Seneste forumindlæg
Køb / Salg
 * Uofficiel Black/White liste V3
Login / opret bruger

Forum \ Off Topic \ Anden computer snak
Denne tråd er over 6 måneder gammel

Er du sikker på, at du har noget relevant at tilføje?

Min Klage Til Komplett.Dk Og Microsoft

Af Juniorbruger bagge | 29-04-2010 09:54 | 4809 visninger | 51 svar, hop til seneste
Hej venner!!... først og fremmest vil jeg sige jeg skriver det her topic pga. jeg er sur, træt og på grænsen til at gå helt amok over den gode kundeservice vi har herhjemme!!! Nu skal i høre! : jeg samlede for noget tid siden en stationær pc, og købte et helt nyt win 7 64bit premium oem med. Jeg fik at vide at min harddisk ville være forsinket (fra andet firma) fair nok så.... Dvs de 30 dages returret på mit windows udløber. Tænker ARH det går nok... Hvorfor skulle jeg returnere det????... Jeg får samlet pc'en og installere windows på. Det viser sig så at jeg ikke kan komme på internettet, hverken med kabel eller trådløst!.. hmm.. jeg ringer til min internet udbyder og sidder i 2 timer og snakker om indstillinger og konfiguration... Nå... det ender med alt står som det skal... og min linje funker som den skal.. Efter ringer jeg til microsoft og siger HALLO. det her lort virker ikke! og jeg fik self fat på en svensk sambawamba der ikke var integreret nok til at forstå halvdelen af hvad jeg sagde. Men det lykkedes at forklare versionen efter en halv time i telefonen, og fik svaret. du skal betale 510 kr hvis vi skal hjælpe dig, eftersom der ikke er support med på en OEM version.. AHVAD??? STÅR DER IK MICROSOFT PÅ DEN?... .. Nå men hvad skal jeg stille op så? du skal ringe til firmaet der har solgt dig det windows. de skal hjælpe dig Jeg ringer til www. Komplett.dk forklarer situationen igen, og vi prøver i fællesskab at presse min pc til at gå på nettet ved at ændre ip og sub, istedet for at hente ip auto. Vi roder med det over telefonen i en times tid, og Det virker ikke!.. Jeg blir gal. Så jeg går ud og køber en WIN 7 Ultimate OEM version. installere... og PLING jeg er på nettet uden at ha installeret en eneste driver... ????.. Jeg blev pisse gal! Ringede til WWW.Komplett.dk[...] og sagde hvad de mente om det?. citat sælger "der kan dessideret ikke være fejl på et windows software - og du må ha manglet at installere en driiiver" FFS. computeren er lige samlet, og har installeret nyeste driver på min premium, win 7 compatibel... Nå men jeg må ha gjort noget forkert... JEG GIK AMOK. og sagde vi skal finde en løsning på det her. for det virker ikke. Og har lige betalt microsoft 510 kr for hjælp uden held. Han checkede mit kundenummer og svarede kort "jeg kan se din 30 dages reklamationsret er udløbet - derfor kan jeg ik gøre noget for dig - og jeg vil ikke tage et åbnet produkt hjem igen" AAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGHHH Så jeg står med 1 ekstra win som jeg ik kan få til at virke... og ingen af mine 2 producenter/sælgere vil gøre en skid for mig. Nogen der vil dele lidt sympati med mig... Det var min lille hjerneblødning. Mvh Bagge!!!
--
#1
york51
Mega Supporter
29-04-2010 10:01

Rapporter til Admin
#0 er lidt forvirret, altså du køber pc ved komplett, hvor du får w7 oem med, men den virker ikke så du køber en ny w7 oem og så virker det?
--
Phenom 2x4 3,4 Ghz v8 cooling 8gb pc6400 samsung ati 4890 vapor-x windows 7 64 bit
#2
cube2
Semi Supporter
29-04-2010 10:03

