Seneste forumindlæg
Køb / Salg
 * Uofficiel Black/White liste V3
Login / opret bruger

Forum \ Hardware \ Generel hardware
Denne tråd er over 6 måneder gammel

Er du sikker på, at du har noget relevant at tilføje?

Forhandler Dataworld :-(

Af Gæst Frank | 22-12-2005 08:32 | 5833 visninger | 48 svar, hop til seneste
Hej her i forummet og glædelig jul samt et godt nytår. Jeg ved ikke om jeg poster dette indlæg det korrekte sted, ellers lad mig høre. ;-) Jeg købte via Dataworld's hjemmeside-butik en dvd brænder d. 05/12-05 og betalte via bankoverførsel samme dag, de skrev på deres site at deres fysisike butik var lukket pgr. flytning men at deres internetshop var åben men evt. med lidt forsendelsforsinkelser.. Da gaven skulle bruges og sendes som julegave regnede jeg med at bestilling samt betaling d. 05/12 skulle være god nok så den kunne videresendes til gavemodtageren. Da der var gået 10 dage uden at jeg havde hørt fra Dataworld.dk skrev jeg en mail hvor jeg bad mig en forklaring på hvorfor jeg intet havde hørt fra dem og ej heller modtaget en mail om at varen var sendt etc. Dataworld.dk ønskede åbenbart ikke at svare tilbage, men jeg har bevis for at de har åbnet min mail idet den var sendt via sentthere som reg. når modtageren åbner mailen. Dataworld.dk skulle åbne i deres nye fysiske butik d. 20/12-05 og da jeg stadig intet havde hørt fra dem, bestemte jeg mig for at køre til butikken medbringende min ordrebekræftelse samt et bankudskrift af betalingen. Jeg hevender mig ved kassen og fremlægger mit problem, ekspedienten som hedder Senol taster på sin PC og siger han intet kan finde omkring ordren og da jeg presser på med mine beviser for ordren er betalt siger han at han "at det kunne han ikke bruge til noget, det kunne være falske papirer jeg selv havde lavet." Da det var deres åbningsdag med mange tilbud, var der også en del kunder i butikken og 3 af dem overhørte hans tilsvining af undertegnede hvilket vi fik en livlig debat om ude foran butikken efterfølgende. Senol sagde, at eftersom han havde min adresse samt tlf. nummer ville han gi' mig et nyere produk til samme pris end det jeg havde bestilt og betalt for 15 dage tidligere. Jeg fik udlev. brænderen samt en kvitt. pålydende det ordrenummer jeg havde bestilt via nettet og bed mærke i at jeg var opkrævet 48,- i forsendelse som jeg så gjorde ham opmærksom på ikke kunne være rimeligt idet jeg nu afhentede den vare som de ikke havde fremsendt, med lidt knurren ville han undersøge sagen og bad om mit kontonummer så han kunne overføre beløbet når han engang hade fundet fejlen, ikke desto mindre opdager jeg på vej ud af butikken at den vare han havde udlev. til mig faktisk var 50,- billigere end den jeg havde købt og betalt for. Jeg henvender mig igen ved kassen og beder om refussion for for diff. imellem hvad denne vare koster iforh. til hvad jeg havde betalt, men endnu engang, kunne han intet gøre andet end at være rød i hovedet af raseri og fortælle at han ville finde fejlen. Der står vi nu, 2 dage efter varen afhentet, købt og betalt for 17 dage siden, med en vare der ialt er betalt 98,- for meget for og beskyldt for at udøver dokumetfalsk i andre kunders påhør. Er det god forretningsskik.???? Mvh Frank.
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#1
Kim23
Ultrabruger
22-12-2005 08:42

Rapporter til Admin
Hej... Jeg har handlet en del der, og har aldrig oplevet det samme som dig... Ikke for at undskylde dem, men det kan godt være de er lidt stresset og irreteret for butikken skulle have været åbnet for LANG tid siden, men skulle da ikke være en undskyldning når nu du selv henvender dig i butikken...Han skulle bare have taget det roligt og snakket med dig om det...Men som sagt, De er nok stresset
--
Shuttle XPC SD31P | P4 3.0GHz S775 | 1GB OCZ DDR2 PC2-5400 | Ati X850XT PE | 2 x 200GB Maxtor Sata | 160GB Maxtor IDE | NEC2510A |
#2
Fjummer
Nørd Aspirant
22-12-2005 08:50

