Seneste forumindlæg
Køb / Salg
 * Uofficiel Black/White liste V3
Login / opret bruger

Forum \ Off Topic \ Anden computer snak
Denne tråd er over 6 måneder gammel

Er du sikker på, at du har noget relevant at tilføje?

Erfaringer med Logitech, Getmore og WEBDanes

Af Ultrabruger ScurK | 15-07-2010 11:23 | 1979 visninger | 24 svar, hop til seneste
Hey hollere. Har været par RMA'er og bestillinger i gennem her på det seneste, og tænkte at det altid er godt at vide hvilke butikker der har sit på det rene. Getmore er et udemærket sted at handle. Du får de ting du bestiller, og det er vel som det skal være. Men første bestilling jeg var gennem hos dem skaffede mig en defekt processor. Deres RMA er de mest ineffektive og uduelige narrøve, ever. Hold kæft hvor er jeg utilfreds. Det tager dem fandme 2 uger fra de siger "vi krediterer din vare" til det er gjort!!! NØJS jeg er skuffet. Og som om det ikke var nok tager det altid 4-5 minutter før du er så langt i deres telefon, at du overhovedet kommer i kø til kundeservice. Hele forløbet med processor-RMA tog omkring 2½ uge. Nu her ved min anden bestilling fik jeg nogle kolde katoder med, hvor den ene slet ikke lyste ordentligt. Frygter nu at jeg skal bruge 3 evigheder på at slås med getmore igen. Vil fremover altid se mig om andetsteds før jeg køber der. Webdanes derimod, er helt forpustet over hvor hurtige de er! Købte et lækkert Steelseries Siberia V2 hos dem, som kom 2 dage efter jeg bestilte, hvilket er udemærket. Men da jeg stod med en defekt mus og skulle bruge en ny til et LAN jeg skulle til næste dag, så var de VIRKELIG hurtige på aftrækkeren - fik nemlig varen dagen efter bestilling. Da mit Siberia V2 så lavede problemer, sendte jeg det i går ind til RMA(havde skrevet en RMA til dem først). Har lige fået en mail fra dem om, at de har sendt min pakke. Der kunne Getmore godt nok lære noget! Fantastisk hurtig betjening, og ekstremt effektiv service. Way to go! Logitech er jeg også meget tilfredse med. Stod med en defekt Logitech G5. Skrev ind til deres kundeservice, de bad mig om at sende et billede med mit navn ved siden af musen, hvilket jeg gjorde. Så får jeg at vide, at musen er udgået, men de giver mig frit valg mellem alle deres andre muse. Vælger en G500, som desværre ikke var på lager på det tidspunkt. Fik at vide, at den ville komme på lager først i denne månede. Jeg ved ikke hvornår den kom på lager, ved bare at jeg sidder med en Logitech G500 ved mig i dag. Og jeg har ikke engang haft den anden inde til reparation. Det er hvad jeg kalder tillid til kunderne. Super kundeservice, meget tilfreds kunde her! Til sidst kan jeg lige nævne lidt om UPS fragt, da de sendte mig logitech pakken. Pakken ankom uden alle de buler og andre skader som man plejer at se hos Post Danmark. Men der hvor jeg blev mest overrasket var her: Jeg ligger og sover, da det jo er ferie, hehe. UPS manden kommer med min pakke, men i stedet for bare at skride, da jeg ikke åbner døren, ringer han til mig og informerer mig om at han har en pakke til mig! Det er virkelig service!!! MEGET tilfreds med servicen. Håber i kunne bruge mine anmeldelser til noget!
--
Sidst redigeret af |Smash|
#1
ScurK
Ultrabruger
15-07-2010 11:24

Rapporter til Admin
Nej!!! Kom til at lave en forkert kode oppe ved Getmore, kom til at skrive [\B], og derfor er hele indlægget skrevet med fed. Er der ikke en moderator der vil rette det til [ /B]?
--
#2
MartinKargo
Super Nørd
15-07-2010 11:26