Rapporter til Admin
Surt show, fanme glad for det ikke er mig, men var det ikke lidt overdrevet at gå fra premium til ultimate???, hvis du nu havde købt en anden premium og den virkede havde du haft et temmelig soldit grundlag for at klage.
--
"Once you let go of your morals, everything becomes funny" - David Hayden Thinkpad X61, T7500 2,2GHz, 2GB DDR2 667MHz, 12.1"
#3
bagge
Juniorbruger
29-04-2010 10:04

Rapporter til Admin
så har du ikke læst ordenligt ;).. jeg har Samlet en pc. div hardware var forsinket (fra andet firma) så returret udløber. ALT er købt separat af dele/hardware, hos forskellige firmaer jeg købte grafikkort og win 7 premium oem hos WWW.KOMPLET.DK[...] .. og det virkede ikke. Jeg gik ud og købte et NYT Win 7 Ultimate OEM. Og wupti var på nettet inden jeg havde installeret nogen drivere overhovedet, nåede kun lige at boote op i det nye-installeret win
--
#4
Sylar
Ultra Supporter
29-04-2010 10:09

Rapporter til Admin
Du kan jo ikke sende en Windows 7 OEM der er BRUGT tilbage, det jo logik.
--
Never take life seriously. No one gets out alive anyways.
#5
Andro
Elitebruger
29-04-2010 10:10

Rapporter til Admin
Øhm, du er sur på komplett og Microsoft, fordi du selv har klokket i det med dine indkøb? Hvad skulle de gøre anderledes i dette tilfælde?
--
#6
SUPERBOY
Super Nørd
29-04-2010 10:12

Rapporter til Admin
Jeg ville nok have afleveret PCen tilbage til komplett med det samme, så de kunne fikse den. Hvad sker der også for at give 500kr til microsoft og så kan de heller ikke få deres eget styresystem til at virke !!?
--
Google is your friend Tag altid BACKUP!!
#7
Yoda626
Mega Supporter
29-04-2010 10:13

Rapporter til Admin
håber ikke du snakker som du skriver, da nogle mennesker nok vil falde fra, men heldigt for dig, snakker jeg mange dialekter win 7 premium oem virkede ikke. WIN 7 Ultimate OEM virkede. 1) du må jo se om win7 premium cd virker på andre computer. hvis den ikke gøre det, og den ikke viser nogen fejlmelding under installation, så er det microsoft du burde klage til og hvis intet andet komplett. Microsoft burde så tager cd'en tilbage og se hvad der er gal med en og erstatte dit tab, snak med en supervisor.
--
#8
isl22481
Super Nørd
29-04-2010 10:25

Rapporter til Admin
Hejsa Ro på!! Du valgte OEM og sparede penge og support væk. Hvad er dit problem med nettet helt præcist, er det vha. kabel eller trådløst accesspoint, hvilken udbyder har du, bruger du router eller noget der er udleveret af internet udbyder, kan du oprette en salgstråd på dit windows7 premium og sælge det, havde du internet tilsluttet til komputeren under installation af premium eller kun ultimate. Hjælp os med at hjælpe dig, ven. med venlig hilsen
--
I7 920 : Asus Rampage II Extreme : Corsair xms 3*2GB 1600 7-7-7-20 : Asus 4890 : G5 MUS : G15 Keyboard : Patriot SSD 64GB: Toughpower 1500W
#9
isl22481
Super Nørd
29-04-2010 10:29

Rapporter til Admin
Hejsa Og du har min sympati, alle windows 7 skiver er helt ens, det er kun koden der bestemmer hvor meget der låses op i din maskine så du har faktisk 2 skiver med helt ens data på selvom mærkatet ser forskelligt ud. med venlig hilsen
--
I7 920 : Asus Rampage II Extreme : Corsair xms 3*2GB 1600 7-7-7-20 : Asus 4890 : G5 MUS : G15 Keyboard : Patriot SSD 64GB: Toughpower 1500W
#10
sct_nicolaus
Mega Supporter
29-04-2010 10:40

Rapporter til Admin
Jeg må sgu erklære mig enig med MS og Komplett i denne sag, det kan kun være en fejl40... Som #9 siger er det præcis samme software der er på de forskellige dvd'er, så havde du forsøgt en reinstall af din Home Premium havde det sikkert også virket perfekt.
--
| Athlon II X4 620 2,6GHz |Asus M4A785-M| 4GB PC8500 DDR2 | ATI HD3850 256MB | 1TB WD | Silverstone GRANDIA GD04 | Windows 7 Ultimate 64bit |
#11
bagge
Juniorbruger
29-04-2010 10:43

