Seneste forumindlæg
Køb / Salg
 * Uofficiel Black/White liste V3
Login / opret bruger

Forum \ Hardware \ Generel hardware
Denne tråd er over 6 måneder gammel

Er du sikker på, at du har noget relevant at tilføje?

Vurdering af Proshop

Af Junior Supporter Ahmad | 18-10-2011 13:41 | 3597 visninger | 43 svar, hop til seneste
Hej HOL'ere. For at gøre en historie kort så får i lige den her historie om min 4 mdr gamle bærbar: 3 dage efter mit køb nævner jeg min pc giver stød. Ombytning afvises, da denne model ikke er på "onlinelager", men kun til afhenting i Viborg. Ca 2-3 mdr efter går PC nedenom og "dør". Pc kan ikke tænde. Hverken med adapter og/eller batteri tilsluttet. Dette videodokumenteret. Så PC sendes til rep hos ASUS direkte på opfordring af Proshop chat. (Der blev nævnt PC giver stød til ASUS) Så snart PC kommer tilbage fra rep. er der en hel masse pixelfejl (100-vis af dem). PC giver stadig stød. Der reklameres over dette nærmest med det samme, men der gøres opmærksom på at jeg ikke kan undvære PC, men bedste tidspunkt for indlevering er i efterårsferie. Proshop siger OK. ASUS kontaktet i samme omgang, og de siger også OK for det, og opretter endda et RMA-nr jeg kan henvise til i tilfælde af afvisning. Kontakter 2-3 dage før indlevering Proshop. Taler med bl.a. alm. kundeservice og teknikere. bliver lovet at såfremt jeg sender alt ind (orig. pakke, lader og PC), så vil jeg kunne få ombytning i tilfælde af fejl konstateret. Dette blev iflg. medarbejder noteret ned. Noget som åbenbart ikke er sket. Der ønskes lånebærbar da PC er en nødvendighed i min dag, og selvom der er efterårsferie, så er der stadig opgaver der skal laves udelukkende på PC. Der er tale om tunge beregninger i noget som MATLAB og Maple. Dette ønske blev afvist af Proshop. Eftersom at jeg mener jeg burde kunne få ombyttet min PC kontakter jeg forbrugerstyrelsen. De giver mig ret i min sag. Derudover gav de mig ret i at bevisbyrden ligger hos Proshop, som Proshop ellers afviser. Derudover kendte de en del til Proshop i forvejen -.- Men de sagde jeg skulle oprette en sag hos dem hvis Proshop ikke giver mig pengene tilbage eller en ny bærbar inden for 14 dage. Så jeg sendte dem en mail med "historikken" for min bærbar, og at jeg har talt med forbrugerstyrelsen. Pludselig er deres markedschef kommet ind over sagen, efter jeg fortalte dem hvad forbrugerstyrelsen har bedt mig om at gøre. Skal lige sige selv Proshop medarbejderne sagde hånligt jeg bare kunne kontakte Forbrugerstyrelsen. De regnede nok ikke med det. Men nu siger denne markedschef at de skal undersøge computeren på deres eget værskted (noget som var aftalt før pc blev sendt ind). Tjah, det bliver vel svært når de allerede sendte den ind til ASUS igår. Men nu spørger jeg lige, det er vel ikke forkert af mig at kræve noget jeg har ret på, uden at skulle have fat i en markedschef og forbrugerstyrelsen ? (har dog stadig intet fået endnu). Og har Proshop altid været sådan ? blev godt nok advaret lidt imod dem
--
#1
Ahmad
Junior Supporter
18-10-2011 13:42

Rapporter til Admin
Hvis der er noget i har svært ved at forstå så skriv det endelig ^^. Der er btw tale om en ASUS n53sn
--
#2
bQnne
Ultra Nørd
18-10-2011 13:49

