Seneste forumindlæg
Køb / Salg
 * Uofficiel Black/White liste V3
Login / opret bruger

Forum \ Internet \ Internetudbydere
Denne tråd er over 6 måneder gammel

Er du sikker på, at du har noget relevant at tilføje?

Problemer med nettet

Af Juniorbruger Rallzzz0723 | 06-02-2015 22:28 | 902 visninger | 5 svar, hop til seneste
Har det problem at mit internet til går op til aften/nat, altså kan stadig se nettet det fungere bare ikke og sker næsten hver aften/nat. Min internet udbyder er TDC, nogen der ved hvad det kan være eller hvordan man fixer det?
--
#1
Mr. WoLF
Guru
06-02-2015 22:31

Rapporter til Admin
Har du set TDC drift info og se om der står noget om dit område? Kan du ping ud når det sker?
--
Mvh. Mr. WoLF
#2
Rallzzz0723
Juniorbruger
06-02-2015 22:33

Rapporter til Admin
Altså der er normalt ikke noget om dagen og nogen gange kan det godt køre 2-3 dage uden problemer, men så kommer det tilbage igen. Det skulle virke fint i området og det har stået på nogen måneder nu, vi har også snakket med TDC, men det lige som de ikke rigtig gøre noget ved det. Ping ud hvad mener du med det?
--
#3
Mr. WoLF
Guru
06-02-2015 22:39

Rapporter til Admin
Lan eller WLAN og har du testet begge dele? Router og netkort info? Ping, åben cmd og ping f.eks. google.dk når du ikke har net og se hvad info du får.
--
Mvh. Mr. WoLF
#4
Rallzzz0723
Juniorbruger
06-02-2015 22:41

Rapporter til Admin
roblemer med Internet forbindelsen Denne side giver vejledning i fejlsøgning i tilfælde af fejl på Internet forbindelsen. I øjeblikket er der ingen fejl på din Internet forbindelse. Internet forbindelse Internet Tilsluttet IP adr.: 0.0.0.0 Hastighed: 0/0 kbit/s Firewall Firewall Medium HomeBox HomeBox 192.168.1.1 Hvis der er fejl på Internet forbindelsen, er der nogle ting du selv kan prøve, inden du ringer til Kundeservice. 1. Kontrollér kabler Kontrollér at din HomeBox er kablet korrekt. Hvis du har brug for hjælp, så gå til hjælpesiden "Sådan kabler du din HomeBox". Klik her 2. Genstart din HomeBox Ved mindre problemer er det ofte tilstrækkeligt at genstarte TDC HomeBox for at afhjælpe problemet. Sluk for TDC HomeBox, enten på tænd/sluk knappen på bagsiden eller ved at trække strømstikket. Efter 10 sekunder kan du tænde TDC HomeBox igen, enten på knappen på bagsiden eller ved at sætte strømstikket i på ny. Afvent at boksen starter op og etablerer forbindelse igen. Der kan gå nogle minutter inden den er klar. Hvis du stadig oplever problemer, kontakt da Kundeservice. 3. Kontakt Kundeservice For at få hjælp er det nødvendigt du har adgang til din HomeBox. Inden du ringer til Kundeservice, er det en god ide at checke hvilke lamper der er tændt på din HomeBox. Det vil hjælpe til en hurtigere problem løsning. Klik her for at se hvad lamperne betyder. Klik her for at komme til siden med kontaktinformationer
--
#5
Rallzzz0723
Juniorbruger
06-02-2015 22:44

Rapporter til Admin
Får denne bedsked hvor den siger jeg har net men det virker bare ikke
--

Opret svar til indlægget: Problemer med nettet

Grundet øget spam aktivitet fra gæstebrugere, er det desværre ikke længere muligt, at oprette svar som gæst.

Hvis du ønsker at deltage i debatten, skal du oprette en brugerprofil.

Opret bruger | Login
NYHEDSBREV
Afstemning