Rapporter til Admin
#1 Ja det er træls, og især når hol ikke er smarte nok til at have en "rediger" funktion i indlægget..
--
P6T Deluxe v2|i7 920 4Ghz|3x2GB 1,6Ghz CL8|XFX 5870XT 1GB|Vertex Turbo 60GB|F1 1TB + 500GB|Soundstick II|2x 226BW -Vandkølet
#3
Don Kristensen
Supporter Aspirant
15-07-2010 11:33

Rapporter til Admin
Jep, jeg kan virkelig bakke op om Logitechs support! Jeg havde en G9 hvor scroll'en ikke kørte ordenligt inde i musen, sender dem en mail hvor de beder om serienummer og sådan noget, og så sender de mig en helt ny G9x, fordi G9 er udgået ;)
--
#5
ToFFo
Guru
15-07-2010 12:40

Rapporter til Admin
Logitechs kundeservice er den bedste i verden. Og det er INDISKUTABELT for det er den. Nu siger du at dag-til-dag levering er ekstremt hurtigt? Det forventer jeg sgu fra de forhandlere jeg køber hos! Bor du på en af øerne? Getmore... Der ved jeg ikke med RMA. Da jeg aldrig har modtaget noget defekt fra dem, og det jeg har bestilt intet fejler. Deres 14-dages returret er derimod genial. Jeg bestilte en router som jeg ikke skulle bruge alligevel. Ved et mirakel kom der liv i den jeg havde. Så jeg sagde bare til postmanden han skulle sende pakken tilbage da den var ved min dør. Det kostede ingenting. Det forløb sådan her. Søndag - bestiller varen Mandag - ... Tirsdag - Postmanden har en pakke til mig. Jeg siger den skal sendes retur Onsdag - Getmore skriver en mail til mig og siger at de har modtaget min pakke men de skal bruge mit kontonummer for at kunne kreditere beløbet. Torsdag (idag) - Checker min netbank. Ding Gratz der står alle pengene på min konto. Det har ikke kostet mig en krone i fragt. Hverken den ene eller den anden vej. Da getmore leverer fragtfrit taber jeg ikke pengene på returretten ved forsendelse fra dem og fra mig selv da jeg nægtede modtagelse i døren. Go Getmore kundeservice! DE er hurtige på aftrækkeren. Også selvom det handler om de skal af med penge til mig.
--
Rampage II Extreme RoG 3GB Corsair XMS3 1600MHz i7 920 @4,4GHz XFX HD5850 Intel X25-M G2 4xWD 250gb, 2xWD 1TB, 2xWD 500gb Tt Mozart TX
#6
abc666
Gæst
15-07-2010 12:53

Rapporter til Admin
Sorry for off topic - men Steelseries Siberia V er da ikke lækkert... Seriøst prøv at sammenlign det med andre headsets i samme prisklasse, evt noget senheiser. Steelseries ligger klart i bunden med hensyn til lydkvalitet. Anyway, kan kun være enig med dig i at man skal holde sig fra Getmore, kender ikke nogen internet butik der har fået SÅ meget dårlig kritik, helt uhørt. Det værste er næsten at nogen folk ligefrem anbefaler dem fordi at netop han/hun har fået en ok behandling. Personligt ville jeg da aldrig anbefale en butik bare fordi jeg selv havde fået ok behandling hvis jeg kendte til nogen af de uanede mængder af dårlig kundeservice de har leveret til andre.
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#7
cOmOneO
Maxibruger
15-07-2010 13:22

Rapporter til Admin
#5 Det er meget fint at Getmore tilbyder 14 dages returret (det mener jeg skam), men jeg ved ikke om det ligefrem er noget og råbe hurra over. Alle netbutikker er jo forpligtet til at gøre det. Hvis noget er bestilt via internettet er butikken forpligtiget til at tage varen tilbage inden for 14 dage, såfremt denne er i væsentligt samme stand som ved salg. Så det er da fint nok at de overholder det, men jeg ved ikke om man ligefrem skal klappe i sine små hænder over det :D Men det var måske deres fragtfri levering du egentlig var så glad for? I så fald kan du se bort fra ovenstående ;)
--
Whise china-man says: War does not determine who is right, war determine who is left.
#8
ToFFo
Guru
15-07-2010 13:39

