0# Lyder skam kedeligt men, jeg kan ikke lade være at grine !xD
--
Muffin's smager altid bedre, hvis de er hjemme bagte med en go' glasur!..
det er service :)
har selv tdc på mobilen og hvis man ringer fx efter kl 18 en dag de ikke har åbent kan man sidde 2 timer i kø uden nogen tager den :P
den siger noget i stil med man får fat i første ledige medarbejder
men efter en 30-45min så gad jeg heller ikke vente mere :P
mener også postdk bruger samme system hvor man kan få lov at vente til næste morgen kl 9 hvis man ringer uden for åbningstid
--
HAHHAHAAHHAHAHA NEDTUR #0 :D
--
Intel Q9550 @ 2.83GHZ | Club 3D HD4870 OC 1GB DDR5 | 8 GB RAM DDR2 @ 800MHZ | EVGA nForce 780i sLI-Ready
TDC FTW
--
quad-core q9550 8gb ddr2 ram gtx 295 3*500 gb harddiske raid 0
Det er standard!
--
PcProf
Bum bum bum... Telenor... Bum bum bum... Bredbåndssupport søndag og helligdage 8-16 :).. Og det virker bare..
--
#2 hmm jeg ringede engang til PostDK natten mellem fredag og lørdag omkring kl. 1 (egentlig bare i håb om at få en speak med uden for åbningstid og så derefter deres åbningstider) men jeg når at vente 10 sek og bam der er en medarbejder som fint hjælper mig - der var jeg godt nok imponeret :D
--
Handy-PC: On-site IT-support i Aalborg - www.handy-pc.dk[...] hvis du kigger på de papirer, du har modtaget omkring dit abonnement, så står de oplysninger der, som du skal bruge...
Drejer det sig om ssid og netværkskode, så står de på boxen..
--
#7 Det lyder godt nok imponerende, det kalder jeg god service :D
--
Hvornår er det en god landing med RC fly?
- Når man kun skal bukke sig efter det 1 gang.
hvis det er tdc's "sorte box", så prøv med brugernavn admin : password admin :) mener det var sådan det var hos os. GL :) og ja.. tdc har ikke styr på specielt meget
--
Ace 550W,ASUS Commando,[email protected],2x1gb Crucial DDR2,2x2gb Kingston DDR2, ASUS HD4890 1024GDDR5,Intel 80GB X-25M SSD,Seagate 200GB+320GB 7200rpm. Har sjældent oplevet så god service som jeg har ved ComX. Og i forgårs fik jeg lige en herlig mail om at min hastighed er fordoblet.
Farvel til 10/10 Mbit og velkommen til 20/20 Mbit.
Og prisen på 189,- per måned er selvfølgelig uændret.
Dét er noget der bringer smilet frem!
--
Bopæl: 2300 Amager
MSN: [email protected] .
Mail: [email protected] .
-- E6600, X1800XT, 750GB, 2GB DDR2 ram, 600W -- 1. Du skulle ikke ringe til kundeservice med et support spørgsmål, men til hotline som står i dine papirer
2. Du får at vide når de er lukket og kan slet ikke komme igennem til køen så, medmindre der tilfældigvis har været en fejl den dag.
3. TDC anerkender da windows 7, men cd'en er under udfasning og har aldrig været nødvendigt for at få net adgang, og der står i dine papirer du ikke skal bruge den ved windows 7.
4. Hvis du kigger i dine papirer står der netværksnøglen som du skal bruge for at komme på trådløst netværk Desuden står netværksnavnet og nøglen også bag på boksen.
5. Du vil aldrig blive spurgt om brugernavn for at komme på tdc's net, enten har du prøvet at åbne en mail klient eller et eller andet andet. Ellers så er dine internetinstillinger på din egen pc sat til at lave en opkaldsforbindelse som med de gamle opkalds modems.
En sidste ting det kan være er hvis du ikke har ventet til boxen er syncet op med centralen, hvis du har kablet forkert eller ikke oprettet forbindelse til netværket enten med kabel eller trådløst. Så kommer du ind i boxens interface som vil spørge om brugernavn og adgangskode. Dette er ikke for at komme på nettet men for at logge på boxen.
Der skal du skrive admin i brugernavn og du skal ikke skrive noget som kode.
Men det får dig ikke på nettet. Så kan du evt tjekke om internet explorer er vinget af til at være offline. ;)
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.