Seneste forumindlæg
Køb / Salg
 * Uofficiel Black/White liste V3
Login / opret bruger

Forum \ Internet \ Internetudbydere
Denne tråd er over 6 måneder gammel

Er du sikker på, at du har noget relevant at tilføje?

Tele2ADSL - dårlig erfaring

Af Monsterbruger SUbzEro-l33T | 30-06-2003 13:21 | 1779 visninger | 46 svar, hop til seneste
Hey... Ja, jeg hoppede så også med på vognen Tele2ADSL, og skulle få det fra imorgen af.. har fået opsigelsesbekræftelse fra TDC, men intet fra Tele2ADSL... derfor ringede jeg her idag til Tele2ADSL for at høre hvornår jeg får mit modem og sådant, og fik så af vide at de ikke havde registreret min oprettelse hos Tele2ADSL - SELVOM at de har opsagt mit TDC abonnoment... derefter sagde de til mig at jeg selv skulle ringe til TDC for at få min opsigelse rykket med en hel måned... Desuden er her lidt om Tele2ADSL's kundeservice: Ventetid inden svar (Tele2ADSL): ~25 minutter Ventetid inden svar (TDC): ~20 sekunder Ja, det var så lidt fra mig - har sku' egentlig ikke lyst til at flytte til Tele2ADSL længere...
--
Dont fix what aint broken!:D
#1
BaseDanzer
Gæst
30-06-2003 13:25

Rapporter til Admin
hvordan er du kommet på nettet..?...:-P
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#2
SUbzEro-l33T
Monsterbruger
30-06-2003 13:26

Rapporter til Admin
#1, mit TDC er først opsagt fra imorgen af...
--
Dont fix what aint broken!:D
#3
MadsJ
Junior Supporter
30-06-2003 13:28

Rapporter til Admin
#1 Hans TDC-abonnement ophører jo først i morgen! #0 Det tog mig under et minut at komme igennem til Tele"ADSL afdeling i fredags, så du har måske bare været uheldig...
--
Kærester er som taxachauffører - de spørger hele tiden: "Hvor skal du hen?"
#4
BaseDanzer
Gæst
30-06-2003 13:30

Rapporter til Admin
ok...du kan stadig nå at ringe til TDC og fortryde og eventuelt lave en god "deal" med dem.
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#5
durum
Gæst
30-06-2003 13:31

Rapporter til Admin
Skulle i kontakt med tele2 tidligere i dag, ventede 45 min inden jeg kom igennem.
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#6
SUbzEro-l33T
Monsterbruger
30-06-2003 13:37

Rapporter til Admin
#4 - jeg har også fået udsat min opsigelse med en måned nu... desværre ville tdc ikke indgå nogen god aftale :/
--
Dont fix what aint broken!:D
#7
NeoLite
Maxibruger
30-06-2003 16:59

Rapporter til Admin
Jeg sidder selv og venter på at komme igennem hos tele2 kundeservice og har p.t. ventet 20 minutter.. Jeg bestilte den 29. maj og TDC ogsiger mit abbo den 11. juli.
--
#8
Keven
Supporter Aspirant
30-06-2003 17:09

Rapporter til Admin
Grunden til at Tele2 har lange ventetider i telefonen, er jo netop at de satser på billigt inet med mindre support. Hvor TDC har rigtig god support, og knap så billigt inet. Sammenhængen burde ikke være svær at få øje på :-) Jeg har selv skiftet over til Tele2 af den grund. På 2 år hos TDC har jeg brugt supporten 2 gange, 1. gang fordi nettet var nede (det var det i hele byen) 2. gang for at opgradere min linie. Ud fra det mener jeg ikke jeg har brug for support 24/7 og derfor er det da fedt at Tele2 laver en løsning på den måde..
--
#9
SUbzEro-l33T
Monsterbruger
30-06-2003 17:12

Rapporter til Admin
Helt klart en fed løsning - men de skal sku' heller ik skære så meget i supporten at de ikke kan finde ud af at oprette adsl-linier, og ikke bare opsige dem!
--
Dont fix what aint broken!:D
#10
Keven
Supporter Aspirant
30-06-2003 17:17