Rapporter til Admin
#7 - Det var det fact at det gik legendarisk HURTIGT. Det er sgu ikke alle butikker hvor man har pengene igen efter bare 1 dag. Det kan sagtens tage uger eller en måneds tid før der sker noget. Desuden kostede det mig hverken penge i fragt frem eller tilbage. Det er sgu godt gået. Ja selvfølgelig skal alle netbutikker tilbyde 14 dages returret. Men det er sgu ikke alle der er glade for at slippe pengene igen... Der har jeg været igennem lidt af hvert.
--
Rampage II Extreme RoG 3GB Corsair XMS3 1600MHz i7 920 @4,4GHz XFX HD5850 Intel X25-M G2 4xWD 250gb, 2xWD 1TB, 2xWD 500gb Tt Mozart TX
#9
ScurK
Ultrabruger
15-07-2010 20:32

Rapporter til Admin
#5: Mht leveringstid, så forventer jeg også levering dag-til-dag, men ikke når jeg bestiller klokken 22:30 ;) Mht getmore, så modtager jeg med min første bestilling en defekt cpu, og da jeg får den krediteret og bestiller et sæt kolde katoder med den nye bestilling, så er katoderne også defekte!!! Hva sker der for det... Og deres kundeservice er arrogant, ugidelig og ineffektiv. Sender min cpu ind til rma, venter 5-6 dage(godt nok inklusive en weekend men stadig), og ringer så til dem og spørger hvad de venter på - havde selv gennemtestet den cpu ind i helvede for at være sikker på at det var den der var broke. 3 dage efter får jeg at vide at de diagnosticerer den defekt. Siger jeg gerne vil have pengene krediteret, hvilket de accepterer. Jeg venter så 3-4 dage på pengene. Låner så nogle penge af mutter og bestiller en ny cpu - pengene for cpu kom ind i forgårs, hvilket betyder at det tager dem cirka en uge at kreditere. Oveni tog det en uge at diagnosticere = 240% af hvad det tager for WebDANES. Det er ikke i orden!
--
#10
ToFFo
Guru
15-07-2010 20:59

Rapporter til Admin
#9 - Getmore > Webdanes. De er vokset helt vildt og tror det er svært for dem at følge med. Hvorimod jeg føler at webdanes er drevet af en flok teenagere. Men hvis de har deres sager iorden er det jo også fint. Det at du har modtaget defekte varer er jo ikke butikkens skyld. De laver dem jo ikke. Det er bare sort uheld. Du burde skrive din dårlige oplevelse med getmore på Trustpilot. De er lige her http://www.trustpilot.dk[...] Som du kan se er det ikke alle der deler din dårlige oplevelse. Men man kan jo ikke vinde hver gang. Forstår bare ikke du har fået så dårlig behandling i kundeservice. Da jeg skulle have mit Corsair Obsidian 800D gik ham jeg snakkede med igennem ild og vand for at forsikre mig om de rent faktisk havde kabinettet og jeg ville få det dagen efter. Det skrev jeg i det der Ris og Ros noget de har på siden og fik dagen efter en mail fra direktøren hvor han skrev han ville give rundstykker til kundeservice staben som jeg synes de skulle ha. Det er da lidt sjovt :)
--
Rampage II Extreme RoG 3GB Corsair XMS3 1600MHz i7 920 @4,4GHz XFX HD5850 Intel X25-M G2 4xWD 250gb, 2xWD 1TB, 2xWD 500gb Tt Mozart TX
#11
abc666
Gæst
15-07-2010 22:33

