Seneste forumindlæg
Køb / Salg
 * Uofficiel Black/White liste V3
Login / opret bruger

Forum \ Hardware \ Bærbare Computere
Denne tråd er over 6 måneder gammel

Er du sikker på, at du har noget relevant at tilføje?

Humac | Elendig service

Af Bruger Aspirant Wulffez | 26-11-2007 19:08 | 2927 visninger | 55 svar, hop til seneste
Jeg ville lige dele jer min nyhed om min "DEJLIGE" Ipod TOUCH! Det er sådan, jeg er en forbruger som er meget glad for at få byttet et produkt ud til et nyt inden for de 7 dage som man normalt får byttet ud i ALLE ANDRE BUTIKER end HUMAC ! Anyways, lad os starte således. I lørdags, opdager jeg at jeg har pixelfejl, så jeg REGNER med at få den byttet om til en ny i humac i magasin, fordi på daværende tidspunkt var den kun 4 dage gammel. Det søndag, jeg står tideligt op, men desværre så er min mor lidt langsom på benene her til morges, og vi ankommer først 13.00 til magasin, i fuldt humor og næsten grinet os ihjel... Jeg fortæller så fint at jeg har opdaget at der er pixelfejl, og det har været fra starten af, jeg troede bare det var foilet som reflekterede mit lys. *Vendepunkt* Jeg får at vide at den skal UNDERSØGES FØRST AF HUMAC på VESTERBROGADE 12 SOM VIL TAGE 6 dage?! *Flipper ud, fortæller at de har elendig service etc.* Der efter får jeg så at vide at hvis jeg er så ivrig, kan jeg selv tage ud til humac på Frederiksbrogade 12 om Mandagen... *Min mor havde også købt nogle højtaler til sin touch, som havde fået baggrundstøj iløbet af ganske få dage, den vil de så sende til reperation som vil tage de ganske uhm.. 2 uger!!! For at produkt som er 5 dage GAMMELT !* Nu det idag, mandag, klokken er godt omkring 17.30 og jeg står i Humac, jeg venter i godt 15 min på en elendig gammel idiot som står med sin bøsse ProMac, og weiner over et program han har installeret ikke virker.. Anyways så siger de at man også kan få service ved kassen. Jeg snakker med en kvinde som taler dansk/norsk/svensk, fatter ikke en skid.. Men jeg går min besked tydelig, at jeg vil have en NY fordi den er 5 dage gammel, der er produktions fejl på og jeg er kommet inden for 7 DAGE ! Jeg får at vide jeg skal vente 10 dage på de kan "UNDERSØGE DEN" *rasseri og andre sære ting som kommer ud af min mund pga EKSTREM DÅRLIG SERVICE* Hun gider ikke mere, hun henter chefen.. Jeg taler med hende, jeg fatter ikke hvorfor det skal fucking tage 10 dage at KONSTATERET DER ER PIXEL FEJL!? Hun er helt enig med mig DER ER PIXEL FEJL! Men hun siger at de ikke kan bytte den ud pga APPLE måske ikke vil godkende den? Hvad fuck, jeg har 4 selvlysende pixels på min skærm som er helt tydelige? Ohm? Apple pleger ikke at have så skod service? Anyways, så bliver jeg endnu mere vred, hun går op på anden etage og snakker med en, så lover hun at ringe til mig imorgen om det muligt at få den byttet ud imorgen. Så går jeg ud af butikken, og der kommer et dejligt højt "Fuck Humac" som der også gjorde i Magains humac... **Lille ekstra ting, nok med min vrede fra Humac, så provokerede min far mig ved at havde slukket min computer når jeg sad og downloadede en dejlig demo af et spil, uhm sehr wunderbar ! Så var den slukket når jeg er hjemme... Ohm well.. Nok med andre problemer som også køb for 30 minuter siden ressulterede det i af støttebene på mit G15 keyboard knækkede, håndleds støtten flækkede simpelthen af, og space tasten er blevet 50% brugbar.*** Humac is shit, humac is eatable, humac is burnable! Skod service?
--
PS3 - Wulffez

--
Sidst redigeret af Diabelez
#1
markpnielsen
Super Supporter
26-11-2007 19:11

Rapporter til Admin
Du er satme uheldig :s
--
E6600 / 7950 GT / 2GB RAM / 160GB HDD / G5 / G15 **************************************************
#2
3rror
Nørd Aspirant
26-11-2007 19:13

Rapporter til Admin
det er edible. Det er vel bare proceduren hos humac, om man er forbruger, prins eller andet.
--
Correct me if I am wrong...
#3
Wulffez
Bruger Aspirant
26-11-2007 19:13

Rapporter til Admin
Kan sige jeg har pisse ondt i min hånd.. Det alt jeg kan sige..
--
PS3 - Wulffez
#4
DevilsDay
Monster Supporter
26-11-2007 19:13

