Hej
Jeg har en del word dokumenter med nogle opskrifter, jeg kunne godt tænke mig at få lidt mere styr på dem.
Jeg har mulighed for at gemme dem i de fleste formater.
Mit spm. er nu, findes der er program hvor jeg kan sige at denne mappe "XXXX" skal organiseres og der skal lave tags.
så hvis jeg søger efter evt. forretter, så finder dem alle de opskrifter jeg har, som er tag'et med forretter. så jeg på den måde har nemmere ved at se dem.
evt. med flere tags så jeg bare kan skrive evt "IS" og så finder den kun de dokumenter det indholder noget med IS.
Jeg kunne selvf. lave en ASP.NET side som kunne gøre dette, men så skal jeg på nettet osv. og der må da findes en løsning som kan gøre dette........mener at "OneNote" kan noget der minder om dette, men er ikke sikker og findes der evt. noget der også duer til OS X/Win.
--
GA-EX58A-UD3R|I7 920 D0|Hydro H70|12GB Corsair 8-8-8-24|2xEAH5870 1GB|Cooler Master CM 690 Pure.