Seneste forumindlæg
Køb / Salg
 * Uofficiel Black/White liste V3
Login / opret bruger

Forum \ Hardware \ Bundkort
Denne tråd er over 6 måneder gammel

Er du sikker på, at du har noget relevant at tilføje?

SHG

Af Gæst Zephid | 01-03-2004 22:57 | 2111 visninger | 70 svar, hop til seneste
jeg har købt en vare hos shg og der er ikke gået 14 dage endnu tror i godt man kan få pengene tilbage?
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#1
Mailx
Ultrabruger
01-03-2004 22:58

Rapporter til Admin
ja det kan du godt i org. emballage og uden ridser mv.
--
Alt sagt før et "men" mister sin betydning.*P4 2.8c - Abit IC7 Max3 -1GB Corsair PC4000*
#2
ice
Gæst
01-03-2004 22:59

Rapporter til Admin
ja hvis varen overholder deres krav om tilbage levering
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#3
Zephid
Gæst
01-03-2004 23:01

Rapporter til Admin
jeg har været dernede og spørge om de gider at tage varen tilbage men de gider ikke. ingen af tingene er forsvundet det hele er det og der er ingen ridser....
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#4
Chrash
Elitebruger
01-03-2004 23:02

Rapporter til Admin
Tja, jeg har kun haft dårlige oplevelser med SHG, og jeg handler sq ik der mere =/
--
"Pentium bliver ikke nær så varm som AMD" - "DOH, nej selvfølgelig ik, de laver jo ik en skid..."
#5
[]Sweeper
Moderator
01-03-2004 23:02

Rapporter til Admin
Hvis du selv har afhentet varen i butikken gælder deres 14-dages retur ret ikke... det står ligeledes på deres hp
--
What doesnt kill you, makes you stronger http://www.bodymod.dk[...] Freelance hitma.... øøøøøh kok i FFHAU
#6
ice
Gæst
01-03-2004 23:04

Rapporter til Admin
#3 på hvilket grundlag ? med mindre varen er defekt eller ligende skal sde tage det tilbage. #4 handler altid har aldrig haft en dårlig oplevelse og har handlet der pænt mange gange...
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#7
Zephid
Gæst
01-03-2004 23:04

Rapporter til Admin
ejhvor noget lort så sutter shg da de burde da brændes :) nogle der vil købe mit ubrugte bundkort?
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#8
kukur
Gæst
01-03-2004 23:04

Rapporter til Admin
man har kun 8 dages returret ved køb på nettet
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#9
ice
Gæst
01-03-2004 23:04

Rapporter til Admin
som #5 siger... regnede med du havde købt den over nettet...
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#10
Vinter
Semi Supporter
01-03-2004 23:05

Rapporter til Admin
Det kommer jo an på så meget, du har kun krav på returret, hvis varen er købt ved fjernsalg, altså hvos du har bestilt varen uden at have fået den præsenteret - Det vil også sige hvis du har bestilt den online, men hentet den i butikken. Hvis du har lavet et normalt butikskøb, har du ikke ret til dette....
--
apt-get remove microsoft My crime is that of curiosoty. The Mentors manifest
#11
[]Sweeper
Moderator
01-03-2004 23:05

Rapporter til Admin
Jævnfør SHG's Handelsbetingelser : "Ved butikssalg er der INGEN kontant returret, da man har lejlighed til, at undersøge varen inden overdragelsen/risikoovergangen sker." Så det er sådan set din egen skyld hvis du ikke har undersøgt tingene til fulde
--
What doesnt kill you, makes you stronger http://www.bodymod.dk[...] Freelance hitma.... øøøøøh kok i FFHAU
#12
vrenak
Gigabruger
01-03-2004 23:06

Rapporter til Admin
jeg har så kun haft gode oplevelser med SHG, men det er rigtigt nok de tager ikke varer retur medmindre de er købt som postordre, hvor der er 14 dages fortrydelsesret. de har heller ikke pligt til at tage en vare retur når den er købt i butikken, du kan jo heller ikke rigtig forvente at gå ned til købmanden og få pengene retur får en liter mælk du har åbnet selvom det hele er der endnu.
--
That makes me angry, and when I get angry, Mr. Bigglesworth gets upset. *rrrr* And when Mr. Bigglesworth gets upset.. people DIE!!
#13
Vinter
Semi Supporter
01-03-2004 23:07