Rapporter til Admin
Det eneste negative jeg har at sige om ProShop er deres afbestillingsfunktion. De kunne "desværre ikke nå at annulere min order" sidst jeg bestilte et produkt ved en fejl. Og det på trods af at de havde 1½ døgn til det!! Jeg fik af vide at det var fordi deres system sendte en besked til deres fjernlager som så afsendte, men deres kundersupport skulle aktivt afbestille den. Hvilket ikke blev sket i tide. Man burde jo kunne forestille sig at deres system SELV gik ind og afbestilte produktet. Men nej.
--
www.tormented.eu[...] Sith raiding guild - sign up are open
#3
DEVIL_DK
Guru
18-10-2011 13:49

Rapporter til Admin
alle laver desværre fejl, dog syntes jeg snart proshop skal finde en bedre eller anden person til at tage sådanne lidt besværlige sage som rent faktisk ved lidt om hvordan rma og hvad kunder og butikken har af rettigheder.
--
*ASUS P8Z68-V PRO*Intel I5 2500K*Gainward GTX560TI* *G.Skill ECO 1600 Mhz 4GB*Corsair TX 650 V2*
#4
Papa J
Junior Supporter
18-10-2011 13:52

Rapporter til Admin
Jeg har nu ventet på mit bundkort retur fra RMA i en måned, det er dog fra Compumial Aps. Mit næste step er også Forbrugerstyrelsen. Og nej det er bestemt ikke forkert af dig, man skal tage de midler i brug som man ved de reagerer på! Og det desværre først når man nævner forbrugerstyrelsen at de tit gider at reagere og gøre noget konkret ved sagen.
--
SB FTW!
#5
Ahmad
Junior Supporter
18-10-2011 13:54

Rapporter til Admin
Det var meget underligt at tale med en fra "kundeservice" som mente bevisbyrden lå hos mig, og alle mine krav var forkerte. Selvom jeg havde en masse dokumentation fra forbrugerrådet (som tager udgangspunkt i forbrugerstyrelsen afgørelser og regler)
--
#6
DEVIL_DK
Guru
18-10-2011 13:54

Rapporter til Admin
#3 jeg står lige nu i samme problem bestilte en skærm mandag morgen kl 11:00. ringede kl 14:00 der kunne de ikke nå at annullere den. men det er vel ok når den er pakket på fjernlager så den må jo bare gå retur.
--
*ASUS P8Z68-V PRO*Intel I5 2500K*Gainward GTX560TI* *G.Skill ECO 1600 Mhz 4GB*Corsair TX 650 V2*
#7
Asahel
Ultra Supporter
18-10-2011 13:54

Rapporter til Admin
Jeg tror desvaerre det er ved at blive mere og mere tendens til daarlig kundeservice/kontakt for mange firmaer. Nu har du jo heldigvis haft hovedet med dig og kontaktet forbrugerstyrelsen, men der er jo mange der giver op inden de naar saa langt, og det betyder at daarlig kundeservice ofte godt kan betale sig for en forretning (forudsat indehaverne ikke faar daarlig samvittighed over den ringe service, men det synes nu sjaeldent at vaere en faktor). Mht. Proshop har jeg selv haft smaaepisoder med dem mht. defekt hardware, men aldrig i den grad du beskriver. For at vaere fair vil jeg ogsaa sige jeg mange gange har oplevet udemaerket service, og jeg har koebt meget hardware hos dem. Jeg kan kun sige det var godt du ikke lod dig tyre, og man maa tage sig til hovedet over at der skal saa meget til for at blive hoert.
--
#8
DEVIL_DK
Guru
18-10-2011 13:55

Rapporter til Admin
#4 held og lykke Compumial sadler ikke samme år de rider.
--
*ASUS P8Z68-V PRO*Intel I5 2500K*Gainward GTX560TI* *G.Skill ECO 1600 Mhz 4GB*Corsair TX 650 V2*
#9
Papa J
Junior Supporter
18-10-2011 13:56