Rapporter til Admin
Det er normalt at det tager et godt stykke tid at få konstateret at din varer nu er i ourden, ligemeget hvormeget du selv kan se at den er i stykker...Når du sender varer til RMA tager det bare tid... Derudover kan jeg slet ikke tage din tråd seriøs, da det ikke lyder som om du på nogen måde har været forstående over for nogen...og guess what, hvis man opfører sig uacceptablet over for folk, sviner dem til m.m. så har man ikke fortjent god service!
--
Claus Codam Prospect Supporter Microsoft Certified Professional Coretech A/S
#5
R@fuss
Elitebruger
26-11-2007 19:16

Rapporter til Admin
I wouldn't eat a burned shit! Har godt nok aldrig haft problemer med Humac.. godt nok er der altid mange kunder og nok så travlt i butikkerne, men god service har de nu altid ydet mig.. btw, hvad skal jeg forstå dit indlæg som? en skræmmekampagne?
--
Winners never quit - Quitters never win
#6
Hellhamster
Junior Nørd
26-11-2007 19:20

Rapporter til Admin
Hvis jeg arbejdede i Humac skulle jeg satme nok sørge for at der gik 3 måneder før du fik en ny Ipod Touch at se igen. Hvis du vil brokke dig over proceduren så henvend dig skriftligt til deres hovedkontor og lad være med at svine ekspedienter til. Opfører du dig også sådan andre steder hvis tingene ikke lige spiller efter din fløjte? I så fald har du sikkert proppet dig med snot og sperm på diverse spisesteder igennem dit 14-årige liv.
--
Gigabyte GA-965p-ds4 | E6600 2,4Ghz | 2x1GB OCZ Platinum 6400 | Galaxy 7900GTX | disk1 Raptor 74GB | disk2 Seagata Barracuda 320GB | Antec P180-b kabinet | V-sonic VP930 19"
#7
Yoda626
Elitebruger
26-11-2007 19:21

Rapporter til Admin
jeg ser denne tråd mere som en whine tråd, men det er godt du lige kan få det sidste ud her i forumet. ja vi alle kan have dårlige dage, selv om du taler sandt, så er din påstand ikke nok, de skal jo også selv testen den. et venligt råd, så tror jeg at nethandlen vil passe bedst til dig, da du jo forventer "go service", der er 14 dags returret ved fjernsalg. Så støder du ikke ind i sådan nogle problemer fremover.
--
#8
merrild
Monsterbruger
26-11-2007 19:26

Rapporter til Admin
#4 og 6 110% enig ta en tudekiks det er helt normalt nænsten alle steder
--
test
#9
BabaMac
Elitebruger
26-11-2007 19:28

Rapporter til Admin
#0 Jeg håber aldrig jeg kommer til at betjene dig... For din egen skyld:) Spøg til side, det nytter aldrig noget at lade ekspedienten tage imod skideballen, i sidste ende har han/hun bare brug for at tjene en månedsløn og som de fleste andre der er ansat i butik, er der stukket et sæt regler ud fra ledelsens side. Desuden kan det jo være der er en chance for at fejlen er selvforskyldt, og derfor er det da helt i orden at de vil undersøge den. Sådan er det. Hvis du har rent mel i posen(altså ikke har tabt den osv)så burde du heller ikke være bekymret eller hidse dig op. At du så smadrer dit keyboard osv i samme omgang.... Ja, det siger vist mere om dig end Humac:) Take a chill-pill og lad dem da "låne" din Ipod. Vær du bare glad for de ikke sagde 1 måneds tid:)
--
Ang. salgstråde jeg har lavet: Kører også på hwt.dk:)
#10
DevilsDay
Monster Supporter
26-11-2007 19:29

Rapporter til Admin
#7 Selvom der er 14dages returret, så skal varen/indpakningen være i ordentligt stand, når den sendes tilbage...efter hvad jeg læser i denne tråd, lyder han ikke som en der kan finde ud af at passe ordentligt på sine sager?? et G15 keyboards ben knækker, håndleds støtten flækker, samt space knappen virker kun halvt...det sker ikke bare sådan lige :|
--
Claus Codam Prospect Supporter Microsoft Certified Professional Coretech A/S
#11
Wulffez
Bruger Aspirant
26-11-2007 19:35

Rapporter til Admin
Jeg har åbenbart været forkert, at sparet på min beskrielse hvad jeg sagde til ekspedienterne ... Jeg har sagt at alle andre butiker jeg har været hos vil jeg havde haft mit produkt byttet ud, har haft så mange defekte produkter igennem tiden og byttet dem ud inden for 7 dage... Det er også for dårligt, jeg skal vente flere dage når jeg har købt et produkt til de 3000kr, som er helt ny, når man regner med de butikker apple sender produkter til er ordenlige, og salgs cheferne har fået noget ilignende, ja godt være jeg skal tage en tudekiks, men så i også nogle fucking idioter for at være helt ærlige som køber hos SHG og har levet af at vente 3-4 dage på at få et nyt produkt, jeg har en skam for det meste købt i butiker som ydrer hurtigst service...
--
PS3 - Wulffez
#12
[]Sweeper
Ultra Nørd
26-11-2007 19:45

