Seneste forumindlæg
Køb / Salg
 * Uofficiel Black/White liste V3
Login / opret bruger

Forum \ Hardware \ Bærbare Computere
Denne tråd er over 6 måneder gammel

Er du sikker på, at du har noget relevant at tilføje?

Iorden for Zepto at spamme mails som gengæld?

Af Gæst Wing | 13-10-2008 16:28 | 2238 visninger | 44 svar, hop til seneste
Lidt baggrundshistorie fra forrige thread. Fortsættelse nederst på siden. Lige siden jeg har fået min zepto bærbar har venstre højtaler i bærbaren ikke virker. Jeg sender den ind og får den tilbage efter 3 uger. Lige når jeg åbner pakken og tænder bærbaren så virker min touchpad ikke. Jeg har derefter prøvet alverdens metoder for at få den til at virke. Dette inkluderer ALT, FN + F3-6 eller hva det nu var, installation af drivere, opdatering af bios og enhedshåndtering osv. osv. Jeg sender den derfor ind og de sender den tilbage efter 7 dage hvor min touchpad faktisk virker, men jeg skulle betale 430 kr. Jeg ringede ind og krævede en forklaring på dette. Deres første forklaring er at touchpad ALLEREDE VIRKEDE. Det her kan umuligt passe... Jeg ringede så ind til en anden gang og de forklarer mig at det er fordi pakken var uforsvarligt pakket ind... Det her kan heller ikke passe da der allerede var mere end NOK bobleplast rundt om pakken. Tredje gang jeg ringer ind og snakker med en tredje så siger han at det er fordi jeg sendte pakken for sent ind. Men jeg havde allerede fået genåbnet sagen via mail med en af zeptos medarbejder. Jeg har prøvet at genåbne sagen da jeg skulle sende min bærbar ind pågrund af min venstre højtaler. Der skulle jeg ikke betale 430 kr. Nu er min bærbar ind til reparation efter touchpaden fordi blæseren larmede utroligt meget. Den har nu været derind i 6 uger og deres supporter lovede mig at jeg ville få den sendt 100% igår dvs. 9-10-2008. Jeg ringede igår og de sagde at det de manglede allerede var på lager. Så ringer jeg ind idag og de siger at det IKKE er på lager. Jeg ved godt at jeg ikke kan gøre noget som helst fordi jeg ikke har beviser. Jeg kunne have optaget samtalerne men det tænkte jeg ikke på i starten. FORTSÆTTELSE Inden for de 6 uger har jeg løbende sendt emails til Zepto for at få oplysninger, men har intet svar fået tilbage. Her i forgårs har jeg så ikke kunnet holde det ud længere og skulle bare gøre et eller andet mod dem, og jeg spammede dem så med den her mail omkring 10-15 gange: "jeg fik lovet af jer at jeg ville få min bærbar sendt idag efter reparation i 6 uger hos jer. Jeg fik lovet at jeg ville få den 100% af jer fredag, dvs. imorgen 10. oktober 2009. Men ingenting? I har fyldt mig nok med løgne. jeg har sendt 20 emails til jer før og intet svar fået, jeg har ringet til jeres support 25 gange og fået løgne smækket lige op i fjæset" Så får jeg den her af dem: "Ja det har du. Og du tror det går hurtigere når du sender 20 spam mails…. Med venlig hilsen
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.

--
Sidst redigeret af |Smash|
#1
PoloDude
Guru
13-10-2008 16:31

Rapporter til Admin
Nej, jeg synes da klart at de skulle have kommet med et fyldestgørende svar på din henvendelse, det er det som er deres job, og så evt sende det 20 gange ;-)
--
Q6600 med Gemin2, GigaByte 965P-DS3, HD3870, 3 giga PC6400 TwinMos Twister.
#2
Ti_Ador
Junior Supporter
13-10-2008 16:31

Rapporter til Admin
Nej det er forkert af dem, men du er jo lige så gal på den.. sååå selvom det er syndt for dig så har du nok fået ldit tilbage af samme mønt.
--
#3
Spam
Monster Supporter
13-10-2008 16:33

Rapporter til Admin
Så kan du lære det.
--
#4
HrLarsen2
Supporter
13-10-2008 16:33