Rapporter til Admin
#8 Nej frygter også det værste! Køber EVGA næste gang jeg skal have MB, så kan man da i det mindste sende det direkte til producenten. Og har kun hørt godt om deres RMA service.
--
SB FTW!
#10
Nosa
Supporter
18-10-2011 14:02

Rapporter til Admin
blot til info så der mange bærbare computere(størstedelen hvis ikke alle) hvor håndledstøtten er lavet af af aluminium der kan give "stød" eller strømlignende sumren i håndledet. Når computeren er tilsluttet en ikke jordet stikkontakt, problemet plejer ikke at være der når man kører på batteri. Jeg ved ikke om det er det trådstarter oplever.
--
#11
Ahmad
Junior Supporter
18-10-2011 14:06

Rapporter til Admin
#10 det er præcis hvad jeg oplever. Men det er ikke noget jeg er oplyt om ved køb, og det er (for mig) så alvorligt at det giver gener i min ellers i fovejen museskadede hånd. Så går den ikke jeg får flere smerter i hånden
--
#12
Ahmad
Junior Supporter
18-10-2011 14:06

Rapporter til Admin
Derudover så har de sagt at det "er et problem der kan løses".
--
#13
Husblas
Semi Supporter
18-10-2011 14:09

Rapporter til Admin
Meget mærkeligt. Asus har 7 dages doa, hvilket vil sige den bliver krediteret af asus hvis doa oprettes inden for 7 dage. Hvorfor Proshop ikke har gjort det er mærkeligt. Derudover kan du vælge at helt ignorere proshop og søge rep direkte hos asus. Jeg er lidt i tvivl om hvad det er du mener du har ret til? Altså hvad er det du spørger om?
--
#14
Ahmad
Junior Supporter
18-10-2011 14:12

Rapporter til Admin
efter 3 dage klagede jeg over stød. Dette blev afvist grundlag til ombytning da de ikke "kan" sende en ny selvom de var på lager i viborg, men ikke under online lager. Så den skulle til rep, allerede 3 dage efter køb hvis jeg ville have noget fra dem. Og bagefter så osptår et problem med den ikke kan tænde. sender den selv direkte til asus. får den derefter tilbage med 100-500 stuck pixels. de er bare rød, og fuck hvor det er irriterende. så derefter kom jeg i tanke om at jeg inden for de 6 mdr har "formodningsret", der betyder at enhver fejl der viser sig inden for 6 mdr, er fejl man antager var på pc ved køb. Kræver derfor en ny, da det ikke kan passe jeg skal have en pc der tydeligvis har flere mangler fra købsdagen af. Efter kontakt med forbrugerstyrelsen siger de det heller ikke er meningen. Og hvis man kigger på forbrugerrådets hjemmeside kan man se tydelige ex på hvad der er fejl behandling, og rigtig behandling af kunderne. Dertil, i min favør. Men forhandler er afvisende edit: man kan sige jeg ønskede en ny pc af samme model. men nu vil jeg sku hellere have mine penge tilbage, og købe den/en anden hos en ny forhandler. Proshop har vist sig fjendtlig så snart et køb er fortaget.
--
#15
Peder
Elitebruger
18-10-2011 14:27

