Seneste forumindlæg
Køb / Salg
 * Uofficiel Black/White liste V3
Login / opret bruger

Forum \ Off Topic \ Hyggekrogen
Denne tråd er over 6 måneder gammel

Er du sikker på, at du har noget relevant at tilføje?

proshop, erfaring med deres service?

Af Monsterbruger meatspin | 27-03-2012 15:29 | 883 visninger | 22 svar, hop til seneste
hej jeg skal til at sende en hele samle selv pc til proshop og vil hører hvordan i oplevede deres service? og hvor langtid der gik før i fik jeres produkt af se igen. bare for ligesom og vide hvad man har med og gøre :)
--
asus x79, gtx 680, i7 3820, 8gb kingston 1866mhz,NZXT GUARDIAN 921 RB, 800W gamer coirsair.
#1
Mattii
Monsterbruger
27-03-2012 15:31

Rapporter til Admin
Trustpilot.dK -> proshop God service :)
--
i7 2600k 5.0 ghz,4x4Gb vengeance ram 1866mhz, 60 gb corsair series 3 SSD,1 TB spinpoint F3, 2xZotac gtx 560 AMP, ASUS Rampage IV Ext, Corsair ax1200
#2
kAPow
Gigabruger
27-03-2012 15:49

Rapporter til Admin
Havde min computer efter en uge, hvor GFX, og motherboard var blevet skiftet. Og det var endda efter konkurs, hvor min garanti i princippet var bortfaldet. Tiltrods for jeg har hørt negative historier fra en masse venner og bekendte, så har jeg aldrig oplevet noget negativt med deres support. Synes de er super flinke og til at snakke med. Klart en anbefalding herfra
--
If you cant explain it simply, you dont understand it well enough!
#3
meatspin
Monsterbruger
27-03-2012 16:09

Rapporter til Admin
okay, jamen håber også de yder en godkendt service :) håber bare ikke de er så flabet og trække 500 kr. i det der fejlfinding lort. så får de i hvert fald en sur kunde i telefonen :P
--
asus x79, gtx 680, i7 3820, 8gb kingston 1866mhz,NZXT GUARDIAN 921 RB, 800W gamer coirsair.
#4
reaperkill70
Supporter
27-03-2012 16:12

Rapporter til Admin
viborg=proshop
--
hej
#5
GhostHuntr
Junior Supporter
27-03-2012 16:16

Rapporter til Admin
#4 Huh??? Proshop er nu altså også i Århus, og ProShop var oprindeligt en butik i Vestergade her i Århus
--
#6
DEVIL_DK
Guru
27-03-2012 16:16

Rapporter til Admin
hvis der er fejl må man ikke tage noget men er der ingen fejl må man godt. #4 ? hvad skal det betyde bare ligegyldig spam eller hvad ?
--
*ASUS P8Z68-V PRO*Intel I5 2500K*Asus EAH 5870 * *G.Skill ECO 1600 Mhz 4GB*Corsair TX 650 V2*
#7
meatspin
Monsterbruger
27-03-2012 16:17

Rapporter til Admin
jeg brugte viborg til at handle fra :) men desværre har de ingen teknikker i viborg. derfor skal min pc sendes helt til Århus, så de har den først i morgen eller torsdag. hvorefter de så skal finde fejlen og fixe den og da den tvivlsomt bliver taget hånd om ved dag 1, tvivler jeg på jeg får den af se igen før efter påskeferien :/
--
asus x79, gtx 680, i7 3820, 8gb kingston 1866mhz,NZXT GUARDIAN 921 RB, 800W gamer coirsair.
#8
DotMaster
Elitebruger
27-03-2012 16:21

Rapporter til Admin
Har handlet der gennem mange år altså shg/proshop i Århus. Har haft flere reklamationssager, hvor der ikke har været problemer.
--
AMD Phenom II X4 955 || Radeon HD 4770 || HyperX 1600 Mhz 4 gb || Corsair SSD 60 gb
#9
meatspin
Monsterbruger
27-03-2012 16:25

