Seneste forumindlæg
Køb / Salg
 * Uofficiel Black/White liste V3
Login / opret bruger

Forum \ Hardware \ Grafikkort
Denne tråd er over 6 måneder gammel

Er du sikker på, at du har noget relevant at tilføje?

hjælp med at oversætte svensk...!

Af Mega Supporter Asahel | 03-11-2003 17:09 | 1463 visninger | 1 svar, hop til seneste
hej, jeg har købt en vare hos databutikken.dk, som har vist sig at være doa, og nu har de sendt mig denne mail da jeg meldte det... kan i hjælpe mig med at forstår hvad jeg skal gøre med varen?? jeg ved godt der er meget, men jeg fatter ikke en brik svensk! PÅ FÖREKOMMEN ANLEDNING! Vi ber dig extra noga uppmärksamma punkt 2 samt punkt 5 i våra returvillkor då det på senare tid anlänt många varor till oss för åtgärd emballerade på allt annat än godtagbart sätt. En hårddisk som skickas i en Jiffy-påse är i mer än 50% av alla fall vid mottagandet behäftad med synliga skador, som exempelvis skadade hörnor, knäckta kontakter och liknande, vilket i samtliga fall skulle undvikas med korrekt emballage. Övriga 50% är ofta behäftade med andra icke synliga skador såsom lösa delar inne i disken. Samtliga dessa typer av defekter vilka orsakas av otillräckligt emballage lämnas utan åtgärd med kostnader för dig som kund som följd. Vi påför i fall som ovan dig utlagda fraktkostnader samt hanteringsavgift motsvarande felsökningsavgift, 200:- exkl moms. Vi ber om ursäkt om dessa villkor uppfattas som hårda, men det är inte längre möjligt för oss att ta den tid och de kostnader som uppstår i dessa fall, och vid korrekt emballage kommer returen att kunna hanteras snabbare, och helt utan kostnad för dig som kund. Observera att korrekt emballage gäller samtliga typer av varor, och att du alltid kan kontakta oss innan du skickar in varan om du är osäker. Ditt Kundnummer är xxxxxxxxx Vi ber dig iakttaga följande i samband med retur till oss: 1. OBS! Transportskadade varor hanteras INTE av databutikken.com. Varor som mottagits med transportskada skall anmälas till speditören, vanligtvis posten, inom 7 dagar från mottagandet. 2. Emballera varan väl vid återsändandet, helst i originalemballage, samt erforderlig mängd ytteremballage i syfte att hålla både varan samt originalemballaget fritt från skador vilka kan uppstå i samband med transport/märkning till oss. Om varan levererats från oss i ESD-emballage skall varan även returneras till oss i ESD-emballage. Varor som skickas till oss i undermåligt emballage skickas tillbaka utan åtgärd, och därmed kan garantin på varan anses som förverkad. Fråga oss om du är osäker! För mer info kring detta, se punkt 5. 3. Bifoga samtliga till komponenten hörande drivrutiner, manualer, kablar, ev mjukvara etc. Bifoga även kopia av originalfakturan. OBS! Varan skall vara oss tillhanda innan garantitidens utgång! Garantitiden räknas från fakturadatum. 4. Märk försändelsen TYDLIGT utanpå med returnummer enl ovan. Återigen - märk eller etikettera ej originalemballaget! Gods som ej är märkt med av oss godkänt returnummer skickas tillbaka utan åtgärd. 5. Skicka ALLTID försändelser till oss som PAKET! Detta dels då datorkomponenter kan skickas som brev, dels då brevförsändelser ej kan spåras då de saknar kollinummer. Vi accepterar EJ brevförsändelser i någon form. Detta gäller även varor endast emballerade i sk Jiffy-påsar då dessa ej utgör tillräckligt skydd mot stötar och annan yttre påverkan vilket kan förvärra felet. OBS! Detta gäller även alla former av rekommenderade försändelser. 6. För varor som EJ är defekta eller på annat sätt ej omfattas av garanti debiteras hanteringsavgift motsv 200:- exkl moms, dvs 250:- inkl moms, samt kostnader för leverans. Se därför till att felet på den vara du returnerar är väl dokumenterat. Denna debitering utgår även i de fall då felbeskrivning på komponent eller fakturakopia saknas. 7. Tillse att varans fel är väl dokumenterat, både vid returbegäran och i försändelsen. Vara som skickas till oss utan felbeskrivning returneras mot hanteringsavgift 200:- exkl moms, dvs 250:- inkl moms, samt kostnader för leverans. 8. Slutligen - skicka varan enligt ovan, som PAKET, till datorbutiken.com Önsvala gård 245 93 Staffanstorp Sverige/Sweden Efter hantering kommer varan att returneras till den adress som angivits i formuläret för returbegäran. Tillse därför noga att denna adress är korrekt angiven: Leveransmottagare: Silas Mellor Leveransadress: Rødemøllevej 1; 8870 Langå Vill du veta hur långt framskriden hanteringen av din retur är använder du vårt formulär för returförfrågningar. Iakttag även att varor som ej längre ingår i vårt ordinarie sortiment, alternativt inköpts längre tillbaka än 30 dagar från ankomst till oss, måste skickas vidare till vår leverantör för åtgärd varför returhanteringstiden i sådana fall kan vara längre. Med vänliga hälsningar, Returavdelningen på databutikken.com
--
ASUS P4s533 - P4 NorthWood 1,8 @ 2,4 - GF3 Ti200 175/350 @ 230/500 - 512 MB DDR333 - 40 GB Seagate Barracuda IV FLUID, 80 GB Seagate Barracuda IV FLUID
#1
P
Bruger Aspirant
03-11-2003 17:53

