.. både og min bror har en w800i hvor jeg så en lilla pixel fejl prøvede at slukke og tage batteriet ud og vente lidt g sætte det igen, den er der ikke mere..
hvor lang tid har den været der ?
--
--
| Intel 530 3,0 ghz | 6800 | 160GB Western Digital | 2x512 Samsung PC3200|
#1
Har lige prøvet at slukke, tage batteriet ud, og tænde igen, men har desværre ikke hjulpet.
- Jeg har kun lige fået den ind af døren idag, og det var da jeg tændte den at jeg så pixelfejlen.
--
--
Er den købt med eller uden abonnement, og er den købt over nettet?
--
--
Asus P5N-E SLI
Core2Duo E6400
2x1GB Corsair-ram
Inno 8800GTS 320MB
den er købt med abonnement, og købt over nettet.
--
--
Du har da 14 dages returret. Bare send lortet ind :)
--
--
ZEPTO ER CRAP!
#5 Men så mener jeg at han fortsat hænger på abonnementet, og det er jo ikke ret fedt.
Fandt følgende på en forhandlers hjemmeside "Hvis du har købt en mobiltelefon med abonnement har du 14 dages fortrydelsesret på abonnementet. Dette kræver dog at du ikke har taget SIM-kortet i brug. Abonnementet er typisk uopsigeligt i de første 6 måneder."
Nu ved jeg ikke hvor du har købt den henne, men prøv at undersøge deres hjemmeside.
--
--
Shit happens..
#6
Hm, okay, vil prøve at undersøge det så.
Men har allerede aktiveret kortet og sat det i mobilen hvilket ikke var så klogt så, men har dog ikke ringet eller skrevet fra den endnu.
Men kan det ikke være muligt bare at få mobilen byttet ved sådan en fejl, for en fortrydelsesret får man pengene tilbage og man skal derved til at købe mobilen igen eller hvordan hænger det sammen?
--
--
Hvad med bare at hive fat i firmaet du har købt dem af og høre? Var det ikke 10 gange nemmere? ;)
--
--
Det er ikke sikkert at du bare kan få den byttet da en pixel fejl ikke anses som en fejl der giver anledning til reperation/bytning
--
--
hmmm...