Rapporter til Admin
ISL22 -> når jeg vil logge på nettet, enten via kabel eller trådløst siger den : kunne ikke indentificere netværket... Jeg har trådløs router linksys. Tdc internet udbyder Jeg havde internet tilsluttet under begge installationer. Jeg sparede support væk i god tro om det skulle virke. Jeg betalte efterfølgende så hos support hos microsoft danmark, og de kunne ikke finde fejlen. Jeg har snakket med min internetudbyder, samt haft en kammerat som arbejder i expert.dk til at kigge på det. ingen har ku finde fejlen! Problemet ligger i windows, ikke i min linie eller router eller firewall. Windows er problemet. Jeg har læst på nettet jeg ikke er den eneste der har det problem. Nogen har løst det, andre sidder som mig med en skive der ikke er til stort brug!
--
#12
Fjummer
Monster Nørd
29-04-2010 10:45

Rapporter til Admin
#11 Prøvede du at geninstaller windows da du opdagede fejlen
--
Yea though I walk through the valley of the shadow of death I will fear no evil for I am the god of death. traad.asp?fID=23&tID=174021#45-
#13
bagge
Juniorbruger
29-04-2010 10:45

Rapporter til Admin
Andro -> Hvorfor har jeg klokket i det med mine indkøb? det var nok til dato den mest latterlige og uden hold i kommentar. Jeg har købt et produkt der ikke virker. Mit hardware har intet med sagen at gøre. Her er ingen fejlkøb, der er fejl produkter.
--
#14
bagge
Juniorbruger
29-04-2010 10:50

Rapporter til Admin
Sct_nicholaus -> Jeg har re-installet windows. uden held. jeg har gjort alle de ting som ville være mest logisk at forholde sig til...
--
#15
ToFFo
Ultra Nørd
29-04-2010 11:27

Rapporter til Admin
Tja hvad kan man sige?... sur røv. Det er penge spildt. Den OEM windows du købte er nu 100% værdiløs. Den er bundet til dit bundkort nu og du kan ikke engang videresælge den for den kan ikke aktiveres andre steder. Sådan noget møg... Men 30 dages levering på en harddisk alligevel? det er fandme for ringe.
--
P6T DV2 6GB Corsair XMS3 1600MHz Core i7 920 @4,4GHz XFX HD5850 Intel X25-M 80gb 34nm 4xWD 250gb, 2xWD 1TB, 2xWD 500gb Obsidian 800D
#16
Yoda626
Mega Supporter
29-04-2010 11:27

Rapporter til Admin
DAMP? ej spøg til siden, du virker som en person som er spring fyldt med energi. Enten kan du prøve at bevise, at der er noget galt med cd'en eller også bliver det påstand mod påstand og i begge tilfælde er det godt at skabe en god stemning, da du har de dårligste kort, og hvis varen koster under 800 kr, så kan man ikke klage videre til forbrugerstyrelsen. Du må jo fortælle microsoft, at du mente at der var noget galt med cd'en og de sagde nej. Derfor for at bevise din påstand købte du en ny windows cd og nu virker det. ring til microsoft og snak med en supervisor og fortæl om det hjalp eller er det kun en whine tråd? 510kr for micro support var ikke det bedste valg, men sket er sket.
--
#17
Bjorno
Ultra Supporter
29-04-2010 12:28

Rapporter til Admin
Eftersom din premium ikke er aktiveret (det lader den da til ikke at være, eftersom den ikke har været i kontakt med MS), kan du jo bare sælge den (evt. med aftale om tilbagelevering, hvis den heller ikke kører hos køber). Ja, du får nok et mindre tab på det, men alternativet er at du skal overbevise komplett eller MS om den er fejlbehæftet.
--
Det er noget værre noget!
#18
Slothen
Juniorbruger
29-04-2010 12:35