Rapporter til Admin
PÅ GIVEN FORANLEDNING! Vi beder dig være ekstra opmærksomme på pkt. 2 og pkt. 5 i vores retur-vilkår, idet vi på det seneste har modtaget mange varer i ikke-acceptabel emballage. En HD modtaget i en Jiffy-pose er i mere end 50% af tilfældende modtaget med synlige skader såsom beskadigede hjørner, knækkede ben m.m., hvilket i samtlige tilfælde kunne være undgået ved korrekt emballering. De øvrige 50% er ofte behæftet med ikke-synlige fejl såsom løse dele inde i disken. Samtlige af denne type skader forårsaget af utilstrækkelig emballering vil påføre kunden ekstra udgifter. Vi lægger fragtomkostninger samt SEK 200,- + moms oven i ved tilfælde som ovenfor nævnte. Vi undskylder hvis disse vilkår opfattes som hårde, men vi kan ikke længere påtage os den tid og de omkostninger som opstår i disse tilfælde, ligesom returnering til kunden vil ske hurtigere og uden omkostninger til kunden ved korrekt emballering. Bemærk at korrekt emballering gælder for alle typer varer. Du kan altid kontakte os inden du sender hvis du er usikker. Dit Kundenummer er xxxxxxxxx Vi beder dig iagttage følgende i forbindelse med returnering til os: 1. OBS! Transportskadede varer håndteres IKKE af databutikken.com. Varer som er modtaget med transportskader skal anmeldes til speditøren, sædvanligvis posten, indenfor 7 dage fra modtagelse. 2. Emballer varen ved returnering, helst i original emvallering, samt tilstrækkelig yderemballage med det formål at holde varen samt originalemballagen fri for skader i forbindelse med transport. Såfremt varen er blevet leveret i anti-statisk emballage skal den også returneres i anti-statisk emballage. Varer som sendes til os i utilstrækkelig emballage, returneres fra os uden at vi ser på den, og dermed kan garantien anses for bortfaldet. Spørg os hvis du er usikker! For mere info. se pkt. 5. 3. Vedlæg samtlige komponenter herunder drivere, manualer, kabler samt evt. software m.m. Vedlæg også kopi af original-fakturaen OBS! Varen skal være i hænde inden udgangen af garanti-periodenan! Garantitiden regnes fra fakturerings-datoen. 4. Mæærk forsendelsen TYDELIGT udenpå med returnummer, se nummeret ovenfor. Atter engang - mærk eller skriv ikke på original-emballagen! Varer som ikke er mærket med et af os godkendt nummer, returneres til kunden uden at vi kigger på den. 5. Send ALTID til os som PAKKER! Dette dels fordi data-koponenter kan sendes som brev, dels fordi breve ikke kan spores . Vi accepterer IKKE brev-forsendelser under nogen form. Dette gælder også for varer der kun er emballeret i Jiffy-poser, idet disse ikke udgør tilstrækkelig beskyttelse mod stød og andre ydre påvirkninger, hvilket kan forværre fejlen. OBS! Detta gælder også alle former for rekommanderede forsendelser. 6. For varer som IKKE er defekte eller som på anden måde ikke er omfattet af garanti, debiteres en håndteringsafgift på SEK 200,- + moms, d.v.s. SEK 250,-, samt omkostninger for forsendelse. Vær derfor opmærksom på at fejlen på den vare du returnerer, er veldokumenteret. Denne debitering gælder også hvis fejlen er forkert beskrevet eller faktura-kopien mangler. 7. Vær opmærksom på at fejlen er veldokumenteret, både ved returnerings-forespørgselen og i forsendelsen. Varer som sendes til os uden fejl-beskrivelse returneres med en håndterings-afgift på SEK 200,- + moms, samt leveringsomkostninger 8. Til sidst - Send, i henhold til ovenstående, som pakke til datorbutiken.com Önsvala gård 245 93 Staffanstorp Sverige/Sweden Efter håndtering vil varen blive returneret til den adresse som er angivet i returnerings-forespørgeselen. Vær derfor opmærksom på at den adresse er korrekt skrevet: Modtager: Silas Mellor Leveringsadresse: Rødemøllevej 1; 8870 Langå Hvis du vil vide hvor langt varen er nået, kan du anvende vores formular for returnerings-forespørgeslen. Vær opmærksom på at varer som ikke længere indgår i vores sortiment, alternativt indkøbt mere end 30 dage før ankomst til os, må sendes videre til vores leverandør, for håndtering. Derfor kan håndterings-tiden forekomme længere i disse tilfælde. Med venlige hilsener, Returavdelningen på databutikken.com
--

Opret svar til indlægget: hjælp med at oversætte svensk...!

Grundet øget spam aktivitet fra gæstebrugere, er det desværre ikke længere muligt, at oprette svar som gæst.

Hvis du ønsker at deltage i debatten, skal du oprette en brugerprofil.

Opret bruger | Login
NYHEDSBREV
Afstemning