Seneste forumindlæg
Køb / Salg
 * Uofficiel Black/White liste V3
Login / opret bruger

Forum \ Hardware \ Generel hardware
Denne tråd er over 6 måneder gammel

Er du sikker på, at du har noget relevant at tilføje?

Erfaring med webhallen.com

Af Elitebruger S_Phoenix | 12-01-2014 22:40 | 3826 visninger | 31 svar, hop til seneste
Hey peeps ! Hvad er jeres erfaringer med webhallen.com ? Er det ikke noget med det blevet en underafdeling af komplett, og man dermed umiddelbart skulle antage de rimelige ? Trustpilot er sådan lidt lunkne med dem, så tænkte jeg ville prøve og spørge herinde :) De en del billigere med et par ting jeg overvejer hos dem, men hvis deres service er lort, og evt RMA service endnu værre så det ikke det værd for få hundrede kroner. På forhånd tak!
--
#1
PeterAA
Elite Nørd
12-01-2014 22:42

Rapporter til Admin
Har du overvejet om andre har spurgt om det før. Prøv at skriv Webhallen Oppe i søgefeltet øverst til højre.
--
#2
Activity
Monster Supporter
12-01-2014 22:43

Rapporter til Admin
Fine erfaringer, køb du sikkert der, dog er deres hjemmeside tæt på det grimmeste der findes, men ændre ikke på fine priser og ok service ved rma. ;)
--
Power mATX system inside...
#3
Lars2222
Nørd
12-01-2014 22:43

Rapporter til Admin
webhallen er gud i sverige inde de bliv solgt til komplett. Og absolute ikke nogen ændringer med deres service eller forrretnings gang efter salget. :) så de er stadige i guds hånd. :D
--
My first computer was a Vic 20 at that time computer was new
#4
mindfreak
Super Supporter
12-01-2014 22:44

Rapporter til Admin
Der er nogle hængepartier med dem, men de er okay overordnet set. De er stadig rimelig nye, så alt er også nyt for dem. Det med hængepartier er: Nogle gange er der fejl i deres lagersystem. Der skrives at de har noget på lager, selvom de faktisk ikke har det. De trækker nogle gange pengene før varen er blevet sendt. Man skal være opmærksom på, at hvis man bestiller postordre, så kommer varen fra Sverige, og man skal derfor forvente 3-4 dages levering frem for 1-2 dage som det er i Danmark.
--
i7-3770K @ 4.6Ghz | ASUS Maximus V Gene ROG - mATX | 16GB G.Skill @ 2133Mhz | OCZ Vertex 4 128GB - SSD | ASUS GTX680 DC2T-2GD5
#5
EQuiNoX
Junior Nørd
12-01-2014 22:47

Rapporter til Admin
#4 Vi trækker ikke pengene før varen er afsendt. Folk skal lade være med at bruge debit kort uden at vide at banken reserverer pengene på deres kort, og så give os skylden for at trække pengene.
--
I5-3570K, P8Z77-V, 8GB Kingston HyperX, 256GB Samsung 840 Pro, Gigabyte GTX760OC 2GB, Fractal Define R4, Corsiar HX650 Pro series
#6
mindfreak
Super Supporter
12-01-2014 22:47

Rapporter til Admin
#5 Jeg har ikke noget debit kort. Kan du forklare det? E: Jeg mener vi har diskuteret samme emne før i en anden tråd, hvor en anden person havde samme oplevelse som mig.
--
i7-3770K @ 4.6Ghz | ASUS Maximus V Gene ROG - mATX | 16GB G.Skill @ 2133Mhz | OCZ Vertex 4 128GB - SSD | ASUS GTX680 DC2T-2GD5
#7
EQuiNoX
Junior Nørd
12-01-2014 22:48

Rapporter til Admin
#5 smid mig en mail med din sag husk at beskrive forløbet i detaljer
--
I5-3570K, P8Z77-V, 8GB Kingston HyperX, 256GB Samsung 840 Pro, Gigabyte GTX760OC 2GB, Fractal Define R4, Corsiar HX650 Pro series
#8
S_Phoenix
Elitebruger
12-01-2014 22:50

Rapporter til Admin
#1 Beklager ? :) Men så igen, ingen tvinger dig til at svare, og så kan man igen sige hvad er foraet for ? ;) #2 Super ! Tak!, men ja deres site er sateme ikke noget at råbe hurra for mildt sagt lol #3 Mente nok de var blevet en del af komplett ja, tak for input! #4 Lyder til de samlet er fine nok at handle ved, så det super :) Tak for svar :)
--
#9
mindfreak
Maxi Supporter
12-01-2014 22:52