Rapporter til Admin
#9 Absolut ikke, det var mere ment til det med ventetiden i tlf. Jeg synes ikke at dit tilfælde er "tilladt" og jeg håber ikke at det er noget vi kommer til at høre fra de mange andre (incl. mig) som har bestilt hos dem.
--
#11
svesken
Monsterbruger
30-06-2003 18:09

Rapporter til Admin
#0 Takker for oplysningen :) kender en del der oxo er hoppet på Tele2 vognen, tror lige jeg smider en besked til dem om, at tjekke en ekstra gang om de nu oxo er blevet registreret som kunde ved Tele2.
--
we are all made of stares..
#12
Fleinert
Supporter Aspirant
30-06-2003 18:14

Rapporter til Admin
Jeg er nu glad for mit tele2 abb. Har netop fået opgraderet til 2 mbit linie og det funker bare =D
--
»Deres soldater er ved at begå selvmord i hundredetal« - al-Sahhaf, (mis)informationsminister Irak.
#13
Benz
Super Supporter
30-06-2003 18:15

Rapporter til Admin
Hmm...nu bliver jeg jo helt bekymret. For Tele2adsl har også opsagt min linie ved TDC d. 9 juli, men jeg har endnu ikke fået en bekræftelse på at Tele2 vil installere adsl. Derfor skrev jeg også en mail til dem igår. Har dog endnu ikke fået svar. Men det er sgu da helt hen i vejret, at de opsiger ens linie UDEN at tænke på at man også skal have adsl ved dem. Mine bange anelser blev altså til virklighed.
--
Der er intet som duften af ny computer....!!
#14
wajno
Gæst
30-06-2003 18:22

Rapporter til Admin
hvad er prisforskellen mellem de to selskaber ? Jeg har 256/128. Hvor meget ville jeg kunne spare ved at flytte fra TDC hvor jeg giver 1000,- hver tredje måned, til tele2?
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#15
NeoLite
Maxibruger
30-06-2003 18:25

Rapporter til Admin
prøv og check priserne på www.tele2adsl.dk[...]
--
#16
NeoLite
Maxibruger
30-06-2003 19:00

Rapporter til Admin
Nå så kom jeg i gennem til deres kundeservice og så vidt han kunne se kørte min bestilling som den skulle.
--
#17
peterref
Elitebruger
30-06-2003 19:04

Rapporter til Admin
#0 jeg har ringet til tele2 adsl 4 gange idag ingen af gangene ventede jeg mere end 1 minut. #0 hvad er problemet med tele2adsl har selv fået det idag de har givet mig 2mbit adsl men jeg betaler kun for 512/128
--
Bærbar 2GHz P4, 512ddr,IrDA, cd-rw/dvd, 30gb +40gb xtern, modem, lan og winXP Pro Server 1.4Ghz, 512ddr, cd-rw og cd-r, 2x3½" floppy,ecs k7s5a, sis315 128mb ddr og tv-out
#18
zirkoN
Gæst
30-06-2003 19:07

Rapporter til Admin
er der ikke 1 måned opsigelsesret eller hvad det hedder, altså at abbonement og betaling først ophøre 1 måned efter opsigelsesdatoen ?
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#19
peterref
Elitebruger
30-06-2003 19:09

Rapporter til Admin
#18 man kan ikke opsige uden et kæmpe gebyr hvis man først har fået det i 6måneder
--
Bærbar 2GHz P4, 512ddr,IrDA, cd-rw/dvd, 30gb +40gb xtern, modem, lan og winXP Pro Server 1.4Ghz, 512ddr, cd-rw og cd-r, 2x3½" floppy,ecs k7s5a, sis315 128mb ddr og tv-out
#20
PUR
Bruger
30-06-2003 19:26

Rapporter til Admin
JA en gang balade med at ikke kunne komme igennem så er det et lorte firma osv!! bla. bla. i vil havde det hele næsten gratig og forventer så oven i at man har 200% suport og fordi det lige glipper en ell måske en gang er de ikke noget værd!! tdc bliver ikke bedre bare vent!! jeg har været tele 2 kunde i 5 år og har ikke noget at sætte en finger på, ikke andet end ja nogen gange lidt for lang ventetid inden man kommer i gennem for det er da klart når der ringer 1000 hvert minut og ved tdc ringer 100 hvert minut så kan de være hurtiger!! det er ude lukkende pga det fine tilbud at der er lang vente tid i øjetblikket!! c",)
--
Hellerer spørge 1 gang for meget en ødelægge hele skidtet IGOR
#21
JLP
Gæst
30-06-2003 19:38