Rapporter til Admin
#8 men hvor langtid har de store sager du haft inde hos dem taget? vi snakker jo om en hele computer nu.
--
asus x79, gtx 680, i7 3820, 8gb kingston 1866mhz,NZXT GUARDIAN 921 RB, 800W gamer coirsair.
#10
the688
HOL Moderator
27-03-2012 16:33

Rapporter til Admin
Jeg har handlet både privat og "erhvervsmæssigt" hos SHG (nu ProShop) i mange mange år - og aldrig fået andet end fremragende service. Jeg køber ofte der, selvom de måske er lidt dyrere, simpelthen fordi jeg ved at jeg altid får god behandling hvis noget sku' være skævt. Det er som regel de ekstra småpenge værd - at sove godt om natten.
--
"Two hands working are better than a thousand hands praying"
#11
Ahmad
Giga Supporter
27-03-2012 16:42

Rapporter til Admin
http://www.hardwareonline.dk[...]
--
Skrivefejl & stavefejl kan skyldes brug af HOL på mobil Se signatur for info om PC// Ahmad
#12
DEVIL_DK
Guru
27-03-2012 16:48

Rapporter til Admin
#9 Hvis du har købt maskinen i løsdele og selv samlet den skal du lige vide de tager timeløn for at fejl finde den det er helt normalt det gør andre også.
--
*ASUS P8Z68-V PRO*Intel I5 2500K*Asus EAH 5870 * *G.Skill ECO 1600 Mhz 4GB*Corsair TX 650 V2*
#13
DotMaster
Elitebruger
27-03-2012 16:50

Rapporter til Admin
#9 Jeg har ikke haft en hel computer derinde, så det ved jeg ikke...
--
AMD Phenom II X4 955 || Radeon HD 4770 || HyperX 1600 Mhz 4 gb || Corsair SSD 60 gb
#14
Calleby
Gigabruger
27-03-2012 17:11

Rapporter til Admin
Der har været diverse sager hvor de har snydt igennem RMA, folk har sendt defekte dele ind, hvorefter de har fået fortalt at delen virkede fint (og det gjorde den også når man fik den igen) men du skal så bare lige betale for tiden de har brugt på at tilse og teste delen. - Det sker sikkert meget sjældent, men det er sket :)
--
Nvidia/Intel fanboy.
#15
DEVIL_DK
Guru
27-03-2012 17:20

Rapporter til Admin
#14 og vi tror alle på de historier... eller not
--
*ASUS P8Z68-V PRO*Intel I5 2500K*Asus EAH 5870 * *G.Skill ECO 1600 Mhz 4GB*Corsair TX 650 V2*
#16
peterpedal
Ny på siden
27-03-2012 17:20

Rapporter til Admin
jeg havde en SSD som låste sig selv (dengang der var probs med SF controller), og lavede RMA. De frigivede penge, hvor jeg så købte en ny SSD. så det var fremragende dog har jeg en ven som købte en bærbar derfra, helt ny. den virkede så ikke da hun fik den, og hun sendte retur. de ville så sætte den til service, hvor hun selvfølgelig mente at hun havde ret til en ny. (mener jeg nu også?) hun ønskede så penge retur, hvor de så sagde at de ville trække 1000,- fra da hun havde åbnet emballagen og startet den op. det nægtede hun selvfølgelig, og måtte vente en 2-ugers tid før de havde ordnet den og sendt tilbage til hende. den virker perfekt nu, men en lidt bøvlet tango hun var igennem med dem. ved ikke om man så kan konkludere at ved køb af hele computere hos dem er det en chance man selv må vurdere. men ved køb af dele osv går det vist helt fint :)
--
i5 2500k (Scythe Mugen køler) - ASUS P8P67 ProB3 - 2x2GB Kingston HyperX 1600Mhz - Sapphire HD6870 - Corsair TX650 V2 – Samsung-830 64GB SSD - 1TB HD
#17
meatspin
Monsterbruger
27-03-2012 21:18