Rapporter til Admin
Selvf... Kan du ikke klare mosten skulle du nok ikke have startet. Tror osse de må være pænt stressede derinde, når alt går i stykker, 1000 mennesker prøver at whine hver dag osv.
--
E6850, 4gbpc1066, 8800GT, 2x74GBRaid0, 2x500GBHD, 22"226BW, xfi, G11, mx518, Hd650, Asusp5k. Wii, PS360GB, 40"sonyw2000, Asus M51S bærbar.
#5
Nikolai Blumensaadt
Bruger Aspirant
13-10-2008 16:35

Rapporter til Admin
lær det :D
--
#6
krellef
Elitebruger
13-10-2008 16:36

Rapporter til Admin
det er muligvis hverken helt professionelt af hverken dig eller zepto at sende den samme mail 20 gange, men set fra begge parters synspunkt kan jeg da godt forstå det. Det kan godt være, at de som butik skal være professionelle over for kunder, men alle har en grænse. jeg tror, at det klogeste vil være at affinde sig med, at du har fået nnogle mails igen.
--
...maybe the goons...or the hooligans...or even the hooniegoonies! Fucking hooniegoonies...
#7
HrLarsen2
Supporter
13-10-2008 16:36

Rapporter til Admin
Vi forstår selvf din situation, og at den ikke er holdbar.. Men vi forholder os til dit spg. om det iorden de spammer tilbage... Og der må jeg sige, Ja.. Det da god stil :)
--
E6850, 4gbpc1066, 8800GT, 2x74GBRaid0, 2x500GBHD, 22"226BW, xfi, G11, mx518, Hd650, Asusp5k. Wii, PS360GB, 40"sonyw2000, Asus M51S bærbar.
#8
Dnope
Mega Supporter
13-10-2008 16:36

Rapporter til Admin
Jeg ville fortsætte med at ringe, sende mails og møde op... Indtil der kom orden i tingene, derudover synes jeg da det er helt ok at sende en mail hver anden time, indtil du får et ordentligt svar og noget konkret at forholde dig til. Men husk at skrive lidt forskelligt i hver mail.. evt. henvise til forrige mails og sende dem med... Til sidst kan virksomheden vælge at træffe en afgørelse og stå ved den eller akseptere deres mail server køre på fuld tryk hele tiden.. Husk at skifte mail adresse ind imellem, så de ikke bare blokker den;) Mvh. Danni
--
Jeg handler ikke hos SHG og Topdata.
#9
Wing
Gæst
13-10-2008 16:37

Rapporter til Admin
Jeg har aldrig sagt at jeg ikke kan klare mosten. Det jeg spørger om her er om det er fint for sådan et stort firmas support at gøre sådan noget her. Desuden så whiner folk ikke uden grund. De fortæller dig ikke engang sandheden når du ringer ind til deres support. Hvad kan du så forvente af folk? at de er glade for deres support? :)
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#10
Mikkel K.
Megabruger
13-10-2008 16:38

Rapporter til Admin
Jeg mener også det er helt i orden af dem at svare dig på den måde. At de sender en mail tilbage på hver af dine mails kan lige så godt bunde i noget juridisk, hvis de er forpligtiget til at svare tilbage på alle mails, de får. Det ville i øvrigt være helt forkert af dem at give et rigtigt svar på dine mails, da de så ville acceptere og anerkende spam som en måde at komme foran i køen på. Jeg har erfaret, at med Zepto kan det simpelthen næsten aldrig betale sig at skrive til dem. Man bliver nødt til at ringe, og selvom der så gerne går 20 min. med det pga. den lange kø, så er man sikker på at få et svar med det samme.
--
#11
Wing
Gæst
13-10-2008 16:39

Rapporter til Admin
Hehe... Det med at sende forskellige mails havde jeg allerede gjort da jeg sendte mails løbende xD. der var vel omkrin 7-8 forskellige. Så svarer de først på mine spams xD og mine forrige mails er bare glemt :P
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#12
hviske10ske
Nørd Aspirant
13-10-2008 16:41

Rapporter til Admin
Nu kender jeg tilfældigvis et par stykker der arbejder hos Zepto. Kan sige at nogen af de oplevelser som i har haft med Zepto har skyldtes forskellige ting. Deres hurtige vækst har gjort at deres lokaler blandt andet er for små. De har stor udskiftning blandt medarbejderne og bruger derfor for meget tid på at oplære nye. Lederne presser på for at få det nyeste fra den bærbare verden ud i butikkerne hurtigst muligt og derfor har der været nogen problemer når nye produkter er blevet lanceret. Jeg ved slet ikke de præcise detaljer, men det er noget af det jeg syntes at have hørt.
--
Hellere 10 ryk i banditten, end 10 banditter i ryggen... MSN og mail: [email protected]
#13
Razu
Maxibruger
13-10-2008 16:43