Rapporter til Admin
Forstår ikke nogen folk forsvarer getmore blot fordi de selv har fået en god oplevelse. Nettet svømmer med negativ kritik af getmore og har så vidt jeg ved har det gjort det lige siden de startede. Og ja jeg er godt klar over alle størrer firmaer for dårlig kritik før eller siden, men det er mængden og graden der gør forskellen og her fører getmore stort. Jeg har handlet der 3 gange på trods af at første gang ikke gik godt. Den sidste gang jeg handlede der bestilte jeg et logitech tastatur, som var på lager ifølge edbpriser.dk og deres egen hjemmeside. Det tog ikke mindre end 23 dage om at ankomme. Jeg talte med deres "kundeservice" for at få det krediteret, men næ nej der var ikke mulighed for at få krediteret, jeg skulle bare lade være med at tage imod det når det kom og når det så kom tilbage til dem kunne jeg få penge tilbage....WHAT ? De to første gange jeg handlede der var ikke meget bedre, også kæmpe problemer, endte med at true dem med kontant og alt muligt pjat fordi jeg havde læst andre havde haft succes med det. Sjov nok så kom der gang i sagerne dagen efter jeg prøvede det. Alle firmaer laver fuck ups af og til, det er helt naturligt og det kan jeg acceptere. Men det slags fuck ups som getmore laver er godt nok i sin helt egen klasse. Ud over det så har de jo også en masse problemer med skat kan jeg se.....
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#12
york51
Monster Supporter
15-07-2010 22:36

Rapporter til Admin
#0 tak for historien, det osse sådan jeg har set på de to websites :)
--
Phenom 2x4 3,4 Ghz @4,0 v8 cooling 4gb pc6400 samsung Asus Radeon 5830 windows 7 64 bit
#13
joko47
Semibruger
15-07-2010 22:51

Rapporter til Admin
Jeg kan kun give dig ret i at Webdanes har en uffateligt god kundeservice. Jeg har selv fået en køler derfra. den virkede dog ikke som den skulle da lyset i den var defekt, fik den lynhurtigt byttet. den næste havde desværre samme problem. Webdanes valgte så at kontakte producenten og fik af vide den var en fejl i nogle af deres sendinger. og den næste de skulle sende var de så venlige at teste for mig inden de sendte den. Getmore har jeg dog aldrig selv prøvet men flere af mine venner har frarådet mig at bruge dem grundet den utroligt dårlige kundeservice. en af mine venner har sågar skullet vente 2-3 måneder på at få repereret/byttet en mobiltelefon.
--
#14
rasmuds
Ultrabruger
15-07-2010 23:12

Rapporter til Admin
Har handlet rigtigt meget hos getmore´,altid modtaget varene til tiden.Folk brokker sig til tider over dårlig RMA service(ved godt det er mindretalet)så jeg var skeptisk da mit mobo døde for ca 1 mdr siden.Skrev til dem hvor de skrev tilbage dagen efter at jeg bare skulle sende det retur,ialt tog det 3 dage fra jeg først skrev til jeg fik at vide at jeg fik et nyt og de kunne have valgt at skide mig et stykke da de har fået nye ejerforhold(SHG og midtdata sked på deres kunder da de skiftede ejerforhold pga konkurs).At de har brugt 3 uger på at skaffe mig et nyt da de ikke bliver lavet mere og nu har tilbudt mig et nyt med usb3 og sata 3 der er væsentligt dyrere uden det koster mig en øre gider jeg ikke brokke mig over.Jeg behøver vel ikke at nævne at jeg fortsat agter at handle der.
--
I7 920-noctua nh 14-povercolor pcs 5850-6gb ocz 12666 ram-chill 700watt modular-gigabyte mobo-150gb velociraptor.
#15
vPremium
Monsterbruger
15-07-2010 23:20