Rapporter til Admin
#12 de må ikke kræve penge for at fjene finde deres fejl i deres hardware. de må godt hvis jeg ikke købt mit hardware hos dem, men når jeg efter 1 uge sender mit hardware retur fordi der er en fejl et eller andet sted, så det deres opgave og finde den og ikke min, ergo de må ikke på nogen måde kræve pengene af mig, kun fragt. som kostede mig 150 kr. men lade dem endelig sende en regning til mig, har heldigvis en god familie advokat som kan tag sig af sådan noget fusk. men nu må vi se :) krydser finger på der ikke går en måned. der er godt nok mange delte meninger om Proshop, det helt vild.
--
asus x79, gtx 680, i7 3820, 8gb kingston 1866mhz,NZXT GUARDIAN 921 RB, 800W gamer coirsair.
#18
Denuush
Skribent
27-03-2012 21:23

Rapporter til Admin
#17 send den defekte del ind, istedet for HELE computeren. det er dét han prøver at sige til dig. hvis du sender hele computeren ind, så beder du dem om at fejlsøge og selv finde fejlen = timeløn så er det nogle helt andre regler..
--
#19
Sommer717
Ny på siden
27-03-2012 21:24

Rapporter til Admin
Jeg kan ikke anbefale Proshop. Jeg skulle bestille en ret speciel case, men heldigvis havde proshop den på lager (dog 3-4 dages levering) og de var også de billigste. Bestilte vist d. 8 marts, er ikke helt sikker. Så var det fjernlager, jeg skulle vente til den 15. marts, så var den på restordre, og jeg skulle vente til d. 20, så d. 23 marts, osv. osv. Der kom ingen information andet end et opkald til dem hvor de sagde "den kom ikke i dag, den kommer nok i morgen" - ja tak du O.o Fik den først her d. 26 marts.
--
Hello, World.
#20
DEVIL_DK
Guru
27-03-2012 21:25

Rapporter til Admin
#17 hvis du har købt det i løsdele og selv samlet maskinen så skal du også selv fejlfinde den og sende den del ind der er defekt. havde du købt en færdig samlet maskine ville de selfølgelig fejlfinde den for dig. det er ikke deres opgave at finde ud af hvad du har samlet forkert eller hvilken del der er defekt hvis du selv har samlet den.
--
*ASUS P8Z68-V PRO*Intel I5 2500K*Asus EAH 5870 * *G.Skill ECO 1600 Mhz 4GB*Corsair TX 650 V2*
#21
DEVIL_DK
Guru
27-03-2012 21:27

Rapporter til Admin
#19 en butik kan jo kun oplyse dig den dato de får afvide fra deres leverendør de vil have den hvis leverendøren ikke kan levere til den lovede dato er de jo nød til at flytte den også.
--
*ASUS P8Z68-V PRO*Intel I5 2500K*Asus EAH 5870 * *G.Skill ECO 1600 Mhz 4GB*Corsair TX 650 V2*
#22
meatspin
Monsterbruger
27-03-2012 21:39

Rapporter til Admin
#20 jeg tager den også tilbage i morgen tidlig :) jeg tør ikke og lade dem få den som RMA sag, hvis det både skal koste mig 500 kr og tag dem 100 år om at finde en fejl på en computer :) der findes virksomheder som kun tager 100 kr. for at lave en fejlfinding
--
asus x79, gtx 680, i7 3820, 8gb kingston 1866mhz,NZXT GUARDIAN 921 RB, 800W gamer coirsair.

Opret svar til indlægget: proshop, erfaring med deres service?

Grundet øget spam aktivitet fra gæstebrugere, er det desværre ikke længere muligt, at oprette svar som gæst.

Hvis du ønsker at deltage i debatten, skal du oprette en brugerprofil.

Opret bruger | Login
NYHEDSBREV
Afstemning