Rapporter til Admin
Sjov sag. Havde du betalt med Dankort havde du ikke haft problemmer med at få penge retur. Du siger han beskyldte dig for at dine papirer var falske, mens du i din tekst siger "det kunne være falske papirer " Han tilbyder dig et nyere produkt som du acceptere. Ville du ha betalt pris difference hvis det var dyrere ? Han bonger dig for en forsendelse, dette er naturligvis forkert, da det ikke er den samme order. At dataworld har smidt din order væk er selvfølgelig ikke dit problem, men det er jo ikke dataworld der gør det med vilje, jeg ville ha udvist lidt mere hensyn, til en stresset butik som lige er genåbnet, og annuleret min order og handlet et andet sted.
--
Yea though I walk through the valley of the shadow of death I will fear no evil for I am the god of death The day the earth stood still traad.asp?fID=23&tID=174021#45
#3
Det Leth
Gæst
22-12-2005 09:02

Rapporter til Admin
Forstår heller ikke du ikke bare annullerede din ordre og købte et andet sted, hvis de ikke havde leveret varen til tiden. Måske du har tastet forkert da du har indtastet ordren, og det derfor ikke kunne ses i deres system. Men ellers selvfølgelig skidt hvis han virker irriteret...man kan godt være det, men må ikke vises til kunder, selvom de er åndsvage.
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#4
CV
Mega Nørd
22-12-2005 09:51

Rapporter til Admin
Nogen der kan forklare mig hvordan man kan annulere en ordre der ikke findes i deres system? Og få pengene tilbage???
--
NOW RUNNING Amd 64 3500+ @ 2.7Ghz @ 38C load !! | DFI Lanparty SLI-DR | nVidia GeForce 7800GTX | 4*512Mb Kingston HyperX Dual Channel | 160GB SATA | 520W Chill'i | Thermal Right XP-90C |
#5
Rossen
Bruger Aspirant
22-12-2005 09:53

Rapporter til Admin
Hehe ... jah, det gad jeg egentlig også godt vide ... jeg ka nda godt forstå han blev irreteret når hans. åbentbart, sucky system ikke kan reg. hans ordre ... man betaler vel heller ikke pengene før man har fået en ordrebekræfelse på at varen er i orden og klar til dit og dat =)
--
| ASUS A8N-E nVidia nForce4 Ultra | AMD-Athlon64 3500+ 2,2 Ghz | 256Mb nVidia GeForce 6800GT | 2 x 512Mb PC3200 Kingston HyperX Dual Channel |
#6
CV
Mega Nørd
22-12-2005 09:55

Rapporter til Admin
#5 Nogen forretninger gør ikke noget før pengene er overført. :P
--
NOW RUNNING Amd 64 3500+ @ 2.7Ghz @ 38C load !! | DFI Lanparty SLI-DR | nVidia GeForce 7800GTX | 4*512Mb Kingston HyperX Dual Channel | 160GB SATA | 520W Chill'i | Thermal Right XP-90C |
#7
Rossen
Bruger Aspirant
22-12-2005 10:14

Rapporter til Admin
#6 Ikke på den måde, men så vidt jeg forstår har #0 ikke fået en ordrebekræfelse, og man overfører vel ikke pnge før man har fået sådan en fætter ind i sin mail, hvilken man kan tage med hvis der er noget galt. Der udover kan ham banditten i butikken bare tjekke sine posteringer i sin bank hvis han er i tvivl. Man bekylder ikke folk sådan uden at have rent mel i posen eller hvad man nu siger o_O
--
| ASUS A8N-E nVidia nForce4 Ultra | AMD-Athlon64 3500+ 2,2 Ghz | 256Mb nVidia GeForce 6800GT | 2 x 512Mb PC3200 Kingston HyperX Dual Channel |
#8
Pelle
Gæst
22-12-2005 10:21

Rapporter til Admin
#7 Den i butikkerne kan ikke tjekke om pengene er overført i banken, det har de slet ikke mulighed for i deres system. De har ikke mulighed for at se i bogholderi systemerne, det er kun de bogholderi ansatte der har det.
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#9
CV
Mega Nørd
22-12-2005 10:22