Rapporter til Admin
#10 Sejt nok at du ikke læser hvad han skriver :) Hvis du nu havde læst den, var din kommentar ligegyldig. "jeg fik lovet af jer at jeg ville få min bærbar sendt idag efter reparation i 6 uger hos jer. Jeg fik lovet at jeg ville få den 100% af jer fredag, dvs. imorgen 10. oktober 2009. Men ingenting? I har fyldt mig nok med løgne. jeg har sendt 20 emails til jer før og intet svar fået, jeg har ringet til jeres support 25 gange og fået løgne smækket lige op i fjæset"
--
|VX550| |P5Q PRO| |HD4870 1GB| |Nine Hundred| |XP2-8500 4x2GB| |X-Fi Xtreme Audio| |SpinPoint F1 4x640GB| |E8500 Ultra 120 Extreme|
#14
Mikkel K.
Megabruger
13-10-2008 16:47

Rapporter til Admin
Nu kommer jeg i grunden med flere guldkorn (hvis jeg selv skal sige det :)), så min kommentar er i alle tilfælde ikke helt ligegyldig. Men jeg har sådan set også læst, hvad han skrev. Og jeg kan da godt se problematikken. Men så gælder det måske bare om at få navnene på de personer, man snakker med, optage samtalen eller et eller andet, så man har den samme dokumentation, som hvis man havde skrevet. Jeg mener bare, at det i mange tilfælde bedre kan betale sig at ringe, da man ellers skal vente mange uger på svar.
--
#15
nikolajs12
Bruger
13-10-2008 17:06

Rapporter til Admin
Jeg ville blive ved med at spamme dem, evt. sætte et program til der spammer dem. Er selv i samme situration :( ville ønske at folk stoppede med at købe zepto, så lortet lukkede. Tror desuden os af den lange telefontid og mails der ikke bliver besvaret, er bevidst.
--
WOW er ikke et spil, det er en livstil...
#16
Razu
Maxibruger
13-10-2008 17:18

Rapporter til Admin
#15 Ja, selvfølgelig er det bevidst, det er jo klart *ruller øjnene*. Kan du give mig en grund til at de skulle sidde og glo uden at svare på mails? :) Det næste bliver vel at du siger de snakker med deres syge moster i 8 timer i tlf, så derfor svarer de ikke når man ringer? :):):)
--
|VX550| |P5Q PRO| |HD4870 1GB| |Nine Hundred| |XP2-8500 4x2GB| |X-Fi Xtreme Audio| |SpinPoint F1 4x640GB| |E8500 Ultra 120 Extreme|
#17
kimotep
Semibruger
13-10-2008 18:08

Rapporter til Admin
Det er 100% uacceptabelt, for en supporter at svare på den måde! End of dicussion. En ting er, at supporteren, der her er på tale, ikke bryder sig om at modtage mange mails fra samme person. En anden ting er, det image som Zepto skal vedligeholde som organisation med styr på tingene. DEt kan godt være, at Zepto ikke har synderligt meget styr på tingene lige nu, på grund af små lokaler etc, men det er uacceptabelt for en supporter at opføre sig på denne måde. Potentielt set placerer han Zepto i en meget uheldig situation (det kan man sige, at han allerede har gjort), og med et uheldigt udfald på den sådan mail korrespondance, kan sagen blæse op i medierne med et utroligt ubehageligt resultat til følge for koncernen som helhed. Det kræver da et minimum af indsigt i verden at kunne forstå det...
--
eat me
#18
Mikkel K.
Megabruger
13-10-2008 18:34

Rapporter til Admin
#17: Det er jeg virkelig uenig i. For det første kan det ikke kræve "et minimum af indsigt i verden at kunne forstå det", eftersom alle andre i denne tråd er enige i det modsatte. Men det er sikkert en del af din retorik - så okay. Hvori ligger det uacceptable hos supporteren? Zepto vil aldrig kunne klantres for at svare tilbage på samtlige spammails - tværtimod. Jeg tror, som jeg tidligere har skrevet, at de ligefrem er forpligtet til at svare tilbage på alle mails, og når det er det samme indhold, der er sendt igen og igen, bliver svarene bare tomme mails. Altså har zepto bare opfyldt deres pligt, og det må da være helt i orden af supporteren at påpege, at det er forkert og nytteløst at spamme med mails. Hvis det hypotetisk set skulle ende i en retssag, ville det efter min mening tværtimod være #0 der havde et problem, idet han har chikaneret zepto med spammails.
--
#19
[Knixe]
Supporter
13-10-2008 18:56