Rapporter til Admin
Det der opstår når du ikke kører med din pc jordet, kan det jo nemt løses ved at du smider den i en jordet kontakt - det er hvad der sker, hvis man ikke beskytter udstyret ordenligt, alle burde køre med jordet it-udstyr imo. Proshop skal lige lære deres begreber ordenligt, naturligvis må det forventes at alle fejl der opstår de første 6 mdr., er nogle der var på enheden fra start, og skal derfor udbredres, ombyttes eller penge gives retur. De sidste to ønsker forhandleren naturligvis ikke, da det medfører unødige udgifter, som man heller ikke kan forvente de så ønsker - tilbage er så at enheden laves og sendes retur. Her har de så "rimelig" tid til at foretage dette - det afhænger af flere ting, som dit behov for enheden, din mulighed for at bruge en anden pc og deres vilje til at give en låne-pc - men normalt siger man at 21 arbejdsdage er ok. Hvis fejlen opstår mere end 2-3 gange, har du ret til en ombytning til ny eller dine penge tilbage - du har ret til at vælge her, men butikken kan sige nej til det ene, hvis det medfører væsentlige omkostninger for dem i forhold til det andet. Husk at hvis der opstår nye fejl, så er det nye forsøg til udbedring af fejl, så at du sender en maskine ind der ikke kan tænde og der så kommer en fejl på grafikkort senere, så er det ikke "to" forsøg. Noget helt andet er at jeg ikke forstår hvorfor de ikke bare ombyttede den, hvis der alligevel stilles en 7 dages DOA fra ASUS, da de nemlig så bare får krediteret kostprisen, og derved kan "give" dig en ny uden at de står med andet end administrationsomkostningerne. Jeg må indrømme det er tilpas længe siden jeg havde arbejde inden for salg af IT udstyr til at jeg faktisk husker ASUS' regler konkret dog.
--
Not working is defined as your PC being reduced to a slab of molten metal and plastic. If thats not the case, be more specific!
#16
Husblas
Semi Supporter
18-10-2011 14:31

Rapporter til Admin
Det er svært at snakke "imod" forbrugerstyrelsen, men formodningsreglen er svær i elektronik da en sådan fejl vil vise sig med det samme. Ellers har den ikke været der fra starten af. Og det kan proshop bevise, i og med der ikke er reklameret imod den fra starten. Jeg forstår ikke hvorfor du ikke er serviceret under asus doa (dead on arrival), som er 7 dage fra købsfaktura. proshop vil få penge af asus, og du vil få pengene retur. Alle er glade. Men ingen virksomhed er perfekt hver gang.
--
#17
Ahmad
Junior Supporter
18-10-2011 14:32

Rapporter til Admin
Peder det er helt korrekt det du skriver. Men de skal DOKUMENTERE det er en større omkostning for dem at bytte pc end reparere, før de kan afvise det. Derudover så er der en afgørelse om en 1½ mdr gammel mobil, som iflg forbrugerstyrelsen skulle byttes selvom sælger mente denne skulle repareres. Men da det er en vigtig del af kundens hverdag, så blev butikken tvunget til at give en ny mobil til kunden. Det er a la det samme her, da der begge tilfælde ikke stille låneudstyr til rådighed
--
#18
Ahmad
Junior Supporter
18-10-2011 14:35

Rapporter til Admin
#16 jeg er til dels enig med dig. men der gælder decideret at der for hw er en formidningsregl der gælder. og en påstand er ikke nok til at underminere kunden. her får du lige et par links til: http://taenk.dk[...] http://taenk.dk[...] http://taenk.dk[...] edit: i andet link, står der under "6": 6. Varen skal have været i stykker på købstidspunktet, for at du kan reklamere Det er ikke rigtigt. Når købeloven siger, at en forhandler har pligt til at afhjælpe en fejl eller mangel ved mit produkt, hvis fejlen har været til stede på købstidspunktet, betyder det, at fejlen eller årsagen til fejlen har været til stede ved købet. En fejl eller mangel kan godt vise sig senere i et produkt, som ellers så ud til at være fejlfrit. Det kan være at kvaliteten af elektronikken er så dårlig, at elektronikken sætter ud efter kort tids brug. Det kan også være at en lille softwarefejl, der til at begynde med er usynlig for en almindelig bruger, langsomt genererer nye fejl, der til sidst forekommer helt åbenbare for mig.
--
#19
tommysko
Ny på siden
18-10-2011 14:44