Rapporter til Admin
Webdanes skulle være et rigtigt godt sted at købe fra(af hvad jeg ved :D), og de skulle have en fantastisk god kundeservice. :D Jeg ved dog at Getmore er nogle sløve padder. De har da godt nok meget tid.... Der kan sagtens gå op til flere dage/uger med at få det man har købt, eller det man beder om, og deres kundeservice er heller ikke helt i top. ;P
--
Be Famous, Become vPremium.
#16
gh00st
Semi Supporter
16-07-2010 00:32

Rapporter til Admin
Jeg har kun bestilt en vare, fra logitech, og det forløb perfekt. Bestilte, og havde min vare næste dag. Men... Jeg forstår da slet ikke at der eksistere så meget negativ kritik over for getmore? De må åbenbart kunne lide mig, eller jeg ved ikke hvad :P. For jeg har ALDRIG, haft en dårlig oplevelse med dem? Har aldrig fået en defekt vare der fra, og her forleden, da jeg kom til at bestille noget forkert fra dem, skrev jeg det bare til dem næste dag, og om aftenen havde de svaret, og forklarede mig hvad jeg skulle give af oplysninger, for at de kunne annulere min odre. Det gjorde jeg så, og næste dag var varen annuleret. Jeg bestilte så det rigtige, og en dag efter den weekend, fik jeg min vare, plus at posteringen, fra de andre varer var slettet. Jeg må åbenbart være heldig, eller jeg ved ikke hvad, men har intet dårligt at sige om dem. Har jeg faktisk ikke om nogle af de online shops jeg har handlet på :P.
--
ASRock 880GMH - AMD Phenom II x6 1090t - ATI HD Radeon 5870 - 4GB aXeRam DDR3 2000mhz - Phoenix Neo - Arctic cooling Freezer XTREME - 500GB Hardisk
#17
KoZmatik
Giga Supporter
16-07-2010 00:45

Rapporter til Admin
#10 Endnu et idiotisk indlæg fra ToFFo. Webdanes er drevet af en flok teenagere?. Er du flink at forklare hvad det har med noget som helst at gøre?. Webdanes er drevet af en flok flinke og kompetente voksne mennesker, De yder altid en ordentlig service. Deres udvalg er ikke på størelse med Getmores, men tilgængæld yder de en ordentlig service - hver gang. #13 Nemlig, Webdanes yder en ordentlig service til deres kunder. Det er vigtigere med personlig betjening, desværre findes der få butikker der har samme klasse som Webdanes, så det er med at holde sig til de butikker man har god erfaring med. Lige til folks orientering kan jeg nævne at dustin.dk og komplett.dk også har en god service.
--
• Antec P180 • i7 930 @ 4.2 GHz • Evga X58 LE • 3x2 GB Corsair DHX • GTX 480 • X-Fi Titanium •
#18
Kalem120
Elitebruger
16-07-2010 00:50

Rapporter til Admin
#16 Har det Fuldstændig som dig om getmore.dk har købt meget ved dem og der har ikke være noget men der jeg så begyndte på HOL sagde alle man skulle holde sig væk fra getmore.? Forstod jeg aldrig? :D Mvh.
--
*Intel I7 930 *X2 HD5850 *6GB DDR3 *500GB *Windows 7
#19
ScurK
Ultrabruger
16-07-2010 01:37

Rapporter til Admin
Toffo: Ja, alle sender defekte ting til tider, men stadig. Tror at grunden til, at du bliver behandlet bedre end mig er, at de VED at du er 10 gange mere 1337 end jeg er :)
--
#20
ToFFo
Guru
16-07-2010 01:56