Rapporter til Admin
OWNED! Bar fordi man arbejder ved en forretning er man osse et menneske. Kan huske hvor mange gange jeg er blevet rød i hoved at irritation over kunder der forventer at komme først, fordi DE nemlig er de ENESTE der har et problem.
--
Og når i selv løser jeres problemer så skriv dog FOR HELVEDE hvordan!
#20
Meskalin
Elitebruger
13-10-2008 19:00

Rapporter til Admin
Uanset hvad, så bør Customer Care (virksomhedens ansigt udadtil) personale altid udvise en professionel og høflig opførsel. Det er det første man lærer når man har salg og service. Jeg kan i øvrigt ikke være mere enig i det, da jeg mener, at man altid bør holde hovedet koldt - også selvom et eller andet whineyface skriver den samme mail tyve gange. Two wrongs don't make a right - og specielt ikke når vi snakker om en virksomhed, der grundlæggende er der for at servicere dig - og os.
--
Helen er 16 år, og vejer næsten 136kg.
#21
kimotep
Semibruger
13-10-2008 19:09

Rapporter til Admin
@ 18: Jeg har ikke sagt, at det er ok for en Zepto køber at sende spam mails på den måde, som han fortæller, han har gjort. Min pointe er bare, at som supporter, skal du kunne håndtere, at du er ansat som et serviceorgan for firmaet, og derfor ikke bare kan handle, som du selv synes er rigtigt (det er aldrig rigtigt at spamme med mails, heller ikke hvis du er en utilfreds bruger). Istedet burde han have svaret på en mail og forklaret, at der kan forekomme ventetid i perioder og at henvendelsen vil blive håndteret, når der er tid. Supporteren har jo udnødvendigt spammet brugeren med 20 TOMME mails, som er helt ved siden af normale retningslinier. Det kan enhver da forstå =)
--
eat me
#22
nikolajs12
Bruger
13-10-2008 21:09

Rapporter til Admin
#16 Når man ringer til zepto skal man vente noget ligende en time. Hvis man vil kontakte dem over mail skal man spamme dem for at de svarer(skrev den samme mail en gang i ugen i 2måneder til sidst sendte jeg 10 med det samme og fik svart) Nogle gange lover de at ringe tilbage men gør de det NEJ! alt det har jeg selv erfaret og hvis du googler zepto finder du heller ikke andet end lort med kundeservice og deres computere og deres rep
--
WOW er ikke et spil, det er en livstil...
#23
Wing
Gæst
13-10-2008 21:41

Rapporter til Admin
Jeg har oplevet nøjagtig det samme. De holder BESTEMT ikke hvad de lover og deres kundeservice er bare..... ja... jeg ved ik hvad...
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#24
7913
Semi Supporter
13-10-2008 22:01

Rapporter til Admin
Ja jeg må indrømme jeg er ved at fortryde at jeg har støttet dem ved at købe en zepto. Jeg håber 7913 virkelig ikke jeg får problemmer med min bærbar. Jeg ville blive ved med at kontakte dem hvis det var mig, helt sikkert.
--
Stationær: q6600, 8gb ddr2, 320gb hdd,4870x2, 750watt, antec P182,13631 i vantage Bærbar: c2d t7300, 2gb ddr2, 160gb hdd,gefoerce 8600gt 512mb
#25
Mikkel K.
Megabruger
14-10-2008 12:39

Rapporter til Admin
Nu har Zepto næsten overgået sig selv og er kommet op med en ny ide: "Hvad nu, hvis vi opgraderer vores telefonsystem? Så kan folk ikke ringe til os mens det varer..! Genialt!". Så i dag kan man ikke kontakte zepto, og hvem ved - i morgen er der sikkert væltet en telefonmast :)
--
#26
arg!
Gæst
14-10-2008 13:21

Rapporter til Admin
Saa kan de bruge dagen idag paa at fokusere paa at svare paa mails. det har de godt nok ikke vaeret alt for gode til.
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#27
Erik_A
Mega Supporter
14-10-2008 13:31