Rapporter til Admin
Hvad kan jeg sige?! MM-Vision rules!!!
--
i7-2600K / Gigabyte Z68X-UD3-B3 / nVidia GeForce GTX580 / Kingston 8GB HyberX / Seasonic 750W
#20
Husblas
Semi Supporter
18-10-2011 14:45

Rapporter til Admin
Kun hvis forhandleren kan dokumentere, at mit ønske vil være uforholdsmæssigt meget dyrere at opfylde end den modsatte løsning, kan forhandleren bestemme, hvilken løsning der skal få varen på ret fod igen. Det kan enhver HW butik desværre nemt bevise, da den, hvis den skal ombyttes uden for DOA, skal krediteres til kassering. Dvs. at butikken tager hele slæbet på den ødelagte bærbare. Det er en stor omkostning. Formodningsregel Hvis du opdager en mangel ved en vare inden for de første seks måneder, formodes det, at fejlen også var til stede ved købet. Sælgeren skal bevise, at du har behandlet varen forkert. Reglen gør det nemmere at få ombyttet varen, hvis fejl og mangler opdages inden for det første halve år. Om du kan få byttet til en ny afhænger dog af, hvor dyr varen har været, hvor stor fejlen er, og hvor hurtigt den kan repareres. Gør det nemmere, men gør det ikke til en ret. En bærbar er i 90% af tilfældende "dyr". Forbruger og købsloven er en absolut jungle desværre. Ikke at noget af det gør det mindre træls for OP, for i sidste ende så kan det ende i retten, og det tror jeg ikke er i OPs interesse.
--
#21
Ahmad
Junior Supporter
18-10-2011 14:51

Rapporter til Admin
Det siger bare noget om hvilken forhandler jeg skal undgå i fremtiden. har ellers været glad for shg/proshop som forretning.
--
#22
Peder
Elitebruger
18-10-2011 15:24

Rapporter til Admin
Det er jo formodentlig ikke anderledes ved andre forhandlere. En lidt dyrere forhandler har også råd til at give dig en lidt bedre service, men det er jo alligevel dig selv der betaler for denne i sidste ende. En maskine som din er der formodentlig en fortjeneste på omkring 5-8% Af de 500 kr de tjener på den skal der så betales moms på 100 kr, så har de 400 kr tilbage til alt andet, der skal ikke smides mange bærbare væk, før det går galt, ligemeget hvilken butik du vælger :-)
--
Not working is defined as your PC being reduced to a slab of molten metal and plastic. If thats not the case, be more specific!
#23
Lobber333
Nørd Aspirant
18-10-2011 15:59

Rapporter til Admin
Sku ked af at høre #0 har nemlig været igennem samme behandlig fra deres folk i kundeservice, sidste jul da jeg have et problem vlagte den man i kunde service selv at smække røret på da jeg var igang med at forklare ham vores rettigheder som forbruger, men han afviste alt jeg sagde og jeg nævnte og forbruger rådet hvor han som dig bare svarede hånende kom bare an, det er simphen det ringest svare og behandlig man kan få, og fatter simpelhen ikke de folk stadig sider bag telefonen og jeg ved de gør, for handler i face 2 face ved proshop altid efter den behandling i Viborg for der ved jeg man får en god behandling så når jeg har noget der skal til rep aflevere jeg det der selv om jeg skal køre om 100km for det.
--
#24
WWT
Gigabruger
18-10-2011 17:03

Rapporter til Admin
Jeg har haft et bundkort til reperation hos dem som "pludselig" havde bøjede pins ved cpu'en, og næste gang var en H50 brugt og beskadiget som så senere lækkede ud over hele min nye maskine. Rør på INGEN MÅDE den forretning igen, så hellere betale mere hos andre og få en bedre oplevelse!
--
WWT : http://www.dotwest.net[...]
#25
Ahmad
Junior Supporter
18-10-2011 17:05

