Seneste forumindlæg
Køb / Salg
 * Uofficiel Black/White liste V3
Login / opret bruger

Forum \ Hardware \ Bærbare Computere
Denne tråd er over 6 måneder gammel

Er du sikker på, at du har noget relevant at tilføje?

Defekt harddisk - Hvad gør jeg?

Af Gigabruger jabsi | 12-06-2012 19:34 | 923 visninger | 5 svar, hop til seneste
hejsa. Min kun 20 dage gamle ASUS KV55 er desværre gået i stykker. Den vil ikke tænde, og min morbror der er tidligere it-ansvarlig har prøvet at redde den, men det er vidst nok harddisken der er røget.. Derfor er mine data også væk (FUCK! Midt i eksamerne.) Skal jeg bare kontakte Komplett og så få pengene retur, eller hvordan skal jeg lige gøre?
--
#1
ToFFo
Guru
12-06-2012 19:39

Rapporter til Admin
Puha den erfaring jeg har med de såkaldte IT-Ansvarlige er at mange af dem er totale IT analfabeter. At være ansvarlig er jo bare at sørge for lortet kører. Og det er i mange tilfælde at ringe til nogen der kan lave det. Anyway... Du bestemmer selv hvad du vil. Om du vil have en ny maskine, eller pengene tilbage. Komplett.dk ar 45 dages returret. Så når den bliver konstateret defekt, bliver den enten krediteret (pengene tilbage) eller også bliver der lavet en bestilling på en ny til dig. Alt efter hvad du ønsker. Med lidt held kan du have en ny inden weekenden fra Komplett. HUSK at tage backup, om muligt, af dine data inden du sender den ind. Hvis det på ingen måde kan lade sig gøre, står du i en ret skidt situation. Det bedste du kan gøre er at pille harddisken ud og sætte den i en anden maskine og håbe på den stadig lever. Hvis der bare slet ikke sker noget når maskinen tændes, altså sort skærm, tror jeg ikke på det er harddisken. Men backup er stadig et must. Er det en ASUS K55VM du har? Så er det mega let at pille harddisken ud. Det må du gerne uden returretten ryger. HVIS du er forsigtig. HVis du smadrer maskinen i forsøget kan du selvfølgelig ikke bare få pengene tilbage.
--
Join min facebook fansite! http://kortlink.dk[...] Alt gik galt i Danmark, da man gav opvaskemaskiner navne og stemmeret
#2
Bananhamster
Supporter Aspirant
12-06-2012 19:40

Rapporter til Admin
#1 "IT analfabeter" Haha, fandme en god griner ^^
--
#3
ToFFo
Guru
12-06-2012 19:43

Rapporter til Admin
Nåja husk at sende både bærbar OG de ekstra ram ind. Kan se K55VM ikke er på lager, så du får tilbudt tilsvarende eller pengene tilbage. Så bestemmer du, hvad du ønsker.
--
Join min facebook fansite! http://kortlink.dk[...] Alt gik galt i Danmark, da man gav opvaskemaskiner navne og stemmeret
#4
jabsi
Gigabruger
12-06-2012 19:44

Rapporter til Admin
IT-ansvarlig er det forkerte ord. Han har forstand på computere, og har arbejdet for Microsoft, hvor han har lavet alt muligt fis.. Toffo, er det ikke noget med, du arbejder for Komplett? Fordi, hvis jeg nu prøver at pille harddisken ud, så ryger returretten vel? :) Og ja det er den nævnte model
--
#5
ToFFo
Guru
12-06-2012 22:08

Rapporter til Admin
#4 - Nej det gør den ikke. Du kan godt pille harddisken ud, så længe du ikke fucker bærbaren op i processen. For hvis du gør, så ryger returretten. Men du skal godt nok også fucke gevaldigt op. Prøv at pille den ud. Jo før du sender den ind, jo før kan du få pengene tilbage. Alt er op til dig :)
--
Join min facebook fansite! http://kortlink.dk[...] Alt gik galt i Danmark, da man gav opvaskemaskiner navne og stemmeret

Opret svar til indlægget: Defekt harddisk - Hvad gør jeg?

Grundet øget spam aktivitet fra gæstebrugere, er det desværre ikke længere muligt, at oprette svar som gæst.

Hvis du ønsker at deltage i debatten, skal du oprette en brugerprofil.

Opret bruger | Login
NYHEDSBREV
Afstemning