Rapporter til Admin
Prøvede du at fyre kablet direkte fra modem, ind i ethernet stikket? Der er jo selvfølgelig drivere med på CD'en fra dit bundkort!
--
#19
bagge
Juniorbruger
29-04-2010 12:53

Rapporter til Admin
Yoda -> jeg vil prøve at følge dit råd.. andet er der ikke for. Ja jeg har prøvet at smide stikket direkte fra modem til pc'eren.. :)
--
#20
Uno
Junior Nørd
29-04-2010 12:55

Rapporter til Admin
Mig bekendt ar man 2 mdr hvor man juridisk kan klage over fejl eller mangler ved et produkt. Man kan be om penge retur, eller få erstattet varen!
--
Asus P5E@RampageFormular|9550@3,8ghz|ATI5830@900/1200|4GB Cosair DDR2@450|Cosair VX550W|Antec1200|Samsung 22"|Vantage Score: 14452
#21
Snowball2
Super Supporter
29-04-2010 13:20

Rapporter til Admin
Tjaa.. sådan kan det gå. På mig lyder det lidt som om at du måske ikke helt er målgruppen for at bikse med selv at samle computer og installere win7 osv. Du burde nok have købt noget samlet med garanti, support osv. For det første kan det aldrig blive MS's skyld når du har købt OEM. Det er ligesom hele fidusen i OEM. For det andet kan det aldrig blive komplett's skyld da der klart og tydeligt står at åbent software ikke kan retuneres. Om det så er inden for 14 dage er sådan set ligemeget. (Med mindre mediet, eller andet er defekt). For det tredje giver det ikke mening at hele installationen kører perfekt, bortset fra at den ikke kan komme på nettet. At dette skulle skyldes et defekt produkt fra MS er så usandsynligt at det nærmest er umuligt.
--
#22
qasq
Bruger Aspirant
29-04-2010 14:01

Rapporter til Admin
enig med #21 iøvrigt kan MS ikke holdes ansvarlig for inkompatibel hardware. Det er producenternes lod. Jeg tror desværre ikke der er noget at komme efter... ud over en ny premium DVD - såfremt den har en defekt.
--
#23
FreakmaN
Ultrabruger
29-04-2010 21:43

Rapporter til Admin
Jeg må også erklære mig enig med #21 og 22. Og ikke for at genere dig, Bagge. Køber man OEM licensen, vælger man aktivt support fra. Det er helt tydeligt beskrevet af Microsoft. Ønsker man support, er man nødt til at indse, at det koster timeløn at have folk siddende ved telefonerne (Specielt hvis de skal have nogle kompetencer), og så bør man vælge retail udgaven i stedet. Køber man OEM licensen og installerer den selv, bliver du selv "systembygger"en, og har dermed accepteret det ansvar der medfølger, for at supportere dit eget system. Tough luck. Som #21 skriver, tror jeg også du bør overveje at købe en færdigbygget PC næste gang. Så har du i det mindste support ved "systembygger"en, det være sig HP, Asus eller hvem der nur har bygget pc'en og installeret Windows.
--
#24
pk
Monsterbruger
29-04-2010 22:12

Rapporter til Admin
er ked af at sige det, men fejl 40... det lyder som om du burde have enten købt en færdigsamlet eller fået nogle til at kigge på det. yderligere vil jeg sige det ikke er klogt at købe ting du ikke kan nå at få samlet indenfor din returret. du må tage det som lærepenge og sætte dig bedre ind i det produkt du køber næste gang.
--
#25
skateboardpete
Bruger Aspirant
29-04-2010 22:19

Rapporter til Admin
byder 300,- pp for din w7 64 premium oem
--
SMASH er en rigtig god admin.
#26
Claes - Komplett.dk
Ny på siden
29-04-2010 22:42

