Seneste forumindlæg
Køb / Salg
 * Uofficiel Black/White liste V3
Login / opret bruger

Forum \ Off Topic \ Hyggekrogen
Denne tråd er over 6 måneder gammel

Er du sikker på, at du har noget relevant at tilføje?

Er fuppet af"Supershopping"!

Af Gæst Supershopping | 19-04-2012 13:04 | 1828 visninger | 26 svar, hop til seneste
Hey Holler Jeg sidder lige nu i en rigtig skidt situation. Jeg har meldt mig til "PengePuljen", hvor man kan tilmelde sig forskellige kampanger, og til gengæld får en lille sjat penge for det. Det uheldige er at jeg nok har været lidt for hurtig, og ikke gennemlæst det hele. Jeg har tilmeldt mig til noget som hed: "Supershopping", og efter have tilmeldt mig, kan jeg godt se at der ikke var rent mel i posen.. Jeg søgte derefter på TrustPilot: http://www.trustpilot.dk[...] og kan nu se at jeg virkelig er skidt stillet. Jeg tilmeldte mig til for 3 timer siden, og vil nu gerne fra tilmelde, dette er dog ikke muligt, eftersom jeg ikke har de nødvendige informationer de kræver for en fra tilmelding. Dette er mailen jeg har modtaget fra dem: "Tak for din bestilling af SlimPatchClub's velkomstpakke. Vi ser frem til at have dig som kunde hos SlimPatchClub. Du vil modtage en Slank Nu velkomstpakke, som indeholder 14 stk. Super Quick slankeplastre og 6 stk. Night Detox udrensningsplastre for 0 kr, du skal kun betale porto og ekspeditionsgebyr på 29 kr. Da du har valgt vores forud-betalingsløsning til dit abonnement, vil du ved fremtidige leveringer spare 49,75 kr. i porto og ekspedition ved hver eneste levering. Har du spørgsmål, kan du kontakte kundeservice på www.slimpatchclub.com[...] Med venlig hilsen SlimPatchClub.com I det følgende finder du et uddrag af vores handelsbetingelser. Du bliver nu medlem af SlimPatchClub og du modtager i løbet af 7-10 dage din gratis velkomstpakke, 3 uger efter modtagelsen af denne, sendes din første medlems/abonnementspakke. Dit medlemskab fortsætter derefter så længe du ønsker det med regelmæssige leveringer. Betaling Forudbetaling med kreditkort giver mange fordele hos SlimPatchClub. Du betaler et lavere porto og ekspeditionsgebyr for din velkomstpakke, her er prisen kun 29,- kr. Forudbetalinger vedrørende abonnementsleveringer vil blive ekspederet umiddelbart samtidigt med afsendelse af abonnementsforsendelsen, ad samme betalingskanal, som ved bestillingen af velkomstpakken. Fortrydelsesret Du har 14 dages fortrydelsesret efter forbrugeraftaleloven. Fristen gælder fra modtagelsen af velkomstpakken. Hvis du modtager den en fredag, har du til og med fredagen to uger senere til at returnere den. Udløber fristen på en helligdag, kan du vente til den følgende hverdag. Det er tilstrækkeligt, at du inden fristens udløb har afleveret pakken på posthuset. Da det er dit ansvar, at pakken kommer retur, vil det være en god idé at få en datostemplet kvittering fra postvæsenet, så du kan bevise at returnering er sket indenfor fristen. Pakken skal returneres i væsentlig samme stand, som den er modtaget. Du skal selv betale porto for at sende retur. Varer der returneres ufranko eller på efterkrav bliver nægtet modtagelse Der er ikke fortrydelsesret på de efterfølgende medlems/abonnementspakker. Returnering af velkomstpakken kan kun ske til returadressen: SlimPatchClub, BOX 6000, Pallasti 28, 19 098 Tallinn, Estland. Penge tilbage garanti Når vi har modtaget velkomstpakken retur og kontrolleret, at den lever op til betingelserne for, at fortrydelsesretten kan benyttes, refunderes det betalte beløb til dig via den samme betalingsmetode, som anvendes ved købet, hvilket kan tage op til 14 dage. Opsigelse af medlemskab/abonnement Opsigelse af dit medlemskab/abonnement skal være foretaget senest 14 dage efter modtagelse af din seneste levering. Modtager vi opsigelsen senere, gælder opsigelsen først efter næste levering. Udeblevet betaling betragtes ikke som opsigelse. Opsigelse skal altid ske på www.slimpatchclub.com[...] Der sendes en bekræftelse på opsigelsen til den e-mail, du har oplyst ved bestilling. Opsigelse kan ikke foretages på telefon eller e-mail. Returnering og reklamationer for varer i abonnement Da der lovmæssigt alene er fortrydelsesret på velkomstpakken, skal der kun ske returnering af abonnementspakken, hvis du modtager en vare, der er defekt eller behæftet med fejl eller mangler. I sådanne tilfælde skal du straks efter modtagelsen skrive en meddelelse til kundeservice via www.Slimpatchclub.com[...] hvor du beskriver fejlen. Du vil herefter modtage en mail med instruktion om, hvad du skal foretage dig. Returnering af en abonnementspakke uden forudgående aftale med vores Kundeservice accepteres ikke og fratager dig ikke betalingsforpligtelsen. Aftalepartner Din aftalepartner omkring abonnementet er: SlimPatchClub - en del af SuperShopping OÜ 10 141 Tallinn Estland Registreringskode: 11485176 Du kan let kontakte vores dansk-sprogede kundeservice her: www.slimpatchclub.com[...] Estland er medlem af EU og SlimPatchClub er derfor underlagt EU-lovgivningen i lighed med et dansk firma." Hvad fanden gør jeg??
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#1
Nikei
Semi Supporter
19-04-2012 13:05