Rapporter til Admin
#11 Tillykke med det. Hvad har du så indtil videre fået ud af at handle i en butik der har et nyt produkt først? Lad mig se... Et smadret tastatur, ondt i hånden og en ipod der lige skal undersøges inden den muligvis bliver byttet. Dacapo! Stående bifald! Hør her professor. Hvis du opfører dig i en butik på den måde du beskriver, så skal jeg garantere dig for at du går en hård tid i møde. Måske det var på sin plads at modne lidt? Ja, gu fanden er det irriterende at skidtet har en fejl, men tør nu lige øjnene, tag dine anti-raseri piller og tag en slapper. Verden går altså ikke under af at der går nogle dage, vel. Havde du været min knægt, var du i dén grad gået en hård tid i møde.
--
Søgemaskine optimering, holistisk design o.m.a. http://www.videstu.com[...]
#13
Wulffez
Bruger Aspirant
26-11-2007 19:46

Rapporter til Admin
Ow, jeg tager endnu et eksempel siden i ikke forstår mig at jeg virkelig hader elendig service.. Jeg havde købt nokia N95.. Den havde tinetus lyd i lydudgangen. Jeg går hen til 3 på strøget og vil have den byttet ud.. De tager en ny telefon frem efter 10 sekunders test.. Men så går den ikke igennem systemet, jeg har en fona kvittering.. Da man kunne før i tiden bytte ud hos dem, uden problemer hvis jeg også havde købt det andre steder. Så tager jeg over til fona 2000 da de var 10m væk fra mig. De vil så SENDE DEN TIL REPERATION ! Den gammle idiot vil sende den til reperation, fortæller mig ganske vidst også det ikke noget de kan bytte ud.. Der efter hiver jeg fat i en af 3's medarbejder, som også synes der er komplet idiotisk at de ikke vil bytte den ud til en ny, han får en snak med ham, og derefter synes han også han er en komplet idiot fordi han stadig ikke ville få den byttet ud. Men, så tog jeg ud til en anden fona, og just incase inærheden af en 3 butik. Jeg taler med salgschefen, som hiver ganske vidst en telefon frem til mig, og når jeg siger jeg vil bytte den ud ryger den såvidt langsomt tilbage i lagert. Jeg fortæller ham og fortæller ham hvorfor det er så svært at bytte den ud, da vi er på 7 dag, og næste gang de har åbent er det på 9 dag, og vil ikke lade sig gøre at bytte den ud, han siger også at 3s service har lukket. Jeg tænker bare wtf, og siger han skal ringe til dem, da jeg ikke har set ham prøve. Han bliver ved, og truer med vagter.. Jeg gider ikke det pis, fortæller historien til 3, de kommer gladeligt med mig over i fona og får talt med ham, som stadig påstår at DE HAR LUKKET, men den ansatte siger hvis han sender den når den er på 8 dag, så vil stå med en defekt telefon, da nokia ikke vil bytte den ud fordi den er blevet sendt efter de 7 dage.. Så tager han et kald.. Well, som vi kan se humac er en sort'a fona ! Jeg ændrer ikke min mening, nogle af jer er en bunch of SHG loosers, som ikke forstår mit viewpoint, og nogle forstår mig!
--
PS3 - Wulffez
#14
Wulffez
Bruger Aspirant
26-11-2007 19:47

Rapporter til Admin
Sweeper, nar.. Fuck hol's brugere? lol? loosers?
--
PS3 - Wulffez
#15
Wulffez
Bruger Aspirant
26-11-2007 19:49

Rapporter til Admin
skod forum
--
PS3 - Wulffez
#16
[]Sweeper
Ultra Nørd
26-11-2007 19:55

Rapporter til Admin
#14/#15 Velkommen til Hol. Og tak for besøget. Hvad forventer du af os? Forventer du at alle siger "Nååååårh hvor er det synd for dig"? Hvis svaret til det spørgsmål er "Ja" er du i dén grad gået forkert i byen. Herinde forholder folk sig forholdsvis sobert til andres oplevelser. Der forventes at man om noget så i det mindste formår at opføre sig bare tilnærmelsesvist modent. Læs evt. regelsættet. Du kommer ikke langt med namecalling og lignende. Og da jeg hermed antager at din opførsel herinde direkte viser din (forholdsvis naive og barnagtige "Jeg vil ha") mentalitet, er jeg slet ikke i tvivl om at du går en hård tid i møde, OGSÅ i den virkelige verden. At hidse sig sådan op... Stakkel.
--
Søgemaskine optimering, holistisk design o.m.a. http://www.videstu.com[...]
#17
BabaMac
Elitebruger
26-11-2007 19:58