Rapporter til Admin
#7 Det er lige gyldigt nu, da sagen er gammel. Det er måske en ærlig fejl hos Webhallen, men hvis jeg på et tidspunkt bestiller hos jer igen, og oplever det samme, så må jeg vel gøre jer opmærksomme på det.
--
i7-3770K @ 4.6Ghz | ASUS Maximus V Gene ROG - mATX | 16GB G.Skill @ 2133Mhz | OCZ Vertex 4 128GB - SSD | ASUS GTX680 DC2T-2GD5
#10
EQuiNoX
Junior Nørd
12-01-2014 22:53

Rapporter til Admin
#9 det skal du helt sikkert gøre, for det skal ikke ske
--
I5-3570K, P8Z77-V, 8GB Kingston HyperX, 256GB Samsung 840 Pro, Gigabyte GTX760OC 2GB, Fractal Define R4, Corsiar HX650 Pro series
#11
UNP
Superbruger
21-01-2014 18:13

Rapporter til Admin
Jeg har efterhånden brugt rigtig mange penge inde hos Webhallen. Ikke et eneste problem hverken via hjemmesiden eller i butikken.
--
AMD Phenom II X6 1100T » 4GB Kingston HyperX DDR3 PC12800 » 2x HIS Radeon HD6870 1GB Turbo » WD VelociRaptor 300GB
#12
gasolin
Elite Nørd
21-01-2014 18:18

Rapporter til Admin
Fik at vide af en svensker at mit grafikkort var version 1, rev 1 men fik den nyere verion 2, rev 2
--
#13
Christian88
Mega Supporter
21-01-2014 18:21

Rapporter til Admin
Det er umuligt at komme i kontakt med en dansk ansat, hvilket jeg synes er lidt bekymrende, for en virksomhed placeret i Danmark. Men ellers har jeg kun haft gode oplevelser med dem, dog kan deres kunde service godt tage lang tid om at svare.
--
#14
gasolin
Elite Nørd
21-01-2014 18:25

Rapporter til Admin
Det svensker via mail og webhallen i København har ikke noget nummer man kan ringe til
--
#15
kemad
Elitebruger
30-01-2014 14:26

Rapporter til Admin
Yoink. Jeg låner lige den her tråd .. kan det virkelig passe at webhallen ikke har en telefon man kan ringe til? Jeg vil gerne hente et PC 360 i dag, men jeg kan ikke forhøre om man kan reservere..
--
You'll never know if you don't try!
#16
Kaasje
Elite Nørd
30-01-2014 14:28

Rapporter til Admin
#13 Virksomheden er placeret i sverige, og er kun fornyligt fået en dansk butik. De er spritnye her, og har derfor endnu ikke en dansk support.
--
*(Foreveralone face)* Ultimate goal: More bacon! And cola. Thats it. Oh, and Cocio. OOOH, and potato chips.
#17
Christian88
Mega Supporter
30-01-2014 21:08

Rapporter til Admin
#16 Jeg synes at de burde have prioriteret en dansk hotline i så fald. Jeg kender virkelig ingen firmaer med fysisk butik i Danmark på nær Webhallen, man ikke kan kontakte telefonisk.
--
#18
EQuiNoX
Junior Nørd
30-01-2014 21:28

Rapporter til Admin
16# hvis du finder en person som mangler job i stockholm, som kan tale og skrive både svensk og dansk, så er han ansat med det samme til vores hotline deroppe, og så kommer der et dansk nummer. hvis vi laver et dansk nummer, så forventer hr og fru jensen at der snakkes dansk når man ringer. kan starte med at nævne gamestop og fona som steder der ikke har et hotline man kan ringe til.
--
I5-3570K, P8Z77-V, 8GB Kingston HyperX, 256GB Samsung 840 Pro, Gigabyte GTX760OC 2GB, Fractal Define R4, Corsiar HX650 Pro series
#19
Kaasje
Elite Nørd
30-01-2014 21:33

Rapporter til Admin
#18 Jeg beskylder jer på ingen måde. :) Hvis der var fokuseret kun på dansk, havde jeg personligt smidt en ansøgning med det samme :)
--
*(Foreveralone face)* Ultimate goal: More bacon! And cola. Thats it. Oh, and Cocio. OOOH, and potato chips.
#20
EQuiNoX
Junior Nørd
30-01-2014 21:33