Rapporter til Admin
#7 Tror han havde fået en ordrebekræftelse: butikken medbringende min ordrebekræftelse samt et bankudskrift
--
NOW RUNNING Amd 64 3500+ @ 2.7Ghz @ 38C load !! | DFI Lanparty SLI-DR | nVidia GeForce 7800GTX | 4*512Mb Kingston HyperX Dual Channel | 160GB SATA | 520W Chill'i | Thermal Right XP-90C |
#10
Rossen
Bruger Aspirant
22-12-2005 10:27

Rapporter til Admin
#8 så vidt jeg ved er den person #0 omtaler medejer, så et eller andet kan han vel gøre? Jeg kender butikken og har også handlet i den mange gange
--
| ASUS A8N-E nVidia nForce4 Ultra | AMD-Athlon64 3500+ 2,2 Ghz | 256Mb nVidia GeForce 6800GT | 2 x 512Mb PC3200 Kingston HyperX Dual Channel |
#11
Jagson75
Junior Nørd
22-12-2005 10:27

Rapporter til Admin
#8 Man beskylder stadig ikke en kunde for snyd, når kunden har både ordrebekræftigelse + bankudskrift, uden at tjekket alle muligheder, hvor bankkontoen er oplagt...
--
“Anyone can become angry - that is easy. But to be angry with the right person, to the right degree, at the right time, for the right purpose, and in the right way - this is not easy.”
#12
Rossen
Bruger Aspirant
22-12-2005 10:28

Rapporter til Admin
#9 Hehe, du har ret ...
--
| ASUS A8N-E nVidia nForce4 Ultra | AMD-Athlon64 3500+ 2,2 Ghz | 256Mb nVidia GeForce 6800GT | 2 x 512Mb PC3200 Kingston HyperX Dual Channel |
#13
oz9fb
Ny på siden
22-12-2005 10:31

Rapporter til Admin
Da jeg bestilte via deres site og alle felter var udfyldt og betillingen var ok, popper der et vindue op med ordre nr. og betalingsforh. I dette vindue kan man klikke på udskriv og har dermed ordren på skrift, der er ingen tvivl om hvorvidt ordren er fra Dataworld, hvad man har bestilt og hvor man skal betale til. Når en sådan fætter dukker op, falder det naturligt for mig at indbetale beløbet til de opl. der er på ordren, at der så ikke sker mere fra Dataworld's side er vel næååe min fejl. ? Usmageligt er det vel også at sælge en vare 98,- end den står til i butikken, blot for at få beløbet til at stemme med det betalte.` Mvh Frank.
--
#14
Rossen
Bruger Aspirant
22-12-2005 10:35

Rapporter til Admin
#13 Du har helt ret, du har intet med det at gøre, så længe du har en ordrebekræfelse og en kontoudskrift-fætter der, så har du alt hvad du skal bruge, så er det bare forhandleren der skal tage sagen i egen hånd og finde ud af om pengene er sat ind eller hvad det er, men under alle omstændigheder har han behandlet dig forkert.
--
| ASUS A8N-E nVidia nForce4 Ultra | AMD-Athlon64 3500+ 2,2 Ghz | 256Mb nVidia GeForce 6800GT | 2 x 512Mb PC3200 Kingston HyperX Dual Channel |
#15
oz9fb
Ny på siden
22-12-2005 10:39

Rapporter til Admin
# 14 Tak, det er også min opfattelse, overvejer pt. at sende hele mollevitten til forbrugerklagenævnet idet sagen meget vel kunne ledes hen på injurier og bedrageri.
--
#16
Lars2222
Ultra Supporter
22-12-2005 10:41

Rapporter til Admin
Frem over Køb via nettet hos nogen af de gode hardware forretningen, SHG, PRC-Data, Midt-data, Compumail, Databutikken, IT-Butikken
--
http://service.futuremark.com[...] pageid=/orb/projectdetails&projectType=6&projectId=8030583 If u dont know just ask, or find it on google.com :D
#17
Rossen
Bruger Aspirant
22-12-2005 10:42