Rapporter til Admin
TLDR
--
#2
Asahel
Junior Nørd
19-04-2012 13:06

Rapporter til Admin
benytter dig af din fortrydelsesret?
--
Asus P8P67|I5-2500K|8GB Corsair XMS3 1600 MHz|XFX HD5970 1GB|Samsung SpinPoint F3 1GB|Intel X-25M 80GB|XFX 750W Black
#3
Supershopping
Gæst
19-04-2012 13:07

Rapporter til Admin
#1 Hold dig venligst ude for tråden, hvis du ikke har noget konstruktivt at byde på. Tak.
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#4
DownClock
Elite Supporter
19-04-2012 13:08

Rapporter til Admin
#2 Hmm, hvis man gennemlæser på Trustpilot så har mange faktisk ikke engang modtaget sin pakken, dermed kan det sku godt være meget svært at benytte sig af noget form for fortrydelsesret. #0 Du kunne evt. skrive til forbrugerrådet, også se hvad der kommer ud af det.
--
You gotta love "the688".
#5
Trashmouth
Bruger Aspirant
19-04-2012 13:13

Rapporter til Admin
De skriver jo selv at du har 14 dages fortrydelses ret, så jeg ville starte med at gøre dem opmærksom på at du ikke er interesseret i medlemsskabet længere. Og så skriv samtidig til dem at du ikke har de oplysninger de beder om for at afmelde dig.
--
#6
DownClock
Elite Supporter
19-04-2012 13:15

Rapporter til Admin
#5 Prøv at skimme den her ^^ http://www.trustpilot.dk[...] #0 Har du uddelt nogle bankinformationer til dem? I så fald kunne det være du skal ringe til banken, så de ikke pludselig trækker pengene. Ved sku ikke rigtigt, held og lykke i hvert fald.
--
You gotta love "the688".
#7
Madsen2204
Ultrabruger
19-04-2012 13:19

Rapporter til Admin
#0 Du har sikkert accepteret deres betingelser for salg osv bla bla bla. hvilket gør at du nok ikke kommer ud af det, Nu har jeg kun lige haft tid til at skimte din sitiuation, og går ud fra du har oprettet det via noget dankort eller sådan ? Det nemmeste er at ringe til banken og sige du vil have en nyt dankort og de skal spære det andet. Så kan de ikke trække penge fra dig mere.
--
Jeg vil bare være rockstjerne!
#8
Madsen2204
Ultrabruger
19-04-2012 13:20

