge.. Jeg sagde så, at jeg havde en sag kørene med forhandleren omkring ophævning af købet pga. den langsomme reperationstid, og jeg derfor lige skulle snakke med MM-Vision. MM-Vision kunne stadig ikke give mig et svar på evt. ophævning af købet, grundet den lange ventetid (som jeg bedte dem om i Mandags). Fordi medarbejderen med min sag ikke var på arbejde ligenu (jeg snakkede med chefen). Jeg har seriøst opfattelsen af at de bevidst har udskudt at give mig et svar i forsøget på at få TV'et reperet hurtigst muligt for at undgå at skulle give mig pengene tilbage.. Senere på dagen ringede samme chef fra MM-vision, han havde snakket med Panasonic Danmark og de kunne tilbyde mig ny 2 års fuld garanti og 1500 kr kontant. Jeg sagde at jeg stod fast ved min beslutning om at få mit køb ophævet da jeg efter næsten 9 uger stadig ikke kunne få noget svar på hvornår mit TV var klar, og jeg følte at de bevidst bare havde udskudt muligheden for at få ophævet købet for at få mulighed for at reperere TV'et i sidste øjeblik. Med det samme jeg nævnte forbrugerklagenævnet, kunne det førnævnte tilbud ikke længere garanteres, hvis jeg kontaktede dem.. Deres agument var at der i købeloven står de ikke er forpligtet til at ophæve købet hvis det giver stor økonomisk tab til virksomheden (hvilket der jo altid vil gøre?!?). Jeg vil forsøge at ringe til forbrugerklagenævnet på mandag for at se om jeg har en sag eller ej.. Men alt i alt en MEGET dårlig kundeoplevelse hos MM-Vision.. Jeg vil ikke anbefalde andre at handle dyre produkter hos dem.. Jeg har ikke fået tilbudt nogen form for låne-tv eller lign, så jeg har ikke haft et TV i 9 uger, hvilket har været PÆNT irreterene, da jeg ligefør havde investeret i en ny PS3.
--
Gæstebruger, opret dit eget <a href="/profil/opret">login</a> og få din egen signatur.
#16
[Max]
Juniorbruger
13-06-2008 17:37

Rapporter til Admin
Min ven har handlet der. INGEN problemer ;)
--
Intel duo core E8400 | GeForce 9800 GTX | 4GB 800 mHz | Asus P5K SE | 250 GB HardDisk | NZXT rush (silver)
#17
Wulffez
Ultrabruger
20-06-2008 11:35

Rapporter til Admin
#15.. Håber virkeligt at du får dem ned med nakken, hader seriøst virksomhedder som pisser på kunderne. De glade når de sælger et produkt, og er sure når kunden vender tilbage til dem med sit produkt (Fona, SHG, MM-Vision)
--
#Arttaz - Show us your new design, layout or graphics! Register and be a part of the discussion! Arttaz.com