Det er ikke pengene værd efter min mening, set i lyset af at Path of Exile er gratis og har Så meget mere variation.
--
Core I7-4770K, 3,5 GHz
32 GB 1600 MHz CL8 Crucial Ballistix
EVGA GTX 780 ACX Superclocked
ASUS Maximus VI Hero, ROG
De første par dage har du det sikkert meget sjovt, men kan ikke forestille mig der er meget at se frem til (hvis noget) efter en måneds tid.
Jeg må indrømme det eneste jeg så som noget positivt ved D3 var RMAH. Det gav mig rent faktisk en grund til at farme, så man kunne tjene lidt håndører. Nu, hvis jeg finder en legendary jeg ikke rigtig kan bruge, kan jeg kun putte den til side.
Synes idéen om at tjene penge på at spille var helt i orden, ved ikke rigtig hvor de valgte at fjerne det...eller jo, folk kunne nok ikke holde ud at man kunne købe sig til sejr :s. Og kan slet ikke se hvorfor de skulle fjerne Gold AH oven i det. WoW har da AH, og det er da helt fint.
--
//Juusuhako
#3 De fjernede AH fordi det ikke hører til i Diablo genren. Udfordringen ligger i at finde bedre udstyr og stige levels ved at spille spillet. AH er en lodret modsætning af det synspunkt.
At RoS så ikke ændre ved at D3 generelt er uinteressant efter en mdr. er en anden ting, og mere on topic.
--
Sådan er den genre. Nogen er til det, andre er ikke.
--
#3 Nu er det så også rimelig svært at sammenligne WoW AH vs D3 AH, spillene er så forskelligt opbygget at der er forsvindende lidt sammenligningsgrundlag.
#0
Jeg tror at det har længere holdbarhed end D3 havde. Der er mange flere muligheder for at customize dit gear, og diverse legendaries booster måske en ability så meget, at du bliver nød til at lave et helt nyt spec omkring den.
Ligeleges behøver ting ikke være 100% perfekte når de bliver fundet, da en enkelt stat på hver ting kan rerolles ved at bruge mystic.
Jeg har endnu ikke rigtigt gjort mig i crafting endnu af nye legendaries, men det ser ud som om de kræver nogle helt særlige materialer (ikke bare lost souls eller hva de hedder dem fra at salvage legendaries)
Det virker også som om at du skal til at være mere opmærksom på din positionering i forhold til tidligere, især på bossfights. Indtil videre er det ihvertfald ikke muligt bare at smadre løs og ignorere alle deres abilities.
Adventure mode ser også interessant ud, men har ikke prøvet det nok til at kunne udtale mig yderligere
--
Hellere 10 ryk i banditten, end 10 banditter i ryggen..
Jeg spillede måske på den gode side af 2000+ timer D2, spillede ca. 15 timer D3 fordi jeg synes det var ringe, men har allerede spillet +24 timer RoS.
Det er langt mere interessant og måden man farmer på, er langt mere underholdende. Det varierer konstant med nye bountys/rifts, som er kombinering af maps og creeps.
Spiller på T4.
--