Rapporter til Admin
Hvad er historien bag? Fortæl, fortæl - Altid rart at vide hvor jeg skal lægge mine penge næste gang....
--
apt-get remove microsoft My crime is that of curiosoty. The Mentors manifest
#14
RJ-JeNsEn
Supporter
01-03-2004 23:07

Rapporter til Admin
#0 - Hvis den er i fin stand er det intet problem! Jeg har fået returneret alle min vare jeg har fortrudt køb af uden problemer ved shg :)
--
Vi må hævne, vi blev til! Og vi hævner, hvor vi vil!
#15
Polloloco
Mega Nørd
01-03-2004 23:08

Rapporter til Admin
jeg har haft både dårlige og gode, men generelt kan jeg godt stå inde for dem. du burde kunne få pengene tilbage, som der står
--
JM for president...
#16
Zephid
Gæst
01-03-2004 23:09

Rapporter til Admin
jeg havde et bundkort som jeg sagde det var defekt og de testede og det var defelt så han sagde at jeg skulle have den her istedet. så fik jeg denne her bundkort. har kigget lidt om den på nettet og det godt nok men ikke lige det jeg leder efter
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#17
Vinter
Semi Supporter
01-03-2004 23:11

Rapporter til Admin
Jamen, hvis du har købt et defekt bundkort, har du krav på at få pengene tilbage, jævnfør den nye købelov..
--
apt-get remove microsoft My crime is that of curiosoty. The Mentors manifest
#18
Vinter
Semi Supporter
01-03-2004 23:11

Rapporter til Admin
... Inden for de første 6 måneder, that is...
--
apt-get remove microsoft My crime is that of curiosoty. The Mentors manifest
#19
Zephid
Gæst
01-03-2004 23:13

Rapporter til Admin
nej nej jeg har ikke åbnet pakken. så jeg tog bussen derhen og spurgte om jeg kunne få mine penge men de siger at de ikke kan
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#20
vrenak
Gigabruger
01-03-2004 23:19

Rapporter til Admin
du kan kun få dine penge tilbage hvis: -du har købt det som postorder (alm. 14 dages fortrydelsesret) -varen er defekt og de ikke kan reparere eller erstatte den. og så er den altså ikke længere, hvis en forretning tilbyder mere end det er det udelukkende en ekstra ting de gør af fri vilje som man ikke har det mindste lovkrav på.
--
That makes me angry, and when I get angry, Mr. Bigglesworth gets upset. *rrrr* And when Mr. Bigglesworth gets upset.. people DIE!!
#21
AphiX
Giga Supporter
01-03-2004 23:20

Rapporter til Admin
Hvad er det for nogle mobo det drejer sig om?? Det er jo din egen fejl hvis du har fået sagt at du gerne ville ha sådan et mobo og så finder ud af at det ikke var det mobo alligvel ;)
--
Abit IC7 | P4 [email protected] Costa Rica SL6Z3 | Asus GF4 Ti4400 | 2x256mb PC3500
#22
Zephid
Gæst
01-03-2004 23:23

Rapporter til Admin
Et P4 875P MAX
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#23
Bamse82
Gæst
01-03-2004 23:25

Rapporter til Admin
hej... Kan ikke sige så meget andet end: HOLD JER VÆK fra SHG. De sutter maks! Lorte service de yder det er helt vildt! Har desværre kun dårlige erfaringen, har ellers brugt dem meget men det sidste års tid er det gået gevaldigt ned af bakke for dem!!! mvh Bamse82
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#24
L00t
Supporter
01-03-2004 23:29

Rapporter til Admin
LÆS NU HVAD MANDEN SKRIVER SHG har ikke lavet nogen fejl her. Læs hvad tråden handler om før I læsser jeres negative opfattelser af firmaet af i denne tråd, tak.
--
Elitism... It's not for everyone.
#25
Xcalibur
Semi Supporter
01-03-2004 23:30

Rapporter til Admin
Hmm der er åbenbart meget forskel fra kunde til kunde.. jeg har handlet derinde mange gange, over nettet, og har aldrig haft de fjerneste problemer.. får altid varerne dagen efter og syntes sq oss deres mail service er en af de bedste.. Tror alle butikker, online som fysiske har deres uheldige salg, men jeg tør i hvert fald trykt købe fra SHG igen..
--
Xcalibur out..
#26
Sniper
Junior Nørd
01-03-2004 23:32