Rapporter til Admin
#22 jeg ved at fortjenester på pc'er ikke er verdens højeste. men lad dig ikke narre. de tjener bedre end 8% pr bærbar. ellers er der ingen holdbar økonomi i det. #23 tjah, det er sørgeligt at man kan behandle kunder sådan "bare fordi" det er over tlf
--
#26
ToFFo
Guru
18-10-2011 17:12

Rapporter til Admin
Hey Ahmad! Jeg blev helt rørt af din historie, og det er mig en stor ære at byde dig velkommen i "VI HADER PROSHOP" klubben. Jeg er ikke den eneste der hader dem. Jeg har haft en enkelt RMA sag hos dem. Sender et bundkort ind, som er futtet af. Ikke DOA. Det døde bare lige pludselig. Pakker ind i original emballage, med antistatisk pose og det hele. Reklamationen afvises på modtagelsesdagen, da der er bøjede ben i soklen lige pludselig. Og de spørger mig, som om de gør mig en kæmpe tjeneste, om de bare skal smide den i skraldespanden for mig.... GTFO. Jeg magtede ikke at tage kampen op. Jeg havde jo ikke regnet med jeg skulle tage billeddokumentation af produktet og emballagen før jeg sendte. Så købte et andet bundkort i et raserianfald. Dog ikke hos Proshop. Det var et ASUS P6T Deluxe V2 jeg sendte ind. Ikke helt billigt dengang. WWT ved hvad jeg snakker om. Se bare #24. Men der er også en mere herinde, jeg ikke kan huske hvad hedder, som har PRÆCIS samme historie, med ben der pludselig er bøjede. Men må indrømme, det er en genial måde at komme udenom RMA på. Nå men det var også bare min historie. Håber du får skovlen under de ProTards. De fortjener en overhaling. Ikke kun pga. deres forrygende dårlige RMA service, men også fordi de har overtaget mit højt elskede SHG.dk. Jeg har fandme smidt over en kvart million i det gamle SHG. Men de kunne desværre ikke reddes. R.I.P gamle SHG. Verdens bedste webshop. (Fandme godt Komplett.dk er kommet til verden!)
--
Join min facebook fansite! http://kortlink.dk[...] Alt gik galt i Danmark, da man gav opvaskemaskiner navne og stemmeret
#27
WWT
Ultrabruger
18-10-2011 17:46

Rapporter til Admin
#26 Det sjove er så bare at hvis de havde haft bedre service ville man måske komme der igen, og når man køber maskine for 7-8k hvert år (og så flere brugere kom igen) så kunne det være det var en bedre forretning, for med denne tråd lyder det som om det ikke kun er et par enkeltstående tilfælde. Men vil give dig ret i Komplett og BJTrading. BJTrading har måske en ikke så visuelt attraktiv side, men servicen er god.
--
WWT : http://www.dotwest.net[...]
#28
Ahmad
Junior Supporter
18-10-2011 17:58

Rapporter til Admin
Jeg har med tiden lært at jeg altid skal dokumentere så mange mangler og fejl som muligt. hvad der gør mig endnu mere vred er at jeg bliver bedt om at pakke pc forsvarlgt ind. så pørger dem om ikke original dmballage er nok. det kunne de ikke garantere. men de ville heller ikke dække evt fragtskader ELLER indkøb af ekstra beskyttelse (som ellers står de skal inde hos forbrugerrådet) Tjah toffo, man burde oprette en hjemmeside der er flere henvisninger til.end proshop hvor man så advarer mod dem. lidt a la den side der findes vedr hp envy
--
#29
Ahmad
Junior Supporter
18-10-2011 17:59

Rapporter til Admin
Skriver lige pt fra sgs2. typos kan forekomme
--
#30
Ahmad
Junior Supporter
18-10-2011 18:03

Rapporter til Admin
Det kunne være jeg skulle stoppe med at handle pc udstyr online og se de små frække butikker inde på falkoner alle næste gang
--
#31
ToFFo
Guru
18-10-2011 18:41