Rapporter til Admin
Ja, det er virkelig synd for dig... Var du kommet i den afdeling jeg stod i, havde jeg personligt eskorteret dig ud. Hvis altså du opfører dig bare halvt så halvhjernet som du selv beskriver det....... Fat dog at de har procedurer, hvad enten du kan lide det eller ej.. Og tro mig, sure kunder får ikke bedre betjening.
--
Ang. salgstråde jeg har lavet: Kører også på hwt.dk:)
#18
ReneSDK
Guru
26-11-2007 20:00

Rapporter til Admin
Jeg har til dagligt med support at gøre og folk der blæser sig op og er meget aggressive og slet og ret modbydelige får generelt præcis den service der står i reglerne og ikke en pind mere. Tilgengæld får dem der taler pænt og tager det lidt med et smil en meget bedre service end de mange gange forventer. Ja, der er regelsæt man skal følge, men det er en helt naturlig reaktion fra ethvert menneske at holde sig 100% til reglementet og ikke rykke sig hvis folk er urimelige, hvorimod man tit går lidt længere for en flink kunde. Efter #14/#15 kan jeg slet ikke tage dig seriøst #0.
--
P4 3.2GHz • 1GB PC3200 • 80GB • GeForce 6600GT 128MB - Znote 6214W • Core Duo 1.6GHz • 1GB PC5300 • 60GB • GeForce 7600Go 512MB
#19
the688
Guru
26-11-2007 20:05

Rapporter til Admin
OMG tudefjæs. Hvad sker der for 1 stk. forkælet møgunge. De ekspedienter der står og slider sig ihjel for en lorte-løn har ikke bestemt firmaets politik, så tag og lad være med at behandle dem som lort fordi de ikke vil miste deres job for at behage dig, din selvoptagede lille nar. Prøv at skab dig sådan i nogle flere butikker, og se om de får lyst til at hjælpe dig. Jeg ville *more* mig over at trække netop DIN sag ud når du er sådan en cunt overfor personalet. Da jeg arbejde i branchen var jeg altid glad for at hjælpe kunder der viste lidt forståelse og var venlige - dem der bare tudede eller truede eller var .. ja, pisseirriterende og snotforkælede som dig.. kunne få lov til at komme bagest i køen af sager. Hvem fanden gider hjælpe dig når du opfører dig sådan? Nu har du så opdaget at folk heller ikke falder på halen for at stryge dig med hårene herinde, og så er det et lorteforum? Hmm, det er utroligt så mange mennesker der ikke giver dig det du vil have - gad vide om det er alle andre mennesker der er dumme, eller ... bare dig? Bakker Sweeper 100% op - verden skylder ikke dig en skid, og gad vide om der er en grund til at jeg ALTID får supergod service der hvor jeg handler, og du aldrig får det? Hmm, måske fordi jeg snakker pænt med personalet, og forklarer dem at jeg jo godt ved DE ikke har gjort noget forkert, osv. Allierer mig med personalet, så de kan føle at jeg er på deres side - så får man som regel venlighed, professionalisme og service. Dig, derimod, du fortjener den modgang du får. Handlinger og konsekvenser, mester.
--
E6750 @ 3.5 Ghz, 2GB PC8500, Asus P5K, Scythe Infinity, 1+ TB Seagates, nV 8800GT-512, Samsung 1200NF 22", Sony 19" G420. Lian Li P65-B.
#20
Spam
Maxi Supporter
26-11-2007 20:08

Rapporter til Admin
Du lyder sgu som en sympatisk fætter. Havde nok handlet på samme måde, hvis jeg sad i supporten. Åbenbart hader verden dig - måske fordi du hader den? "Lille ekstra ting, nok med min vrede fra Humac, så provokerede min far mig ved at havde slukket min computer når jeg sad og downloadede en dejlig demo af et spil, uhm sehr wunderbar ! Så var den slukket når jeg er hjemme." Slap da af. Alle har sgu da prøvet, at forældrene har slukket ens computer, mens den stod og downloadede. De gør det nok ikke for at provokere. Hat.
--
#21
DevilsDay
Monster Supporter
26-11-2007 20:11

Rapporter til Admin
"Han bliver ved, og truer med vagter" Hvis ekspedienten lige frem kommer til det punkt, hvor han blir nød til at sende vagter efter dig hvis du ikke falder til ro...så er du satme gået for vidt! For mig lyder det altså som om at intet Produkt er godt nok, da du skriver at du har fået byttet mange produkter...Fald ned og tal ordentlig til folk, især til dem herinde på HOL.dk, da vi på ingen måde er skyld i dine oplevelser! Derudover skal du ikke skrive noget ondt om SHG.dk de har som regelt de fleste varer til lanceringsdatoen, og levere 98% af gangene næste dag ved bestilling før 20:17 (hvor længe har normale butikker lige åbent??) --
--
Claus Codam Prospect Supporter Microsoft Certified Professional Coretech A/S
#22
the688
Guru
26-11-2007 20:15