Rapporter til Admin
#15 Sådan kunne det uden tvivl opfattes, men ved nu ikke hvor alvorligt de tager sagen når på sin vis afhandler sagen med bare at smide et andet produkt i nakken på dig ... jeg ved det ikke? Har ikke så meget forstand på lige det der!
--
| ASUS A8N-E nVidia nForce4 Ultra | AMD-Athlon64 3500+ 2,2 Ghz | 256Mb nVidia GeForce 6800GT | 2 x 512Mb PC3200 Kingston HyperX Dual Channel |
#18
Rossen
Bruger Aspirant
22-12-2005 10:44

Rapporter til Admin
#16 Nogle af de butikker du nævner har heller ikke helt styr på deres butikker ... der har været indlæg før med fx SHG og midtdata. Har selv været ude for at midtdata tager røven på en ...
--
| ASUS A8N-E nVidia nForce4 Ultra | AMD-Athlon64 3500+ 2,2 Ghz | 256Mb nVidia GeForce 6800GT | 2 x 512Mb PC3200 Kingston HyperX Dual Channel |
#19
Jagson75
Junior Nørd
22-12-2005 10:48

Rapporter til Admin
#15 overvejer pt. at sende hele mollevitten til forbrugerklagenævnet idet sagen meget vel kunne ledes hen på injurier og bedrageri. - Ok, klap lige hesten. Du har fået din vare og er blevet dårligt behandlet - sag slut. Det skal Forbrugerklagenævnet ikke blandes ind i. Skriv dog til Dataworld og forklar sagens forløb og fortæl om den måde Senol håndterede sagen - så kan man håbe at de/Senol lærer at behandle kunderne ordentligt.
--
“Anyone can become angry - that is easy. But to be angry with the right person, to the right degree, at the right time, for the right purpose, and in the right way - this is not easy.”
#20
RodaZ
Bruger
22-12-2005 10:54

Rapporter til Admin
Dataworld kan IKKE anbefales som forhandler, deres rma og kundebetjening generelt er under al kritik. De er ikke blege for at råbe af kunder der ønsker at reklamere over varerne. Dataworlds bagmand er en konkursrytter ved navn Metin, der har ry for at glemme at betale moms og skat. Den daglige drift varetages af Birol og Senol Ilgoy, hvoraf særlig Senol kan være direkte ubehagelig overfor reklamationer. Jeg har prøvet på egen krop hvordan deres rma (ikke) fungerer, og har kendskab til mange andre med lignende problemer. De er vældig flinke indtil de har fået pengene, derefter skal man ikke forvente noget som helst.
--
Gud skabte sit Våben i Mennesket Mennesket fandt sin Gud i Våbenet
#21
oz9fb
Ny på siden
22-12-2005 10:58

Rapporter til Admin
#15 Jeg synes hesten er klappet, ;-) og at "kundeplejen" i Dataworld kan ligge et lille sted. ;-( Sagen havde jo været helt anderledes hvis man havde undskyldt for den manglende forsendelse og havde tilbudt den billigere vare til varens faktiske pris, og ikke skulle lave en ekstra fortjeneste blot for at få regnestykket til at gå op med det indbetalte. /Frank
--
#22
Stroyer
Maxi Supporter
22-12-2005 11:03

Rapporter til Admin
0# Tja... jeg ville nok også bare tage det som en oplevelse, og aldrig handle der mere! Ikke nogen grund til at bruge mere tid eller penge på sådan en skod butik, og specielt ikke for de små-beløb vi snakker om her,...i min verden også kaldet "flueknepperi". Kom videre med livet og ha' en go jul ! :o) /mvh
--
Asus A8N-E, nF4-U, AMD X2 4200+, GSkill 2x1GB PC4000, 2xSeagate 250GB SATA, GF7800GTX 256Mb, Asus DVD 16x/48x, NEC ND-3540, Asus DVD, Chill Inno 450W PSU, Dell 20,1" TFT, Creative Audigy 2, CMStacker
#23
oz9fb
Ny på siden
22-12-2005 11:06

Rapporter til Admin
# 22 Fluekn*****ri eller ej, 98,- her og der - kan blive til mange penge i den sidste ende hvis det er noget der sker for andre kunder også. /Frank.
--
#24
Jagson75
Junior Nørd
22-12-2005 11:09

