Inkasso kan ikke køre en sag hvis du bestrider kravet. Jeg ville kontakte komplett igen og bede dem om at finde en løsning og få det på skrift.
Det eneste du skal bruge er blot at de indrømmer at noget ikke ser rigtigt ud. Så kan sagen ikke køre videre.
--
Yea though I walk through the valley of the shadow of death I will fear no evil for I am the god of death.
Alså, så længe du kan bevise at du har betalt for de vare du har bestilt og modtaget, så burde det ikke være noget problem, selv om du måske skal forberede dig på noget tovtrækkeri, men lyder da også som om komplett medarbejderen har forstået at der er tale om en fejl. Men ja, så længe du har dit på det rene, og kan dokumentere det, så burde jeg mene at det nok skal gå alt sammen
--
Core i7 I7-920 3.8ghz 8MB // ASRock X58 Extreme // Corsair Dominator 3 x 2 GB (1600 MHz) // Cooler Master v10 // HD 5870x2
Jeg vælger at beholde alt emballage, samt de kvitteringer jeg nu har fået. Jeg gemmer alle mine mails fra komplett og overvejer lidt om jeg skal copy/paste chatten med medarbejderen så jeg lige har det ekstra bevis materiale der fortæller hvor frustreret jeg er. Jeg har også konto udskrifter på at jeg har betalt samt udskrifter fra banken om at jeg kun har bestil de 2 ting en gang og ikke 2 gange og at de penge der i sin tid var overført tilbage til min konto svarer til ens med det beløb tingene har kostet. Jeg har dog ikke noget på håndskrift men det regner jeg da heller ikke med er nødvendigt ??
Men inkasso skulle vist komme her på Onsdag og jeg ved da slet ikke hvad jeg skal sige til det. Måske tager jeg fejl men regningen samt rykkeren lyder således.
Hej.
2. Varsel \ inkassovarsel. vi har endnu ikke modtaget Deres betaling. Betaling skal ske inden 14 dage, ellers vil dette blive overtaget af inkasso. Spørgsmål vedr. betaling send venligst en mail til
[email protected]. Fakturakopi kan udskrives fra web.
Den var sendt D 19.07.2011, det vil altså sige at den blev sendt i Juli, men nu ligger det sådan at jeg har været på ferie hos familien i esbjerg og jeg har addresse i sønderborg så har ikke haft mulighed for at tjekke post på dette tidspunkt.
--
Inkasso kommer ikke forbi, de sender blot flere regninger blot med deres gebyr på også. Blot sørg for at have sagt til komplett at noget må være galt, så burde de stoppe det indtil sagen er undersøgt.
Hvis du skulle have modtaget 2 kasser, må der også være 2 fragtnumre. Kan komplett ikke komme op med dem, så falder sagen med det samme.
--
Yea though I walk through the valley of the shadow of death I will fear no evil for I am the god of death.
#4 Det er det jeg har bedt om, men medarbejderen lader ikke lige til at svare mig på online chatten. Og jeg magter simpelthen ikke at ringe nu er bange for jeg springer i luften i telefonen. Så jeg prøver lige at tag den med ro og give ham noget tid.
--
Jeg forstår ikke lige hvad du går sådan i panik over, hvis du har kvittering på at du har betalt kan du være hamrende ligeglad om der skulle komme en inkasso ud, du stykker da bare kvitteringen i snotten på vedkomne og så er den sag ude!
--
Ironi forekommer aldrig!
#6 Jeg går meget let i panik når det gælder økonomi, jeg kan ikke blære mig med den. Den kvittering de får at se lyder jo så kun på at jeg har betalt for en af hver ting, men jeg skulle iflg komplett have bestilt 2 af hver eller iflg deres regning. Så det er der problemet ligger..
--
Tjah, jeg kan ikke se hvorfor du skal være bekymret.
Du har modtaget og betalt for dine ting. Fyren derinde fucker up og kommer til at lave 2 regninger.
De skal kunne bevise at du har modtaget tingene 2 gange så og det bliver nok lidt svært vil jeg tro.
Slå koldt vand i blodet og nyd sommer vejret - nu hvor vi endelig har den :)
--
Correct me if I am wrong...
#7 Der er ingen grund til panik. Hvis de har 2 regninger, skal de også have 2 ordre og to gange fragt. Det kræver blot en medarbejder at slå op i de 3 systemmer og se om tallene stemmer. Det vil de ikke gøre her, så må de rette det system der tager fejl.
--
Yea though I walk through the valley of the shadow of death I will fear no evil for I am the god of death.
Tjo i har nok allesammen ret :) Jeg takker for svarene
--
når du høre fra inkasso afdelingen,kontakter du dem og forklare hvordan det hænger sammen,tit og ofte vil de ikke gøre anden end at kontakte kreditor og bede om alle deres papir,så burde de finde fejlen.så tag du det bare helt rolig
--
Hvis du har gjort som du har skrevet, så kan du bare ignorer alt fra en evt. inkassator og så lade den gå rettens vej, for du kan på ingen måde tabe sagen.
Jeg ville nok kontakte komplett og bede dem om at fremsende track'n'trace nr. på den eller de pakker som de mener du skal have modtaget.
Altså ikke på den/de korrekt modtaget pakker.
Hvis de fremsender t&t på den/de pakker du har modtaget, så er det bare at se på vægten, for den vil kunne bevise at der ikke er mere i end det du har modtaget og betalt for.
--
i7-950|ASUS P6X58D-E X58|12GB Kingston 1600mhz|1024MB ASUS 5850 DirectCU Top 2Dis|80GB Intel SSD|160GB Intel SSD|2x 1TB Seagate|650W Corsair|22x DVDRW
#0 Skriv til komplett og sig til dem at du har betalt for alle modtagne varer. Sig derefter til dem at såfremt de fastholder påstanden om at du har modtaget flere varer end du har betalt for så ser du frem til at modtage deres dokumentation herfor.
Hold fast i at det ikke er din opgave at bevise at du ikke har modtaget noget, men at det istedet er Komplett der skal bevise overfor dig at du HAR modetaget varer.
Husk at holde en sober og venlig tone.
Sørg for at besvare alle deres henvendelser, man skal ALDRIG bare lade stå til - så står man dårligt i forbindelse med en eventuel retsag, også selv om man har ret.
--