Rapporter til Admin
#20 - nejnej, han kunne jo UMULIGT bare sætte downloaden igang igen, så hans elendige forældre har jo helt klart overtrådt hans menneskerettigheder.
--
E6750 @ 3.5 Ghz, 2GB PC8500, Asus P5K, Scythe Infinity, 1+ TB Seagates, nV 8800GT-512, Samsung 1200NF 22", Sony 19" G420. Lian Li P65-B.
#23
[]Sweeper
Ultra Nørd
26-11-2007 20:17

Rapporter til Admin
Når jeg tænker nærmere over det... Wulffez.. Jeg er af den overbevisning at du bør sende alle de informationer du har givet her i tråden, til FN's menneskerettighedsdomstol. Du er jo tydeligvis blevet mishandlet langt ind i helvede. Og at dine forældre har slukket din computer når den downloader? Hovedrystende modbydeligt. **Lille sidenote** Har du OVERVEJET at det rent faktisk koster dine forældre penge at du har en maskine til at stå og downloade når du ikke er hjemme? Ja, det er rigtigt. Elektricitet kommer ikke bare gratis ind i din computer!
--
Søgemaskine optimering, holistisk design o.m.a. http://www.videstu.com[...]
#24
Jepper!
Ultrabruger
26-11-2007 20:20

Rapporter til Admin
#23 Hahahaha :D
--
:O)
#25
ReneSDK
Guru
26-11-2007 20:23

Rapporter til Admin
#23 Jeg tror elspareskinne reklamen er optaget hos #0 :D
--
P4 3.2GHz • 1GB PC3200 • 80GB • GeForce 6600GT 128MB - Znote 6214W • Core Duo 1.6GHz • 1GB PC5300 • 60GB • GeForce 7600Go 512MB
#26
BabaMac
Elitebruger
26-11-2007 20:29

Rapporter til Admin
Roflmao #23+25 http://www.youtube.com[...] Det kan selv G15 ikke tåle:) --
--
Ang. salgstråde jeg har lavet: Kører også på hwt.dk:)
#27
Peter Svendsen
Gæst
26-11-2007 20:38

Rapporter til Admin
fuck du har et sygt temperament!!! slap lidt af, hvad vil du havde vi skal gøre ?
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#28
Henrik
Gæst
26-11-2007 20:54

Rapporter til Admin
Disse tråde er noget af det bedste og mest underholdende ved hol.dk :D. Tænk at folk som #0 kan have stemmeret i dette land - det er næsten det mest skræmmende. Jeg synes generelt at man ser en manglende respekt overfor sine medmennekser fra den yngre generation. Jeg er selv 23 år - tænker på dem der er yngre mig selv. Eller er det bare mig? har det altid været sådan? eller er forældrene blevet dårligere til at opdagere deres børn?
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#29
Amplificator
Ultra Supporter
26-11-2007 20:58

Rapporter til Admin
#28 Han har højst sandsyneligt ikke stemmeret endnu, og der går nok også lige et par år.
--
God is an imaginary friend for grown ups. - Even a clock that is broken and doesn't run, is right twice a day.
#30
morkaj
Superbruger
26-11-2007 20:58

Rapporter til Admin
Den kan vel kikse for den bedste. Kan være hans mor har glemt at putte ham? Hans vovse har tisset på hans seng, Hans action-barbie er blevet voldtaget af hans onkel - der er mange mulige årsager til at vi skal vise hensyn med den lille stakkels forfulgte Wulffez. Oprigtigt det er sgu' synd for ham/hende - har virkelig midlidenhed. Held og lykke frem over Wulffez Venligste hilsener --
--
Hvad jeg ønsker skal jeg få!
#31
morkaj
Superbruger
26-11-2007 21:00

Rapporter til Admin
#28 Det med stemmeretten er nok ~ Det er nok mere bleen der strammer. http://media.ebaumsworld.com[...] --
--
Hvad jeg ønsker skal jeg få!
#32
CV
Guru
26-11-2007 21:13

Rapporter til Admin
Stakkels dem i Humac, hvis du har opført dig som du beskriver i dit indlæg.
--
ASUS P5N32-E SLI • C2D E6600 • GF 8800 GTS-640 • 4 x 1GB Kingston Value • 4 x 250GB Samsung P120 • X-Fi Fatal1ty • 2 x Dell 2405FPW 3Dmark06 = 11.167
#33
the688
Guru
26-11-2007 21:23

Rapporter til Admin
#30 - i følge #0 kan det jo ikke kikse for *nogen* så længe det går ud over HAM. Så kan det vel heller ikke kikse for ham selv.
--
E6750 @ 3.5 Ghz, 2GB PC8500, Asus P5K, Scythe Infinity, 1+ TB Seagates, nV 8800GT-512, Samsung 1200NF 22", Sony 19" G420. Lian Li P65-B.
#35
Henrik Hansen
Gæst
26-11-2007 21:40

