Seneste forumindlæg
Login / opret bruger

Forum \ Off Topic \ Hyggekrogen
Denne tråd er over 6 måneder gammel

Er du sikker på, at du har noget relevant at tilføje?

Jeres sjoveste/voldsomeste styrt?

Af Supporter Aspirant Team_CSC_Ulrik | 05-08-2004 16:06 | 3304 visninger | 58 svar, hop til seneste
Tja nu ved jeg ikke, om det er en emne folk gider snakke om men jeg skriver alligevel. Jeg var nemlig ude for et styrt på min cykel i dag, som jeg synes var mere mordsomt en farligt :-s, så nu fik jeg den tanke at det kunne da være sjovt, at hører jeres sjoveste eller voldsomeste styrt. Min voldsomeste styr, skete den sidste onsdag i November 2001 Klokken 7:45 (Kan huske dagen, da jeg skulle ud med reklamer den dag) Det have været frostvejr hele natte, så det var meget glat. Jeg er på vej i skole, jeg triller med 5 til 10 km/t ned af en bakke, for at undgå at vælde. Hele bakken var der ikke noget is på, det var først da jeg kom ned for enden af bakke, hvor jeg skulle rundt i et sving, at der var is. Det var som at kigge i et spejl. det var så gladt, at lige så snart, jeg og min cykel kom ind på isen, gled den. Jeg slog hoved ned i astfalden (max. 10 cm fra en kantsten, som kunne have slået mig ihjel), jeg kan ikke huske om jeg have hjelm på, men jeg slog hoved så voldsomt, (faktisk var det billigt sluppet :D ) at jeg lå hjemme i 4 dage med hjernerystelse. Nu til den sjove. I Dag var jeg på vej hjem fra skole. Jeg kommer ud fra cykelstien (hvor jeg skal forsætte af hovedvejen), jeg var ved at drikke vand fra min flaske på det tidspunkt, da det er 28 grader. Jeg opdager ikke at der er nogle skilte (dem nogle kalder slikkepine) så jeg kommer så tæt på skilte, at min cykel drejer rundt og kyler mig i astfalden (jeg have heldigvis hjelm på) jeg slog hoved, knæ, den ene arm ned i astfalden. Jeg rejser mig hurtig op, og sætter grine kæden på min cykel igen. (der er ik sket noget slemt med mig) Da jeg kommer hjem, tager jeg hjelmen af og ser at den bagereste del af den er slået helst i stykker. Det beviser to ting. 1. have jeg ikke haft hjelm på var jeg måske på skadestuen nu (eller død) 2. En hjelm kan rede livet. Når men den sidste historie, synes jeg var så sjov, jeg ved ikke hvorfor, men det var bare sjovt. hvad med jer? har i nogle i vil af med? På forhånd tak.
#1
Mr.NiceGuY
05-08-2004 16:08

Rapporter til Admin
Jeg har ikke nogle historier da jeg ikke vælter når jeg cykler - jeg lærte nemlig at cykle da jeg var lille :)
Den der ejer grisen - sætter prisen!
#2
SoniC
Semi Supporter
05-08-2004 16:14

Rapporter til Admin
jeg har en sjov historie, skete ikke for mig men en af mine tidligere klasse kamerater i år. mig og 4 andre var på vej til idræt i slagelse hallen mens en af mine venner kørte forest, vi kørte gennem slagelse anlæg vi kørte på nogen grus stier. da pludselig ham den foreste væltede forover hans forhjul blokerde simpelt hen, vi så at der sad en lille tyk gren mellem erene det kostede ham så kun lidt sår osv men vi grinte som et i helvede, det så rigtig griner ud, han begyndte der efter at kaste sin cykel ind i hækken, og gik der efter til idræt mens vi andre cyklede :D :D :D
Amd barton 2500+. 512mb ddr-ram pc3200. Ati readeon 9600se 128mb ddr-ram. Temp: idle 29*grader CPU Temp: Full load 33*grader CPU -- http://casemodders.1go.dk[...] --
#3
svinefar
Ultra Supporter
05-08-2004 16:15

Rapporter til Admin
Ahh ja, der var dengang, hvo jeg lige skulle fikse min cykel. I den forbindelse havde jeg rodet lidt med håndbremsen på det forreste hjul. Nå, men jeg får sat cyklen sat sammen og tager den første tur. Henne ved en kryds, hvor jeg skulle bremse, bruger jeg lige håndbremsen, som jeg selvfølgelig ikke havde fået sat fast. Hvilket resulterer i, at den glider ned og blokerer forhjulet, og jeg ryger for vildt over styret :) Og så var der dengang, hvor jeg blev aaaalt for fuld til en fest med russertema (vi drak ren vodka). Jeg besluttede mig for, at nu skulle jeg bare hjem, hvilket var en cykeltur på 8 km. For foden af aalborgs megabakke vælter jeg så for vildt og smadrer mine briller og hamrer hovedet i asfalten. Da jeg kigger op, står der to betjente og kigger forundret på mig. Jeg ville så cykle videre, men de kunne godt se, at den var helt gal, så de kørte mig hjem. Cyklen parkerede de i en indkørsel. Næste morgen da jeg skulle hente den, var den blevet stjålet, hehe :) Og 3 uger efter styrtede jeg så igen på vej hjem fra byen og slog hovedet igen. Og nu tager jeg så ikke cyklen mere :)
Er der nogen frække piger på linjen...? Nå - æv!
#4
Sheriffen
05-08-2004 16:16

Rapporter til Admin
Jeg styrtede engang på vej til skole selvfølgelig den dag hvor vi skulle have taget skole foto, tasken røg ind i forhjulet, jeg kommer så op og stå igen, og jeg har den ondste hudafskrabning på hagen. det der så var mest nederen var så at det var lige ved et busstop sted og der var så ret mange mennesker der fik sig en god griner.... Og ja det var ikke det år der blevet givet billeder ud til familien.
Succes is temporary Loyalty is forever
#5
jonazz
Semi Supporter
05-08-2004 16:19