Rapporter til Admin
Det er klart når du siger ja til at få ombyttet et defekt mobo, at du ikke kan få pengene tilbage.. man KAN dog gå i butikken og købe et produkt, fortryde og få pengene minus et hvis beløb tilbage.. som en ekstra super service fra SHG.. (kørte de ihvertfald med en overgang).. Jeg har købt MEGET ved Shg, og har ALTID fået god service.. Hvis folk lod være med at voldtage deres pc dele, så ville Shg nok også være meget mere forstående når deres ting gik istykker.. Kig lidt indad.. det er IKKE dårlig service ikke at ville reparere eller ombytte noget der er ½ liter cola i
--
En af Midt/Østjyllands mest rutinerede dj's!!! På et af Midt/Østjyllands fedeste diskoteker! http://www.pannen.dk[...]
#27
RJ-JeNsEn
Supporter
01-03-2004 23:32

Rapporter til Admin
Hvis du har BESTILT den på nettet og hentet den i BUTIKKEN betegnes det stadig som FJERNSALG. Og der er 14 Dages returret!
--
Vi må hævne, vi blev til! Og vi hævner, hvor vi vil!
#28
AphiX
Giga Supporter
01-03-2004 23:32

Rapporter til Admin
#23 Prøv at finde en BARE EN! anden dansk webshop der har li så mange kunder som SHG... det viser altså at de er nogen af de bedste hvis ikke de bedste i danmark. Der vil altid være nogen der har noget at klage over, men du skal altså også tænke på at SHG har sygt mange kunder hver dag (200-400online på deres side hele tiden!) du hører jo hellere ikke om alle dem der har modtaget deres varer efter en eller to dage og aldrig har haft nogen problemer med dem. Så hvad med at lukke røven!?!?!? #22 JA? P4 mobo med i875P chip og MAX??? Er det et Abit IC7MAX3?? eller havd?? Hva skal du ha for det hvis det er et max3?
--
Abit IC7 | P4 [email protected] Costa Rica SL6Z3 | Asus GF4 Ti4400 | 2x256mb PC3500
#29
Hoej
Supporter Aspirant
01-03-2004 23:32

Rapporter til Admin
#23 I agree with you!! De plejer at levere varerne til tiden og overholde alle reglerne, men deres support er langsom og mangelfuld. Hvis man ikke har brug for support/ombytning er der ikke noget galt i at handle med dem, men ellers skal man holde sig langt fra dem.
--
P4-C [email protected] GHz, Abit IC7-G, 512 MB Samsung PC3200, 80 GB Maxtor, Radeon 9600PRO@438/702 MHz, Compaq P70 (17" skærm), Sennheiser HD270, Logitech Desktop Microphone
#30
Notional
Elite Supporter
01-03-2004 23:35

Rapporter til Admin
#0 Nu hænger loven desværre sådan sammen at hvis du har brudt emballagen så kan firmaet (her SHG) sagtens nægte at tage produktet tilbage. Det er jo egentlig heller ikke underligt idet varen bliver stærkt forringet i værdi. HVIS de ville tage den tilbage kunne du derfor ikke være sikker på at få alle pengene tilbage.
--
There is no reason anyone would want a computer in their home. - Ken Olson, DEC founder. P4C 2,6gHz; Abit IC7-G; 512mb 3200(Dual DDR); RadeOn 9800Pro; 80gB SATA; Logitech diNovo
#31
RJ-JeNsEn
Supporter
01-03-2004 23:41

Rapporter til Admin
#30 - Du kan sagtens returnere en vare i shg med brudt embalage. Har nemlig selv prøvet det før! Og jo, man får alle pengene tilbage, dog kun 90% hvis der er gået over de 14 dage
--
Vi må hævne, vi blev til! Og vi hævner, hvor vi vil!
#32
Notional
Elite Supporter
01-03-2004 23:43

Rapporter til Admin
#31 Som jeg skriver, så SKAL de ikke, de kan vælge at gøre det som en ekstra service for dig, men de skal ikke.
--
There is no reason anyone would want a computer in their home. - Ken Olson, DEC founder. P4C 2,6gHz; Abit IC7-G; 512mb 3200(Dual DDR); RadeOn 9800Pro; 80gB SATA; Logitech diNovo
#33
L00t
Supporter
01-03-2004 23:48