Rapporter til Admin
Er jeg den eneste der undre mig over hvor #0's "Hvis det er defekt inden for 7 dage skal i bytte det ASAP" regel kommer fra? :-)
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#36
morkaj
Superbruger
26-11-2007 21:41

Rapporter til Admin
#33 JEg er ret sikker på at #0 har forståelse for at det kan kikse for ham selv - med de tåbelige uforstående mennesker (hvis de kan kaldes det) han er tvunget til at omgås. Nu har jeg lige være på sensitivitetskursus med firmaet, ellers ville jeg formodentlig have foreslået at vi tog den snothvalp af en forsinket abort og klapsede lidt "common sense" ind i ham - men det var i gamle dage - nu forstår jeg ham/hende og føler med ham hende...... Vi skal alle være glade, nogen bare mere end andre.
--
Hvad jeg ønsker skal jeg få!
#37
Canzer
Semi Nørd
26-11-2007 21:42

Rapporter til Admin
Det er sgu god humor det her :) ejeren opfører sig som en forkælet 13 årig der lige har hævet konfirmations pengene og brugt dem i løbet af 20 min... WROOM! :) Tag nu en slapper, jo pænere man snakker til folkene bag disken jo mere villige er de til at hjælpe dig med dine problemer. Det samme hvis man snakker med folk i telefonen.. husk at sige mange tak for hjælpen og hav en god dag. Det gør os så meget flinkere næste gang du ringer - eller kommer ind i en butik :) Jeg vil til gengæld godt give #0 ret i at apples service til tider kan være skod - humac kan jo ikke gøre det anderledes end det de har fået besked på fra apples side... længere er den ikke.. Jeg skal - desværre - selv igang med at køre en sag mod apple i forbrugerrådet angående min Macbook der futtede af.. Apple siger at det kun er den ene ram socket der er fucked og det vil de ikke lave på min reklamations ret. De mener ikke det kan være en svaghed i konstruktionen/materialet - men det kan vel ikke rigtig være slitage da det: a. ikke er blæser eller harddisk, eller noget andet med bevægelig del i.. b. ikke er noget som fx touchpad eller keyboard som jeg slider ved at skrive på det.. Nå men nu må vi se hvad der sker. Det er dog lidt bittert at skulle være uden et værktøj i lang tid, især når man er vant til at have det ved hånden meget af dagen..
--
Det er lysten der driver værket - ligeså med hol.dk - så slap lige af med kritikken før i har lyst til at punge ud til en programmør!
#38
Dr.Nemo
Monster Supporter
26-11-2007 21:47

Rapporter til Admin
Måske det ville have været en god idé at forudundersøge Apple's Terms of service før du køber deres produkter. Bare så man ved, hvad man går ind til. Det er jo et spil som kan få kosekvenser for ekspedienten, hvis han/hun skal bryde det regelsæt der er sat op som. Du har købt et mandagsprodukt.. det er surt, men det nytter ikke at presse folk på dem facon. det er i min mening en mangel på situationsfornemmelse. De formidler jo blot en service som de ikke selv har en indflydelse på... Men du er vred ung "mand" så der er meget at lære i den verden for dig endnu...
--
AMD Athlon 64 X2 4400+ Toledo CPU|1.5 GB PC3200|7800GS-KO 256MB|Sargool­ VoltMod|Pioneer preAmp|450GB HDD|SabayonLinux 3.25c x86-64
#39
Wazix
Ultrabruger
26-11-2007 21:48

Rapporter til Admin
Til Wulffez Nu arbejder jeg selv i butik og oplever til tider at personalet i nogle butikker giver voldsom dårlig service uden nogen grund. Bare for at være på tværs... Men sådan som jeg læser dit indlæg, så tror du jo at du kan tillade og snakke ligesom det passer dig. Samtidig vil du have god service... Hvad fanden i helvede tror du selv!!?!??? (sry for sproget admin) Jeg går selv ind for god service, men nogen gange er reglerne bare som de nu en gang er og det kan du INTET ændre ved at f. eks skabe dig her inde på hol..! Så som sælger/person har jeg overhovedet ikke ondt at dig... tværdigmod...
--
Intel Conroe 1,8GHz @ 3,01GHz---ATI 1950PRO 256GDDR3---Asus Commander---4x512DDR2-667Mhz kingston---250GB WD SATAII HD---SB X-Fi Xtreme Audio
#40
Dr.Nemo
Monster Supporter
26-11-2007 21:51

Rapporter til Admin
Du har jo så bare lært, at Apple's service er svær at danse med i visse sammenhænge
--
AMD Athlon 64 X2 4400+ Toledo CPU|1.5 GB PC3200|7800GS-KO 256MB|Sargool­ VoltMod|Pioneer preAmp|450GB HDD|SabayonLinux 3.25c x86-64
#41
[]Sweeper
Ultra Nørd
26-11-2007 21:55