Rapporter til Admin
Hej Bagge Jeg mener ikke du er helt retfærdig i fremstillingen af forløbet. Du har købt en windows 7 home premium oem + et grafikkort hos os, resten er købt hos andre forhandlere. Vi har forsøgt at fejlfinde på dit system så godt vi kan men vi kan ikke yde support på produkter købt hos en anden forhanler. Chancen for at netop din Windows 7 Home Premium OEM DVD har en fejl i netværks filerne er efter vores bedste overbevisning stort set ikke eksisterende eftersom den ikke kommer med nogen læsefejl fra dvd'en under installation. Vores mistanke er derfor at fejlen er en installations eller driver fejl. Eftersom bundkort m/ onboard lan eller dit wifi kort ikke er købt hos os kan vi ikke yde support på disse produkter. Du er naturligvis velkommen til at sende din Windows 7 DVD indtil os hvorefter vi vil forsøge at installere den på kompatible hardware. Såfremt dette giver er problemer kan du naturligvis få dine penge tilbage.
--
Claes Höfler, Servicekoordinator, Komplett.dk - Nordens , Tlf: 70 70 19 19, Fax: 70 70 19 02 http://www.komplett.dk[...]
#27
syncmarster
Maxibruger
29-04-2010 22:55

Rapporter til Admin
#26 det er fandme god stil og service.
--
To stk. En stationær og en bærbar.
#28
illuzioN
Monster Supporter
29-04-2010 23:12

Rapporter til Admin
#26, altid godt at få belyst begge sider som er en sjældenhed og må sige det giver skriver noget mindre sympati. Det er selvf. kedeligt at PC'eren ikke virker korrekt, men udlægget til netop disse 2 forhandler bære hele ansvaret er direkte forkert. Der er tale om en software fejl og fordi køber har købt gennem flere, er det ham selv der står for fejlsøgning. Det er realiteterne når man samler selv. Finder du ikke selv fejlen er det desværre dig der står med ansvaret og påvisning af defekt software fra en af flere producenter.
--
P4 3GHz(630), 2GB Kingston DDR2, 6600GT, 4TB harddisk YEAH :), Sony 21' CRT E500 | CC'SOLO 20Mbit/1024
#29
Lars.1979
Supporter
29-04-2010 23:12

Rapporter til Admin
#0 Prøvede du at re-install den første Windows igen? Umiddelbart lyder det bare som om der er gået noget galt med installationen.
--
#30
ToFFo
Ultra Nørd
29-04-2010 23:13

Rapporter til Admin
Ja det må man sige. Komplett's servicekoordinator laver faktisk en BRUGER for at give et godt svar. Det må jeg sige, komplett, hvis jeg gik med hat ville jeg tage den af for jeres kundeservice. Ja de kan selvfølgelig installere din Windows. De skal bare ikke aktivere den :)
--
P6T DV2 6GB Corsair XMS3 1600MHz Core i7 920 @4,4GHz XFX HD5850 Intel X25-M 80gb 34nm 4xWD 250gb, 2xWD 1TB, 2xWD 500gb Obsidian 800D
#31
the688
Guru
29-04-2010 23:36

Rapporter til Admin
Her har vi vist et perfekt eksempel på hvorfor nogle forhandlere bliver taget seriøst - og andre ikke gør (uanset hvor mange tråde der så bliver lavet om dem). Stor cadaeu til Komplett - jeg har aldrig handlet der, men efter at have set denne reaktion, er de rykket langt op på listen.
--
"Two hands working are better than a thousand hands praying"
#32
ToFFo
Ultra Nørd
29-04-2010 23:46

Rapporter til Admin
Hvis de så bare havde sikker dag til dag levering ville jeg nok bestille meget mere derfra :) Det er et luksusproblem ja, men jeg HADER at vente på hardware ;O
--
P6T DV2 6GB Corsair XMS3 1600MHz Core i7 920 @4,4GHz XFX HD5850 Intel X25-M 80gb 34nm 4xWD 250gb, 2xWD 1TB, 2xWD 500gb Obsidian 800D
#33
qasq
Bruger Aspirant
29-04-2010 23:54