Rapporter til Admin
#30 "Nu hænger loven desværre sådan sammen at hvis du har brudt emballagen så kan firmaet (her SHG) sagtens nægte at tage produktet tilbage." Det kan de også selvom du ikke har brudt emballagen.
--
Elitism... It's not for everyone.
#34
Sunshine
Gigabruger
01-03-2004 23:50

Rapporter til Admin
Jeg har kun haft gode erfaringer med SHG, fik pengene tilbage for min ødelagte steelpad der uden probs. Og har købt næsten alt mit Hardware der uden probs. Men det er selvfølgeligt bare mine erfanringer, men det lyder som at der er flest som har gode erfaringer med dem, og synes det er synd hvis de skal have et dårligt rygte bare fordi nogen er utilfredse med de regler de sætter for handlen.
--
2000+ + Asus Via KT333 + Geforce 4 ti 4600 + 512mb 2700ram + 80gb Maxtor Fluid + Microsoft Natural pro Keyboard + Intelliexplorer 3.0 + Black Icemat Coolermaster aerogate II
#35
Notional
Elite Supporter
01-03-2004 23:50

Rapporter til Admin
#33 Ikke hvis det er fjernsalg, dvs. køb gennem tlf. eller internet.
--
There is no reason anyone would want a computer in their home. - Ken Olson, DEC founder. P4C 2,6gHz; Abit IC7-G; 512mb 3200(Dual DDR); RadeOn 9800Pro; 80gB SATA; Logitech diNovo
#36
L00t
Supporter
01-03-2004 23:54

Rapporter til Admin
#35 Vi diskuterer butikssalg i denne tråd, svjv, så vi er enige. Butikken kan ikke nægte at tage et produkt tilbage alligevel, selvom emballagen er brudt. Det er kun på underholdsningsmedier der er det forbehold. Køber må prøve varen, også selvom emballagen brydes.
--
Elitism... It's not for everyone.
#37
Den Ukendte Hævner
Mega Supporter
01-03-2004 23:54

Rapporter til Admin
Har selv brugt omkring 10.000 kr. i SHG webshop over de sidste 2 år ingen problemer overhovedet.
--
Kalkuner kan drukne i regnvejr, hvis de kigger op når det regner
#38
Notional
Elite Supporter
01-03-2004 23:57

Rapporter til Admin
#36 Han har hentet den i butikken, men ved ikke om det er bestilt pr. tlf. eller net. Og et firma skal kun tage et produkt retur hvis det er fjernsalg og indenfor de 14 dage efter levering, hvis produktet er i ubrudt emballage. Men selvfølgelig, hvis et firma skriver de har 14 eller 30 dages returret de selv står får så skal de selvfølgelig også overholde det.
--
There is no reason anyone would want a computer in their home. - Ken Olson, DEC founder. P4C 2,6gHz; Abit IC7-G; 512mb 3200(Dual DDR); RadeOn 9800Pro; 80gB SATA; Logitech diNovo
#39
L00t
Supporter
02-03-2004 00:03

Rapporter til Admin
#38 "Og et firma skal kun tage et produkt retur hvis det er fjernsalg og indenfor de 14 dage efter levering, hvis produktet er i ubrudt emballage." Nej. De skal tage produktet tilbage, så længe det er i væsentligt samme stand og mængde. ;o)
--
Elitism... It's not for everyone.
#40
DEVIL_DK
Monster Supporter
02-03-2004 00:03

Rapporter til Admin
Fatter ikke problemet jeg har da lige fået byttet et bundkort til et andet forde jeg ikke brød mig om det jeg havde købt ved skg og jeg var nede i butikken at shoppe, tror det kommer meget an på hvordan man henvender sig ;) kan kun sige god for shg kanon shop.
--
|Asus P4C800-E Deluxe RIP|Gainward CoolFX 5900Ultra RIP|Audigy 2 RIP|
#41
Notional
Elite Supporter
02-03-2004 00:23

Rapporter til Admin
#39 Har lige haft en samtale om det med min erhversretslærer og det mener hun altså ikke. Der findes kun den lov med fjernsalg på 14 dages returret. Ingen anden lov indenfor handel tvinger et firma til at tage et produkt tilbage hvis kunden ikke ønsker det. Er produktet i stykker og inden for reklamationstiden, så skal firmaet tage det til rep., men heller ikke mere.
--
There is no reason anyone would want a computer in their home. - Ken Olson, DEC founder. P4C 2,6gHz; Abit IC7-G; 512mb 3200(Dual DDR); RadeOn 9800Pro; 80gB SATA; Logitech diNovo
#42
L00t
Gæst
02-03-2004 00:37