Rapporter til Admin
Har styrtet på cyklen før, det vil jeg ikke betegne som morsomt. Det gjode herre nas. Første gang: Jeg kommer cyklende og hænder og kiger mig så tilbage (MEGET dumt) forhjulet går i baglås og jeg flyver hen over styret. ARGH, det gjode nas. Anden gang: kommer cyklende på min storebrors aflagte cykel, da alle andre cykler var punkteret. Nå, jeg kører så lige så stille, og uden at jeg ved det, sidder en af de stænger der holder skærmen til forhjulet løst, og KAPOW!! så kiler den stang fast i hjulet, jeg flyver igen over styret og cyklen lander oven på mig. Det gjorde endnu mere nas. bøjede så også forgaflen totalt, men den skulle sgu ikke bare blive liggende, så jeg bærer cyklen 1,5 km på ryggen, til jeg er noget til det sted jeg skulle, og kunne stille cyklen fra mig.
Mail: [email protected] msn: [email protected] Skype: jonazz p.s alt magt til google og soeg2.asp
#6
MyNIX
Superbruger
05-08-2004 16:25

Rapporter til Admin
Tjaeh sjove styrts kan jeg vist ikke hjælpe med. Styrtede igår og er nok det voldsommete jeg har prøvet. Fik et par store hudafskrabninger på benet og en på armen og en bule i hovede,t men ellers er jeg da okay. Læden hopepre af og jeg miste kontrollen.....
#7
Weezard
Monster Nørd
05-08-2004 16:26

Rapporter til Admin
Det vildeste styrt på cykel var ikke så vildt igen - lidt hudafskrabninger osv. Men cyklede altid med hjelm. Jeg har heldigvis aldrig væltet på min egen scooter, men så vidt jeg husker var jeg nede og ligge på en lånt. Selvom det ikke blev til så mange km på crosseren væltede jeg alligevel et par gange. Det grimmeste - og dyreste, var da jeg kørte galt i bilen og ping pongede fra en bil over i en parkeret lastbil. Lyden af jern der bøjer og glas der splintrer er ikke så nice. Derfor - gå ikke udenfor! ;)
Moderator / Skribent @ HardwareOnline.dk MSN: [email protected] ICQ: #153718358 Mangler du de rette tal? Svaret er http://www.ghw.dk[...]
#8
MartinB
05-08-2004 16:29

Rapporter til Admin
Jeg vælter altid kun når jeg er stiv, og af en eller anden grund, også altid kun når det går mega stærkt!! En af gangene er mig og 3 af mine venner på vej til fest (er ikke ret gamle). Jeg kører på min nye cykel, og en af mine venner kører på en knallert. Vi ligger så og kører lidt om kap mig og ham på knallerten, og på et tidspunkt for han sig lige sneglet forbi mig, trods store anstrengelser. Da han så har tvunget sin knallert forbi mig, vælger han af en eller anden grund at bremse foran mig, lige mens det går stærkest. "Fedt" tænker jeg, og prøver at undvige ved at dreje til højre. Det resulterer i at forhjulet pludselig står på tværs, og jeg er på vej over styret. Jeg kan tydelig huske hvor langsomt jeg fløj over min makker på knallerten, og hvordan jeg lige skubber lidt fra på hans skuldre, mens jeg hænger vandret i luften, for ikke at falde ned oven på ham. Da jeg endelig lander på jorden, flænser jeg begge mine hænder, og slår mit ene knæ helt vildt. Men så fik jeg lidt medlidenhed af damerne da jeg troppede op med blodet fossende ud af mine hænder, så det var okay:-)
The688 - er ikke betydningsfuld nok til at fremgå i denne signatur... MartinB - Sjovere end at falde i søvn i en natbus ....... Der brænder.
#9
Bassemand
05-08-2004 16:37

Rapporter til Admin
Da jeg var mindre cyklede jeg op i røven af en bil. Vi boede for enden af en blind vej, hvor der nærmest var sådan en stor "rundkørsel" som vi altid cyklede rundt om. En dag kørte der en bil rimelig langsomt rundt, og jeg vil så se om jeg ikke kunne følge med, og det gik det vældigt, indtil bilen lige pludselig bremsede, så jeg cyklede direkte op i røven på denne varevogn og slog derefter hovedet ind i bagdøren. Det gjorde sikkert skide ondt, men rimelig grineren at tænke tilbage på... :D
Bor i et så fattigt kvarter, at hvis jeg ikke vågner op med jern på om morgenen, så har jeg ingen at lege med resten af dagen ;)
#10
fuze
HOL Administrator
05-08-2004 16:43

Rapporter til Admin
Jeg kørte på BMX i '91. Det var ret smart dengang :) Skulle op over en temmelig stejl bakke (Alpe d'Huez, Col du Galibier go home). Mine ben var ret syrede til og jeg nåede kun lige akkurat op til de sidste 20cm, da jeg ikke havde flere kræfter. Det resulterede så i at jeg kørte baglæns og fik viklet mig selv ind i cyklen og medførte brud på benet og foden. Kunne ikke rejse mig, men blev heldigvis fundet 1½ time efter.
Moderator-in-Chief IBM T41P - My precious
#11
Grønner
05-08-2004 17:04

Rapporter til Admin
Jeg har ikke rigtigt oplevet nogen vilde styrt på cykel. Der i mod er jeg blevet "kørt ned" af cykler 2 gange. 1. gang var ikke så alvorligt. Det gik mere ud over den lille dreng med den lille cykel. 2. gang var langt værre. Jeg går i kanten af en lille vej hvor der ikke er fortov eller noget. Der er nok kun plads til én bil. Ud over det gik jeg lige i et sving så det var umuligt at se noget. Af en eller anden grund løber jeg på siden ud på vejen. I samme øjeblik kommer en cyklist fræsende oppefra (jeg vender ryggen til ham). Han råber PAAAAAS PÅÅÅÅÅ eller noget i den stil, hvilket bare gjorde mig meget forvirret. Det hele gik meget hurtigt, men jeg var stadig i løb da han kom kørende. Han forsøger at svinge uden om mig, men i samme retning, som jeg løber. Det resulterer i at jeg bliver ramt og smadrer foden ned i kæden/gearene. Selvom jeg blev kastet i jorden blev egentlig ikke så slemt skadet. Cyklisten der i mod kurede længere end mig ind i en mur eller sådan noget. Rimelig sygt, men han var også meget gal. Heldigvis kom han ikke så galt til skaden. Det var mere hans fine cykeltøj og racercykel den var gal med. Bagefter stod mine venner bare og grinte, men jeg var stadig vildt i chok. Jeg bliver stadig drillet med det og jeg har egentlig også snart fået opbygget en skræk for cykler. Eherm. Forresten så var det en cykel til 35.000
"We Have To Believe In The Power Of Imagination Because Its All We Have. And Ours Are Stronger Than Theirs" (^.^),,),,),,)o - http://www.RHCP.dk[...] -
#12
bjAyOkei
05-08-2004 17:05