Rapporter til Admin
Takker for info, så ved jeg da at det ikke er en Zepto jeg skal ud og købe om en 14dags tid. På papiret er det som sådan ok priser og produkter, men når lortet går istykker er der ikke megen hjælp at hente kan jeg forstå.
--
/Erik_A
#28
QWERTY
Gæst
14-10-2008 15:18

Rapporter til Admin
HVOR DET DOG PINER MIG AT ZEPTO HAR SåDAN EN DåRLIG SERVICE
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#29
Holst
Gæst
14-10-2008 17:58

Rapporter til Admin
"jeg fik lovet af jer at jeg ville få min bærbar sendt idag efter reparation i 6 uger hos jer. Jeg fik lovet at jeg ville få den 100% af jer fredag, dvs. imorgen 10. oktober 2009. Men ingenting? I har fyldt mig nok med løgne." Heller ikke sødt af dig at spamme, når de ikke engang har overtrådt tidsfristen...
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#30
nikolajs12
Bruger
14-10-2008 18:34

Rapporter til Admin
Kommer jo an på om det er efter fyraften, og at han kan se bærbaren ikke er sendt!
--
WOW er ikke et spil, det er en livstil...
#31
slapy
Monsterbruger
14-10-2008 23:01

Rapporter til Admin
Sjovt.. Jeg har præcis fået de samme foklaringer osv, bla. den med pakken ikke er pakket forsvarligt ind og lign. Tjek evt. min tråd.. Jeg fik heldigvis fat i deres nok ENESTE medarbejder, med bare en snært af sund fornuft og en fungerende psyke.. Så jeg fik da mine penge retur efter knap 2 år.. men jeg var måske bare heldig?
--
//Slapy Vision NoteNB - CPU T8300 > 4gb ram > 250 Gb HDD > GeForce 8600m GT 512mb > Og det fede ved den.. Den ER bærbar! ;)
#32
Wing
Gæst
15-10-2008 01:06

Rapporter til Admin
Det med 2009 var en fejl self :) det var 2008. Desuden så har en anden fra Zepto givet mig en undskyldning nu for det der er sket. Så I som siger at det er iorden for sådan et firma at spamme mails til customers? OWNED :)
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#33
kawsper
Monsterbruger
15-10-2008 01:25

Rapporter til Admin
Tja.. Jeg har sendt dem en mail for LÆNGE siden. Intet svar. Jeg orker dog pt. ikke at kæmpe imod deres supportere som åbenbart vælger og vrager mellem folks mails. De skal virkelig oppe sig hvis de skal redde deres image i mine øjne. Det har tagt dem over 2 måneder at svare på en mail hvori der spørges om deres reperationstid. Det er bare ikke godt nok.
--
HyggeNet.org - IRC-Netværk for hyggens skyld irc://irc.hyggenet.org:6668/partyline
#34
Hellhamster
Semi Nørd
15-10-2008 04:04

Rapporter til Admin
Selvfølgelig er det aldeles uacceptabelt for ledelsen i et stort firma at deres support medarbejdere "hævner" sig med tomme spam mails. Den slags udmønter sig i det vi ser her; dårlig omtale. Der er allerede én bruger der pga. af denne tråd nu ikke gider smide 10.000,- efter Zepto, og ser man lidt simpelt på det, er det et direkte resultat af en umoden/stresset/ulært (take your pick) medarbejder. Hvis den slags historier slipper ud og bliver bekræftet i et større selvskab (HP, Dell etc) så er medarbejderen fyret på stedet. Det er irriterende når et firma begynder at nægte at svare og det sker som regel når de ved de ikke har ret og ikke har nogle gode argumenter for deres position at svare med. I sådanne tilfælde er det fair at en køber bruger næsten alle midler til at få deres opmærksomhed. Om spammail lige er svaret er jeg dog ikke så sikker på. En overbevisende trussel om interesse for sagen fra medierne plejer at virke forrygende. Personligt har jeg brugt denne taktik mod TDC i sin tid. De sendte mig engang en Internet regning på 3000,- selvom jeg ikke havde været kunde hos dem i 2½ år (og regningen var for indeværende kvartal på det tidspunkt). Ingen af deres telefon medarbejdere fattede noget somhelst og tilsidst stoppede de med at svare på breve og mails som jeg sendte, alt imens rykkerne for den ubetalte regning begyndte at vælte ind. Tilsidst skrev jeg en løgnagtig mail hvor jeg skrev at jeg nu var i kontakt med en journalist fra BT som netop var i færd med at indsamle historier til en en kommende artikelserie som skulle sætte fokus på de forskellige teleselskabers abonnementer og mangler og at denne var meget interesseret i min fortælling. Jeg skrev at jeg ville give dem (TDC) 2 dage til at få annuleret alle mine regninger og at jeg ellers ville gå med til at fortælle hele historien til BT. Voila! Efter ugers tavshed lå der næste morgen en mail i indbakken fra en TDC chef som dybt undskyldte pinligheden i det skete og at jeg nu var fuldstændig slettet fra deres system.
--
Side under opbygning http://www.photoshop-designs.dk[...]
#35
Face
Gæst
15-10-2008 05:10

