Hej, Jeg har for et års tid siden købt et tv fra Elgiganten, dengang de reklamerede med at man fik en lille samsung Galaxy S WiFi 5" med i købet.
Igår gik tablet'en umiddelbart i stykker, den reagerer ihvertfald ikke på noget som helst "touch" mere..
Når jeg kigger på Elgiganten.dk står der ...."vil Elgiganten sørge for at reparere varen eller alternativt foretage omlevering,
hvis det ikke medfører uforholdsmæssige omkostninger for Elgiganten...."
Mit spørgsmål er nu: De
skal vel ombytte den til en anden Galaxy S WiFi 5" hvis de ikke kan reparere den, selvom de umiddelbart ikke selv sælger den model mere og hvis ikke, så give mig modellen efter, hvilket umiddelbart bliver en 7" tablet. Der er hverken ridser eller andre skader på tablet'en og der er 24 måneders garanti iflg. Forbrugerloven på mit tv og tablet.
Link til billigste Samsung Tablet på Elgiganten hjemmeside:
http://www.elgiganten.dk[...]
Eller er der en der har mere forstand på det end mig, der har et bud på hvad de skal/kan gøre?
--
Gæstebruger, opret dit eget
login og få din egen signatur.