Rapporter til Admin
#21 Slap lige af med den fed skrift - du behøver ikke at råbe for at blive forstået. Vi er ikke uenige om, at det er dårlig kundepleje. Du mangler at 98 kr. - har du fulgt op på sagen efter, at du var i butikken? Du skal selv være aktiv og pågående ellers butikker "glemmer" ofte sådanne sager. Det koster 150,- at oprette en sag hos forbrugerklagenævnet - er det besværet værd at bruge en del offentlige midler på en sag, som alligevel vil koste 150,-, for at få 98,- igen?
--
“Anyone can become angry - that is easy. But to be angry with the right person, to the right degree, at the right time, for the right purpose, and in the right way - this is not easy.”
#25
Senol
Gæst
22-12-2005 11:17

Rapporter til Admin
Utrolig at den person som starter "diskusionen" ikke fortsætter med at være med her..... Frank: Da du stod i butikken var der en kø på cirka 5-10 mennesker - Jeg fortalte dig at jeg ville ringe til at og klare dit problem indenfor et par dage. Dette godkendte du i butikken men alligevel går du hjem og skriver en mail til os med det samme og så skriver du også herinde. Hvis jeg skulle klare din sag herinde mens du stod her ville resten af kunderne nok blive lidt sure og blive utålmodige. Gunden til at den forvirring der er sket i denne sag og visse andre sager er grundet flytning af lokaler og forsinkelse af denne. Jeg vil ikke kritisere personen som starter dette indlæg da jeg ikke vil få noget ud af det, men kan kun fortælle at en løsning er på vej (som jeg fortalte vedkommende op til flere gange) Mvh. Senol
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#26
oz9fb
Ny på siden
22-12-2005 11:17

Rapporter til Admin
# 24 Det var nu ikke for at råbe.... ;-o at der blev skrevet med fed skrift...., mig bekendt er det hvis man skriver med stort, nåh men lad nu det ligge. Mht. prisen for at få forbrugerklagenævnet til at kigge på sagen, har du forsåvidt ret, men det principielle i sagen vil jeg i den forb. gerne betale for, jeg mener også at såfremt jeg får medhold i min klage vil de blive pålagt at betale alle udg. iforb. med sagen/købet. /Frank.
--
#27
Poul Madsen
Gæst
22-12-2005 11:24

Rapporter til Admin
#25 Godt du lige kommer og skriver så vi også får en anden side af sagen... jeg har ringet ind ang en maxtor disk jeg sendte til RMA sidste uge.. jeg ved godt I lige har åbnet jeres butik igen men hvis I ikke kan klare presset så må I lade være med at ha så lang tid åben ellers også må I ansætte lidt flere mennesker... Jeg har ringet de første 25!!! gange igår for at høre om min sag og der tog ingen jeres telefon, faktisk ventede jeg på "hold" til jeg blev smidt af de fleste gange, sammenlagt har jeg nok brugt 2 timer på at vente.. i dag efter 3 gange kom jeg igennem for at få at vide I har for travt så jeg skulle ringe igen efter nytår for at høre ang min disk.. Jeg er godt klar over det tager tid med RMA men I skal altså også afsætte tid til RMA og folk der ringer og ikke kun dem der står i jeres nyt butik (tillykke med den forresten) Håber måske også du / I gider svare på min mail inden januar? Mvh. Poul Madsen
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#28
bcd
Mega Supporter
22-12-2005 11:29

Rapporter til Admin
Jamen så er sagen jo ude af verden. Der udover har jeg også handlet der et par gange og aldrig haft problemer, men på den anden side har jeg heller ik haft nogen RMA sager/ forsinket leverancer eller andre mystiske ting. Og lige et god jul tilbage til Frank :-)
--
- - A Desire To Go Down In Flames! - -
#29
oz9fb
Ny på siden
22-12-2005 11:31

Rapporter til Admin
# 25 Senol Det var da rart at se dig deltage i debatten. Det er da også rart at du nu har sat en tidshorisont på. citat: klare dit problem indenfor et par dage citat slut. Denne version kom du ikke med i butikken, men at du ville kigge på det. Og må jeg så i den forb. erindre dig om at der er gået "et par dage." Jeg ser intet forkasteligt i at tage en debat omkring en butik hvor man føler sig dårligt behandlet og i den forbindelse deler sine erfaringer med andre, og såfremt man har en ordentlig salgsmoral og kundepleje, vil man som erhvervsdrivende heller ikke komme i modvind. mvh /Frank.
--
#30
Senol
Gæst
22-12-2005 11:39