Rapporter til Admin
#19 hov den var myntet på #17 og ikke dig .. sorry
--
I5-3570K, P8Z77-V, 8GB Kingston HyperX, 256GB Samsung 840 Pro, Gigabyte GTX760OC 2GB, Fractal Define R4, Corsiar HX650 Pro series
#21
BabaMac
Nørd
30-01-2014 21:35

Rapporter til Admin
#18 Aaaarh, på Fona.dk kan du finde numre på den enkelte butik, det samme hos Gamestop, det er ikke en "Hot-Line" men trods alt et dansk nummer man kan ringe til, endda direkte til den enkelte butik :) I kunne jo i princippet bare have en firma-mobil liggende i butikken og tilbyde det som en service indtil i finder på noget bedre :)
--
Lokation: 2860 Søborg
#22
Uno
Mega Nørd
30-01-2014 21:39

Rapporter til Admin
18# Du finder din FONA butik på Find FONA her på sitet - her er alle 61 FONA butikker med både adresser og telefonnumre. Alt sammen under deres Kundeservice "knap". Derudover, så ligger Fona i næste hver en by hvor folk kan få face 2 face kunde service udover den de får via Tlf hos den enkelte forretning.
--
#23
bo-l
Junior Nørd
30-01-2014 21:41

Rapporter til Admin
Har ikke haft brug for deres rma det er jo der man ser hvordan firmaet er. Men har da handlet lidt der generelt fint side og er går helt smerte frit. Er vild med deres slagtilbud de har nogle rigtige gode priser ind i mellem. De skulle være ejet af komplett men tvivler på deres service ved eks. Rma. I mine øjn er komplett toppen af service. Og meget svær at hamle op med. Har kun fået god behandling i mine rma der. Tit og ofte har de bare sendt en ny så kunne man sende den gamle retur når man modtog den nye.
--
#24
EQuiNoX
Junior Nørd
30-01-2014 21:55

Rapporter til Admin
#21 jeg kiggede blot på deres hoved side, my bad. men der kommer en dansk hotline når vi finder kvallificeret personale. hvad er det du vil ringe og spørge om der er så vigtigt ? hvor mange opkald tror du jeg ville få pr dag hvis jeg havde en tlf i butikken ? .. jeg skulle ansætte en mand ekstra kun til at svare den. pt får jeg omkring 50 beskeder om dagen på facebook alene. 30 omkring hvornår folk kan forvente at modtage den ps4 de bestilte for 14 dage siden, selvom der på hjemmesiden står vi ikke kan oplyse leveringstidspunkt pt, og det også stod der da de bestilte ( har lavet en auto copy paste tekst jeg kan sætte ind og svare hver gang nu. tager seriøst alt for meget af min tid. ) 15 omkring om en vare er hjemme i butikken ( noget som folk selv kan se på hjemmesiden ) og 5 som omhandler service sager, eller en andre relevante spørgsmål. tilføj så en tlf linie og jeg ville modtage 30-40 ekstra opkald pr dag af 10 min varighed hvor folk spørger om deres vare er kommet hjem, selv om det tydeligt oplyses at der sendes en mail ud når varen er klar til afhentning. komplett har fantastisk service, men ikke noget dansk service center længere ( det var for dyrt ) Kommer du ind i butikken hos os og vi kan konstatere fejlen på fx dit gfx, bliver det ombyttet med det samme, ikke noget med det skal sendes ind og gøres dit og dat, vi tjekker det med det samme, og du får et nyt med hjem.
--
I5-3570K, P8Z77-V, 8GB Kingston HyperX, 256GB Samsung 840 Pro, Gigabyte GTX760OC 2GB, Fractal Define R4, Corsiar HX650 Pro series
#25
BabaMac
Nørd
30-01-2014 22:05

Rapporter til Admin
#24 Du får det seriøst til at lyde som et problem at jeres kunder henvender sig til jer med spørgsmål. Uagtet hvor træt I måtte være af at få de samme spørgsmål, så er det altså nu engang en af følgerne der er ved at have netbutik i en verden hvor alle forventer dag-til-dag levering af varer som er i restordre, og hvor man hellere spørger andre end bruger 5 minutter på at finde ud af om informationen er tilgængelig selv. Så se det som en gave at I har kunder i butikken som har brug for hjælp istedet :) Om man så satte en stor fed hammer op der slog folk i fjæset når de bestilte en vare som er i restordre eller der er lang leveringstid på, ville de stadig skrive efter 1-2 dage og spørge hvorfor de ikke har fået deres ordre endnu ;) Edit: Sidder selv med det til dagligt, men er af den indstilling at den slags brok holdes internt, og man skal ikke søge medlidenhed fordi man har travlt :)
--
Lokation: 2860 Søborg
#26
michaelp
Superbruger
30-01-2014 22:06