Rapporter til Admin
#5 Du skal ikke regne med de svare hans emails/tlf opkald. Det er scam og folk falder i.. ( har selv været fanget :D ) #0 spær dit dankort og regn ikke med du får noget retur- desværre.
--
Jeg vil bare være rockstjerne!
#9
pederlk
Ultra Nørd
19-04-2012 13:22

Rapporter til Admin
#7 Hjælper desværre ikke ret meget, da de så istedet sender den ene rykker efter den anden og tilsidst truer med inkasso Kan anbefale at du læser de grumme historier om firmaet på trustpilot
--
Asus P8Z68-V Pro - Intel i5 2500k 3,3@4,4GHz - Kingston DDR3 HyperX 1600MHz 8GB - MSI GTX460 Hawk
#10
Madsen2204
Ultrabruger
19-04-2012 13:23

Rapporter til Admin
#9 Dem skal man bare lade være med at tage hensyn til jf. " Forbruger Europa fraråder folk at betale fakturaerne på varer, man ikke har bestilt. Og man skal heller ikke gå i panik, hvis man bliver truet med inkasso og RKI. Man kan ikke blive registeret i RKI, hvis der er uenighed mellem parterne om, hvorvidt der skyldes penge. " taget fra http://taenk.dk[...]
--
Jeg vil bare være rockstjerne!
#11
Supershopping
Gæst
19-04-2012 13:23

Rapporter til Admin
#6 Ja det har jeg :( Det hele så meget legit ud. Det var her jeg tilmeldte mig: http://www.slimpatchclub.dk[...] #5 Hvis de nu ikke afsender nogle varer, hvad skal jeg gøre? Så kan jeg ikke benytte deres fortrydelsesret. Kan også se at mange er blevet truet med inkasso, hvor reelt det er kan jeg ikke sige. #7 Ja det har jeg.. #8 De har ikke trukket noget fra min konto endnu, da det er 3 timer siden jeg har tilmeldte mig.
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#12
Supershopping
Gæst
19-04-2012 13:25

Rapporter til Admin
#10 Så dit råd er at spærre mit kort med det samme eller hvordan? Hvad med breve om inkasso osv. osv.
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#13
Madsen2204
Ultrabruger
19-04-2012 13:26

Rapporter til Admin
#11 så få fingeren ud og ring til banken! Få dem til at spære dit dankort eller stoppe overførslen.
--
Jeg vil bare være rockstjerne!
#14
Madsen2204
Ultrabruger
19-04-2012 13:27

Rapporter til Admin
#12 Hvis du nu først får spæret dit dankort og supershopping ikke modtager nogle penge, så sender de dig nok ikke nogle ting i form af breve eller produkter.
--
Jeg vil bare være rockstjerne!
#15
Mort605
Mega Supporter
19-04-2012 13:27

Rapporter til Admin
Snak med din bank om det. Tror godt du kan skifte kort til konto eller spærre for udenlandsopkrævninger. Så længe du ikke modtager pakken kan de sgu ikke sende nogen form for inkasso efter dig. Får du pakken og de skriver de ikke kan hæve pengene, så siger du bare at du vil sende den tilbage.
--
#16
Madsen2204
Ultrabruger
19-04-2012 13:31

Rapporter til Admin
#15 som han siger - nægt modtagelse fra postbudet, sig de bare skal sende den retur det kan de godt ( har selv været postbud) og hvis de er hos dig når du ikke er hjemme, så lad være med at hent den - så ryger den automatisk retur.. Men det lyder ikke til med hvad folk skriver at de modtager noget.
--
Jeg vil bare være rockstjerne!
#17
Supershopping
Gæst
19-04-2012 13:32

Rapporter til Admin
#13/14 Jeg har nu spærret mit kort. Jeg udfyldte deres "kampagne" klokken 10:00, og de har ikke trukket en krone fra min konto endnu. Så jeg kan kun håbe på det bedste. Tror du problemet er løst? :) #15 Ja det må jeg gøre, må sku lære at læse grundige.
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#18
Madsen2204
Ultrabruger
19-04-2012 13:33

Rapporter til Admin
#17 er ret sikker på det er løst ja :)
--
Jeg vil bare være rockstjerne!
#19
Supershopping
Gæst
19-04-2012 13:35