Rapporter til Admin
Frank: Jeg ville blot fortælle at det du fortalte ikke helt passede... Du må have lidt tålmodighed og forstå at nogle ting godt kan tage et par dage +/- Poul: Vi får din HD løst hurtigst muligt. Vi regner med at alt RMA kører 100% inden nytår. Jeg vil takke af for denne samtale og ønske folk Glædelig jul og Godt Nytår.
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#31
poul_madsen
Monster Supporter
22-12-2005 11:40

Rapporter til Admin
#30 Ikke hvad jeg fik at vide men glæder mig og tak :) God jul, ser frem til at høre fra jer
--
4200 Slagelse
#32
kesKING
Superbruger
22-12-2005 11:48

Rapporter til Admin
:):D
--
AMD Athlon 64 3000+, NorthQ CPU Cooler, ASUS A8V Deluxe, 2 x 512 MB DDR Ram, 380 GB HDD, ATi Radeon X800GT, NorthQ 400Watt PSU
#33
oz9fb
Ny på siden
22-12-2005 11:49

Rapporter til Admin
# 30 Senol ALT hvad jeg har skrevet her er korrekt, og mht. tålmodighed så har jeg indbetalt for 17 dage siden og er faktureret for 98,- mere end varen koster. Hedder det nu også +/- ??? Hvor svært kan det være.??? /Frank.
--
#34
Det Leth
Juniorbruger
22-12-2005 11:58

Rapporter til Admin
Frank - Stop nu den debat. Det lyder virkelig til at du ikke har meget andet at gå op i. Sørgeligt. Butikken har endda deltaget i debatten, og givet dig et svar herpå. Det er 100 kr det drejer sig om - jeg tvivler meget på nogle gider at snyde andre for dette beløb. Mon ikke også du overlever at undvære dem et par dage mere.. Flueknepperi er et fint ord i denne sammenhæng...syntes det er ufatteligt at der findes kunder som dig.
--
#35
oz9fb
Ny på siden
22-12-2005 12:05

Rapporter til Admin
# 34 Jeg er ikke enig med dig, og som du kan se her i tråden er jeg ikke den enste som har haft problemer/flue******ri med den omtalte butik, at du så ikke ser noget problem med 100,- er jo forsåvidt ligegyldigt i den sammenhæng. God jul til dig og dine. ;-) /Frank.
--
#36
Det Leth
Juniorbruger
22-12-2005 12:13

Rapporter til Admin
FInd én butik i Danmark som ikke har 1 utilfreds kunde..! Så tror jeg du finder en butik uden kunder. Selvfølgelig er der andre der kobler sig på og som har haft en uheldig oplevelse. Det sker. Men fint nok - hvis det giver dig noget at gå op i, har det jo også et formål. Rigtig god jul til dig også...
--
#37
Kjang
Elitebruger
22-12-2005 12:18

Rapporter til Admin
Som jeg kan forstå det er det ikke så meget de 100.- han går op i.. Mere princippet i behandlingen og manglen på forståelse der er problemet.. Det er ikke noget være end at blive snakket ned til, når man ved man har ret.. Jeg kan godt forstå Frank, nogle mennesker burde bare ikke have lov til at behandle kunder. Stress eller ej, hidse sig op kan man gøre i baglokalet hvor ingen kunder høre med.
--
DFI Lanparty UT nF4-D. AMD 64 3200+ @ 2.55 Ghz, 1GByte Corsair TwinX XMS PC3200 @ 1-2-3-3-6. 300 Gb Sata Disk. GeForce 6600 GT PCI-E.
#38
Kjang
Elitebruger
22-12-2005 12:19

Rapporter til Admin
Og med behandle kunder mener jeg betjene kunder sry.
--
DFI Lanparty UT nF4-D. AMD 64 3200+ @ 2.55 Ghz, 1GByte Corsair TwinX XMS PC3200 @ 1-2-3-3-6. 300 Gb Sata Disk. GeForce 6600 GT PCI-E.
#39
oz9fb
Ny på siden
22-12-2005 12:20