Rapporter til Admin
#20 hvad fanden er det dog for noget lort at lukke ud!? Hvis der er 1000 der ringer til Tele2 er der sku noget helt galt hvis der kun er 100 der ringer til TDC for så vidt jeg ved har Tele2 da vist ikke nær så mange kunder som TDC. Tror du ikke du skulle ha skrevet At du har arb. hos Tele2 i fem år. for du er da lige så dum at høre på som de er!! Mit ADSL forløb hos dem gider jeg slet ikke skrive om her, følger op på det når de har fundet ud af hvor de har klokket i det!!!
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#22
Aphex
Gæst
30-06-2003 19:48

Rapporter til Admin
#0 Kan kun give dig ret,da jeg skulle ringe ind første gang ventede jeg 25minutter, det var nok til mig, efter rigtigt DÅRLIG erfarring med get2net førhen, valgte jeg at annulere min ordre, mit TDC abonament var dog sagt op. Så jeg bestilte HOS det lokale antennelaug i stedet for. det skulle jeg betal 600 for oprettelse..men til gengæld virkede mit internet samme dag!!!!! så jeg valgte en 2MBIT linien med 16GB begrænsning om måneden til 399kr pr måned. Men kan kun sige TDC er det bedste jeg har haft, har ALDRIG haft nogen problemer.... de er desværre lidt for dyre.
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#23
JLP
Gæst
30-06-2003 19:53

Rapporter til Admin
Havde jeg muligheden annulleret jeg også min bestilling ved Tele2 og beholdt min forbindelse hos TDC. De ved sku da hvad det vil sige når de kalder det KUNDESERVICE Det ord tror jeg Tele2 skulle slå op!
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#24
PUR
Bruger
30-06-2003 20:02

Rapporter til Admin
#21 jeg kan kun sige en ting at der er mange her inde der svinder firmaer til inden de undersøger sagen ordenlig og du sviner folk til her inde og jeg skriver bare om et firma der bliver "svinet" til uden ordenlig at få undersøgt hvad der er galt,og så skrive hvad man evt. kan blive udsat for osv. Det er der flere tråde der gør! og det er typisk en person som dig der går ind her som GÆST!!! og så sviner bl.a mig til! og ikke står frem,hvem du er !! og tage det som en debat og ikke en person til svinning og jeg skev det jo ikke for at træde på nogle men mange er så negative over det minste der ikke lige er efter en bog men du er måske MR. Perfekt !??
--
Hellerer spørge 1 gang for meget en ødelægge hele skidtet IGOR
#25
JLP
Gæst
30-06-2003 20:10

Rapporter til Admin
Jeg tør nu nok stå frem. http://www.overclocking.dk[...] At mit ord valg nok er lidt hård er nok pga. af at ha siddet og ventet på at komme til at snakke med dem i 45 min. over to gange, og nå du så skriver at der er 1000 der ringer til Tele2 mod 100 til TDC i min. tør jeg godt kalde det tåbeligt!!
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#26
hifreak
Bruger Aspirant
30-06-2003 20:15

Rapporter til Admin
Venter på at få konverteret min linie her den 3 og har heller ikke fået noget endnu, fik at vide at man godt kunne risikere at få modem og filter 2 dage inden eller 2.3 dage efter så jeg venter spændt, men det er klart at der er tryk på nu...
--
#27
JLP
Gæst
30-06-2003 20:16

Rapporter til Admin
Og jeg tror nu ikke det er uden grund Tele2 bliver svinet til her på HOL. Der er også en debat igang på http://www.overclocking.dk[...] og jeg er ret sikker på der vil komme MEGET mere af det!
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#28
PUR
Bruger
30-06-2003 20:20

Rapporter til Admin
#27 det er også ok men der skulle nok ikke stå 1000 men det er nok fordi de har taget munden for fuld med deres tilbud og ikke kan "måske" følge med med de ansatte der har været til at tage sig af det!! men jeg har fået min hastighed satop inden for de 14 dage de skrev men lad nu det ligge!! c",)
--
Hellerer spørge 1 gang for meget en ødelægge hele skidtet IGOR
#29
JLP
Gæst
30-06-2003 20:21

