Seneste forumindlæg
Køb / Salg
 * Uofficiel Black/White liste V3
Login / opret bruger

Forum \ Off Topic \ Anden computer snak
Denne tråd er over 6 måneder gammel

Er du sikker på, at du har noget relevant at tilføje?

Føniks - Dårligt førstekøb.

Af Megabruger Puppet | 22-05-2012 14:22 | 1546 visninger | 18 svar, hop til seneste
Vil bare lige dele min dårlige oplevelse med Føniks med jer ander, og se om det bare er en uheldig fejl, eller om andet har prøvet det. D. 13/5 bestiller jeg et Logitech G930 headset, det er på fjerlager og jeg skal vente "1-3 Dage" fair nok jeg er lidt utålmodig og sender en besked d.15/5 og spøger om de har en ide om hvornår det kommer, jeg for at vide at han lige har tjekket, og det burde komme d.16/5. fair nok! Nu er det bekræftet, og jeg glæder mig som et lille barn juleaften. D.16/5 sender jeg en mail og, at jeg ikke har fået noget at vide, og om det er kommet. intet svar. D.19/5 Jeg går ind på deres livechat og spøger om de ved noget om det, og fyren derinde siger at der er en fjel i deres sytem, og det er slet ikke blevet bestilt fra deres fjernlager, her følger jeg mig lidt røvrendt, efter ham fyren jeg mailed med, sagde han havde tjekket at alt var iorden. Jeg for at vide i livechat at han vil få det lavet til en hasteorder, og han er sikker på det kommer Mandag 21/5 Mandag 21/5 Jeg for et svar på den mail jeg sendet D.16/5 han siger at han mener det vil komme den 22/5 efter fejlen i deres system, mæreklig når Livechat fyren siger noget anderledes. Nu: Jeg har ikke fået nogen mail om den, men jeg ved fra en tidliger mail, at deres order kommer ind mellem 12-15, og klokken er halv nu..håber virkelig jeg for den bekræftelse mail snart...så meget for "1-3 Dages"..
--
#1
Relax
Junior Supporter
22-05-2012 14:24

Rapporter til Admin
sku slem én :P du kunne også vælge at skrive inde på trustpilot
--
stupid says what?
#2
Azakiel
Guru
22-05-2012 14:25

Rapporter til Admin
Det sker desværre at systemerne fucker, også på større sider. At de så nødvendigvis har kaget i det efter at du har snakket med dem er dog ikke helt professionelt. Jeg vil dog opfordre, hvis du ikke allerede har gjort det, til at dele din oplevelse på Trustpilot.dk
--
www.playtek.dk[...] - spil, film og gadgets
#3
Puppet
Megabruger
22-05-2012 14:25

Rapporter til Admin
Der er lige et par stavebøffer
--
#4
Puppet
Megabruger
22-05-2012 14:26

Rapporter til Admin
Deler lige på trustpilot så :) De kunne idet mindste tilbyde mig rabat eller noget lign. :P
--
#5
dMITIj
Supporter Aspirant
22-05-2012 14:31

Rapporter til Admin
Jeg har (7,9,13) aldrig haft problemer med dem og har handlet der mange gange.. som med alt andet kan der være sket en fejl i systemet eller en menneskelig fejl. ud over det har der også været helligdage i mellem som i dette tilfælde kan forskyde leveringsdagene lidt. ingen grund til at hænge dem ud på trust... da dette er et enkeltstånde problem/fejl for dit vedkommende, altså du har ikke oplevet sådanne problemer med dem før.
--
#6
Puppet
Megabruger
22-05-2012 14:32

Rapporter til Admin
Syntes også det er helt fair med helligdage etc. Men når jeg bliver forskikret over livechat at de kommer Mandag, efter de allerede har lavet en fejl, og så det ikke kommer pisser mig lidt af ;) Som sagt, venter jeg i spænding lige nu på at der dumper en mail ind med en bekræftelse på det kan hentes..
--
#7
JhFloor
Superbruger
22-05-2012 15:08

Rapporter til Admin
hmmm... jeg har lige haft en lignende oplevelse med dem, dog uden at være i direkte kontakt med dem. Bestilte en Targus Chill Mat, og fik samme besked (1-3 dages ventetid whatever). Prøvede flere gange at ringe ind til dem, men endte altid i kø som nummer et indtil jeg gav op. Måtte vente 45min den ene gang!!!! Prøvede også mail, uden held. Helligdage eller ej - det ikke godt nok... Har dog fået min vare efter 13(!) dage, mod de 1-3+levering de lover på deres hjemmeside. SUK!
--
Vision NB3550 15,6" (SSHD)
#8
Jonas1337
Gigabruger
22-05-2012 15:40

Rapporter til Admin
Har haft lignende oplevelse med en skærm jeg bestilte hos dem. Skrev så en mail da der ikke rigtig var sket noget efter 5 dage. Selvom den siger 1-3 dage på deres side. De svarer så ikke efter x antal dage. Jeg skriver så på deres facebook for at hænge dem lidt ud, og wupti - 2 timer efter modtager jeg en mail hvori der står at der er sket en fejl i deres system, og jeg vil modtage den inden 1-3 hverdage. Modtager 2 hverdage efter Fair nok at der sker en fejl i deres system, men jeg synes godt nok ikke at det er fair at de først svarer på mail når jeg hænger dem ud på sociale medier. Handler ikke hos dem igen, og kigger man på trustpilot er det ikke just gode anmeldelser de får / Jonas :-)
--
Grafik: Nvidia GeForce GT430 CPU: Intel-Core i5 Bundkort: Asrock H67M-GE B3 Revision Kabinet: Cooler Master Elite 4630
#9
DownClock
Semi Nørd
22-05-2012 16:33