Rapporter til Admin
# 36 du skriver: Men fint nok - hvis det giver dig noget at gå op i, har det jo også et formål. ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Jeg er af den mening, at jeg går op i om jeg betaler den pris varen koster og om jeg bliver behandlet fair som kunde, hverken mere eller mindre. Rigtig god jul til dig også...
--
#40
merrild
Bruger
22-12-2005 12:36

Rapporter til Admin
Hej kan kun sige at Data World er sku bedre en mange andre steder jeg har handlet har efterhånden købt for 30000kr i den butik har haft et par rma klaret til ug Så handler kun der og ja manden er stresset der er sku da klart ny butik der skal være klar og tror mig alle laver fejl(også jer) fra ham der købte en chill psu i søndags inden butik var åbnet(tak)
--
#41
Rossen
Bruger Aspirant
22-12-2005 12:42

Rapporter til Admin
Baah, jeg var der i lørdags, men der var ingen køre mor =(
--
| ASUS A8N-E nVidia nForce4 Ultra | AMD-Athlon64 3500+ 2,2 Ghz | 256Mb nVidia GeForce 6800GT | 2 x 512Mb PC3200 Kingston HyperX Dual Channel |
#42
merrild
Bruger
22-12-2005 12:46

Rapporter til Admin
#41 Ja men fik ingen regning det var ikke klar Men det går nu nok kan altid få en hvis der er
--
#43
Kim23
Ultrabruger
22-12-2005 18:02

Rapporter til Admin
Jeg vil så også joine de 2 sidste om at det er en god butik, og har ALDRIG oplevet det #0 skriver...
--
Shuttle XPC SD31P | P4 3.0GHz S775 | 1GB OCZ DDR2 PC2-5400 | Ati X850XT PE | 2 x 200GB Maxtor Sata | 160GB Maxtor IDE | NEC2510A |
#44
oz9fb
Ny på siden
22-12-2005 18:38

Rapporter til Admin
# 43 Det ville sandelig da også se sort ud for Dataworld hvis det var noget de praktiserer til dagligt. ;-?
--
#45
Patrick
Gæst
16-08-2006 19:02

Rapporter til Admin
Jeg må også gå til dem som kun har gode erfaringer med Dataworld. Yderst behagelige mennesker der står i butikken, og deres forståelse for produkternes kunne er også til UG. Har handlet der flere gange og er yderst tilfreds :-)
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#46
Sjakalen
Gæst
11-10-2007 21:01

Rapporter til Admin
Ja Yderst behagelige mennesker der står i butikken, og dem der har handlet der er sikkert yderst tilfredse hvis der ikke opstod nogle problemmer med deres vare, men hvis der skulle der være et problem med din vare ville du ønske at du aldrig havde købt den hos Dataworld. Det kan jeg godt skrive under på...... Gider ikke engang at beskrive, de problemmer jeg har haft med dem. KØB ALDRIG HOS DATAWORLD!!!!!!
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#47
Wizzer
Gæst
07-11-2007 06:14

Rapporter til Admin
Jeg har handlet hos Dataworld i flere år efterhånden og kan ikke genkende det problem. Jeg har haft 2 reparationer hos dem og de er da blevet byttet indenfor rimelig kort tid.
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#48
Halnok
Monsterbruger
07-11-2007 06:36

Rapporter til Admin
Tråen er fra den 22-12-2005..... altså næsten 2 år gammel. Kan man ikke lave en form for lås på indlæg der er så gamle? Bette
--
Jamen så er der jo ingen ske i skuffen der ikke er skarp nok til at koen går gennem glashuset.... eller noget :) Sitat: BetteAis og Mester

Opret svar til indlægget: Forhandler Dataworld :-(

Grundet øget spam aktivitet fra gæstebrugere, er det desværre ikke længere muligt, at oprette svar som gæst.

Hvis du ønsker at deltage i debatten, skal du oprette en brugerprofil.

Opret bruger | Login

Denne tråd er låst, og du kan derfor ikke oprette svar i den.

Begrundelse

Tråden er fra 2005 og næppe relevant mere og derfor låses den<BR>

Låst af Thomas | 07-11-2007 08:50

NYHEDSBREV
Afstemning