Rapporter til Admin
#18 Jamen jeg takker så :) Men oplysninger som jeg har givet (navn/adresse osv.) spiller ikke en rolle eller hvordan? PS. kortet jeg har brugt er ikke mit eget, men min kærestes. [BLUE]Kan vi blive enige om, at du holder til til at skrive som én person her i tråden?[/BLUE] -- Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
--
Sidst redigeret af stallemanden
#20
DownClock
Elite Supporter
19-04-2012 13:36

Rapporter til Admin
#13 Sad med samme tanke, spær lortet og fornægt alt :P PS. er selv tilmeldt PengePuljen, og man skal fandme passe på med hvad man tilmelder sig :P
--
You gotta love "the688".
#21
Madsen2204
Ultrabruger
19-04-2012 13:37

Rapporter til Admin
#19 det burde det ikke... Når hvis det er din kærestes kort... så er det da ikke dit problem :D trololol..
--
Jeg vil bare være rockstjerne!
#22
Silvera
Ultrabruger
19-04-2012 14:26

Rapporter til Admin
Sjovt, jeg har også brugt pengepuljen, og kan se min netbank har trukket 29kr og står og venter med 1kr (reserveret) - men har ikke modtaget nogen mails fra dem overhovedet. har så skrevet ind til dem nu og sagt de kan rende mig (læs: ikke vil have deres ting, etc), og ringer ind og spærre mit kort nu, og bestiller et nyt. Woop woop.
--
Aspirant hardwaregeek! :)
#23
Superpuljen
Gæst
19-04-2012 14:33

Rapporter til Admin
#22 Hvor længe siden har du tilmeldt dig?
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
--
Sidst redigeret af stallemanden
#24
Silvera
Ultrabruger
19-04-2012 14:44

Rapporter til Admin
Jeg har ingen erindring om at have tilmeldt mig, det er det der er problemet. >_
--
Aspirant hardwaregeek! :)
#25
Superpuljen
Gæst
19-04-2012 14:53

Rapporter til Admin
Hvad er det du taler om? Jeg sidder på et gymnasiet, på et af skolens computere. Der er over 800 elever! #24 Okay, jeg har så tilmeldt mig "frivilligt"..
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#26
lotus3650
Gigabruger
19-04-2012 15:01

Rapporter til Admin
Kan nu ikke se du er blevet fuppet.' du har bare ikke låst hvad du bestilte. Vær klogere en anden gang
--

Opret svar til indlægget: Er fuppet af"Supershopping"!

Grundet øget spam aktivitet fra gæstebrugere, er det desværre ikke længere muligt, at oprette svar som gæst.

Hvis du ønsker at deltage i debatten, skal du oprette en brugerprofil.

Opret bruger | Login

Denne tråd er låst, og du kan derfor ikke oprette svar i den.

Begrundelse

<p> #25, du f&aring;r mit svar her.</p> <p> Jeg er godt klar over hvor du skriver fra.<br /> Jeg er ogs&aring; klar over, at trafikken fra den IP p&aring; vores forum kommer fra &eacute;n registreret bruger p&aring; sitet - ikke en masse forskellige g&aelig;ster - lige indtil i dag, hvor der er kommet to indl&aelig;g i denne tr&aring;d.</p> <p> Jeg er ogs&aring; klar over, at #0 er oprettet af en person fra en TDC-Mobil IP.<br /> Sjovt nok, har den f&oslash;rn&aelig;vnte registrerede bruger, skrevet i denne tr&aring;d fra samme IP med &eacute;t minuts mellemrum, hvorefter #0 igen har skrevet.</p> <p> Havde du holdt dig til at skrive som #0, da vi er klar over man kan v&aelig;re pinlig over en ting og gerne vil skjule sin egentlige &quot;idenditet&quot;, havde der ikke v&aelig;ret noget problem.<br /> &nbsp;</p> <p> Du er velkommen til at pr&oslash;ve igen. Enten med den registrede bruger, eller holde dig til den samme g&aelig;stebruger.</p> <p> Yderligere kommentarer eller sp&oslash;rgsm&aring;l kan rettes til min mail, som du kan finde p&aring; min profil</p>

Låst af stallemanden | 19-04-2012 15:20

NYHEDSBREV
Afstemning