Rapporter til Admin
Damn jeg er væltet en del gange, gider slet ikke remse dem op. Lige fra banke hovedet brutalt ned i jorden til at smadre mit knæ på en grussti.. AV! Men den sjoveste. Kom kørende sammen med min bror på en sti i nærheden af hvor jeg bor, den er indtrettet sådan at fortov og cykelssti har en højdeforskel iform af en alm kansten. Udover det er den delt op af lygtepæle med en 10 meters mellemrum. Min bror kører på cykel stien og jeg på fortovet. På det tidspunkt var jeg rimelig sej til at køre uden hænder og ville så lige teste min balance evne ved at lukke øjnene.. :) Det resultere i at jeg bager ind i en lygte pæ medlukkede øjne, KLASK - så ligger jeg ned. Egentlig ret dumt og tosset, men meget sjovt at tænke tilbage på. Skaderne var ikke særlig store, så gik derfra rimelig uskadt (hvad jeg husker). En anden måde at teste sin motorik/balance evne er ved at lægge arme over kors således at højre hånd hviler på venstre side af styret.. MEGET svært :)
Then You get done up in chalk?
#13
Ronson
05-08-2004 17:07

Rapporter til Admin
Er ikke styrtet så mange gang på cykel, kan huske 2 gange. Den første gang var med en skolekammerat bagpå, hvor han tog i mine arme, og hev i dem for at holde fast, hvilket jo resulterede i at vi stejlede og landede med det hele oven på ham. En anden gang var vi en bunke venner der cyklede den samme vej hjem efter skole, og vi drillede så hinanden med at sparke til hinandens cykler. Og det ene ramte min lige før et skilt, hvilket resulterede i jeg væltede ind i skiltet og smadrede enten bremsen eller gearene .. kan ikke helt huske det. I forgårs, på vej hjem i bil i Vejle kom jeg forbi indkørslen til Å centrets parkeringsplads og så en mand der bremsede og ville stoppe op, men han fik ikke placeret hans ben korrekt, hvilket betød han væltede sidelæns ned på asfalten.. Aldrig har jeg set noget så sjovt :D
Ronson http://www.chipsguiden.dk[...] For os der elsker chips!
#14
Grønner
05-08-2004 17:12

Rapporter til Admin
#12 En anden måde at teste sin motorik/balance evne er ved at lægge arme over kors således at højre hånd hviler på venstre side af styret.. MEGET svært :) Yup.. det er rigtigt.. sådan styrtede jeg også engang.
#15
Klaes
Gæst
05-08-2004 17:28

Rapporter til Admin
mit fedest styrt var da jeg kørte med to andre på en lille vej. den ene af dem jeg kører sammen med er lidt underlig på cyklen og laver nogle tricks.. det resultere i at han torpederer ham der kører foran mig ind i siden! de vælter begge over hans cykel lige foran mig. jeg prøver det bedste jeg kan på at bremse men tonser ind i den enes baghjul og over ham den underliges lår. og vælter ned over den anden! ingen kom noget til og vi grinte da også noget over det
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#16
05-08-2004 17:34

Rapporter til Admin
Da jeg var omrking 10 år spillede jeg fodbold på et stadion med en kammerat. Vi formåede så at skyde bolden langt ind i et tjørnekrat, og det var ret umuligt at komme derind. Jeg boede så ikke så langt derfra, så jeg cyklede hjem efter en rive, så jeg kunne fiske bolden ud. På vejen tilbage på stadion cykler jeg så af en grusvej, aner ikke hvor hurtigt, men vil skyde på omkring 20km/t. Jeg havde så riven på tværs af styret, og pludselig griber den så fat i en busk, og jeg bliver slynget af cyklen, lander ned på både rive og grus! Halvdelen af højre knæ var flået op, samt hele venstre! Vil skyde på såret på venstre knæ var små 5cm i diameter hele vejen rundt! Da jeg også landede ned på riven fik jeg 4 mærker fra den op i skindebenet(som jeg den dag i dag 10 år efter stadig kan se), så det gjorde pænt nas! Min kammi fik så hentet mine forældre(og fisket bolden ud), og jeg kom til lægen med det. Han bedøvede mig 1 gang i højre knæ, samt 3 gange i venstre, og gik derefter i gang med neglebørsten... SMERTE! Selv på trods af 4 bedøvelser var det nemt at mærke den skurende fornemmelse i knæet, der var rykket fuldstændigt op! P.S. Har aldrig cyklet med en rive på styret siden! :)
#17
Zimes
Elite Supporter
05-08-2004 17:56

Rapporter til Admin
#16 Sku da heldigt at du ikke landede med torso ovenpå rivens tænder. Kunne have været gået grueligt galt. Jeg tror faktisk der har været en megalang tråd om præcis det samme emne, men søgefunktionen meldte fejl. Vil lige prøve at skifte browser.
Er ovenstående indlæg dårligt eller på anden måde elendigt, tryk da Ctrl+W (6F)
#18
question
05-08-2004 17:59

Rapporter til Admin
Hvor gammel er du siden du vælter så tit ;)
#19
05-08-2004 18:22

Rapporter til Admin
#17 Jeps, det kunne sagtens have gået langt værre! Men de hvide pletter på skinnebenet ser nu stadig sjove ud... hehe
#20
Niggaz
05-08-2004 18:30

