Seneste forumindlæg
Køb / Salg
 * Uofficiel Black/White liste V3
Login / opret bruger

Forum \ Off Topic \ Anden computer snak
Denne tråd er over 6 måneder gammel

Er du sikker på, at du har noget relevant at tilføje?

Succeshistorie om SHG.dk og RMA

Af Monsterbruger Thomas Løwe | 23-03-2005 12:11 | 2037 visninger | 16 svar, hop til seneste
Ja, nu synes jeg altid man ser en masse negative topics, om blandt andet SHG, så nu vil jeg lige fortælle jer, at nogengange LYTTER SHG faktisk. Jeg har lige haft mit Sapphire R9800XT Deluxe til RMA-sag hos SHG, og her idag fik jeg så en mail om at min vare er blevet ombyttet. De er ligenu ved at pakke et Sapphire Radeon X800 Pro til mig :-| Jeg er ganske forbløffet. Hehe. Såeh, man KAN også være heldig indimellem :) Det skal lige siges, at det er 2. gang jeg sender mit grafikkort ind, og jeg har haft et professionelt test-værksteds resultat til at bakke min forklaring til SHG op. Andre der har oplevet at vinde en RMA-sag hos SHG?
--
http://www.ige.dk[...] - videoer, billeder, spil og andet sjovt!
#1
ice
Nørd Aspirant
23-03-2005 12:13

Rapporter til Admin
øhhh ja, men jeg behøver ikke at lave en tråd om det, jeg fik da hvad jeg forventet... dog blev jeg overrasket da min sata harddisk ankom fra shg idag... der var "skum" puder i kassen... wtf! normalt pakker de dem da bare ind i papir og sender... :D
--
http://www.cybermafia.dk[...] http://www.cybermafia.dk[...]
#2
Chris_P
Ny på siden
23-03-2005 12:14

Rapporter til Admin
Tjoh har endnu ikke oplevet at en RMA sag hos Shg.dk fuckede.. de plejer faktisk at være hurtige ... har ikke en klage over dem 7-9-13 :) men dejligt at høre en lille solstråle historie håber kortet ikke går neden om og hjem igen :)
--
#3
Topimax
Elitebruger
23-03-2005 12:15

Rapporter til Admin
jeg kom ind med min HD samt kvitering og sagde "den har bad sectores", og de sagde, "ok, her har du en ny" HD'en var 6 mdr gammel.
--
Computeren er den opfindelse, hvormed man kan begå flest fejl hurtigst - dog er tequilla og håndvåben mulige undtagelser ----
#4
D.Hansen
Nørd Aspirant
23-03-2005 12:16

Rapporter til Admin
fik engang et Lydkort, som ikke virkede i min pc, jeg sendte den bare tilbage med det sammen, og skrev hvad den sagde af fejl og så sendte de mig endda et Audigy 2, havde købt 1'eren :D så ja de er gode nok. jeg handler kun ved shg og midtdata, midtdata har ejg haft den bedste erfaring med. købte engang et Asus Geforce 6800GT det med kun 128 ram osv. jeg fik det hjem med posten og satte det i osv. det virkede, men synes ikke det trak mine spil som jeg ville have det. Efter 3 dage ringede jeg op til dem, og sagde jeg var skuffet over kortets performe i spil, og om jeg måtte bytte det, til et rigtig GT, hvor jeg så lagde penge oveni. Det kunne jeg fint, de var ligeglade med at jeg havde prøvet det osv. bare det så ud som nyt, og alt var med. så fik jeg et Gainward 6800GT istedet for. :)
--
Asus A7N8X-E Deluxe Ultra, Barton 3200+ @ 2,2 GHz, 1024 Corsair DDR pc3200 CL 2,5, 80 + 120 WD IDE Harddisk, Sony HS74P x-Black LCD, Asus 9550 Gamer Edition 128mb.
#5
Hagman
Monster Nørd
23-03-2005 12:17

Rapporter til Admin
Har aldrig prøvet RMA hos SHG, desværre :) ...men derimod en masse sager hos PRCdata - og der har aldrig været problemer. ...det skulle da lige være, jeg måtte vente et kvartal før jeg fik min RAPTOR-disk igen, men jeg fik den da.
--
Har lige købt hus til 1,9 Millioner kroner :/ - men det er NICE ;) Revenge is never stupid, it's the single most satisfying feeling in the world !!!
#6
Team_CSC_Ulrik (Offline)
Gæst
23-03-2005 12:25

Rapporter til Admin
Jeg har købt RIGTIG mange ting hos SHG og jeg har aldrig være utilfreds, men jeg kan da forstælle at jeg købte en gang en ATI Radeon 9000 128DDR Ram hos dem, og jeg var også meget overrasket den måde det var sendt på, selve kassen var nærmest en kuffert med to lag skum inden i som beskyttet kortet rigtigt godt, og unden på selve kassen var der endnu et lag skum + sådan noget bobble papir som er sjove at springe ;) hehe også selve papiret. Jeg var meget overrasket over den pakning, og hvis en fra SHG skulle læse dette her vi sidder og skrive så kan jeg kun sige at jeg er tilfreds med jeres arbejde, og den rigtige kundeservice osv. Forsæt med det :D men forsøgt stadigvæk på at blive bedre :D
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#7
MartinFN
Maxi Supporter
23-03-2005 12:54