Rapporter til Admin
#16 - Yeah Getmore får fandme meget trash talk smidt efter sig. Nogen som aldrig har handlet der brokker sig, og andre som har haft dårlige oplevelser der brokker sig ligeledes. Helt forståeligt. Men det kan godt være det er fordi der er kommet ny ejer eller hvad ved jeg for jeg synes sgu getmore har leveret varen det seneste års tid. Jeg har købt for godt 300.000kr hardware hos SHG.dk alene siden 2003. Da det var mit suværene yndlingsfirma. Men de blev så solgt til proshop og jeg fik fingeren med alle mine reklamationer. Godt jeg ikke havde nogen. Handler stort set kun hos Getmore nu. Og det agter jeg at fortsætte med indtil jeg får en af de her dårlige oplevelser som 90% af HOL brugerne der har handlet hos getmore åbenbart har haft. Fatter det ikke. Se på trustpilot! De bliver jo rost ganske betragteligt! #17 - Endnu et? Kigger lige lidt rundt på forummet. Wow der er meget idioti fra dig så tror ikke du skal komme for godt igang. Du er forresten også på min hatelist så jeg er sådan set ligeglad med din mening :) Har jeg sagt Webdanes er noget skidt? Nej. Tvært imod. jeg synes det er en fin virksomhed. Synes bare ikke deres priser er helt gode og det at de sælger en masse energidrik og andet underligt gøgl.. Det er da lidt sjovt. Men ikke desto mindre har jeg da bestilt hos dem flere gange før. Købt små casemodding ting som der ikke var at finde andre steder. Dog vil jeg give dig helt ret i at Dustin også er en glimrende webshop. Men Komplett synes jeg ikke om. Jeg synes ikke det er fair at de tager en Corsair TX650w strømforsyning ud af en saml selv maskine og skifter den ud med en fesen Silver Power 650w til samme pris. Der røg respekten altså lidt. Det har de heldigvis lavet om. Men sur røv for dem der har betalt mere for mindre. Nå men inden det her bliver til en regulær flamewar mellem os to så vælger jeg bare at sætte dig på min ignore-list også. #19 - Ja det kan ske for enhver. Dog har jeg lidt en frygt for Getmore ikke er for grundige med deres returvarer. Altså tænker på når man sender en ting retur med 14 dages returret om de så checker om det faktisk ER det PRÆCIST samme produkt de har fået igen. Eller om en gut har taget sit 1 år gamle grafikkort der er brændt af men som udadtil ser helt nyt ud og pakket pænt ind. Jeg har ikke fået noget defekt derfra endnu. Men det kan jo ske. Også for alle andre end lige Getmore. Det tog sgu meget god kundeservice at hive mig væk fra SHG.dk. Det og så at SHG ødelagde deres hjemmeside fuldstændig med den "opdatering". Øv. Jeg har tænkt mig at fortætte med at forsvare getmore. Jeg synes det er et godt sted at handle og jeg vil gerne anbefale folk at handle der. Lige indtil jeg får en meget meget dårlig oplevelse hos dem. Med alt det gode service jeg har fået indtil videre skal der meget til jeg bare boykotter dem.
--
Rampage II Extreme RoG 3GB Corsair XMS3 1600MHz i7 920 @4,4GHz XFX HD5850 Intel X25-M G2 4xWD 250gb, 2xWD 1TB, 2xWD 500gb Tt Mozart TX
#21
ScurK
Ultrabruger
16-07-2010 02:03

Rapporter til Admin
Vil skam heller ikke boykotte dem, men vil bestemt se mig om andre steder før jeg besøger getmores side. Men det er jo smag og behag, godt at se at nogen får god behandling! ;)
--
#22
KoZmatik
Giga Supporter
16-07-2010 03:03

Rapporter til Admin
#20 ToFFo, Dit argument for at Getmore skulle være en bedre webshop end webdanes baserede du på at du skrev, at "webdanes er drevet af en flok teenagere", hvilket jeg bestemt mener er en idiotisk kommentar, hvis ikke komplet tåbelig. Webdanes er drevet af en flok kompetente og fornuftige voksne menneser, jeg har handlet med dem adskillige gange. Dit andet argument var så, at de sælger energidrikke,hvilket egentlig nok er så idiotisk og afsporet at du forhåbentlig godt selv kan se det. Men jeg lader den ligge her. Mht. Komplett, så har de et godt udvalg af hardware, jeg ville dog aldrig købe en færdigsamlet pc hos dem, men til at købe delene individuelt er de ganske gode.
--
• Antec P180 • i7 930 @ 4.2 GHz • Evga X58 LE • 3x2 GB Corsair DHX • GTX 480 • X-Fi Titanium •
#23
KoZmatik
Giga Supporter
16-07-2010 03:13