Rapporter til Admin
Her fra måske 1½ måned siden lånte jeg min lillesøsters 24" cykel. Forskærmen sad løs, jeg cyklede på fortovet med 15 km/t i timen ca. Forskærmen rev jeg helt løs, og da det begerste af skærmen var for bredt til at passere imellem hjulet og cyklen, blokerede den forhjulet TOTALT! Jeg stod op og cyklede og blev SLYNGET gennem luften og landte på min højre hofte og albue... cyklen landte så tilsidst også på min ryg :/ Så kommer der self. 2 damer og glor og spørger om de kan hjælpe og bla bla bla.... Men fik ikke andet end et chock og nogle grumme hudafskrabninger! (Har stadig ar efter dem :(
AMD Athlon Barton 2500+@3200+ > Abit NF7 > Samsung 256MB-DDR PC3200 > Seagate 80GB > Inno3D GeForce3 Ti200 64MB > NEC 2500a-black > Chieftec > SeaSonic 300w PSU
#21
Klyp
Super Nørd
05-08-2004 18:49

Rapporter til Admin
skulle til at stige af cyklen og svingede det ene ben over stangen.. men som jeg gør dette glider begge gummiehåndtag af så jeg falder ned i en flise med knæet.. cyklede også engang (med uvilje) mod en væg men fik panikket min fod ind i forjulet så jeg fløs forover i stedet for at ramle ind i vægen.. cyklede også engang ud over en ret høj skrant og slog en snurrerunter i luften og landte på benene.. alt sammen med uvilje.. har også lavet en del crap på rulleskøjter men det ka jeg ikke lige komm e i tanke om.
Make Love, Not War.- Peace! Flower-Power :þ Bombing for Peace is like Fucking for Virginity.
#22
Denz
05-08-2004 18:56

Rapporter til Admin
Det er godt nok på knallert jeg er styrtet... jeg køret lige ind i post budet i hans bil... :D
Grunden til at jeg ingen skæg er fordi jeg har fyldt alle mine skæg huller ud med æg fra en leguster abe :D
#23
Zimes
Elite Supporter
05-08-2004 18:57

Rapporter til Admin
Er heldigvis selv blevet forskånet for alvorlige uheld, selvom det har været djævelsk tæt på et par gange og kunne sikkert også godt være gået helt galt. Men gården så gården :) Har selvfølgelig lavet den med at ryge af sadlen og banke kronjuvelerne ned i tværstangen, og har da også skvattet lidt rundt pga punkterede dæk o.l., men er aldrig gået værre end et par hudafskrabninger. Har pådraget mig værre skader under fodbold, men det går vel næppe ind under styrt...
Er ovenstående indlæg dårligt eller på anden måde elendigt, tryk da Ctrl+W (6F)
#24
Te Sjasker
05-08-2004 19:07

Rapporter til Admin
Kan ikke helt huske det men engang for ca. 8 år siden eller noget, da jeg var lille kørte jeg vidst ind i en træ-pæl på ca. ½ m. så fløj jeg forover :P En anden gang vidst 1 år siden kørte mig og en af mine venner på en grussti, ikke særlig hurtigt, jeg ved ikke why, men jeg fik åbenbart lyst til at køre ind i ham, hvilket resulterede i at vi væltede :).. kun nogle skramme på benet.
...... Loading .... Please stand by...
#25
Volny
Monster Supporter
05-08-2004 19:17

Rapporter til Admin
Hehe - Var engang på vej hjem fra fest, var pænt stiv.. Jeg cyklede på vejen, som der gik ind til en lille sti - for at biler ikke må køre der er der så sat store sten op - Hvilket jeg selvfølgelig ikke ser, og det resulterer så i at cykler direkte ind i en af dem - uden og have set dem, og ryger forover cyklen og stenen, og lander på en græsplæne, med cyklen på ryggen - gjorde mega ondt, kan jeg huske - Dog grinte jeg vidst bare, og det samme gjorde mine forældre hehe.. Resultat - heldigvis kun et bukket styr...
Mvh. ¯(O_o)\_ Volny _/(o_O)/¯
#26
Norke
Juniorbruger
05-08-2004 19:32

Rapporter til Admin
Der var en gang, hvor vi legede cykelfanger, hvor jeg ikke lige havde set en lille hæk, som går mig til livet, hvorefter jeg flyver forover ind i hækkens ejers blomsterbed.
Flagstang
#27
Jesper Lauridsen
Ultrabruger
05-08-2004 19:36

Rapporter til Admin
Hehe... der er mange sjove historier... Kan huske engang på vej hjem fra skole hvor vi bare skulle skynde os hjem så det gik pænt hurtigt. På en eller anden mærkelig måde fik jeg sat mig om på bagagebæreren og så kunne mine arme altså ikke nå styret længere :-/. Jeg fik dog delvist fat i det igen, men allerede der svingede styret helt vildt så det resulterede i at jeg fløj hen ad asfalten og fik hudafskrabninger på de steder det nu kan lade sig gøre - har stadigvæk et ar på hånden og det er trods alt mange år siden. Havde jeg ikke haft hjelm på der havde jeg nok også fået en hjernerystelse... :-/ Underligt nok begyndte jeg derfra at cykle uden hjelm fordi det ødelagde frisuren...
E-mail: [email protected] MSN: [email protected]
#28
Fas
05-08-2004 19:41

Rapporter til Admin
Det var februar og frost.. Jeg kører sammen med en kammerat, og vil skulle svinge til højre og ud på en cykelsti. Jeg kører forrest og opdager at der er is på vejen, men jeg klarer svinget alligevel. Jeg råber bagud til min kammerat at der er is på vejen hvortil han svarer, at det skal han nok passe på. Tossen kører så ud og skrider selvfølgelig i svinget.. Mega humor.
Ryd Christiania og byg boliger i stedet. Straf christianitterne for deres forbrydelser
#29
Krede :)
05-08-2004 20:00