Rapporter til Admin
#41 Det er samme lov vi taler om. Tror du misforstår hvad jeg mener. :) Jeg ville blot påpege at en butik skal tage et produkt tilbage på de 14 dages fortrydelsesret, også selvom emballagen er brudt. Altså at emballeringen ikke betyder noget for køberens ret til at returnere produktet og annullere handlen inden for de 14 dage. Derfor citerede jeg loven om fjernsalg i #39.
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#43
Benz
Monster Supporter
02-03-2004 00:37

Rapporter til Admin
#41 Det passer altså ikke helt rigtigt det du siger der. For det første - så tror jeg Loot mener, at de SKAL tage varen retur ved fjernsalg - uagtet emballagen er brudt. Han mener ikke butikssalg her. Det sidste - firmaet skal såvidt jeg husker, ombytte en vare inden for det første halve år. De resterende 1,5 år, er de berettiget til at prøve at reparere det.
--
Never get high on your own supplies!
#44
L00t
Gæst
02-03-2004 00:56

Rapporter til Admin
#43 Præcis hvad jeg mente ;) Nu vi er i ordkløverhjørnet, skal det tilføjes at en butik skal ombytte varen til en ny inden for de første 6 mndr., MEDMINDRE de kan dokumentere at det vil være uforholdsmæssigt dyrt for dem. Den undtagelse betyder i praksis at butikken kan sende produktet til leverandør som tidligere (for det er altid dyrere at ombytte fra lager). /end ordkløvning
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#45
Notional
Elite Supporter
02-03-2004 00:57

Rapporter til Admin
#42 & #43 Hvis produktet er brugt er der altid en værdiforringelse og derfor kan butikken nægte at tage produktet tilbage. De 14 dages returret ved fjernsalg er jo ikke en prøveperiode for ens produkt, men mere en garanti, der gør man kan sende varen tilbage, hvis det er den forkerte eller ikke er det man har aftalt gennem købet. Så man har altså ikke decideret ret til at åbne indpakning og bruge produktet i 14 dage og derefter sende det retur. Tager et firma det alligevel retur, så kan de godt kræve at køber betaler forsendelse samt evt. tab ved gensalg af det brugte produkt. Taget fra min jurabog: "Tager forbrugeren varen i brug, mister han fortrydelsesretten, såfremt det mindsker varens salgsværdi (...). I de fleste tilfælde kræves en væsentlig forringelse, før forbrugeren mister fotrydelsesretten." Så om der er væsentlig forringelse er en vurderingsag, men hvor mange vil betale fuld pris eller tæt på fuld pris for et brugt produkt? Synes at kunne huske nogen tråde hvor folk var arrige over at have betalt fuld pris for varer, der havde været solgt og returneret.
--
There is no reason anyone would want a computer in their home. - Ken Olson, DEC founder. P4C 2,6gHz; Abit IC7-G; 512mb 3200(Dual DDR); RadeOn 9800Pro; 80gB SATA; Logitech diNovo
#46
L00t
Supporter
02-03-2004 01:05

Rapporter til Admin
#45 Det er Forbrugerstyrelsens og butikkernes (læs: alle dem jeg har handlet ved; kender til) vurdering at et produkt kan tages ud af emballagen og besigtiges, og stadig være uden væsentlig værdiforringelse (dvs. i praksis kan produktet afprøves forsigtigt). Hvis ikke emballagen udgør en vigtig del af produktets værdi (som f.eks. et samleobjekt) skal den ikke engang nødvendigvis sendes med tilbage, ifølge FS. Gider ikke lede lige nu, men der ligger en afgørelse om netop dette emne på fs.dk et sted. At det så er en sindssyg praksis / fortolkning, er noget helt andet. Det er latterligt at man kan bruge et produkt, og få alle sine penge igen, for butikken får vrøvl når de sælger det som nyt igen - hvilket de *gør*.
--
Sidst redigeret
#47
supra
Super Supporter
02-03-2004 01:30

