Der har tidligere været fejl i deres rma system, bare afmærk komplet computer, og skriv en bemærkning hvorfor, så mener jeg du får lov til at forsætte. Nu er det vil ikke fordi garantien er udløbet på produktet?
--
IRC er bare multiplayer notepad
#0 Den skriver enhederne op som er købt... så hvis computeren er købt en helhed, så kan du kun se den og fejlmelde den som en helhed.
--
Specs: Shuttle SN26P, AMD X2 4400+ 64 bit, Kingston 2X1 GB HyperX, Gainward Golden Geforce 7800 GTX Golden sample 256mb, WD Raptor 74GB 10000 RPM, Maxtor 16mb cache 300GB 7200 RPM.
#1 det tror jeg ikke, der er dog kun reklamationret tilbage, jeg har lige købt en mobo her i torsdags og den kan jeg heller ikke lave en RMA på uden at skullle køre det som komplet computer.
--
i feldtes under komplet pc skal du skrive serienummer på varen så bliver den grøn
også selv om du kun har sat prik i den øverste
--
*Asus P5B DLX WIFI*Intel E6700*Asus 7900GTX*Buffalo 667 2x1024 mb*
*Creative X/FI XM*Plextor 760SA*CoolerMaster Stacker*
*H2O cooling on CPU and VGA*
#4 du har ret, det kan jeg lige pludselig gøre nu, det kunne jeg ikke i formiddags der ville den ikke tage imod noget som helst før jeg klikkede i komplet computer, yderst mærkeligt. Tak for hjælpen, men jeg vidste det nu godt, men man vil jo lige prøve en ekstra gange da du havde skrevet det, jeg kunne jo have lavet en fejl før kender du ikke det, så virker det.
mvh
Christian
--