Rapporter til Admin
Havde engang et styrt der var så dumt, at jeg virkelig havde fortjent at slå mig:) Jeg kommer kørende ud af den gade jeg boede på, og pludselig ringer min mobil. Jeg tager den op til øret med højre hånd uden problemer og cykler videre. Men idet jeg er på vej op i fart, "bliver jeg nødt til" at skifte gear. Jeg tager derfor venstre hånd, og fører over på højre del af styret, og trykker hårdt på gearvælgeren for at få den til at skifte... <-(idioti) Resultat finder jeg straks ud af, da mit styr drejer 90 grader rundt, og sender mig med skræmmende stor hastighed mod asfalten. I et forsøg på at aftage en smule for faldet, smadrer jeg min mobil i jorden for at få hånden fri (den anden sidder fast i styret) men forgæves. Jeg lander med hovedet først, og slår begge mine fortænder gennem det stykke kød der er mellem overlæbe og næse, (hele vejen igennem) og lander ellers i en underlig akavet stilling pga. jeg er viklet ind i styret. Det gjorde vanvittigt ondt, og da jeg lidt efter, omtumlet leder efter det halve af min fortand, finder jeg ud af at den er blevet pulveriseret hen af godt 30cm asfalt sammen med en god del af mit ansigt (lignede tynd tomatpuré med små klumper feta) :( Men hva faen, jeg havde ikke fortjent hverken værre eller bedre med sådan en stupid manøvre. Episoden skulle koste mig en ny halv fortand, en ny mobil (da den anden blev knust i 1000 stykker) og et grimt ar lige under næsen, samt diverse hudafskrabninger i resten af ansigtet...
Lev stærkt, dø brugt.
#30
05-08-2004 20:07

Rapporter til Admin
#29 lol da, det lyder ikke helt smertefrit! Men jeg lavede faktisk nøjagtigt den samme for et par måneder siden, men kunne godt mærke det ikke helt duede med at skifte gear, så jeg nåede at droppe tanken før jeg blev kastet af... Men det ser bare så dumt ud når folk pisker rundt i 1. gear... :)
#31
T.S. Pingu
Ny på siden
05-08-2004 20:10

Rapporter til Admin
Den dag jeg lærte at cykle, cyklede jeg i al min jubel og glæde ind i et træ.
What doesn't kill you makes you stronger
#32
jENSEMAND
05-08-2004 20:30

Rapporter til Admin
Jeg har lavet 2 sindsyg-pinlige styrt.. Den første skete, for 1 år siden, ud fra et klasseværelse med 4 store vinduer.. Derinde sad den lækreste piger EVER fra skolen.. Den røv.. uhhh... De bryster.. uhhh.. Det ansigt.. uhh.. Den krop.. gæt selv.. Hun var the queen! Jeg kommer kørende med en cola i hånden på (olde)mommys cykel slingrende fra side til side.. Rigtig slalom mellem striberne på denne her sti.. Jeg skulle lige spille op foran hende der AMANDA! (waw).. Jeg nærmer mig et sving hvor jeg skal ligeud af en stikvej til den nye cykelparkering. Lige da jeg har flasken helt lodret mod himmelen (bundende) så kommer to gamle damer rundt i et sving med sindsyg højt fart (5km ) og jeg blev så forskræket at jeg valgte at falde af og rode rundt på stien foran AMANDA, to gamle damer og 7 venner! Spontant får jeg samlet mig selv og min cola flaske og TRÆKKER hen mod cykel-P. Da jeg næsten er nået denne, kalder en af de to gamle pentionister fnisende.. "du har glemt din prop! Jeg vandre derhen med det floveste påsmårede smil og takker og bukker! Amanda fik hele scenen med og smilte frydende til lile mig! Det 2. styrt skete på selvsamme sti, ind til cykel P-pladsen. Det har ikke været frost vejr i over 1 månede og der var 1+ da jeg tog hjemmefra.. Jeg kommer cyklende uden at være vidne om at der var glat, da jeg havde kørt til den og intet kunne mærke! Jeg kommer så kørende hen ad denne stiv.. Der står besunderligt nok 7 flabede drenge og kigger på mig cykle ind på den HELT NYE asfalt. Jeg træder så til og overhæler to piger på den 10m lange lige-strækning før der kom endnu et sving.. Jeg vil skyde op at jeg kørte 25km ind i svinget! Mine venner fortæller mig at jeg faldt MEGET hårdt i svinget og gled 10 meter hen ad asfalten og stoppede ikk før et rækværk dukkede op! Min cykel fulgte efter og ramte mig i baghovedet. Jeg lå og kiggede op i himmelen mens flere og flere hoveder dukkede op.. blandt andet 8 lækre piger, en mor til en 1. klasseselev og mange småbørn. Jeg måtte senere tage hjem på grund af smerter! slå den!
Jeg er her for at gøre livet sværere for en masse mennesker.
#33
Norke
Juniorbruger
05-08-2004 20:34

Rapporter til Admin
#12, Ja, var sammed med 4 venner en dag, og vi skulle lige se hvem der kunne køre længst med krydsede hænder. Jeg vandt,men styrtede efterfølgende. to andre af kammeraterne væltede også. den ene ind i en hæk, od den anden ud på vejen. Vi tænker stadig tilbage på, hvor sygt det kunne være gået med ham, der væltede ud på vejen, hvis der var kommet en bil.
Flagstang
#34
Krede :)
05-08-2004 20:44

Rapporter til Admin
#30, var det bestemt heller ikke:) Kom faktisk lige i tanke om endnu en vanvittig ulykke, denne gang var det dog ikke mig det gik ud over... Det var i 9. klasse hvor vi var rendt op til den lokale grillbar efter en gang pølsemix (gode tider btw:) Vi stod uden for og spiste, da der pludselig kommer en lastbil trillende. Den skal hen til en Inter flora butik der ligger tæt ved grillbaren. Han drejer ind til højre, og parkerer kun lige nøjagtig fri for cykelstien. Men chaufføren glemmer(?) at tage højde for at ladet på lastbilen vil rage ud over cykelstien, og da han uden videre slår ladet ned, går det rivende galt... En mand kommer cyklende med fuld fart (nok 25km/t), og når lige at kigge op, da han pludselig får fyldt kæften med 40 ton lastbil... Jeg har aldrig set noget lignende, han blev flået voldbrutalt baglæns over cyklen og landede bevistløs på jorden. Der kom hurtigt folk til hjælp, og allerede 2 min efter (eller deromkring) var der en ambulance der hentede ham. Vi var ikke tæt på, men kan ikke tro at han havde en eneste hel tand tilbage! Ladet ramte ham kun i munden, og det var med meget høj hastighed... Det må have gjort så urimeligt nas, at det ikke er til at begribe...:( Stakkel...
Lev stærkt, dø brugt.
#35
Team_CSC_Ulrik
05-08-2004 20:49