Rapporter til Admin
#5 1+ Jeg har tværtimod gode oplevelser med f-computer. Der havde været en uoverensstemmelse med en laptop specifikationer efter jeg havde købt den, fik jeg slået 300 kroner af prisen.
--
#10
dMITIj
Supporter Aspirant
22-05-2012 16:34

Rapporter til Admin
#8 Jeg synes da du lige burde fremvise en butik (fra trustp..)som har eksisteret i 10-20+år og ikke har dårlig anmeldelser? ergo er at alle butikker med så mange år på bagen har alle leveret en ikke tilfredstillende service før eller siden og det er et faktum, men har i den forbindelse også kunder som ikke har læst reglerne, betingelserne osv. godt nok til at forstå dem og derved har de bare skrevet lort på trust.. fordi det ikke er gået deres vej. at skrive noget dårligt om en butik eller en person feks. pga. et enkeltstående tilfælde er ikke fair, men derfor kan man jo godt have sin egen holdning til denne butik/person uden at hænge ham/hende/den ud på nettet. (det er så min mening)
--
#11
Puppet
Megabruger
22-05-2012 18:18

Rapporter til Admin
Well, så fik jeg dem heller ikke idag...
--
#12
pengemaskinen
Ultra Supporter
22-05-2012 18:20

Rapporter til Admin
Føniks er jo også generelt bare dårlige? :P
--
I7 930 > 64Gb SSD OS - 254GB SSD Div. > 6 Gb Kingston Ram > Nvidia 690Gtx > 1000Watt Silverstone > Gigabyte 3DUR-X58 & Haf 932.
#13
Puppet
Megabruger
22-05-2012 18:23

Rapporter til Admin
Har hørt fra ret mange de er gode, og de havde den bedste pris på headsetet, samt relativ gode trustpilot reviews..nårh..forhåbentligt kommer det imorgen så?..
--
#14
Ispind
Semi Supporter
22-05-2012 18:43

Rapporter til Admin
når jeg har haft problemer med langsom bestilling plejer jeg at bede pænt om navnet på den person jeg får fat på i kundeservicen første gang, på den måde kan man holde personen ansvarlig for sine udtalelser når man møder en ny i telefonen næste gang som evt siger noget modsat, på den måde får man også en meget tættere kommunikation.
--
#15
Slettetbruger9896
Maxi Supporter
22-05-2012 19:47

Rapporter til Admin
Alle steder jeg har prøvet at købe fra fjernlager er gået galt, og så fandt jeg varen et andet sted, og gav den smule mere. Det hele værd, og det er sidste gang jeg nogensinde køber noget der ikke er på lager :)
--
#16
Puppet
Megabruger
22-05-2012 19:59

Rapporter til Admin
Amen...Men som sagt er det jeg blir mest sur over, at de siger 3 gange til mig at nu er de SIKERE på det kommer, og så kommer det ikke nogen af dagene..
--
#17
Jimer
Monster Supporter
22-05-2012 20:02

Rapporter til Admin
Jeg undgår også altid fjernlager. Det går alt for ofte galt. Derudover går jeg normalt altid efter forhandlerer der har minimum 1000 anmeldeler på trustpilot og gerne 9+ i karaktergennemsnit hvis det er muligt. Så vil jeg hellere give nogle få % mere, for det betyder ikke nær så meget som en positiv oplevelse, og specielt hvis noget går galt efterfølgende. Alle vil altid have nogle utilfredse kunder, og jeg er sikker på at nogle mennesker bare ikke er til at stille tilfredse, og det er også derfor jeg siger så mange anmeldelser og så bare kigger på snittet. Jeg undgår til enhver tid Føniks, sharkgaming, game-station og proshop pga meget dårlige erfaringer.
--
Kvalitet koster, men skaber også oftest størst glæde. Det kan godt være dyrt at købe billigt.
#18
Trarr
Monsterbruger
22-05-2012 20:26

Rapporter til Admin
Bestilte engang et kabinet hos føniks, det kom 3dage efter og det var helt fint men så var det gået i stykker inde i selve kabinettet. Sendte det tilbage i god til ventede i fucking 4 uger så afbestilte jeg det og købte et andet i biksen nede i byen, så ringer de 2 uger efter jeg havede bygget mit build og spurgte om jeg skulle have leveret det osv. De havede ikke styr på en skid...
--
Trarr/Sofus Mail i profil CPU: AMD 4100 FX 3.6 ghz/GPU: Asus GTX 560 ti/Ram: 8 GB Corsair ram/Mobo: Asus M5A 78L-M/PSU: Corsair CX500

Opret svar til indlægget: Føniks - Dårligt førstekøb.

Grundet øget spam aktivitet fra gæstebrugere, er det desværre ikke længere muligt, at oprette svar som gæst.

Hvis du ønsker at deltage i debatten, skal du oprette en brugerprofil.

Opret bruger | Login
NYHEDSBREV
Afstemning