Rapporter til Admin
Du kan også se ham på facebook :)
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#36
Face
Gæst
15-10-2008 05:10

Rapporter til Admin
Glemte også lige og fortælle at han faktisk er venner med 2 af mine venner... Nice!
--
Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur.
#37
L00t
Nørd
15-10-2008 08:41

Rapporter til Admin
Det er så fed respons... :) Du er da en KLAPHAT at spørge om det er i orden!! For dælen da, wow! Én ting er om det er smart, forretningsmæssigt, at svare igen som fortjent... men om det er i *orden*? Baggrundshistorien for sagen gør du med ét slag fuldstændigt ligegyldig, det øjeblik du begynder at opføre dig som en 5-årig.
--
den danske sprog er en svær en at trykke sig ud i
#38
nikolajs12
Superbruger
15-10-2008 14:13

Rapporter til Admin
Hva står din zepto til, hvis du logger ind på reperationssiden?
--
WOW er ikke et spil, det er en livstil...
#39
nikolajs12
Superbruger
15-10-2008 15:29

Rapporter til Admin
WTF sendte min zepto til rep for 14dage siden, og nu sår den til repereret! Så bliver det bare spændende og se hvad de har gjordt ved den. Men ellers GJ Zepto.
--
WOW er ikke et spil, det er en livstil...
#40
DwArK
Giga Supporter
15-10-2008 15:33

Rapporter til Admin
#39 de har vel brugt en større hammer som de plejer.. ;)
--
Amd 3800+ 64 2x512 Geil dual 2x512 hyperx dual, 512mb Ati Radeon X1950 Pro, Creative Audigy 2 ZS, Microsoft Explorer Intelli 3.0, Steelpad
#41
Nikolai Blumensaadt
Bruger Aspirant
15-10-2008 15:51

Rapporter til Admin
Lagde mærke til at folk er blevet påpeget angående dårlig indpakning. Altid brug det samme emballage du fik i din bærbar i, orginal kasse, eller 'karamellen'. :P
--
#42
ReneSDK
Guru
15-10-2008 15:54

Rapporter til Admin
#41 eller det firmaet påpeger i evt. information omkring indsendelse til reparation :)
--
P4 3.2GHz • 2GB PC3200 • 1x160GB • 1x750GB • GeForce 6600GT 128MB - Vista Ultimate 32bit SP1
#43
Mikkel K.
Megabruger
15-10-2008 22:26

Rapporter til Admin
#41: Problemet er bare, at zepto destruerer al indpakning, når de får det derind. Så du ser aldrig din originale emballage igen, hvis du sender computeren ind i det..
--
#44
C_O
Bruger
15-10-2008 22:34

Rapporter til Admin
Det var jo ikke nogle go ide at spamme deres mail indbakke til... Så er du jo selv ude om det, altså at få så mange mails tilbage. Det er jo som at slå vidre på en der ligger ned... også er der "stave fejl" i din spam mail... der står 2009...
--
AMD Athlon(tm) 64 X2 Dual Core Processor 4800+ Nvidia GeForce 8500 GT 3.00 GB Ram Windows Vista Ultimate 32 Bit

Opret svar til indlægget: Iorden for Zepto at spamme mails som gengæld?

Grundet øget spam aktivitet fra gæstebrugere, er det desværre ikke længere muligt, at oprette svar som gæst.

Hvis du ønsker at deltage i debatten, skal du oprette en brugerprofil.

Opret bruger | Login
NYHEDSBREV
Afstemning