Rapporter til Admin
#Alle, hehe, der er mange godt og syge historier. Jeg har både fået et godt grin, og tanker om hvor ondt det måtte have gjort.
#36
Samsung
Giga Supporter
05-08-2004 20:50

Rapporter til Admin
Her ser i et styrt jeg lavede i '92, som jeg sendte ind til RTL: (Ret komisk egentlig) :-D Det kan I downloade på http://www.borbye.dk[...]
http://www.alarmberedskab.dk[...] http://www.ambulanceredder.dk[...] http://www.flightsim.dk[...]
#37
Morten89
05-08-2004 20:50

#34 Blev der lavet fartgrænse efter den dag på cykelstien? :P
<3 Trance · Techno A.C.A.B. <3 <3 Brøndby IF.
#38
KrølleBølle
Megabruger
05-08-2004 21:11

Jeg var så vidne til #32 ... Griner stadig .. haha
Min intelektuelle viden hæver sig jo radikalt over den inderterminerede befolkning..
#39
Kim In Chul
Junior Supporter
05-08-2004 21:13

Rapporter til Admin
Har faktisk ikke styrtet på cykel så ofte, da jeg ikke cykler så meget... Men jeg ka da huske dengang, det var sommer, det var sol og det var vidst nok os søndag... Vi havde lige været ude og sige hej til min mormor og morfar i deres kolonihave hus! På vejen hen ad grustien(Pænt meget grus!) da jeg vender mig om for at vinke tilbage til dem! Klodset som jeg er skrider cyklen, slår hovedet i... Men det er ikke engang det værste! for min lillesøster er på vej bagfra, og hun bliver så forskrækket at hun kører mit hoved over, og på midten af mit hoved bremser pigebarnet! Av for helvede! For en mega hudafskrabning der er ca. 3 cm bred og ca. 5 cm høj lige under mit øje og enkelte skræmmer på mit øjenlåg og en en ok lang afskrabning i panden... Fandme glad for at jeg havde cykelhjælm på da afskrabningen i panden stoppede lige ved hjælmen!!! Det ska lige siges at jeg ikke var særlig stor, max 10! Måtte ikke engang få plaster på!:S De var alt for små! //Kim In Chul
#40
supra
05-08-2004 21:31

Rapporter til Admin
nu er tråden nok blevet så lang at ikke flere kigger med alligevel - men here goes :) Mit værste var nok for en 10 år siden, i 11 års alderen. Kom cyklende ud fra en sidevej (fra en legeplads), uden at bremse ned for den vej der kom. Jeg kiggede nemlig efter bilerne på vej ned af vejen - hvad jeg så lige havde glemt, var at man FØRST kigger til VENSTRE, og så til højre.. jeg gjorde det modsatte... så da jeg kiggede til venstre, var jeg 1 meter ude på vejen - og BANG.... vågnede en time senere på sofaen derhjemme, med hjernerystelse. Det var skt.hans aften i øvrigt. Den sjoveste var nok en vinter for 4 år siden, udenfor vores by har vi en ret stor bakke på nok 4-500 meter... denne vinter var der så ret koldt og vejen virkede sikker. Men ak, kom ned af svinget, alt gik godt, pludselig skrider baghjulet - og så ved man jo godt hvad klokken er slået... man begynder at gøre klar til at ryge på røven, og vejen var så glat at man faktisk gled - med sin cykel - cirka 100m ned af bakken. Da jeg fik situationen op af kontrol og begyndte at lede efter mine cykellygter som var faldet af, kunne jeg høre et *krunsj* og så kom der lige en mere kurende på røven hehe...
#41
KP
05-08-2004 21:50

Rapporter til Admin
Joo ser i.. Det er nogle år siden men what ever... mig og mine venner havde lige fået et løbehjul og så skulle vi da ud og køre på det... da vi kommer hen til en ordelig bakke spørger jeg så de andre om vi skulle gå der op og suse ned... da vi kommer og og skubber os ned af for jeg alt alt alt for meget fart på og jeg prøver at bremse men det hjælper nada og jeg siger til mig selv "HOP AF" og det gør jeg så.. og mere husker jeg ikke andet end næste dag da jeg vågnede havde jeg begge arme og det ene ben i gips og lå på hospitalet med et hul i hovedet... Hold jer væk fra storebakker når i kører på løbehjul :)
#42
not_batman
05-08-2004 22:28

Rapporter til Admin
#18 - Jeg er 24, og jeg vælter mere end regelmæssigt... Det er dog aldrig min skyld, men øllenes!
|Menneskehedens fremmedhed overfor sig selv er nået så langt, at den er i stand til at opleve sin egen tillintetgørelse som æstetisk nydelse af første rang|
#43
Puff
05-08-2004 23:02

Rapporter til Admin
Tjaa.. Man kunne vel godt lige komme med en lille moralprædiken sådan en fin torsdag aften.. For nogle år siden holdte jeg en lille fest for et par kammerater og nogle tøser, og efter at vi havde drukket en folk bajere beslutter vi os naturligvis for at vi skal ind til byen. De tre tøser der var med ville dog ikke med ind til byen og jeg beslutter mig for at blive hjemme sammen med dem (af naturlige årsager selvfølgelig). En af mine kammerater havde sin nye scooter med og efter en lille debat med tøserne beslutter vi os for at jeg kan kører mine to kammerater ned til bussen på den. Afsted det gik.... Det skal lige siges at det var min debut på en scooter, men jeg blæste alligevel afsted med max hastigheden 80km/t. Turen derned gik ganske fint og det meste af turen hjem var da heller ikke noget problem før jeg vågnede på asfalten med hænderne over kors, blinkende lugter og en masse mennesker der skreg. Da jeg kom lidt til mig var der en læge der trykkede mig forskellige steder på kroppen og spurgte om jeg kunne mærke noget, hvorefter han begynder at klippe mit tøj op.. Jeg blev kørt på hospitalet hvor de klippede og syede i mig i et par timer, uden bedøvelse for jeg havde åbenbart for meget sprut i kroppen til at de måtte bedøve mig. Da mine forældre dagen efter skulle besøge mig på hospitalet gik de direkte forbi mig på gangen uden at genkende mig. Det tog over en måned før jeg kunne spise andet end youghurt og suppe.. Så hvis i skal køre spritkørsel så husk hjelmen... :9
An empty clip can ruin your day
#44
Calle
05-08-2004 23:08