Rapporter til Admin
#30 - Så bliver du kraftedeme ruineret kammerat. Kig forbi Komplett.dk. De har været rigtig gode ved mig. Så kan ikke se hvorfor de ikke skulle være gode ved dig. Har dog kun haft 1 RMA sag hos dem. Og det var på et 9mdr. gammelt kabinet. Et Silverstone Fortress FT02B. Dyrt kabinet. Jeg sendte det ind, fordi jeg havde købt nyt alligevel. Så kunne undvære det. Men tænd/sluk knappen var gået i stykker. Den havde simpelthen sat sig fast. Så skulle tænde på Reset knappen. Sendte det ind og der gik en måned uden der skete noget med kabinettet. Så skrev jeg til deres chatsupport. De sagde det var for dårligt og tilbød mig alle pengene tilbage inklusive fragt da jeg købte det, og selvfølgelig det beløb jeg havde brugt på fragt. Jeg kunne også vælge at få et splinternyt kabinet magen til. Også med gratis fragt. Fik hver en krone tilbage. Det er fandme i orden. Eneste grund til jeg ikke handler ALT hardware hos dem, er den ekstra dags leveringstid de har, for at nå herover til jylland. Ved der er pickup-points på sjælland. Heldige kjøwenhawnere! #27 - BJ Trading har godt nok en pissegrim side. Selvom den er blevet visuelt opdateret er den stadig pissegrim. Og deres navn er heller ikke for heldigt. Du ved... BJ. Men deres service er i top. Det skal de ha :)
--
Join min facebook fansite! http://kortlink.dk[...] Alt gik galt i Danmark, da man gav opvaskemaskiner navne og stemmeret
#32
Shutdown
Junior Nørd
18-10-2011 18:51

Rapporter til Admin
Efter det "gamle" shg gik ned har jeg kun handlet der få gange. Nu er stort set ALLE mine køb hos komplett. Dér har kunden altid ret og der er aldrig bøvl med noget, ligesom shg var i gamle dage.
--
Intel 760ér @ 4.1ghz og 2 X 5850 1gb@ core-1000/mem-1200, På et P7P55D E-PRO.
#33
WWT
Ultrabruger
18-10-2011 19:50

Rapporter til Admin
#30 Overvej BJTrading. Har selv gode erfaringer med deres service, dog ikke RMA men flinke mennesker og hvad jeg har læst så der vist mange andre tilfredse kunder som mig også så overvej dem :)
--
WWT : http://www.dotwest.net[...]
#34
Ahmad
Junior Supporter
18-10-2011 23:13

Rapporter til Admin
Har egentlig også KUN hørt godt om komplett. min fejl jeg ikke brugte dem
--
#35
Husblas
Semi Supporter
19-10-2011 14:26

Rapporter til Admin
#25 - De tjener ikke mere end de 8-12 % på en bærbar. #26 - Hvis du har sendt dit bundkort ind uden CPU forsegling, som sidder på et nyt bundkort, så ville en hver forhandler desværre afvise den hvis der var bukket pins
--
#36
gonice
Ny på siden
08-03-2012 22:02

Rapporter til Admin
Jep, stort velkommen til dig i "VI HADER PROSHOP OG ASUS GRUPPEN", vil gerne være med til en hade hjemmeside mod dem... Du kan evt. læse min sag, tog rundt regnet et halvt år uden computer, og en en masse spild tid på at forklare både proshops og ASUS'ses arrogante såkaldte supportere den danske lovgivning. http://www.hardwareonline.dk[...] (Nøj hvor er jeg glad for min ny mm-vision computer!!) Ps. Kan betale sig at lave masse indlæg rundt omkring i forskellig forummer, tror proshop lytter med, og fik min sag til at gå hurtigere.
--
#37
Ahmad
Mega Supporter
08-03-2012 22:49

