Hejsa.
Kan konstatere at det er aaalt for længe siden jeg i skolen har 'rodet' med Excel... Så nu har jeg brug for lidt assistance :)
På dette link er et udkast til en timeseddel:
http://peecee.dk[...]
Muligt det kunne opstilles smartere :)
Men dette 'layout' passer til de papirs sedler jeg har udfyldt i flere år og syntes det er fint det matcher...
Har aldrig gået det store op i hvor meget (læs: MEGET) overarbejde jeg har men vil nu gerne få mig et overblik over det.
Ideen var at jeg bare indtaster 'mødetid' og 'fyraften.
(i form af klokkeslæt)
Kan ikke lige huske hvordan aftalen med firmaet egentlig lyder, men er noget med at 2 af pauserne er egenbetaling og én er betalt af firmaet.
Lad os bare tage udgangspunkt i at pauserne jeg har anført skal trækkes fra den totale arbejdstid.
Ville være fint med 'totalt antal timer på dagen', 'antal timers overarbejde eller ej på dagen(+/-)', samt helt i bunden 'totalt overarbejde for alt ovenstående'.
Meninger er så at jeg vil kopiere nedad så jeg har et helt år i skemaet.
Overarbejdet skal ses i forhold til at mine mødetider vist er:
Man-tors: 07:30 - 16:00
Fredag: 07:30 - 13:15
Da jeg er lidt usikker på de eksakte fyraftenstider og pauser er det ikke sikkert at det kommer til at passe med de egentlige 37 timer men det kan jeg lige rette til senere...
Nogen der har et bud / vil gøre et forsøg med koderne til dette?
Eller er det noget være rod jeg har gang i?
Mvh. Kasper Andersen.
--