* Uofficiel Black/White liste V3
|
Denne tråd er over 6 måneder gammel
Er du sikker på, at du har noget relevant at tilføje?
Kan de dette ? (opkrævning)Af Superbruger akemedes | 26-08-2009 19:26 | 3881 visninger | 19 svar, hop til seneste
Ja jeg ved ikke hvor jeg ellers ´skulle finde svar på dette spørgsmål... Har fået en mail fra et et antivirus "selskab" hvor jeg har haft betalt for et års beskyttelse, og nu får jeg så sådan en mail her fra dem... Det med understreget syntes jeg også virker lidt underligt...
Kære stefan winther,
Vi mangler stadig din betaling og for denne 3. påmindelse er der blevet tilføjet et betalings gebyr på 50 kr. Vi vil gerne opfordre dig til at foretage betalingen, så hurtigt som muligt for at undgå yderligere gebyrer. For næste påmindelse vil der blive tilføjet et gebyr på 50 kr. mere.
Du abonnerer i øjeblikket på vores sikkerhedsservice og tilhørende software og har fået opdateringer og beskyttelse til din pc hver dag. Vi har dog stadig ikke modtaget betaling for den nuværende abonnements periode og for at vi kan fortsætte med at give dig fuldstændig beskyttelse skal du installere den nye opdaterede og meget bedre 2010 version; som vi dog ikke kan frigive indtil den manglende betaling er foretaget.
GRATIS gave mod hurtig betaling! Hvis du foretager den manglende indbetaling inden for de næste 3 dage vil du modtage vores nyeste og prisvindende MySecurityCenter Secure Online Backup 2010 helt GRATIS! (normal pris 399 DKK)
Det vil give dig mulighed for at sikkerhedskopierer alle dine familie fotos og filer..... for altid!
VIGTIGT!! Følg instruktionerne nedenfor, for at færdig gøre din manglende betaling og undgå ekstra gebyrer
Du abonnerer pt på følgende:
MySecurityCenter Internet Security Suite med årlig fornyelse.
Din abonnements pris plus gebyr er 199 DKK.
(Normal pris for et årligt abonnement er 599 DKK)
Hvordan udfører du din manglende betaling:
Klik her for at fuldføre din manglende betaling ved hjælp af denne reference
Referencekode: xxxxxxxxx
Når du har afsluttet betalingen, vil du modtage en e-mail (kvittering) med installations detaljer for den nye 2010 version.
.
Vi har følgende oplysninger i vores register:
Ordrenummer: xxxxxx
Dato for SIDSTE ordre: 2008-06-03
Emailadresse: xxxxxxxx
Hvis der er tomme felter herover, skal du klikke her for at opdatere dine oplysninger.
DETTE ER MEGET VIGTIGT, FOR AT VI KAN BESKYTTE OG HJÆLPE DIG. --
[AMD Athlon 64 4000+] [ASUS A8N-SLI Premium]
[ASUS Radeon 1950PRO] [2 GB DDR RAM]
Du har jo som du selv skriver tegnet dig til deres service.
Det er da helt normalt at de således sender dig en regning på en ny periode.
Hvis ikke du har opsagt din aftale, ser jeg intet forkert i dette. -- Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. # 1 heller ikke for min side. -- Carsten Jamen tegner man ikke for et år af gangen, og derefter kan man bare ikke opdatere hvis ikke man indbetaler igen... ? Sådan har det sku været på de 4 andre antivirus programmer jeg har haft.. -- [AMD Athlon 64 4000+] [ASUS A8N-SLI Premium]
[ASUS Radeon 1950PRO] [2 GB DDR RAM] #3 du skal sikkert selv opsige det først. -- Bøsser er ikke rigtige mennesker Læste du
http://www.mysecuritycenter.com[...]
Inden du købte ?
10. Priser, betaling og abonnement
I tilfælde af manglende eller for sen betaling vil der blive opkrævet at administrationsgebyr.
De må godt da du selv har sagt ok. Men ja, meget usædvanligt at få et rykkergebyr på
sin virus scanner. Men det er det de lever af.
Du har ikke købt et år, men derimod automatisk fornyelse. -- Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. #0 Jeg giver dig medhold i, at det er lidt fusket og aggressiv måde de driver forretning på. De skriver en lang smøre, som de ved de fleste íkke læser grundigt igennem, og så propper de den betingelse ind et godt stykke nede. Det er sikkert lovligt, men få betalt og så sig den aftale op. -- Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. jamen det underlige er bare at, jeg kun har oplyst min e-mail addresse da jeg oprettede det, og jeg kan jo ha fået ny mail sinden.. Så må de jo sende et brev hvis de vil mig noget, men det kan de jo ikke... Det virker lidt underligt.. -- [AMD Athlon 64 4000+] [ASUS A8N-SLI Premium]
[ASUS Radeon 1950PRO] [2 GB DDR RAM] Hej forum skribenter
Mit navn er Rune jeg sidder i MySecurityCenters support.
