hvor langt bor du fra centralen, jeg oplevede det samme på fullrate 8Mb og der var det fordi at min linie ikke kunne klare mere end 6,2 Mb download så da den blev sat ned til 5,5 Mb så blev forbindelsen klippe stabil igen og hos os var årsagen at kobberet ikke er helt nyt ca 45 år samt at vi har 2,6 km til centralen
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. prøv ring til TDC og bed dem om at sætte overvågning på din linje. så vil de jo opdage når der skulle være fejl på den
--
For dum til at vide alt, for klog til at skulle kommentere alt.
Når ingen ser dig spise det, er der så stadig kalorier i det?
Det er ikke kun TDC der har problemer. Stofa har haft problemer siden i lørdags, i hvert fald i Kolding, men det ser ud til at være overstået.
--
Hilsen Kim.,
Hey
Hvorfor laver du livet sur for dig selv......... Du skal bare ringe til tdc og da du har erhverv service kommer de hurtig ud.
Hvis du kigger på bagsiden af dit speedstream modem vil der stå er version nr. Hvis dit modem er flere år gammelt,så kan det godt svarer at skifte det ud til en A20 version speedstrem 4100 model.
ps. 6 mdr. er ikke "pludselig"
mvh
TDC tekniker
--
P4 [email protected] ram,9800pro.xp mm.tdc
ansat vi skiftede over til Privat her for de 6 måneder siden. Der blev bestilt en 20 mbit linje, men vi fik at vide at vi kun fik 8mbit pga vi har ca. 5 km ud til centralen... Der blev det så ret så ustabilt og jeg kontaktede så TDC. Jeg snakkede med en tekniker, og blev enig med ham i at der kunne laves en løsning med at vi fik vores oprindelige 4096/768kbit linje igen (som vi havde hos TDC Erhverv). Den blev så lavet om af teknikeren efter at han havde aftalt det med nogle andre fra TDC.. Den kørte helt fint indtil næste dag.. Så var min hastighed pludselig blevet nedsat fra 3600/640kbps til 3200/420kbps (målt ud fra hastighedstest på TDC's side. Jeg ringede ind og klagede over det, og den blev så sat op igen.. Så kørte det ellers godt i 2 dage indtil den blev sat ned til det samme som før... IGEN!!! Jeg ringede rasende ind og bad dem om at sætte hastigheden op igen, det gjorde de så.. Igen.. Så em uge efter oplevede jeg det IGEN! Og nu har jeg så opgivet helt, for TDC kan åbenbart ikke fatte en skid af hvad man siger.. Det var kun ham teknikeren som kunne det! Og efter de satte den ned, så er den blevet mere og mere ustabil..
--
hey
Har du checket hvilken A version du kører med ?
mvh
--
P4 [email protected] ram,9800pro.xp mm.tdc
ansat Hej Boogie Bear
Jeg har kigget bag på modemet, og fandt dette nummer: 060-D141-A32
Er det sidste 060-D141-[A32] det A-nummer som vi leder efter?
--
ring ind og prøv med en testprofil, kan sagtens være hvis den står til for høj en hastighed og derved laver for meget støj på linjen... hvis der er for meget støj med den hastighed, vil den blive ustabil
--
Tja har det samme pt - Først satte de forbindelsen op til 8mbit, kunne lortet ikke klare, så blev den sat ned til 4mbit - kørte fint.
Så blev den ustabil igen - 2min på nettet, 2min off - eller 24timer hvor det bare virkede - MEGET ustabilt - TDC tekniker har været ude og det er kabel ude i vejen der er fucked uå - Så ring da til TDC og få dem til at finde fejlen :)
--
Hej alle.
Som det ser ud nu, så vælger jeg at opsige mit bredbåndsabonnement fra TDC og istedet køre over på Yousee. Jeg har fundet ud af at der ligger en TV-central fra Yousee, 2-300 meter fra der hvor jeg bor :-) så det bliver vidst nok til en 20mbps linje
Tak for alle de gode råd !
Og inden jeg smutter - hvordan fungerer implementeringen af bredbånd fra yousee? Er der bare et slags "tv-modem" med, som så har et ethernet stik som skal stikkes op i numsen på en router?
--
det er nemt nok der følger en signal splitter med og et modem signalsplitteren sættes i dit tv radio stik så montere du stil fra signalsplitteren over i modemmet :) og så burde du have net
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.