Prøv med et nyt kabel.
--
2600K|Maximus IV Extreme-Z|16GB Ram
2xGainward460GTX GS SLI|BenQ XL2410T&M2700HD
OCZ Vertex2&3 120GB|CorsairGT 120GB
2xSamsung830 128GB|4x1TB&4x2TB
hvilken forbindelse/udbyder har du ?
er det noget der lige er kommet ?
har du router/modem siddende så prøv lige at sluk det 1 min tid
--
#2
YouSee
Ja det er noget der lige er sket et par dage siden.
Har router, og har prøvet at restarte den, og slukke den, og mange ting. Men intet hjælper desværre :(
--
i5 3570k, Msi gtx 670 OC, P8Z77-V, Corsair AX850, Kingston HyperX 16 gb, Seagate Barracuda 1 tb, Samsung 830 128 gb, Hyper 212 Evo
Der var vist også en anden herinde der klagede over hans YouSee internet. Måske har du samme problem.
--
Hent inSSidder og tjek, at du med minimum ligger 2 kanaler fri, samt nærliggende støj på din nuværende linje. Ping dig selv hos bredbaandsmåleren.dk og se, hvilken ping du bør forvente. Hvis ikke forrige forslag fungerer, så ring til supportlinjen, der sikkert har en løsning til dig.
--
The richest man is not he who has the most, but he who needs the least.