Rapporter til Admin
#0 - jeg tabte en med et R9800 Pro.. Lidt surt for det var et super godt kort med R360 chip...
--
Min PC: Tjek bruger Det er menneskeligt at fejle, guddommeligt at tilgive
#8
Lars C.
Elitebruger
23-03-2005 13:00

Rapporter til Admin
Har brugt RMA hos shg et par gange, og synes det forløb uden problemer, Der gik godt nok et par dage længene end lovet i telefonen, men produktet blev ombyttet og alt var som det skulle være. Så jeg er tilfreds og handler stadig med SHG som en af favoritterne.
--
Handler helst med: [www.hsdata.dk[...] [www.midtdata.dk[...] [www.itbutikken.dk[...] [www.intercondata.dk[...] [www.pc-netto.dk[...] [www.billigmedien.de[...] Handler ALDRIG!!! med: [www.CellShoppen.dk[...]
#9
Andersov
Ny på siden
23-03-2005 13:15

Rapporter til Admin
#5 .. det kan jo så bare forklares med at raptor er ekstremt efterspurgt og der har været leveringsproblemer.. hvilket der som regel altid er på raptor diske... eller det var der i hvert fald for 3-4 måneder siden ;)
--
[2.8P4 HT, 800MHz][Zalman 7700-CU @ 12db][Soyo P4I865PE Dragon 2 PE][2x512 A-Data DDR400][Aopen Aeolus 6800GT 256MB]
#10
N-Jay
Super Nørd
23-03-2005 13:17

Rapporter til Admin
Jeg tøver heller aldrig med at handle hos SHG. De er superhurtige til at levere og servicen er i top. Har efterhånden smidt på den sjove side af 30K hos dem og har aldrig haft det mindste problem.
--
=OD
#11
KRØLLE P
Super Supporter
23-03-2005 13:26

Rapporter til Admin
#7 okay træls. Hvorfor tabte du? For står nemlg selv og skal sende et 9800 pro kort til rma.
--
*****Zidane*****
#12
janes bong
Ny på siden
23-03-2005 13:29

Rapporter til Admin
Har også fået byttet et par ting hos SHG uden problemer og de er hurtige.. Super service. MultimedieEksperten derimod - akakakak.... Dem handler jeg ALDRIG mere hos. Mage til sløv betjening skal man lede længe efter. Købte et grafikkort som ikke virkede og afleverede det til dem igen og fik først et par måneder efter et nyt tilbage. Og det var selv om jeg skrev flere mails og ringede til dem flere gange. Næh, SHG.dk og midtdata.dk ... Det ved man hvad er.. og m-e.dk stinker
--
Fandens... Jeg har ALTID ret
#13
Hagman
Monster Nørd
23-03-2005 13:31

Rapporter til Admin
#9 Det var dog ikke tilfældet her. PRC havde dem på lager, men sendte den til rep. til producenten - derfor den lange ventetid :)
--
Har lige købt hus til 1,9 Millioner kroner :/ - men det er NICE ;) Revenge is never stupid, it's the single most satisfying feeling in the world !!!
#14
Michael K
Monsterbruger
23-03-2005 13:49

Rapporter til Admin
jeg køber altid hos shg. Getmore.dk er også rigtig gode.
--
#15
OstepopS
Bruger Aspirant
23-03-2005 14:28

Rapporter til Admin
jeg har prøvet at SHG.Dk fuckede.. jeg sendte mit defekte bundkort op... og fik det testet som ikke defekt men da det kom tilbage igen virkede det stadig ikke.. så smed jeg det med til en lokal computerforretning og han testede det defekt.. jeg sendte det op igen med hans underskrift på at det var defekt.. og så fandt de os fejlen.. men ville ikke ombytte det.. men de ville da prøve at sende det til Gigabyte for at se om de ville ombytte det.. men det var ikke særlig sandsyndligt.. men der ville gå omkring 2 uger.. og en måned efter fik jeg så et nyt..
--
Man kan godt have det sjovt uden at drikke :D
#16
FinDus... eller noget!!!
Ultrabruger
23-03-2005 14:51

Rapporter til Admin
Det har da også altid gået smertefrit når jeg har handlet hos shg.dk.. men nu har jeg heller ikke haft nogle RMA sager indtil videre, min ven havde dog et Radeon 9700 Pro til RMA og da det kom tilbage var det et 9800 pro som var med posten.. så han klagede da ikke :D
--
Tror bare vi ses på LAN!!!

Opret svar til indlægget: Succeshistorie om SHG.dk og RMA

Grundet øget spam aktivitet fra gæstebrugere, er det desværre ikke længere muligt, at oprette svar som gæst.

Hvis du ønsker at deltage i debatten, skal du oprette en brugerprofil.

Opret bruger | Login
NYHEDSBREV
Afstemning