Rapporter til Admin
Tommelfinger op #26
--
#34
Kim E
Supporter
30-04-2010 00:14

Rapporter til Admin
#27 Komplett.dk yder efter min erfaring altid fremragende service. Hvis nogen af mine kolleger spørger hvor de skal købe hardware råder jeg dem også altid til at købe hos komplett pg.a. den fremragende service :-) Og nej jeg arbejder ikke hos Komplett, men har købt meget hardware hos dem og servicen har altid været fin i tilfælde af defekter/mangler af den ene eller den anden art. #32 Nu kan jeg se at du ikke bor i Københavnsområdet, men for dem, der gør er det en yderligere bonus ved at handle hos komplett for man kan i såfald benytte deres afhentningsbutik og få varen dagen efter i stedet for at skulle vente på Post Danmark :-)
--
#35
Chakiller36
Junior Supporter
30-04-2010 00:29

Rapporter til Admin
#26 Awesome service. Og forresten, hej Claes vi har snakket et par gange før over telefonen (:'
--
|Intel Pentium D 870 [email protected]|2GB DDR2|Inno3D 9800GT 1GB|Corsair HX 850w|ThermalTake Bigwater 760i|500GB WD 7200RPM|
#36
DEVIL_DK
Guru
30-04-2010 00:30

Rapporter til Admin
#0 Når man fatter så lidt som du gør burde man lade prof folk odrne sin pc. du køber en ome windows der står højt og tydelig på den ms ikke yder support på oem windows´, det skal den der bryger forseglingen på pakken da du er den der gør det skal du selv surpporte dig selv står også på kassen. du har ingen returret på software hvor plompen er brut. prøv at sæt dig ind i tingene før du sviner firmaer til også burde du nok lige overveje den måde du snakker til folk på , flabet hed kommer man ingen vejne med.
--
*Asus P5K/EPU*Intel E8500*Asus 4890 1GB* *A-DATA DDRII 1066 4GB*Corsair 650 Watt*Hanns-G HG281D*
#37
NickHansen
Supporter Aspirant
30-04-2010 03:47

Rapporter til Admin
#36 "prøv at sæt dig ind i tingene før du sviner firmaer til også burde du nok lige overveje den måde du snakker til folk på , flabet hed kommer man ingen vejne med." Er det ikke lidt dobbelt moralsk at sige han ikke skal være flabet når du selv fyre sådan en replik af ;). "Når man fatter så lidt som du gør burde man lade prof folk odrne sin pc."
--
CPU: Intel Core 2 Duo E8600 Wolfdale 3333MHZ Bundkort: Gigabyte EP45-DS3 GPU: ATI Radeon HD 4870 512 MB RAM: 2x2 GB DDR2-800 5-5-5-18
#38
Slettetbruger5612
Gæst
30-04-2010 07:02

Rapporter til Admin
Jeg køber gerne din Win7 prem for 100kr. så er du af med den og har kun brugt 410 kr.
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#39
Kuld
Gæst
30-04-2010 08:13

Rapporter til Admin
helt enig med de fleste her.. Fame en flot service fra komplett.. De røg da oppe lige helt til top listen hos mig også.. ^^ ville fame været røge lige på røven hvis jeg havde set noget af den slags her fra getmore
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#40
Lars2222
Junior Nørd
30-04-2010 10:43

Rapporter til Admin
1. Stort set skal der bare installers driver til netkorted aktid, så virker det at komme på nettet, en routher behöves ikke nogen drivere som sådan. 2. Komplett giver super fin service. Vil sige du har väret uheldig , da en win 7 oem låser sig fast til visse dele af hardwaren. Så noget som harddisken, så vidt jeg ved. så vent med at aktiver Win 7 ind til du ved du ikke skifer noget hardware lige med det samme. (Du kan google hvilken hardware dele win 7 oem låser sig til) 3. som en skriver ring microsoft og få fat på en person höjt oppe der varetager deres kundeservice. Måske hvis de er flinke og refere til den her tråd, kan de give dig en extra win 7 oem iicens som du så kan bruge selv den dag du evt. skfiter noget oem locked hardware, eller bruge den extra licens på at instaler windwos 7 på en vens eller foräldres compuer
--
My first computer was a Vic 20 at that time computer was new
#41
isl22481
Super Nørd
30-04-2010 11:04