Rapporter til Admin
#46 -- hvordan ville du have det med at modtage f.eks. en bærbar computer til 15.000 kr hvor der på det fine Acer klistermærke står CHECK CONTENT IF SEAL IS BROKEN - og tapen netop er brudt, og plasticposterne inden i tydeligvis har været åbnet idet de både virker krøllet, og den tape der holder posen med cd'er lukket, er revet af...? - Som du vel at mærke har betalt fuld pris for :-) Hvad enten det er en bærbar til 15k, eller et grafikkort til 1500 kr, så er emballagen ret vigtig i den her branche - der er utrolig få der vil betale fuld pris for at produkt man kan se har været åbnet/brugt når der er tale om følsom elektronik, også selvom produktet leveres 100% OK og man har sine 2 års reklamationsret fra købsdatoen. - Især, når man tænker på hvor store (wuuhuuu) avancer man har i IT branchen, så er det ikke altid lige rentabelt for en forretning at tage et produkt tilbage med brudt/ødelagt emballage til fuld pris, for derefter at sælge det ud igen som demovare til lagt under indkøbsprisen... ! Men ellers er jeg enig, 14 dage fortrydelsesret har man - men det gælder jo også stadig at varen skal være i væsentlig samme stand og mængde, som da man modtog den. Emballagen har også en væsentlig salgsværdi. Nat nat people!
--
Temperatur log for min P4 [email protected] GHz 800FSB http://www.toyotasupra.dk[...] http://service.futuremark.com[...]
#48
L00t
Supporter
02-03-2004 01:43

Rapporter til Admin
#47 "! Men ellers er jeg enig, 14 dage fortrydelsesret har man - men det gælder jo også stadig at varen skal være i væsentlig samme stand og mængde, som da man modtog den. Emballagen har også en væsentlig salgsværdi. " Læs http://www.net-tjek.dk[...] "Et krav om returnering i original emballage kan kun opretholdes, hvis der er tale om emballage, som repræsenterer en ikke ubetydelig værdi for sælger, og som forbrugerne almindeligvis anvender til opbevaring af varen." /end flueknepperi :)
--
Elitism... It's not for everyone.
#49
Hamsterdam
Junior Supporter
02-03-2004 02:27

Rapporter til Admin
Zhephid skriv lige nogle flere detaljer om dit mobo. Jeg er muligvis interesseret!
--
Mine seneste kreationer :-)http://www.hellhamster.frac.dk[...]
#50
Zephid
Gæst
02-03-2004 19:57

Rapporter til Admin
jeg har betsilt det på nettet og har hentet mit kort henne ved dem. Hvad nu hvis man fik en pakke der var lidt åbent og emballage var der ikke på mit manual. jeg har henvendt mig til shg og han sagde at han ikke kunne tage det tilbage for det gør de ikke? er det fordi han hader mig? men der er ikke gået 14 dage endnu. Hvis du nu ikke gider skal jeg så vise dem mit kvitt? og sige at jeg har købt den der?????.... så burde det jeg nok få mine penge tilbage right????
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#51
Benz
Monster Supporter
02-03-2004 20:02

Rapporter til Admin
#50 Udfra din måde at skrive på, så virker du ikke særlig seriøs. Jeg bliver nu mere og mere overbevist om, at du holder folk for nar. og btw....JA shg HADER dig *LOL*
--
Never get high on your own supplies!
#52
Zephid
Gæst
02-03-2004 20:06

Rapporter til Admin
#49 hvis du er interesseret så hedder det et P4875P MAX og blæsren lyser hvergang man tænder for det. Det lyser forskellige farver hele tiden bundkort indholder: AGP 8X, USB 2.0, SATA, GB LAN, 800FSB, RAID, 1394, 4 GB RAM, ONBOARD LYDKORT. jeg vil gerne have en pris på 1000 det har kostet 1100 men jeg har jo ikke brugt det så hvis du gider at smide mig en mail så er jeg glad på [email protected] bor du i århus????
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#53
Zephid
Gæst
02-03-2004 20:08

Rapporter til Admin
-- Indholdet af dette indlæg er blevet fjernet af []Sweeper.
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#54
Zephid
Gæst
02-03-2004 20:15

Rapporter til Admin
-- Indholdet af dette indlæg er blevet fjernet af []Sweeper.
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#55
Zephid
Gæst
02-03-2004 20:36