Rapporter til Admin
#27 Jeg har også bestilt mit til den 3/7 og mit er sagt op hos TDC fra den 9/7 Tele2 kan kun sige at de ikke kan sige hvornår de kan oprette mig, men der kan nemt gå op til 25 dage fra dagsdato. Hvordan mon de selv syntes det går for dem, jeg kan sku leve med at de har en lang vente tid på deres tlf. men det her er bare for meget!
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#30
dotdkay
Nørd
30-06-2003 20:23

Rapporter til Admin
Jeg var selv bekymret over ikke at have modtaget noget bekræftigelsesbrev eller noget udstyr fra Tele2, så jeg kontaktede dem telefonisk og fik følgende ting at vide: -Den mail du har fået er en bekræftigelse, du får ikke noget skriftligt. -Du modtager dit udstyr senest 72 timer før TDC opsiger dit abm.
--
"Forstyr ikke mine cirkler" -Arkimedes
#31
JLP
Gæst
30-06-2003 20:25

Rapporter til Admin
#28 Det var bare et surt opstød og ikke ment som et angreb på dig, men laver de et så godt tilbud som man jo må sige det er må de også forberede sig på det, om det så koster dem penge er jeg sådan set ligeglad med.
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#32
hifreak
Bruger Aspirant
30-06-2003 20:27

Rapporter til Admin
#30 Hvis det passer og det sker til tiden så kan vi jo være lidt mere rolig. Jeg syntes bare det er uvisheden der gør en lidt urolig kan nogen følge mig idet?
--
#33
PUR
Bruger
30-06-2003 20:30

Rapporter til Admin
#29 ok det er ærgeligt at høre at det går sådanne for "nye" kúnder for jeg har og familien kun haft god kundeservice men det var også i januar hvor det kostede noget mere at komme på adsl ! Ærgeligt at høre!! c",)
--
Hellerer spørge 1 gang for meget en ødelægge hele skidtet IGOR
#34
dotdkay
Nørd
30-06-2003 20:31

Rapporter til Admin
->#32: Nemlig, det er ulideligt med den uvished.
--
"Forstyr ikke mine cirkler" -Arkimedes
#35
PUR
Bruger
30-06-2003 20:31

Rapporter til Admin
#32 min broder havde det lige på samme måde men da der så skete noget kørte det bare på skinner!!
--
Hellerer spørge 1 gang for meget en ødelægge hele skidtet IGOR
#36
PUR
Bruger
30-06-2003 20:35

Rapporter til Admin
#31 det er glem igen!! ja for læser man i erhvers bladene har de penge nok til at køre hårdt frem men hvad hjælper det når der ikke sidder nogle ved telefonen til at tage imod og så gøre noget ved det!!! c",)
--
Hellerer spørge 1 gang for meget en ødelægge hele skidtet IGOR
#37
SUbzEro-l33T
Monsterbruger
30-06-2003 20:36

Rapporter til Admin
Jeg ringede lige en gang til, til dem.. for det blev for meget for mig, denne gang fik jeg efter 10 minutters ventetid af vide at en chef-ting ville ringe til mig imorgen engang.. så må vi se hvad der sker, og jeg skal selvf. nok skrive det herinde..
--
Dont fix what aint broken!:D
#38
HH
Amatør
30-06-2003 20:36

Rapporter til Admin
:( ... Jeg har fået breve fra TDC om min opsigelse og et brev fra Tele2 om de har bestilt en konvertering af min lijen. De siger, at de sender mig konverteringsbrev snart.... Min abb. hos TDC opsiget den 3. Juli. Jeg er bekymret over det her nu ... :((
--
HH
#39
Nexus
Monster Supporter
30-06-2003 23:58