Rapporter til Admin
Hejsa Hvis TDC har låst din mac adresse til din IP kan du evt. prøve at tage din TDC router/boks fra strøm og lade den stå i 1 time og så sætte strøm på igen og sætte din computer til så virker et sikkert. Hvis din IP ikke bliver brugt et stykke tid hos TDC bliver den "released" og kan fornys med ny IP adresse og mac adresse automatisk når du slutter boks til strømmen og derefter slutter computer til. Din computer skal stå til automatisk IP så skulle det virke. Skriv lige hvordan det går! med venlig hilsen
--
I7 920 : Asus Rampage II Extreme : Corsair xms 3*2GB 1600 7-7-7-20 : Asus 4890 : G5 MUS : G15 Keyboard : Patriot SSD 64GB: Toughpower 1500W
#42
DEVIL_DK
Guru
30-04-2010 16:44

Rapporter til Admin
#37 jeg kunne da godt have skrevet det mere diplomatisk men når han spiller så smart er det squ svært ikke at give ham af samme skuffe. jeg kunne da godt have taget pædeago skuene på og skrevet det , så selv lille bagge ikke føler sig hængt ud men igen er det svært når han ikkeengang gider læse reglerne der står på det han køber og derefter sviner ellers imo fornuftige firmaer til. Han minder mig lidt om hende der i USA købte en bil med crouis kontrold også satte sig i passager sædet for nu ville bilen jo selv ordne det hele ROFL
--
*Asus P5K/EPU*Intel E8500*Asus 4890 1GB* *A-DATA DDRII 1066 4GB*Corsair 650 Watt*Hanns-G HG281D*
#43
illuzioN
Monster Supporter
01-05-2010 01:23

Rapporter til Admin
#42, ergo er du ikke et bedre eksempel end ham ;)
--
P4 3GHz(630), 2GB Kingston DDR2, 6600GT, 4TB harddisk YEAH :), Sony 21' CRT E500 | CC'SOLO 20Mbit/1024
#44
illuzioN
Monster Supporter
01-05-2010 01:32

Rapporter til Admin
-
--
P4 3GHz(630), 2GB Kingston DDR2, 6600GT, 4TB harddisk YEAH :), Sony 21' CRT E500 | CC'SOLO 20Mbit/1024
#45
york51
Giga Supporter
01-05-2010 01:58

Rapporter til Admin
komplett.dk FTW!
--
Phenom 2x4 3,4 Ghz v8 cooling 8gb pc6400 samsung ati 4890 vapor-x windows 7 64 bit
#46
bagge
Juniorbruger
01-05-2010 08:34

Rapporter til Admin
Devil_Dk -> det fint nok med dine indlæg, bær over med min hjerneblødning. Men det også svært at læse, og så få en hel historie med, skulle jeg ha skrevet alt med så ville folk jo ikke gide læse det her. Ja jeg er flabet, jeg har siddet og brugt alt for lang tid på det her. Og føler virkelig ikke jeg har fået hjælp. Clauskomplett.dk Jeg syntes det er godt du tilbyder denne løsning, jeg har efterfølgende ringet ind, og spurgt om vi kunne finde en løsning på dette problem, Og dertil syntes jeg det er lidt dårligt jeg skal oprette et topic hvor jeg virkelig stiller jer ud, og først der kommer i med en fællesløsning som vi begge er tjent med. Men vi tager den derfra, jeg får sendt mit produkt ind til jer, og så siger jeg tusind tak for det. Så vil jeg sige til alle de kloge hoveder som mener det er drivere, eller drivere der ikke er blevet installeret, pak den teori sammen. Jeg har brugt gamle drivere-opdaterede drivere og jeg har ikke haft held. Folk der mener jeg er en stor idiot og burde holde mig fra at samle en computer forstår jeg ikke. I kender måske min it baggrund ud fra mit topic?. Jeg spiller ikke smart bag en skærm, jeg har købt et produkt som ikke virker uden drivere, med gamle drivere, med nye drivere. Hvor jeg derefter får fat i en ny win7. og uden at ha installeret drivere så kommer jeg på nettet lige så snart win booter op. Ja det er ærgeligt garantien er røget, surt show. Men hvor mange af jer ville sidde derhjemme og ikke gribe telefonen og ringe rundt, og prøve at finde en løsning hvis i havde et produkt som ikke virkede. Jeg vil sige til sidst at komplet var behjælpsomme med at prøve at finde fejlen via telefon, men desværre uden held, hvor jeg blev henvist til MS DK. Og MS DK siger jeg skal rette min henvendelse til komplett.dk da de har solgt mig det. Jeg har følt mig som en lus mellem 2 fingre, hvor 2 parter mener jeg skal rette henvendelse til hver især... Hvad skal man stille op udover at beklage sig på nettet. Og se hvad det førte med sig. Komplett melder sig og vil finde en løsning på det. så har jeg vidst vundet lidt på det her - på nær at djævlefar_dk er sur og bitter, og teer sig værere end jeg gør. Men det okay, jeg ved godt selv hvornår jeg er for meget. Det ved du åbentbart ikk.
--
#47
[Knixe]
Elite Supporter
01-05-2010 08:57