Rapporter til Admin
#41 ... Og at Hol's brugerskare er mindre tilgivende end Adolf Hitler efter man har rendt op til ham, losset ham i løgposen og sunget jødiske hymner resten af aftenen...
--
Søgemaskine optimering, holistisk design o.m.a. http://www.videstu.com[...]
#42
the688
Guru
26-11-2007 22:16

Rapporter til Admin
#41 - måske sku' vi ændre det fra Horny Old Lamers til Hostile Old Lamers? ;)
--
E6750 @ 3.5 Ghz, 2GB PC8500, Asus P5K, Scythe Infinity, 1+ TB Seagates, nV 8800GT-512, Samsung 1200NF 22", Sony 19" G420. Lian Li P65-B.
#43
Wulffez
Bruger Aspirant
26-11-2007 22:32

Rapporter til Admin
fra købelovesn § 42: § 42. Angår købet en bestemt genstand, og lider denne af en mangel, kan køberen hæve købet eller kræve et forholdsmæssigt afslag i købesummen. Må manglen anses som uvæsentlig, er køberen dog ikke berettiget til at hæve købet, medmindre sælgeren har handlet svigagtigt. ergo jeg er berettiget til at få ombyttet varen til en ny, eller få den touch jeg nu har købt repareret (hvilket vist nok er umuligt :P) hvis, vel at mærke Apple ikke har en eler anden bestem pixelfejls politik som de har informeret mig om i forvejen.
--
PS3 - Wulffez
#44
merrild
Monsterbruger
26-11-2007 22:34

Rapporter til Admin
#13 gå til læge du må da være syg noget er der da galt
--
test
#45
CV
Guru
26-11-2007 22:38

Rapporter til Admin
#43 Der står INGEN steder der at du har krav på at få byttet den til en anden. Du har derimod mulighed for at få afslag i prisen, eller få dine penge tilbage. Og hvis du læser sidste linie, ligger den også op til at varen skal undersøges før det kan afgøres om du kan få hvad du vil have.
--
ASUS P5N32-E SLI • C2D E6600 • GF 8800 GTS-640 • 4 x 1GB Kingston Value • 4 x 250GB Samsung P120 • X-Fi Fatal1ty • 2 x Dell 2405FPW 3Dmark06 = 11.167
#46
Wulffez
Bruger Aspirant
26-11-2007 22:40

Rapporter til Admin
I dine spastiske tanker får du det til det.. Lossarr!!
--
PS3 - Wulffez
#47
CV
Guru
26-11-2007 22:41

Rapporter til Admin
#46 Snak pænt, ellers kan du godt finde dig et andet sted at whine. Mvh CV HardwareOnline.dk Moderator
--
ASUS P5N32-E SLI • C2D E6600 • GF 8800 GTS-640 • 4 x 1GB Kingston Value • 4 x 250GB Samsung P120 • X-Fi Fatal1ty • 2 x Dell 2405FPW 3Dmark06 = 11.167
#48
Wazix
Ultrabruger
26-11-2007 22:43

Rapporter til Admin
#43 Ja, du er da for sej... Det du fremhæver nu, har intet med det din Ipod fejler. For den mangler ingen ting, men har en pixel fejl og butik/sælger har i sin gode ret til at sende den til rep og behøver ikke og ombytte..! Står også i købeloven..
--
Intel Conroe 1,8GHz @ 3,01GHz---ATI 1950PRO 256GDDR3---Asus Commander---4x512DDR2-667Mhz kingston---250GB WD SATAII HD---SB X-Fi Xtreme Audio
#49
the688
Guru
26-11-2007 22:45

Rapporter til Admin
En Pixelfejl er ikke en "væsentlig mangel" som gør at du kan forlange en ny her og nu. En væsentlig mangel ville være hvis den ikke kunne afspille musik, eller hvis den ikke kunne lade, osv. Den fungerer jo 100% fint med en pixelfejl, der er bare en lille fejl på skærmen. Det er stort set den *mindst* væsentlige fejl i henhold til produktets funktionalitet. Selvfølgelig er det surt med pixelfejl, men de tilbød jo også at reparere, osv - men at du skulle kunne få en ny på stedet på grund af en pixelfejl, er vist en *meget* optimistisk tolkning af den paragraf.
--
E6750 @ 3.5 Ghz, 2GB PC8500, Asus P5K, Scythe Infinity, 1+ TB Seagates, nV 8800GT-512, Samsung 1200NF 22", Sony 19" G420. Lian Li P65-B.
#50
Wulffez
Juniorbruger
26-11-2007 22:47

Rapporter til Admin
De tilbød fucking ikke at reperer men "10 dages undersøgelse" om der er pixelfejl på den, og i den case giver de en ny.. de reperer ikke toucherne de giver nye har jeg læst mig rem til.. da det ikke kan ebtale sig for dem at reperer.. sååe.. LEARN2READ
--
PS3 - Wulffez
#51
ReneSDK
Guru
26-11-2007 22:52