Ja det er også rigtigt at alle vores produkter bliver solgt på abonnements basis og at vi som det er normalen i vores branche også opererer med automatisk genfornyelse. Vi vil gerne i denne sammenhæng gøre opmærksom på at dette er helt normal kotume i vores branche, f. eks. har Symantec(Norton) som nok er markedets største i Danmark nøjagtigt sammen licens politik.
Derudover vil vi også gerne gøre opmærksom på at vi MEGET synligt og flere steder gør opmærksom på denne automatiske fornyelse og at mange af vores kunder faktisk er meget glade for den da de derved ikke behøver at bekymre sig om det selv. Vi har lige lanceret vores nye hjemmeside, nye shop og indkøbskurv hvor det er vores påstand at det enddog meget tydeligt fremgår at alle vores produkter bliver solgt på abonnements basis. Vi modtager meget gerne konstruktiv kritik om vores nye site og forslag til forbedringer. Klik ind på www.mysecuritycenter.dk.[...] Ydermere mere vil vi i denne forbindelse også gøre opmærksom på at vi modsat så mange andre firmaer absolut ingen skjulte fees eller binding har. Dvs. at hvis kunden af den ene eller anden årsag ikke er tilfreds med fornyelsen ja så er det altså bare at kontakt vores support og så får man naturligvis alle sine penge retur og abonnementet ophører.
SUPPORT: Vores mål er helt klar: VI VIL YDE DEN BEDSTE SUPPORT I BRANCHEN OG VI ER MEGET OVERBEVIST OM AT VI OGSÅ I 99,9% AF ALLE TILFÆLDE GØR DET. I denne forbindelse vil vi gerne lige nævne at vi er ene i branchen om at yde:
• Gratis og ubegrænset telefon support
• Gratis fjernovertagelse og fejlsøgnings support
• 100% tilfredshed eller pengene tilbage, uafhængig af årsag, indenfor licensperioden.
Yderliger informationer kan hentes ved at klikke ind på dette link: http://blog.mysecuritycenter.dk[...]
Her kan i læse meget mere om vores syn på kunde support, vores pris og licens politik. Derudover kan du også læse en hel del om hvordan nogle sørgelige elementer i vores branche med mere eller mindre fabrikerede og uhæderlige tiltag forsøger at skade vores firma.
Mvh. Rune
MYSecurityCenter, Dansk kunde support -- Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. Nice necrothreading, there MySecurityCenter - er svartiden altid 10 måneder? :-)
Spøg til side, har i så en webcrawler, der kører for at lave sådan noget som denne post, eller kom du tilfældigt forbi? -- 10# LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL -- Hej Chucara
Vi svare normalt samme dag som du skriver til vores support afd., vi lover en maks svar tid på 48 timer og 2 timer til vores VIP support kunder. Jeg kom tilfældigt forbi denne tråd!
Hvis du ønsker at skrive til mig kan du skrive på [email protected]
VH -- Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. Jeres svartid er altså maks 48 timer + 2 timer? Altså 50 timer ? -- #13 -
Jeg ved ikke om du skrev det ironisk, men 48timer for alm. kunder og 2timer for VIP. Correct me if im wrong ;-) -- Brug for hjælp til vandkøling? Så se her:
http://www.h2okoeling.dk[...]
Danmarks nye vandkølings side. Nu med nyt forum, kig forbi :) Rune, det Chucara mener, er at denne tråd blev oprettet for 10 måneder siden. Derfor er det lidt underligt, at du "tilfædigvis" var inde i en tråd som var 10 måneder gammel, og lige fik liret en smøre reklame-stads af. -- Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. Hej Martin
Jeg googlede efter MySecurityCenter og det var der jeg faldt over denne tråd og jeg prøvede ikke at reklamere for produket men mere at oplyse om hvordan vores forretnings metoder er.
Er det forkert af mig at kommentere på en tråd der er 10 måneder gammel? Jeg har ikke set den før nu og jeg vil mene bedre sent en aldrig eller hva?
Jeg oplyste om at vi operere med en 100% tilfredshed eller kunderne for pengene tilbage og dette er gældende! Det vil jeg mene er god service fra vores side eller hvordan ser du det?
Jeg kan heller ikke se at mit indlæg har noget markedsføring i sig så kan du ikke også uddybe det?
Til Mads999 og KiLLah hvil jeg bare tilføje at vores kundesupport her hos MySecurityCenter svare på alle henvendelser inden for 48 timer. De kunder der har VIP support svarer vi inden for 2 timer.
Venlig hilsen
Rune MSC support -- Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. Slet dog det bras, og installer den gratis version af avast!
Der virker for millioner af mennesker verden over. -- Gæstebruger, opret dit eget login og få din egen signatur. Endnu en god grund til at bruge AVG free......
Tristar -- Smil koster mindre end elektrisk lys, men lyser mere op
Grundet øget spam aktivitet fra gæstebrugere, er det desværre ikke længere muligt, at oprette svar som gæst.
Hvis du ønsker at deltage i debatten, skal du oprette en brugerprofil.
Opret bruger | Login
|
Du skal være logget ind for at tilmelde dig nyhedsbrev.
Hvilken udbyder har du til internet? 254 personer har stemt - Mit energiselskab (Ewii f.eks) 12%
|
|
|