Rapporter til Admin
#24, udover i kan så på fx mb eller gfx, så kan i vel også prale med at; att ni pratar också svenska, då vill ingan i norden gå fel av support på språk i vora shop. (er slet ikke go til svensk, men ikke noget jeg generes af i en telefon)
--
#27
EQuiNoX
Junior Nørd
30-01-2014 22:15

Rapporter til Admin
#25 det er skam ikke et problem, men det er noget der tager tid, og dermed koster penge, penge der gør at en virksomhed ikke er rentabel hvis man bare skal blive ved med at ansætte mere og mere mandskab for at svare på simple spørgsmål der nemt kunne klares af kunden selv ved at kigge på hjemmesiden. ser dog ikke noget galt i at prøve at lære folk selv at finde svar ;) hvis du havde prøvet at skrive til mig på facebook, eller var kommet ind i butikken ville du finde ud af jeg er ekstremt hjælpsom ;) Yup i know .. nogen gange kan man dog fristes til at bruge den hammer når den samme kunde skriver for 3 gang på en uge og spørger hvornår han kan få sin ps4 :P det var skam ikke brok, blot en konstatering af hvor meget arbejde og dermed udgift der er i det service niveau folk kræver. #24 desværre ikke alle der har det sådan, i de første 3 måneder efter vi åbnede butikken var det 80 % af kunderne som skrev til kundeservice som svarede tilbage at de ikke kunne forstå når kundeservice svarede på svenskt. Personligt går jeg sindsygt meget op i at give god service, og strækker mig tit meget længere end loven kræver jeg skal, fordi det er bare god service. Men hvis folk vil handle i en webshop, så må de også være lidt selvhjulpne og se lagerstatus på siden selv. Plajer som regel at svare pænt på det de spørger om, og viser dem så hvordan de selv kan finde svaret næste gang.
--
I5-3570K, P8Z77-V, 8GB Kingston HyperX, 256GB Samsung 840 Pro, Gigabyte GTX760OC 2GB, Fractal Define R4, Corsiar HX650 Pro series
#28
michaelp
Superbruger
30-01-2014 22:27

Rapporter til Admin
surt vi i Norden ikke kan snakke sammen uden sproget bliver en barriere som for alle parter er svær at bryde. dog er der mere tilfælles for Norge/Sverige når jeg er på confs, så er det sgu altid på national sprog med dem, indtil jeg bliver for dansk, så vil svenskere ikke spille med mere. Måske er en mellemting til at starte med, et dansk nr med information, du bliver betjent af svensk personale, så kan sortering jo ske allerede der??? Så ender måske en del flere kunder det rigtige sted og stiller sine spørgsmål telefonisk. at 20% kun ringer til svensk support er vel bedre end 0% som ingen hjælp får?
--
#29
EQuiNoX
Junior Nørd
30-01-2014 22:33

Rapporter til Admin
#28 Giver jeg dig fuldstændig ret i. Ville ønske det var så nemt, men jeg er bange for det ville resultere i for mange klager når folk så ringede uden at have læst at der stod vi kun kan svare på svenskt / engelsk. pt håber jeg på en dansk hotline er oppe i løbet af 3 måneder.
--
I5-3570K, P8Z77-V, 8GB Kingston HyperX, 256GB Samsung 840 Pro, Gigabyte GTX760OC 2GB, Fractal Define R4, Corsiar HX650 Pro series
#30
Aireal
Semibruger
31-01-2014 07:12

Rapporter til Admin
Bestilte engang et fractal design r4 der I sort, det kom i hvidt, gad ikke rigtigt gøre mere ud af det fordi jeg ikke fandt det besværet værd, så ved ikke hvordan de ville have reageret :p
--
#31
EQuiNoX
Junior Nørd
31-01-2014 08:58

Rapporter til Admin
#30 de ville have sendt dig en fragt label, så du kunne sende det retur uden omkostninger, og så have sendt dig et sort.
--
I5-3570K, P8Z77-V, 8GB Kingston HyperX, 256GB Samsung 840 Pro, Gigabyte GTX760OC 2GB, Fractal Define R4, Corsiar HX650 Pro series

Opret svar til indlægget: Erfaring med webhallen.com

Grundet øget spam aktivitet fra gæstebrugere, er det desværre ikke længere muligt, at oprette svar som gæst.

Hvis du ønsker at deltage i debatten, skal du oprette en brugerprofil.

Opret bruger | Login
NYHEDSBREV
Afstemning