Rapporter til Admin
Har også bestilt 2mbit hos Tele2 og har valgt datoerne 1., 2. og 3. Juli. Fik så et brev fra TDC, om at mit ADSL blev opsagt d. 10 Juli. Jeg har siden hen ikke hørt fra Tele2 og da jeg så #0 indlæg, blev jeg lidt nervøs. Greb knoglen ved en 15.30 tiden og ringede til dem. Skulle nu godt nok kun vente ca. 7 min. men hva' faen, de har jo travlt. Den flinke dame fik mit nummer ;-) og kunne straks se min ordre. Grunden til at jeg ikke havde hørt noget, var fordi at de ikke havde fået den endelige bekræftelse fra TDC ang. datoen for opsigelsen. Men det burde ske inden for de næste par dage. Men var da glad for at høre at jeg var "inde" i systemet. Og til dem der også har valgt at skifte fastnet til Tele2, kommer denne konvertering først efter, at ADSL ordren er ude af verden. Det skyldes at man ikke kan have to opsigelser per. person igang inde hos TDC på en gang. Det kan de sikkert ikke overskue ;-)
--
| XP1700+ JIUHB @ 2400Mhz (12x200) 1.75 Vcore | Epox 8RDA+ | SLK800 | 512MB Kingston HyperX PC3500 | GF4 TI4200 | 120GB WD1200JB | Soundstorm | Powerful, magical, evil and deeply disturbed!
#40
Benz
Super Supporter
01-07-2003 00:14

Rapporter til Admin
Som opfølgning på #13 - jeg ringede ind til dem, og ventede 18 min på at komme i gennem. Han sagde at jeg godt nok stod inde i deres system, men at det hele var TDC's skyld. De ville ikke opgive deres kunder så let som han sagde, og allerede der begyndte han at irritere mig. De skulle først vente på at få en bekræftelse fra TDC, hvilket han sagde godt kunne tage lang tid. Da jeg så spurgte til hvornår mit modem og skillefilter kom, begyndte han sgu at give post dk skylden for at de ikke var kommet ud endnu. De havde lige sendt en masse pakker ud igår, dog var det med B-post. Han sagde også at mange kunder ofte måtte vente på at få deres modem og skillefilter til efter de rent faktisk havde begyndt deres abb hos Tele2.
--
Der er intet som duften af ny computer....!!
#41
cyruz
Bruger
01-07-2003 00:19

Rapporter til Admin
havde ADSL fra TDC da de startede med at tilbyde det, der var ventetiderne fra 1 time til 3½ time.......jep 3½ time, bandt tilsidst røret fast til hovedet, har ikke medhør..... der er altid lange køer i starten..
--
#42
Jugsaw
Bruger Aspirant
01-07-2003 04:04

Rapporter til Admin
Har lige fået tele2ADSL her i dag til tiden som planlagt, og det virker som det skal, så jeg har ikke noget at klage over.
--
Nothing to say!!
#43
Rene
Gæst
01-07-2003 04:16

Rapporter til Admin
Har selv bestilt Tele2Adsl for ca. en måned siden. Ringede til dem idag, og selvom det tog 10-15min at komme igennem var supporten god. Desuden modtog jeg idag et brev fra Tele2 Kundeservice, om at TDC havde kapacitetsproblemer og at de derfor har problemer med at oprette min Tele2Adsl linje til tiden (15. juli). Brevet beskrev desuden også, at Tele2 ville få TDC til at forlænge min opsigelse, således at overgangen bliver så flydende som muligt - dvs. så få dage uden Adsl som mulig. Se dét er sgu da support?
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#44
Benz
Super Supporter
01-07-2003 04:32

Rapporter til Admin
Jeg har lige fået brev fra Tele2adsl efter jeg ringede til dem igår. Nu skriver de, at de ikke kan love at jeg får ADSL fra den dato som TDC lukker min linie. De giver (igen) skylden på TDC. Så de skriver at jeg skal se bort fra det brev jeg har fået fra TDC om min opsigelsesdato - de vil så prøve at få det så tæt på den dato som de nu kan. Well - det starter godt. NOT!
--
Der er intet som duften af ny computer....!!
#45
hifreak
Bruger Aspirant
01-07-2003 04:33

Rapporter til Admin
#43 fik nøjagtig samme meddelelse i dag, så har vi ikke lidt grund til at være glade. det tror jeg pisssssst hør fuglene synger (-:
--
#46
Benz
Super Supporter
01-07-2003 04:59

Rapporter til Admin
#45 Det ved jeg nu ikke. De har jo ikke givet mig en dato. Det er bare udsat til ubestemt tid.
--
Der er intet som duften af ny computer....!!

Opret svar til indlægget: Tele2ADSL - dårlig erfaring

Grundet øget spam aktivitet fra gæstebrugere, er det desværre ikke længere muligt, at oprette svar som gæst.

Hvis du ønsker at deltage i debatten, skal du oprette en brugerprofil.

Opret bruger | Login
NYHEDSBREV
Afstemning