Rapporter til Admin
Hvor jeg elsker de medlidenheds tråde, hvor skuden vender 100% og det pludselig er OP der står med lorten. Har handlet hele min computer ved Komplett.dk, og har intet at brokke mig over. Thumbs up til Komplett. Mvh.
--
Cheap Tricks User - http://blog.knigges.dk[...] "I got a message for all you fucking haters out there. Alright, bro? Alright, Browskies?
#48
M.Mikkel
Elitebruger
01-05-2010 09:17

Rapporter til Admin
Hvis du har fået noget ud af den sag med Komplett så fatter jeg intet KÅMPE FEJL 40
--
#49
Casper
Gæst
01-05-2010 09:32

Rapporter til Admin
#46 nu er det jo sådan, som der også er sagt, at MS ikke gir support på OEM versioner, og hvorfor i himlens navn skulle komplett give support på et produkt de ikke er kvalifiseret til at give support på?? Og nej de er ikke forpligtet til at give support på det, kun reklamation, hvilket er hvad de gir dig, måske først efter denne tråd. Men ærligt, har aldrig hørt om en ikke "hjemme brændt" windows skive med fejl på. Og ja, det er skiven der er fejl på, din gamle install kode virker også på den nye skive og vise versa.
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#50
Yoda626
Mega Supporter
01-05-2010 10:07

Rapporter til Admin
Synes det er meget udbredt at alle tror at de ved alt og har altid ret. Jeg synes ikke du er hel dum, måske lidt storhedsvanvid. Ham der råber højst får altid mest opmærksomhed. Angående din IT baggrund og om du burde selv samle hardware i fremtiden, så burde du spørge dig selv om det var det værd? stress,tidsspild og penge. komplett har givet dig den løsning som jeg foreslog, mere fair løsning får du nok ikke. Håber du finder en løsning du vil være tilfreds med.
--
#51
DEVIL_DK
Guru
02-05-2010 08:23

Rapporter til Admin
#46 forstår godt du kan blive lidt træt af det når det ikke virker som det skal, det er mener er at hvis du snakker til support som du gør nogle steder i tråden, får de meget lidt lyst til at hjælpe. Jeg er så en af dem der ikke skam roser komplett for at reklamere for sig selv på div forums, af den simple grund at den service de pludselig kan/vil yde når sager kommer op på forums ikke er den man møder normalt. Jeg ved godt komplet har god service men jeg vil ikke handle ved pga de sidder og opsøger reklame på div forums, syntes det er bedre de passer deres job og ordner folks rma sager og klager første gang og ikke først når de havner på et forum.
--
*Asus P5K/EPU*Intel E8500*Asus 4890 1GB* *A-DATA DDRII 1066 4GB*Corsair 650 Watt*Hanns-G HG281D*

Opret svar til indlægget: Min Klage Til Komplett.Dk Og Microsoft

Grundet øget spam aktivitet fra gæstebrugere, er det desværre ikke længere muligt, at oprette svar som gæst.

Hvis du ønsker at deltage i debatten, skal du oprette en brugerprofil.

Opret bruger | Login
NYHEDSBREV
Afstemning