Rapporter til Admin
#50 nu er din ting jo nok ikke den eneste der skal undersøges, desuden er 10 dage heller ikke lang tid. Jeg kender flere der har haft problemer med HP produkter hvor de har været til undersøgelse i op mod 2 måneder før der ligger en afgørelse.
--
P4 3.2GHz • 1GB PC3200 • 80GB • GeForce 6600GT 128MB - Znote 6214W • Core Duo 1.6GHz • 1GB PC5300 • 60GB • GeForce 7600Go 512MB
#52
technoir
Mega Supporter
26-11-2007 22:52

Rapporter til Admin
hehe når man læser #0's indlæg mindes man de gode gamle dage med chippen osv....
--
T43P / T61P HTC S710 There are only 10 types of people in this world... those who understand binary, and those who don't.
#53
the688
Guru
26-11-2007 22:53

Rapporter til Admin
Nej, fordi nogle ting bliver ikke "repareret" (som det hedder på dansk). F.eks vil man heller ikke "reparere" en RAM-blok, men det ændrer ikke på at de har ret til at tage den ind og lade nogen kigge på den. At det foregår hos et servicecenter der har lang kø, er noget det er op til DIG at tage i betragtning når du handler ind. Jeg tvivler på at de har lagt skjul på deres retur-proces, som - mig bekendt - er temmeligt identisk med den du finder i alle den slags elektronikbutikker. Der sidder jo ikke en tekniker til fuld løn og venter på at der kommer smørfingrede teenagers ind med deres nyeste gadget som de igen har splittet ad. De lave priser på elektronik kommer af at servicen er udliciteret til et andet firma, som gør det billigere end at have sin egen tekniker-stab - ulempen er en længere ventetid for kunden. Det har været sådan i årevis i de kæder. --
--
E6750 @ 3.5 Ghz, 2GB PC8500, Asus P5K, Scythe Infinity, 1+ TB Seagates, nV 8800GT-512, Samsung 1200NF 22", Sony 19" G420. Lian Li P65-B.
#55
Anders
Gæst
26-11-2007 23:34

Rapporter til Admin
#43 Wulffez §42 gælder ikke ved forbrugerkøb. Se §1a stk. 3, hvor det fremgår at §42 m.fl. ikke gælder i forbrugerkøb. Du leder efter §78, om købers mangelsbeføjelser i forbrugerkøb: § 78. Lider salgsgenstanden af en mangel, har køberen valget mellem 1) afhjælpning af mangelen, 2) levering af en anden genstand, der stemmer overens med aftalen (omlevering), 3) et passende afslag i købesummen eller 4) ophævelse af købet, hvis mangelen ikke er uvæsentlig. Det du helt glemmer er, at ingenting af ovenstående er blevet dig nægtet. Der står ikke noget om at du skal have en ny smidt i nakken med det samme, uden at de har kunnet undersøge varen. En mangel skal afhjælpes inden rimelig tid, og det er ikke noget du definerer. Heldigvis. :)
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#56
morkaj
Superbruger
26-11-2007 23:59

Rapporter til Admin
Egentligt utroligt at han holder fast i sin overbevisning om at har har ret. Nu skal jeg naturligvis ikke forkaste den mentale kapacitet af denne 16 årige ilter-hat, men som mange kloge brugere har indformeret dig om - Du har IKKE ret. (det er længe siden jeg har set en metalBSOD på den måde). Lad det nu hvile og køb nogen basser og tag med i Humac - tal pænt og så går det nok. Du slynger om dig med "idiot, spasser o.s.v" der er ingen sympati at hente. Det er lidt et mirakel at du ikke allerede i butikken blev kastet på porten. Sov nu - Glem det - Prøv igen
--
Hvad jeg ønsker skal jeg få!
#61
Pixel man
Gæst
09-01-2008 15:59

Rapporter til Admin
#0 Nu hænger det faktisk sådan sammen, at der findes en international anerkendt standard for pixelfejl, som stort set alle - herunder Forbrugerstyrelsen - gør brug af. Her fremgår det, vhor mange pixelfejl en skærm må have, inden det anses som værende en mangelfuldt produkt. Standarden hedder ISO 13406-2, hvis du skulle få lyst til at læse den. Her fremgår det blandt andet, at en almindelig 15" skærm må have op til 5-6 pixelfejl eller et lignende antal sub-pixelfejl. Så din iPod har sandsynligvis slet ikke haft en fejl, som nødvendigvis berettiger til en ombytning eller en reparation. Tag en tudekiks og kom videre i dit - tilsyneladende - ikke særligt spændende liv.
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.

Opret svar til indlægget: Humac | Elendig service

Grundet øget spam aktivitet fra gæstebrugere, er det desværre ikke længere muligt, at oprette svar som gæst.

Hvis du ønsker at deltage i debatten, skal du oprette en brugerprofil.

Opret bruger | Login
NYHEDSBREV
Afstemning