Rapporter til Admin
Har to historier: Den første: Styrtede en dag, hvor jeg var ud at cykeltræne, med 35 km/t i et højre sving... Der var lige lidt grus Den anden: For nogle år siden cyklede jeg hjem fra en fest i mindre ædru tilstand. Kan ikke huske styrtet - det var ikke voldsomt - men jeg vågnede ved, at der var en der prikkede til mig og sagde "Hvis du skal sove her, så skal du lige låse cyklen"....
Mit grej: AMD XP 1800+/ASUS A7V266-C/256 Mb Kingston PC 2100/Geforce 3Ti200-64 mb ddr ram
#45
ambi
Ny på siden
06-08-2004 01:51

Rapporter til Admin
Kom kørende på min gamle yamaha 4-gear, (det er vist før de flestes tid herinde). Det var regnvejer, og der var ikke visir på min hjelm, så jeg kørte med halvt-lukkede-øjne/hoved-på-skrå kørsel med 50 km/t. Jeg overså så en container, der var fyldt med murbrokker og bygge-affald. Det resulterede i et brækket kraveben og ondt i nakken og ryggen, da jeg ramte kanten og røg op i affaldet. Godt lågen stod åben...
#46
Mighty
Superbruger
06-08-2004 12:17

Rapporter til Admin
Har ikke været ude for nogen vilde styrt, men i Mandags var jeg da ude for et lille et: Mig og to venner skal ned på grillen og hente noget mad, og da jeg ikke har min cykel med sider jeg bagpå den ene af dem, da vi er lige uden for grillen mener han at han skal lave et bremsespor, mens jeg sidder bagpå, og han vælger selvfølgelig at lade være med at fortælle mig det.. Han bremser hårdt op og cyklen vælter, men han når at hoppe af. Jeg kunne godt mærke vi var ved at vælte og var ved at springe af, og nåede da også at få mit ene ben svinget over så cyklen ikke landede på det, men jeg vælter, og lander oven på cyklen hvorefter jeg ruller et stykke hen af asfalten, hvilket resulterede i en blå pat, en flænge bag på benet (som jeg først opdagede 1.5 time efter) og et 5 cm blåt mærke.. :)
#47
micbanand
06-08-2004 12:34

Rapporter til Admin
ja har engang væltet på min cykel. Stod op og hamrede af sted. For at jagte en lille provokerende møgunge! Der er mega smæld på og vipper den til sidste gear.Det skulle jeg aldrig have gjort, den takker over i gearet. Jeg glider på grov asfaldt. For hele højre skulder rippet for hud (dog ikke så dypt at det ses idag). Skrabet på albuen meget dybt, meget tydelig ar idag. + tre steder ved knæet. Det kostede 3 uger dagligt til læge for at skifte og rense (tro mig selv og det salve og jeg skal give dig, gror det fast). p.s var vel 14-15 dengang idag 26.
#48
Thyboe
06-08-2004 12:41

Rapporter til Admin
Har lavet et galt styrt på min storebrors cykel.. Han var lige blevet kon4meret og fået cyklen i kon4mationsgave og et par dage efter skulle self prøve hans splinter nye cykel, da jeg ikke var så gammel havde jeg mest erfaring fodbremser men det havde han ikke på hans cykel. Jeg suser derudaf med en 20-25 km/t og så bremser jeg med forbremsen, jeg slog en saltomotale og cyklen landede oven på mig. Det samme har jeg prøvet med en der er venstrehåndets cykel da han havde byttet om på højre og venstre bremse.. wruuuuum, smaaaak!! aaaaaaaaV!!
find mig også på www.holbaek-connection.dk[...] eller #hc.dk on IRC
#49
-=]CarlsberG[=-
Supporter
06-08-2004 12:43

Rapporter til Admin
#46 Lol en blå pat :D Kan huske engang for 1 år eller 2 tilbage for jeg sad og drak et eller andet sted... Kan ikke lige huske hvor, men hvad fanden.. Var jo pisse stiv.. Nå... Men mig og 2 andre bliver så enige om at tage til en anden fest 300 meter fra hvor vi var ca. Og vi beslutter os for at tage scooteren som tilhørte den ene af dem... Så der sad vi så 3 mand på... Min ven foran, mig i midten og min anden ven bagerst... Vi kører så ned af mod festen men ham der kørte kunne ikke lige helt huske hvor det var så han begyndte at dreje ind mod en indkørsel... Men finder hurtigt ud af det ikke var der, og prøver så at dreje ud inden han kom ind i indkørsel, men så var det jo lige der stod en grim lille hæk i vejen og den kørte vi jo så ellers bare med pæn god fart i... Ham der kørte landte så nederst, mig oven på, og den sidste oven på mig, så vi lå i en bunke... Den første skulle på skadestuen og sygs i benet, jeg fik smadret mit knæ lidt, og den sidste skete der ikke en skid med... Han gik hjem efter der skete mens jeg tog med min ven på skadestuen :P
(¯`·._.·[CarlsberG]·._.·´¯)
#50
Johnnyknoxville
06-08-2004 14:55

Rapporter til Admin
Har også en lille sjov historie... Det var forår.. Nå men en dag cyklede hjem fra en ven.. også kiggede jeg til højre side.... lige pludslig så smaaaark, så kørte jeg ind i en stolpe.. (de der stolper der er ved et bump) det gjorde nasss.... min knoer... og mine arme.. er du gal jeg havde ondt den dag... hehe
Motherboard:Asus p4p800, bus:800mhz CPU:Intel Pentium 4 2.8 ghz Ram:Kingston,pc 4000, 2*256dual,hyper x Grafikkort:Radeon 9800 pro iceQ 128mb
#51
FL@SH
06-08-2004 15:10

Rapporter til Admin
Jeg kørte engang ind i en garageport og slog to tænder løse, så måtte jeg til tandlægen for at få det lavet. Det er nu omkring 8år siden
Always Coca-cola
#52
SystemICE2002
Maxi Supporter
06-08-2004 15:12