Rapporter til Admin
#36 fik du pengene igen ? Og hvor længe havde du den ? (dvs hvornår var den købt)
--
Skrivefejl & stavefejl kan skyldes brug af HOL på mobil Se signatur for info om PC// Ahmad
#38
ThomasLV
Monsterbruger
24-04-2012 17:39

Rapporter til Admin
Proshop er god
--
Mvh. Thomas [email protected]
#39
Ahmad
Ultra Supporter
24-04-2012 18:15

Rapporter til Admin
#38 Den var sjov den der. Jeg har endda en ny RMA sag kørende på samme bærbar, og de nægter stadig at give mig en ny. Til trods for at det nu er 3. gang den går i stykker. Der er nu gået 2 uger og de har nærmest først nu sendt den til rep :) Selvom jeg egentlig også bad dem om at lade være, og sende den tilbage. Jeg har nemlig haft fat i forbrugerstyrelsen (ikke rådet), og de er fast besluttede på at jeg burde få mine penge tilbage såfremt det jeg siger har været konstateret (fejlene). og jamen dog, det er de jo ..alle sammen!
--
Skrivefejl & stavefejl kan skyldes brug af HOL på mobil Se signatur for info om PC// Ahmad
#40
Peder
Elitebruger
30-04-2012 00:22

Rapporter til Admin
Er det samme fejl hvergang, eller nye?
--
Not working is defined as your PC being reduced to a slab of molten metal and plastic. If thats not the case, be more specific!
#41
ba10s118
Elitebruger
30-04-2012 00:46

Rapporter til Admin
ved godt det er en gammel tråd - men må sku lige ud med det her. Jeg har de sidste par år smidt lidt over 60K afsted til proshop. Altid været fint faktisk, men her på det sidste er det fandme blevet sløset! Har prøvet hvor en harddisk kunne rasle rundt inde i en stor papkasse. har sågar prøvet at de havde tapet en harddisk YDERST på pakken!??! WTF. tab den 1 gang forkert og den er færdig! Jeg er også gået over til komplett.
--
Maini7 920 - Asrock X58 Deluxe - 6gb Corsair - GTX 295 - Gt 430 - Cosair HX 850 - HAF X - 5.4 TB
#42
Ahmad
Ultra Supporter
30-04-2012 09:55

Rapporter til Admin
#40 første gang jeg sendte den ind var pga stød så hårde pc ikke kunne bruges og at den pludselig ikke kunne tænde, lige meget hvad jeg gjorde. 2. Fejl opstod enten hos rep center eller levering til mig. For fik den så tilbage med pixelfejl. Og den gav stadig stød. Så blev jo nødt til at sende den ind igen. Og nu så skal de skifte strøm adapteren på bundkortet. Mht lovgivning så har proshop ikke "ret til" at forsøge at afhjælpe alle fejl hvis det er en af hver slags hver gang. Jeg skriver fra mobil og kan ikke linke nu. Men jeg har haft telefonisk samtale og fortalt alt det jeg kan dokumentere. De har fortalt mig at jeg har ret til at få pengene igen. #41 der kan man jo bare se. Sørgeligt egentlig.
--
Skrivefejl & stavefejl kan skyldes brug af HOL på mobil Se signatur for info om PC// Ahmad
#43
Lars2222
Nørd
12-01-2014 20:48

Rapporter til Admin
#14 får du stød skyldes det oftes at en ledning sidder forkert nede i motherboardet, eksmepel et USB stik der er røget over i en firewire port
--
My first computer was a Vic 20 at that time computer was new

Opret svar til indlægget: Vurdering af Proshop

Grundet øget spam aktivitet fra gæstebrugere, er det desværre ikke længere muligt, at oprette svar som gæst.

Hvis du ønsker at deltage i debatten, skal du oprette en brugerprofil.

Opret bruger | Login
NYHEDSBREV
Afstemning