Rapporter til Admin
-- Indholdet af dette indlæg er blevet fjernet af []Sweeper.
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#56
[]Sweeper
Moderator
02-03-2004 20:43

Rapporter til Admin
ET "op" indlæg til og tråden bliver slettet omgående. Vi vil IKKE se det
--
What doesnt kill you, makes you stronger http://www.bodymod.dk[...] Freelance hitma.... øøøøøh kok i FFHAU
#57
Thomcat
Mega Nørd
02-03-2004 21:00

Rapporter til Admin
#7 tag dig sammen - du kan sgu da heller ikke gå i bilka og levere ting tilbage og forvente at få pengene hvis du har åbnet pakken. Returreglerne gælder KUN ved internetkøb. Det er da ikke en dårlig forretning fordi du ikke har gidet læse reglerne for retur før du købte
--
well linkz ? well using firefox - so not my problem ;)
#58
Thomcat
Mega Nørd
02-03-2004 21:03

Rapporter til Admin
#50 nej for du kan KUN returnere varer du ikke har købt på nettet hvis 1. det ikke er den vare du har bestilt 2. den er defekt (hvor du dog skal vente på den blive rep.)
--
well linkz ? well using firefox - so not my problem ;)
#59
Lestat
Ultra Nørd
02-03-2004 21:14

Rapporter til Admin
Generelt har min (anekdotale, og egenligt værdiløse ;)) erfaring været at SHG har været ret gode til at servicere mig når der har været noget. Jeg har blandt andet fået ombyttet bundkort som de ikke kunne påvise fejl på (men jeg vidste at der var en fejl) udelukkende på mit ord og har fået ombyttet varer jeg har købt ved butikskøb (men ikke taget i brug) fordi jeg opdagede at det ikke var helt hvad jeg troede. (De kunne så godt se at der vist stod "PCI" på deres hjemmeside selvom det egenligt var et USB WiFi kort... ;)). Jeg tror aldrig jeg har haft et problem med dem som vi ikke i fællesskab kunne finde en løsning på. Det handler bare om at føre sig professionelt frem og ikke lyde som om man på forhånd er pissed off, selvom man måske er det. Ham der sidder i den anden ende i telefonen er sjældent den samme der har lavet fejlen, og du kommer ingen vejne ved at svine ham til. :) L.
--
visit http://wireframed.com[...] aarhuslan is @ http://wireframed.com[...]
#60
Zephid
Gæst
02-03-2004 21:19

Rapporter til Admin
ja okay så går jeg ned til shg og får mine penge tilbage
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#61
Per Nørskov
Gæst
02-03-2004 21:41

Rapporter til Admin
Har været hos shg. både mandag og tirsdag for at bytte defekte varer.Fik virklig fin betjening og ombyttet unden vrøvl
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#62
Zephid
Gæst
02-03-2004 21:46

Rapporter til Admin
okay fint nok så tager jeg derned en dag så
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#63
Procrastinator
Supporter Aspirant
02-03-2004 22:06

Rapporter til Admin
Jae, jeg afleverede mit gamle GF2Ti til dem sidst i november, og har aldrig hørt fra dem siden. Har endda skrevet et par mails med nada svar. Det kunne være man skulle sætte et par timer af en dag og prøve at komme igennem på deres telefon...?
--
Hurray, people are paying attention to me! http://www.risoftsystems.com[...]
#64
Jan
Gæst
05-03-2004 04:36

Rapporter til Admin
#46 http://search.fs.dk[...] -- Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#65
Kristian Hasager
Gæst
06-03-2004 23:29

Rapporter til Admin
Kære Venner, Grundet den konkurrence forbrugere selv har skabt via diverse forbruger programmer, edb priser med mere så er avance idag utroligt lav typisk 3-4% i distributions leddet og imellem 6-7% i forhandlerleddet. Med avancer som disse er der virkelig en grænse for hivlket serviceniveau som kan tilbydes. Kan forslå alle som forventer en høj grad af service og tolerance at benytte deres lokale Expert forretning eller andre i den dur som tager sig betalt for varen men kva deraf også har råd og mulighed for at levere en acceptabel service til dem som nu skifter mening. I pågældende sag vil SHG sikkert skulle betale distributøren hvor de har købt varen et gebyr på imellem 10-15% + administration for at retunere varen fordi man skifter mening. Så "vælg" man kan ikke få en kanon service og samtidig købe billigst muligt det siger sgu sig selv. kh
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#66
nOel @ Laptop
Gæst
06-03-2004 23:38