Rapporter til Admin
Jeg lavede den traditionelle her for et par måneder siden hvor jeg lige har sagt farvel til min kæreste nede ved Lyngby Station. Hun er på gåben og begynder at gå den modsatte vej, og jeg kigger selvfølgelig efter hende og hendes røv imens jeg langsom kører hen ad fortorvet, det næste jeg ved, er at jeg med forhjulet rammer ind i et skilt, og at mit baghjul bliver løftet fra jorden, lige indtil mit hoved banker ind i skilet... :D :D Ned falder mit baghjul, og nas gjorde det, så jeg kan ikke holde balancen på cyklen og vælter pladask ned på fortovet foran omkring 50 mennesker der står og glor og griner ;( ...Jeg kom vist rimelig hurtigt op og stå igen, og så derudaf :D :D
Nowadays everybody wanna talk like they got somethin' to say, but nothin' comes out when they move their lips; just a bunch of gibberish! //SystemICE2002
#53
Diabelez
Supporter
06-08-2004 15:19

Rapporter til Admin
#52 FLOVT... Det værste jeg har været ude for, er at vælte på min cykel! ikke noget vildt!
Jeg kan ikke garantere for at oplysningerne i mit indlæg er korrekte... http://www.golfimporten.dk[...] - Stedet hvor der gives prisgaranti
#54
Team_CSC_Ulrik
06-08-2004 15:34

Rapporter til Admin
#alle. Nu har jeg ikke læst alle sammen, men vil tro jeg har læst ½ delen. Der er både mange der er sjove, og mange der er barske. En af dem er den med container. Man kan både få et billigt grin i denne tråd og få billeder i hoved af hvordan de barske styrt har set ud. Jeg have enlig ikke troet at tråden her ville blive så stor som den er, men er jeg glad for at den er, for det kan virkelig give et godt grin, nogle af historierne.
#55
TT>LANFIRE
06-08-2004 16:33

Rapporter til Admin
Har væltet en gang på cykel.. Gled i noget is... :S .. Ingen cykelhjelm Har også prøvet at jeg kørte over et hump og blokkerede forbremsen... Så mit baghjul røg op på en Stolpe... Så jeg sad på hovedet... Der kom heldigvis nogen og hjalp mig... Har også væltet på min scooter... Havde lige fået en ny udstødning på og min far sagde jeg sku køre forsigtigt... Fulgtes med en ven som ikk ku køre så stærkt... Kiggede mig tilbage og kom ud i rabbeten.. Ska siges jeg fik 100kg scooter ned over mig... AV!
Bærbar: 1,7 centrino, 1gb ram, 60gb,Ati 9700pro,Dvd og brænder, Xp pro!
#56
michail
Megabruger
06-08-2004 16:49

Rapporter til Admin
#0 Måske du skulle træne dine cykle skills :-)
spis nu lige brød til...
#57
Drazul
06-08-2004 16:58

Rapporter til Admin
I vinters skulle jeg ind og handle lidt til weekenden, og da jeg drejer ind på parkeringspladsen ved Brugsen er der en dame der bakker rundt og ud foran mig. Jeg brager ind i sden på bilen og nærmest ruller op på forruden, laver en kolbøtte ned over motorhjelmen og lander på benene. Jeg blev temmelig svimmel af turen, men da jeg kommer lidt til mig selv igen vender jeg mig rundt og kigger på damen som kører. Hun sidder med åben mund og kigger ud af forruden direkte på mig.Jeg fatter ikke at der ikke sketet noget med mig. Min cykel fik bøjet forskærmen, men det var også kun det. Dengang jeg kørte motocross havde de lige fået lavet banen om der hvor jeg trænede, og havde ikke lagt mærke til atder var kommet et nyt hop. Så jeg flyver ud over hoppet med omkring 30-35km/t, lander på forhjulet, bliver slynget forover og smadrer crosseren ned over mig selv. Fik trykket et par af mine ribben og forstuvede mit ene håndled.
"Glem ikke, at dem der elsker dig mest, også er dem du kan såre dybest." -Don't hate the player. Hate the game.
#58
Slettetbruger5612
Super Nørd
06-08-2004 17:21

Rapporter til Admin
Damn et godt grin jeg har fået mig af at læse den her tråd :) Cykler ikke så meget mere, eller har ikke rigtigt cykelt så meget i det hele, men 2 smertefulde jeg husker rigtig godt: En hel del år siden og min cykel var flad var vant til håndbremser men lånte så min brors med fodbremser og kørte ned af en stor bakke og så skulle der bare laves bremsespor.. hugger bremsen i alt hvad jeg kan.. og cyklen stopper og jeg flyver med klokkeværket ind i styret. En anden gang på vej hjem fra byen på en gammel cykel jeg havde da hjulet gik i stykker og cyklen igen stopper brat.. og igen måtte mine elskede stå for skud *Tror jeg er steril i dag :) Har også lavet den klassiske med at vælte på isen, har jeg oplevet tit da jeg har været avisbud i 3år, smerten er ikke det værste men at stå og lede efter 50 aviser i pil mørke.. det er depri :) Kommer så også i tanke om en anden gang hvor mig og min bror fik den (DOH) geniale ide, at spænde kælken efter cykel og cykle ud på isen.. nåede at træde i pedalerne en gang hvorefter jeg knalede i jorden og måtte tage hjem pga. smerter :) Så fik jeg en scooter, så skulle man tro det ville gå bedre? :) nej vel, faldte i søvn på vej hjem efter en hård dag og rammer en skraldespand på en rasteplads, husker jeg råber shit lige før jeg rammer og husker så at scooteren står næsten lodret op mens jeg ligger på jorden og så vælter den ellers ned oven i mig.. avs, grunden til jeg brækkede anklen var ikke pga. selve styrtet, men pga jeg sad lidt afslappet med fødderne ude til siden og rammer så skraldespanden fra siden og skraber langs den hele vejen igennem hækken og så var min fod der også lige så den blev ellers lige kvast og/eller vredet godt og grundigt rundt.

Opret svar til indlægget: Jeres sjoveste/voldsomeste styrt?

Grundet øget spam aktivitet fra gæstebrugere, er det desværre ikke længere muligt, at oprette svar som gæst.

Hvis du ønsker at deltage i debatten, skal du oprette en brugerprofil.