Seneste forumindlæg
Køb / Salg
 * Uofficiel Black/White liste V3
Login / opret bruger

Forum \ Off Topic \ Anden computer snak
Denne tråd er over 6 måneder gammel

Er du sikker på, at du har noget relevant at tilføje?

rma service, hvor lang tid kan det tage? (proshop)

Af Ultrabruger Goosedick | 30-03-2006 17:44 | 1197 visninger | 5 svar, hop til seneste
Jeg snakkede idag med proshops support linje om mit kabinet som har en fejl ved at lågen ikke kan lukke ordentligt. Han sagde med det samme at de ville sende den videre til Antec selv, og de sansyneligvis vil bare få det ombyttet til et nyt. "Fint" tænker jeg, men da jeg så spørger hvor lang tid det kan tage, er der intet svar at komme efter, det ved han ikke siger han. Det er måske en kende ringe service, men det var nu spørgsmålet om hvor længe det kan tage, at det hele handler om. Nogen der har lignende erfaringer hos proshop, og evt. ved hvor længe de plejer at være om den slags?
--
A64 3700+ - Abit Fatal1ty AN8 SLi - Evga GF 7800GT 445mhz std. - 200gb WD SataII - 250gb WD Caviar - 2x512mb Mushkin special 2-2-2-5. Powered by Chillo 450W
#1
CML
Mega Supporter
30-03-2006 18:29

Rapporter til Admin
Nu siger du, de ville sende den vidre til Antec selv.. Så er det vel dem der bestemmer tiden, ikke Proshop.. Tror godt der kan gå et par uger..
--
Lån aldrig folk penge...Det giver dem hukommelsestab!! --------------------------- Tjek Profil For Specs!
#2
EQuiNoX
Supporter Aspirant
30-03-2006 18:44

Rapporter til Admin
plejer generelt at tage 1-2 uger når en ting sendes til leverandøren proshop plejer at være gode til at følge op på tingene.
--
¨~NoX~¨
#3
Kian
Supporter Aspirant
30-03-2006 20:57

Rapporter til Admin
Max tre uger.
--
What we do in life, echoes in eternity
#4
MeLVIS
Elitebruger
30-03-2006 21:00

Rapporter til Admin
Pas på med at hænge dig i hvad private herinde går og gætter på hvor lang tid det tager. Det er altså de absolut færreste som kan svare på det spørgsmål du stiller.
--
System: P5WD2 Premium - Pentium D 930 3Ghz Dual Core - 2GB DDR2 533MHZ - 7800GTX Extreeme - Chieftec Hightower - CNPS9500LED - NEC 20" Widescreen - DiNovo - Razer Diamondback Plasma
#5
Samuelsan
Bruger Aspirant
30-03-2006 21:39

Rapporter til Admin
altså jeg købte mig et HIS excalibur x700 pro ice-Q lalalala for ca 6 måneder siden, og så gik det i stykker.. så jeg sendte det til reperation og så ringede jeg efter en uge og spurgte til det.. de sagde de havde sendt det til producenten i DK og ca 2 uger så var det ordnet.. fint nok tænkte jeg.. efter 2 og tre dage uger ringede jeg til dem, og de vidste så omkring ligeså meget som efter en uge, altså absolut ingenting, men sagde dog at der nok gik op til en måned. men ham jeg snakkede med lovede at ringe til producenten, og så skrive en opdateringsmail til mig. 2 dage efter havde jeg ikke fået nogen mail. Jeg skrev en mail til dem om at jeg gerne ville have svar hurtigst muligt. efter yderligere 2 dage ringede jeg til dem igen. Han lovede mig så (igen) at han ville skrive en mail om forløbet. jeg fik så faktisk en mail om at jeg ville få svar snarest muligt. Og så gik der en uge mere. Og jeg ringede så igen for at forhøre mig om forløbet, for nu ville jeg snart gerne have mit gfx igen. Men samme svar. Så jeg kontaktede forbruger styrelsen som sagde at de havde en tidsramme der hed "inden rimelig tid" til at få det ordnet, men at det i reelle dage svarede til en måned. Så efter en måned og 4-5 dage ringede jeg og krævede mine penge igen. Og ham jeg fik fat i, beklagede mange gange og selvf skulle jeg have mine penge igen fordi der var gået for lang tid osv. så en uge efter fik jeg mine penge igen.. handler ikke hos proshop igen!!!
--

Opret svar til indlægget: rma service, hvor lang tid kan det tage? (proshop)

Grundet øget spam aktivitet fra gæstebrugere, er det desværre ikke længere muligt, at oprette svar som gæst.

Hvis du ønsker at deltage i debatten, skal du oprette en brugerprofil.

Opret bruger | Login
NYHEDSBREV
Afstemning