Rapporter til Admin
#65 Du har så evigt ret, forbrugerne presser priserne mere & mere, og forhandlerne bliver nødt til at være ubarmhjertige... Men samtidigt forventer forbrugerne at få den bedste service, om der er tale om et salg til 100,00 eller 100000,00 er ligemeget, DE skal have den bedste service... Man kan ganske enkelt ikke forvente en "super" service fra en forretning der måske på bundlinien har et overskud på 1-3% når alle udgifter er fratrukket, det hænger ganske enkelt ikke sammen.
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#67
Peter
Gæst
06-03-2004 23:58

Rapporter til Admin
...er det så hårdt at drive forretning?? -så ville jeg da overveje at finde en anden næringsvej
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#68
mhca
Mega Nørd
07-03-2004 01:08

Rapporter til Admin
#67. Mange af de gutter der kører denne slags forretninger gør det jo fordi det oprindeligt har været en ren hobby, og derfor fortsætter de med at køre dette løb og være glade for at lave noget som de synes er spændende og sjovt. Men at have en internet forretning er ikke den nemmeste branche at være i. Mht. Shg og service, så har jeg bestilt der nogle gange og har haft flere venner der også har gjort det uden problemer. Dengang de var under stiftelse fik jeg en forkert model af den skærm jeg havde bestilt, en hændelig fejl, og de var meget søde til at rette op på det og betale de fragtudgifter jeg havde haft ved at skulle sende den retur. Jeg har ingen dårlige ord om dem. Faktisk har jeg ingen dårlige ord om nogen af de forhandlere jeg har handlet hos, det er altsammen gået fint og jeg har fået fornuftige svar på de mails jeg har skrevet, hvor jeg også har gjort mit bedste for at behandle forhandlerne med respekt og tackle sagerne bedst muligt. Jeg har endda fra Stratek fået pengene retur selvom jeg købte i butikken, det var ren service fra deres side til mig, da jeg havde problemer med kortet, selvom det ikke var defekt.
--
Abit KT7A-Raid|XP 1800+@XP 2000+ m AX-7+80 mm Papst|640 MB PC133|ATI Radeon 64 MB DDR VIVO m Zalman NB32J+60 mm blæser|2x40 GB Maxtor|2xWD800JB 80GB|MX500 Chieftec DA-01SLD+5 Papst
#69
Bagataljen(aflinie)
Gæst
07-03-2004 01:59

Rapporter til Admin
Har også kun gode erfaringer med SHG. Jeg har købt for ca. 100.000,- over de sidste godt 2 år. Mange har handlet der udfra mine preferencer, og jeg har aldrig hørt, at nogle af disse blev dårligt behandlet. Jeg er helt sikker på, som nævnt af andre, at de drejer sig om at have den rigtige attitude - Med andre ord proffesionel holdning. Jeg havde en sag kørende her forleden med et firma, jeg troede var 'bunden', men det viste sig, at løsningen var ok for begge parter, og jeg faktisk fik en fin service. Bevars der er dårlige forretninger, men så absolut også dårlige kunder. Og nej jeg arbejder ikke i med HW. Jeg er fritidsnørd, der hjælper venner og familie. Jeg ville gerne arbejde med det, men indtjenningen er for dårlig...
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#70
Trepkos
Bruger
08-03-2004 21:39

Rapporter til Admin
ja det har jeg så også de bytter alt næsten undtagen lige en mand jeg ikke har haft en god oplevelse med han gad slet slet ikke at tage mit mobo tilbage men da jeg så tog der hen næste dag prøvede jeg at undgå hans kø så jeg blev ekspideret af en anden han tog det tilbage med det samme sååååååååå shg er niiiiiiiiice
--
p4 2,8ghz | 512 ddr ram | 80 gb | ABIT IC7 G | er igang med at købe et gfx men ved ikke hvilken nogle der kan hjælpe mig max 1000 kr

Opret svar til indlægget: SHG

Grundet øget spam aktivitet fra gæstebrugere, er det desværre ikke længere muligt, at oprette svar som gæst.

Hvis du ønsker at deltage i debatten, skal du oprette en brugerprofil.

Opret bruger | Login
NYHEDSBREV
Afstemning