Rapporter til Admin
Lige en tilføjelse: Jeg har også handlet med Getmore adskillige gange, og jeg kan heller ikke nikke genkendende til den massive kritik de har fået. Jeg var lidt skeptisk i starten da jeg bestilte hos dem, men de har et stort udvalg til fornuftige priser, og de er hurtige til at levere. Det eneste jeg kan sætte fingeren på er et par gange hvor de har haft svært ved at skaffe en vare hjem som reelt stod til at være på lager på deres side. Dog har jeg aldrig haft en RMA hos dem, om de er gode med RMA sager skal jeg derfor ikke kunne udtale mig om. Tilgængæld har jeg haft hardware hos dustin som jeg har haft sendt til RMA, ofte behøver man slet ikke at sende varen til RMA, de erstatter produktet med et nyt med det samme, de fremsender endda en postlabel så man slipper for at betale porto. Det er fandme klasse service.
--
• Antec P180 • i7 930 @ 4.2 GHz • Evga X58 LE • 3x2 GB Corsair DHX • GTX 480 • X-Fi Titanium •
#24
ScurK
Ultrabruger
16-07-2010 03:28

Rapporter til Admin
Skal så også sige, at jeg går og venter på et pakkelabel fra GetMore, til en RMA af kolde katoder. Det er 100% godkendt som kickass service. Men de er trods alt forpligtet ved lov til at betale for fragt, såfremt man gør opmærksom på det. Men HADER ikke GetMore - man får hvad man bestiller, priserne er gode og siden er brugervenlig, men så heller ikke mere. Kritiserer deres kundeservice for at være ineffektiv, men kalder dem ikke uduelige. Med andre ord: GetMore er sidste udvej for mig, men det er trods alt en udvej, hehe. EDIT: Toffo vil du ikke være rar at undlade at besvare Kozmatiks indlæg? Gider ikke starte en flamewar, for det er alt for forstyrrende i en ellers meget informativ tråd. Kozmatik startede, toffo tog den op, jeg slutter den. Gider ikke have i to skal slås i min tråd. Tak.
--
#25
KoZmatik
Giga Supporter
16-07-2010 03:38

Rapporter til Admin
#24 Getmores webshop er overskuelig og brugervenlig, det er korrekt. Og det tæller altså også. Det kan godt være at Getmore så måske har haft en fortid hvor de har haft et dårligt ryg, men de har vel lov til at ændre sig og lære af kundernes kritik. De gange hvor jeg har haft kontakt til dem, har de responderet i en venlig tone. Hvis de så tilmed har fået indført en god kundepolitik med at tage kundernes vare retur til RMA, så må Getmore klart være en af de bedre webshops. OBS. Når man kigger på Getmores side på Trustpilot, så er det korrekt at de har mange positive kommentare. Desværre så har Getmore været under kritik for at selv sidde og skrive disse positive kommentare om dem selv på TrustPilot. Mange af dem er jo skrevet af en bruger der kun har skrevet 1 anmeldelse og så gået igen. Så medmindre det er reele folk der skriver alle de positive anmedelser, ville jeg nok være lidt skeptisk.
--
• Antec P180 • i7 930 @ 4.2 GHz • Evga X58 LE • 3x2 GB Corsair DHX • GTX 480 • X-Fi Titanium •

Opret svar til indlægget: Erfaringer med Logitech, Getmore og WEBDanes

Grundet øget spam aktivitet fra gæstebrugere, er det desværre ikke længere muligt, at oprette svar som gæst.

Hvis du ønsker at deltage i debatten, skal du oprette en brugerprofil.

Opret bruger | Login
NYHEDSBREV
Afstemning