Aldrig hørt om det for at være helt ærlig..
Hvilken maskine drejer det sig om?
--
--
Aka Kolding Data.
Har ærlig talt aldrig hørt om dem, havde dog heller aldrig hørt om ServicePartner Danmark A/S hvor jeg fik fixet min bærbare på 4 arbejdsdage.
--
--
// Cubbs
Det drejer sig om en Ibm T41p.
Er forsikret igennem Tryg men kan se på edbskader.dk at der mange forsikringsselvskaber der får lavet it udstyr igennem det selvskab.
--
--
aldrig hørt om dem, evt. ring til dem løbende og bed om en status på din maskine.
--
--
#4
Har ringet til dem de sidste 4 uger, 2 gange om ugen og spurgt til status. Har fået flere forklaringer men i sidste uge blev min pc sendt til producenten og nu kan de slet ikke sige en dato på hvornår den er færdig.
--
--
Kender dem godt, de er rigtig sløve!
Bliv ved med at ringe, det er det eneste der hjælper!
Jeg havde IT skader for ca 120.000,- efter et tordenvejr.
De blev ved med at komme med dårlige undskyldninger, og der gik ihverfald 8 uger inden der var en løsning på det hele.
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. Nu har jeg selv haft en IBM bærbar hos Edbskader. Og jeg ved de sender videre til enten Servicegruppen eller Infocare, så skylden ligger ikke hos dem. Vi brugere vil vel også helst have den lavet ved producentens egne værksteder.
Jeg fik en rigtig god service ved Edbskader og de gjorde hvad de kunne for at hjælpe.
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. Hvorfor så overhovedet bruge dem som mellemled hvis de bare sender det videre? Det koster og tager tid og der er kun en til at betale i sidste ende
--
--
Man kan godt være klog selvom man ikke har en høj IP
Nu med ad blocker pga. hol.dk
Ja, kender dem godt, har i 2005 haft en stationær PC til reparation og i 2007 min bærbar PC til reparation, begge gange hurtig og effektiv behandling, har kun god erfaring med Edbskader
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. Har også haft pc derinde. Må sige jeg fik en super betjening. Ikke noget negativt fra mig.
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. De sender da ind til producenten ligesom stort set alle andre firma gør så det er garanteret producenten eller en arbejdspartner der er sløv i optrækket
for de har aldrig dele til bærbare liggende selv
det eneste du kan gøre er at være glad for det ikke er en Acer for så skulle du vente MEGET MEGET længe
men stort set alle bærbare mærker tager tid at reparere deværre
men det kan sgu godt være svært at undvære en pc kender det kun alt for godt selv..piv piv
--
--
#8 nu siger han jo at det er Tryg forsikring der betaler så det koster ikke ham noget ;)
--
--